Home
آینه دخترانه قاب دار

انواع آینه دخترانه

آینه ها از زمان های گذشته تا به امروز از اهمیت خاصی برخوردار بودن. امروزه نیز با توجه به پیشرفتی که در تمام زمینه ها صورت گرفته و نیز اهمیت توجه به دکوراسیون، به آینه‌ها جایگاه ویژه‌ای در دکوراسیون‌ها دارن.مخصوصا انواع بروز و مدرن آینه‌ها در آرایشگاه‌ها ، مزون و اتاق‌های دخترانه غوغا کرده. در میان انواع آینه در اینجا به انواع آینه دخترانه پرداخته می‌شه.

آینه دخترانه قاب دار


همانطور که می‌دونیم آینه ها به طور کل کاربرد بسیار مهمی در زندگی بشر دارن. تمامی آینه ها از جمله انواع آینه دخترانه علاوه بر کاربردشون در زیباسازی فضای خود نیز نقش مهمی دارن. همچنین تنوع بالای آینه ها موجب شده تا در هر فضایی بتوان آینه موردنظر خود رو انتخاب کرد.

اهمیت انواع آینه دخترانه

توجه به ظاهر خود و آراستگی در وجود انسان نهادینه شده است. از این رو افراد مختلف توجه به خود را در زمان های مختلف به خصوص هنگام حضور در اجتماعات را در دستور کار قرار می دهند. که این رسیدگی با وجود آینه میسر می شود. و این توجه به خود در دختران از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد. و موجب شده تا در میان آینه ها به انواع آینه دخترانه توجه ویژه ای بگردد.
علاوه بر این ها انتخاب آینه ای مطابق محیط و دلخواه خود نیز مسئله مهمی می باشد. که در. ادامه به انواع آینه دخترانه پرداخته می شود تا بتواند تصمیم گیری را سهولت ببخشد.

آینه دخترانه گرد

انواع آینه دخترانه را نیز می توان در این سایت یافت.

انواع آینه دخترانه

آینه چراغ دار

این نوع از آینه از آینه های مدرن و بسیار زیبایی است که امروزه توجه بالایی به آن می گردد. این توجه و استقبال به دلیل ویژگی های آینه چراغ دار می باشد.
در آینه لامپ دار چراغ هایی روی آینه نصب می گردد که به واسطه آن روشنایی زیبا وکاربردی ایجاد می گردد. از این رو در میان انواع آینه دخترانه، آینه لامپ دار جایگاه ویژه ای خواهد داشت. این آینه به خصوص برای انجام امور مربوط به میکاپ و آرایشی انتخاب ایده آلی خواهد بود. چرا که چراغ های روی آن، در مقابل خود روشنایی و روی صورت روشنایی مطلوب و یکدستی فراهم می آورند.

آینه دخترانه گریم هوشمند


این نوع از آینه دخترانه به عنوان آینه گریم نیز شناخته می شود. چرا که از اصلی ترین کاربردهای آن در بخش گریم و میکاپ می باشد.

آینه بک لایت

آینه بک لایت نیز همانند آینه چراغ دار از چراغ هایی اما در قسمت پشت آن استفاده می گردد. این چراغ ها موجب می شوند تا نور ملایم تری در. مقایسه با آینه چراغ دار ایجاد گردد.

آینه گرد بک لایت دیواری


در میان انواع آینه دخترانه، این دو آینه از قابلیت های ویژه و کاربردی تری برخوردار می باشند. از جمله این که می توانند به صورت لمسی یا حسگری و یا ریموتی مورد. استفاده قرار گیرند. رنگ نورپردازی می تواند تغییر کند و نیز میزان شدت نور نیز قابل تغییر می باشد. تا بتوان بسته به نیاز خود نور مناسب را برگزید. تا بازدهی نیز افزایش یابد.

آینه ساده

آینه های رایج و مرسومی که از ابتدا تا به امروز مورد استفاده قرار می گرفته اند. می توانند به عنوان یکی از انواع آینه دخترانه نیز تلقی گردند. بسته به شکل و یا قابی که برای آن استفاده می گردد، قابلیت کاربرد به عنوان آینه دخترانه نیز دارا می باشند.

آینه قدی قاب دار


درواقع این نوع از آینه ها به جهت مشخصه هایی که دارند به شکل های مختلف و کاربردهای مختلف می توانند کاربرد داشته باشند.

آینه رنگی

آینه رنگی نیز یکی دیگر از انواع آینه دخترانه می تواند باشد. این آینه با توجه به رنگی که دارد، می تواند فضا را زیباتر و جذاب تر نماید. زیبایی آینه رنگی به گونه ای می باشد که می تواند در فضای مورد استفاده خود به عنوان نقطه کانونی محسوب گردد. رنگ ها به فضای خود پویایی و نشاط می بخشند و آن را از یکنواختی خارج می نمایند.

آینه رنگی

برای انتخاب رنگ آینه می توان به تناسب رنگ آینه با محیط و وسیله های داخل آن توجه کرد. تا در نهایت بتوان با افزودن آینه رنگی دکوراسیون موجود را از نظر زیبایی ارتقا داد.

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو نیز قابلیت دسته بندی در دسته انواع آینه دخترانه می تواند قرار بگیرد. این نوع از آینه ها علاوه بر کاربردی که به عنوان آینه دارند، از زیبایی قابل ملاحظه ای نیز برخوردار می باشند. تنوع بسیار بالایی در آینه دکوراتیو موجود می باشد. در این صورت به راحتی می توان آینه ای بر حسب سلیقه و دکوراسیون خود انتخاب نمود و از زیبایی آن لذت کافی را برد.

آینه دکوراتیو

آینه هوشمند

آینه هوشمند یک آینه فوق العاده می باشد که می تواند به عنوان یکی از انواع آینه دخترانه در نظر گرفته شود. از قابلیت های جذاب آینه هوشمند اتصال به وای فای و بلوتوث تلفن همراه می باشد. در این صورت می تواند پخش موسیقی و ویدیو برای آینه فراهم شود. پخش موسیقی حین انجام میکاپ و یا ورزش با آینه از قابلیت های جذاب می باشد که تنها از طریق آینه هوشمند امکانپذیر می باشد.

آینه هوشمند

علاوه بر این روی آینه می تواند نمایش زمان و دمای محیط نیز انجام گیرد. ضد بخار بودن نیز از دیگر مواردی است که آینه هوشمند می تواند داشته باشد. در این صورت اگر آینه در محیط مرطوبی قرار بگیرد، دیگر امکان تشکیل بخار روی آینه وجود ندارد. لازم به ذکر است که این قابلیت ها می تواند به صورت انتخابی روی آینه بر حسب نیاز نصب گردد.

آینه جورچین

آینه جورچین یکی از انواع مختلف آینه می باشد که قابلیت استفاده به عنوان یکی از انواع آینه دخترانه می تواند به کار رود. این آینه همانظور که از نام آن مشخص می باشد به شکل پازل یا جورچین مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه نصب آینه جورچین در اکثر موارد به صورت دیواری می باشد. زیبایی و تنوع بسیار بالایی دارند که با نصب آن نیز جلوه خاصی به محیط خود هدیه می دهند. برای ساخت آینه جورچین از انواع مختلفی از آینه ها می توان استفاده نمود. حتی امکان استفاده از چندین نوع آینه به صورت ترکیبی نیز فراهم می باشد.

آینه جورچین دخترانه

دسته بندی دیگر برای انواع آینه دخترانه

نحوه نصب و استفاده از آینه نیز می تواند به شکل های مختلفی انجام گیرد. بسته به فضای خالی موجود و دلخواه می تواند هر کدام از این حالات صورت بگیرد. هر کدام از این موارد می توانند زیبایی و کاربرد خاص خود را داشته باشند.

  • از رایج ترین و مورد توجه ترین موارد آینه دیواری می باشد. آینه دیواری نصب راحتی دارد و نیز فضای خاصی نیز اشغال نمی گردد. علاوه بر این در بزرگنمایی فضا و روشن نشان دادن آن تاثیر مثبتی دارد.
  • پایه دار نیز یکی دیگر از حالاتی است که انواع آینه دخترانه می تواند به آن صورت مورد استفاده قرار بگیرد. در این صورت جابه جایی آینه به سهولت امکانپذیر می باشد. برای راحتی بیشتر در جابه جایی نیز می توان از نوع چرخ دار آن استفاده نمود.
  • آینه رومیزی هم یکی از حالاتی است که آینه دخترانه می تواند به آن شکل به کار رود. این حالت برای آینه آرایشی می تواند انتخاب مناسبی باشد تا روی میز آرایشی قرار بگیرد و گوشه زیبایی را ایجاد نماید.
آینه قدی چراغ دار
آینه قدی چراغ دار
آینه چراغ دار

ثبت سفارش انواع آینه دخترانه

انواع محصولات شیشه و آینه از جمله انواع آینه دخترانه در صنایع فرکو تولید می گردد. کیفیت تمامی محصولات با ضمانت کامل ساخته و تولید می گردد. تمامی مراحل ساخت در مجموعه فرکو و توسط متخصصین ایرانی به عنوان کالای ایرانی تولید و عرضه می گردد. زمان تولید محصولات در کمترین زمان ممکن می باشد. همچنین ارسال به سراسر کشور نیز انجام می گیرد.

در این مجموعه سعی شده تا بهترین خدمات در نظر گرفته شود. یکی از این موارد این مورد می باشد که در صورت عدم رضایت از محصول سفارشی خود امکان مرجوع آن برای شما مشتریان عزیز فراهم می باشد. امکان ثبت سفارش از طریق تلفن همراه میسر است برای سفارش کالای مورد نظر خود می توانید با شماره  ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرید. برای ساکنین تهرانی نیز امکان بازدید حضوری از مجموعه با هماهنگی قبلی به آدرس دفتر :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن فراهم است.

اهمیت آینه دخترانه چیست؟

در میان انواع مختلف آینه، آینه دخترانه اهمیت ویژه ای داراست. چرا که اغلب توجه به ظاهر و آراستگی در وجود افراد به خصوص دختران است. از این رو این توجه از طریق آینه دخترانه …

انواع آینه دخترانه چه مواردی است؟

1-آینه چراغ دار
2-آینه بک لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو