Home
پنجره آلومینیومی

پنجره آلومینیوم مدرن

پنجره آلومینیوم مدرن امروزه بدلیل کاربرد و ظاهر مدرن و زیبا، بیشتر از گذشته مورد توجه عموم قرار گرفته. قدرت آلومینیوم به معنی قاب‌های نازک‌تر ، پنجره‌های بزرگتر هست. برخی از پنجره‌ها قاب آلومینیومی نیستن بلکه روکش آلومینیوم از چوب هست. به پنجره‌های آلومینیومی “ظاهری فلزی” می‌بخشه.پنجره‌های آلومینیومی بدون وقفه‌های حرارتی فقط برای آب و هوای معتدل مناسب هستن. پنجره‌های آلومینیوم در آب و هوای سخت باید دارای وقفه حرارتی باشن. بیشتر پنجره آلومینیوم مدرن هستن.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر پنجره آلومینیومی مدرن اینجا کلیک کن.

قاب پنجره آلومینیوم مدرن

پنجره‌هایی با قاب آلومینیوم بسیار با دوام هستن که در اثر گذر زمان و شرایط محیطی تغییری در اون ایجاد نمیشه. آلومینیوم مقاومت ساختاری پنجره رو فراهم میکنه. به جز چند عنصر (به ویژه شکست حرارتی) ، کل قاب پنجره آلومینیومی هست. قاب پنجره‌های فلزی یا آلومینیومی اگرچه بسیار مستحکم ، سبک و تقریباً بدون تعمیر و نگهداری هستن، گرما رو خیلی سریع هدایت میکنن، که این امر باعث میشه فلز به یک ماده عایق بسیار ضعیف تبدیل بشه. سادگی قاب آلومینیومی باعث شده که این مدل از انواع پرطرفدار پنجره آلومینیومی مدرن باشه.

پنجره آلومینیومی
قاب آلومینیومی مدرن

برای کاهش جریان گرما و ضریب U ، قاب‌های فلزی باید دارای شکست حرارتی باشن. یه نوار پلاستیکی عایق بین داخل و خارج قاب و ارسی قرار گرفته.پنجره های آلومینیوم میتونن مانند فلز بنظر برسن یا نه.جذابیت پنجره های آلومینیومی ظاهری کاملاً فلزی هست. این امر با فرایندی به نام آندایزاسیون حاصل میشه. فقط چند رنگ موجود هست. آلومینیوم رو میشه رنگ آمیزی کرد. این بشدت انتخاب رنگ رو افزایش میده.

پنجره آلومینیومی

پنجره‌های آلومینیومی بهترین گزینه برای مناطق گرم

به‌طور سنتی ، پنجره های قاب آلومینیومی در آب و هوای معتدل یا گرم به تعداد زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرن. در آب و هوای سردتر به‌خوبی کار نمی‌کنن. چوب به اندازه آلومینیوم در تولید پنجره‌ها کارآمد نیست. این پنجره‌ها به‌طور معمول با ریختن پلی یورتان مایع در جیب اکستروژن از نظر حرارتی شکسته میشن. استفاده از پنجره آلومینیومی مدرن یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ انرژی و سرمایش تو خونه هست .

پنجره آلومینیومی

آلومینیوم می‌تونه خوردگی داشته باشه

آلومینیوم در برابر بیشتر عناصر خورنده ناشی از آب و هوا مقاومت می‌کنه. اما در نهایت خراب میشه. اکسید محافظ و خود آلومینیوم در اثر ساینده‌های منتقل شده توسط هوا ، مانند خاک و شن ، خراب میشن. حتی مدت زمان طولانی با رطوبت بالا میتونه باعث محافظت از پوشش محافظ بشه. خارج از عناصر منتقل شده از هوا ، پنجره‌های آلومینیوم نیز می‌تونن تحت تأثیر قرار بگیرن.

پنجره آلومینیومی

چرا پنجره‌های آلومینیومی را انتخاب کنیم

آلومینیوم اکسترود شده سطحی از مقاومت رو فراهم میکنه. که با مواد دیگه نمی‌تونن مطابقت داشته باشن. فریم‌های باریک و ساده ، نورپردازی و منطقه دید رو برای نمایش‌های پانورامای بی‌نظیر افزایش میدن.آلومینیوم با دوام در حالیکه در شرایط شدید آب و هوایی مقاومت می‌کنه در برابر آب و آسیب حشرات مقاومت می‌کنه.یک فرآیند دقیق نقاشی به اطمینان از پایان یکنواخت و با دوام کمک می‌‍کنه.یکپارچگی ساختاری عالی برای عملکرد برتر رو فراهم می‌کنه. به‌عنوان قابل بازیافت‌ترین در بین تمام مواد ، اون راوبه یه انتخاب پایدار و سبز تبدیل می‌کنه. نگهداری آسون و حداقل تعمیر و نگهداری نیاز داره تا سالهای آینده عالی بنظر برسه.

پنجره آلومینیومی

عایق بندی پنجره‌های آلومینیومی

شیشه پنجره عایق بندی شده به پنجره‌هایی با دو یا چند صفحه شیشه‌ای اطلاق میشه. برای عایق بندی پنجره ، شیشه‌ها از یکدیگر فاصله گرفته. و به‌صورت حرارتی مهر و موم شده و فضای هوای عایقی رو بجا میذارن. لعاب پنجره عایق در درجه اول ضریب U رو کاهش میده.

در و پنجره آلومینیومی

پرکننده گاز و اسپیسر

پر شدن گاز بین لایه‌های لعاب انتقال حرارت بین فضای داخلی و خارجی پنجره رو به حداقل می‌رسونه. آرگون یا کریپتون گازهایی هستن که معمولاً استفاده میشن. هر دو بی‌اثر ، غیر سمی ، شفاف و بدون بو هستن.از اسپیسرها برای دور نگه داشتن لایه‌های لعاب از فاصله صحیح استفاده میشه. علاوه بر این ، اونها محل رو برای انبساط حرارتی و اختلاف فشار فراهم می‌کنن، در حالیکه از نشت رطوبت و گاز جلوگیری میکنن.

پنجره آلومینیومی
پنجره دوجداره مشکی

شیشه پنجره آلومینیومی مدرن

علاوه بر انتخاب نوع قاب ، باید در نظر بگیرین که برای بهبود بهره‌وری انرژی خونه خود باید از چه نوع شیشه استفاده کنین. بر اساس فاکتورهای مختلف طراحی پنجره مانند جهت پنجره ، آب و هوا ، طراحی ساختمان و غیره ، حتی ممکنه بخواین انواع مختلف شیشه رو برای پنجره‌های مختلف در سراسر خونه خود انتخاب کنین.

در زیر برخی از پوشش‌ها و فناوری‌هایی که می‌تونین هنگام خرید برای پنجره‌ها پیدا کنین. بسیاری از ویژگی‌ها و فن آوری‌ها باعث میشن که پنجره آلومینیومی مدرن از نظر مصرف انرژی بهتر باشن و دوام ، زیبایی و عملکرد اونها رو بهبود ببخشن. هنگام انتخاب پنجره ‌جدید ، مواد قاب ، ویژگی‌های شیشه، پرکننده‌های گاز و فاصله دهنده‌ها و نوع کار رو در نظر بگیرین.

پنجره آلومینیومی
پنجره دوجداره طرح چوب

چگونه می‌توان پنجره خوب را از بد تشخیص داد

خبر خوب اینه که هیچ پنجره آلومینیومی “بد” وجود نداره. اکثر مارک‌ها از مشخصات مواد ، استانداردهای کیفیت و تولید مشابه یا مشخصات امنیتی و موارد دیگر مشترک هستن. ساخت یا نصب نادرست باعث ایجاد یک محصول بد و تجربه مشتری میشه. این به ندرت یک ایراد در طراحی سیستم پنجره هست.

شرکت‌های تولیدکننده سیستم‌های آلومینیوم مبالغ قابل توجهی رو برای آزمایش ، تأیید اعتبار پنجره‌های خود در بازار ، حتی اونهایی که با قیمت میان رده یا تجارت هستن، سرمایه‌گذاری می‌کنن. در نتیجه ، مشکلات پنجره پایین زنجیره تامین هست.
مارک محصولات مورد توجه مشتری صاحب خونه نیست. یا گزارش‌های مربوط به نشت پنجره‌ها یا مواردی که به پیش نویس‌ها اجازه میدن، به تولید یا نصب نادرست منجر شده.با خرید پنجره آلومینیومی مدرن می‌تونین این اطمینان رو داشته باشین که تمام تکنولوژی‌های مربوط برای بهبود استفاده از پنجره‌هارو دریافت خواهید‌کرد.

امنیت پنجره‌های آلومینیومی

همونطور که اشاره کردیم ، بسیاری از بهترین پنجره‌های آلومینیومی دارای مشخصات استاندارد هستن. برخی از پنجره‌ها با امنیت بیشتر و برخی دیگه با ویژگی‌های اساسی تر ارائه میشن. بنابراین می‌تونین تصور کنین که همه سیستم‌های اصلی به‌طور مستقل از نظر امنیتی آزمایش شدن. با گواهینامه میتونین اعتبار پنجره آزمایش شده رو بررسی کنین.


فرق پنجره دوجداره با معمولی
پنجره ویلایی دوجداره

قفل ، دستگیره و سخت‌افزار موجود در پنجره های آلومینیوم

قفل‌های چند نقطه‌ای، دستگیره‌های پنجره و اجزای سازنده مورد استفاده برای ساخت پنجره آلومینیومی مدرن شما از کمپانی فرکو تهیه و در زمینه طراحی و تولید سخت‌افزار برای پنجره‌ها و درها تخصص دارن. همین مورد در مورد مهر و موم ، واشر و لاستیک اعمال میشه.

پنجره آلومینیومی
در و پنجره ترمال بریک

راه‌های ارتباطی با ما

مشاوران و کارشناسان صنایع فرکو همه روزه و به‌طور شبانه‌روزی در خدمت شما عزیزان هستن. و تمام سعی ما برای بهترین ثبت سفارش برای شماست که می‌تونین از طریق راه‌های ارتباطی مانند واتساپ ، تماس (09101767773) و پیج اینستاگرام ما رو دنبال کنین و در ارتباط باشین. لازم به ذکره که تمامی نمونه کارهای پنجره آلومینیومی مدرن علاوه بر سایت داخل پیج اینستاگرام قرار دادیم تا شما مشتریان به‌راحتی بتونین با اطمینان کامل کار مورد نظر خودتون رو ثبت کنین. و کار شما در کمترین زمان آماده و با ماشین‌های باربری مخصوص شیشه و آینه ارسال میشه. ارسال به سراسر کشور و خارج از کشور در صنایع فرکو فراهم هست و محدودیتی نداره.

آدرس صنایع در و پنجره آلومینیومی فرکو: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

اینستاگرام فرکو

برای سفارش و یا مشاوره میتوانید از طریق زیر اقدام کنین:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو