Home
پلکسی گلاس ارزان

پلکسی گلاس ارزان

پلکسی گلاس نوعی طلق هست که جنس پلاستیکی داره و از نظر قیمتی نسبتا ارزان قیمت و مناسبه. البته ورق‌های پلکسی گلاس با توجه به نوع و کیفیت ساخت می‌تونن بهای گرونتری داشته باشن. اما به صورت کلی پلکسی گلاس از جمله پلاستیک‌های ارزان‌قیمت محسوب می‌شه. قیمت مناسب در کنار ویژگی‌های عالی، این ورق‌ها رو تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های پلاستیک کرده. به پلکسی گلاس، ورق اکریلیکی نیز می‌گن. ورق‌های پلکسی گلاس در دو مدل شفاف ( با انتقال نور بالا ) و کدر عرضه می‌شه. ضمن اینکه تنوع رنگی پلکسی گلاس گسترده اس و این ورق‌ها در رنگ‌های جذابی تولید می‌شه. پلکسی دارای جنس مقاوم‌تری نسبت به شیشه هست و شبیه به شیشه شکننده و ضعیف نیست. انعطاف‌پذیری این نوع طلق نسبتا خوبه اما در مقایسه با طلق پلی کربنات کمتر هست.

ورق‌های پلکسی مات نسبت به نوع شفاف ارزان‌تر هستن. پلکسی گلاس در درجات مختلفی از شفافیت تولید می‌شه. شفافیت پلکسی کمی بیشتر از شیشه هست و حتی انتقال نور این ورق‌ها به بالای 90 درصد نیز می‌رسه. گرون‌ترین و مرغوب‌ترین نوع ورق پلکسی با نام طلق اکریلیکی نشکن مشهور هست. این پلکسی‌ها برای ساخت قسمت‌هایی که نیازمند ایمنی مضاعف هستن به‌کار گرفته می‌شه. ضمنا ورق‌های پلکسی گلاس در برابر خراش عملکرد خوبی نشون میدن. با توجه به این مورد نیازی به اضافه کردن لایه ضدخش وجود نداره. و این خود باعث به‌صرفه‌شدن قیمت پلکسی گلاس هست. ورق های اکریلیکی به لایه ضد یو وی نیز نیازی ندارن.

برای مشاهده نمونه کارهای محصولات بروز و مدرن شیشه‌ای و آینه‌ای هم می‌تونی از پیج اینستاگرام فرکو دیدن کنی

پلکسی گلاس ارزان
طلق پلکسی ارزان

پلکسی گلاس ( Plexiglass ) چیست؟

هدف ما تولید ورق پلکسی مرغوب، کم‌قیمت و ارزان مطابق با استانداردهای بین المللی هست. در توضیح باید بگیم که پلکسی گلاس یا به اختصار پلکسی نام تجاری محصولات ساخته شده از جنس PMMA هست. این لغت مخفف عبارت پُلی متیل متااکریلات هست. طلق اکریلیکی در واقع نوعی پلاستیک هست که در زمینه‌های مختلف کاربرد داره. از جمله می‌توان به کارهای تزئینی، صنعتی، پزشکی، نظامی و … اشاره کرد. دو ویژگی مهم این نوع پلیمر، شفافیت و مقاومت در برابر عوامل جوی هست. در انواع مرغوب و ارزان این کالا، شفافیت اون از شیشه نیز بیشتر هست.

اگر به دنبال سودهای طولانی مدت در پلکسی گلاس مرغوب مانند حداقل خوردگی و نگهداری کم هستی، باید به دنبال طلق شیشه ای اکریلیک باشی. کار با پلکسی گلاس راحت‌تر و ایمن‌تر هست. به‌علاوه برش ورق پلکسی در مقایسه با شیشه‌های معمولی در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف آسون‌تر هست. نوع انتخاب شما با توجه به نیاز و سلیقه شما تعیین می‌شه.

برای راهنمایی و دریافت مشاوره جهت سفارش ارزان می‌تونی با شماره های ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل کنی.

پلکسی گلاس و اکریلیک

از نظر عامیانه، ورق پلکسی مرغوب از اکریلیک ساخته شده. و پلکسی گلاس یک اصطلاح عمومی اس که هم برای توصیف نام تجاری و هم خود ماده استفاده می‌شه.  این دو اصطلاح یکسان تلفظ می‌شه و تقریباً به طور یکسان به‌کار میره. اکریلیک به عنوان یک نام تجاری اختصاصی شناخته می‌شه. اما طلق پلکسی به علامت تجاری عمومی یک کالا یا خدمات تبدیل شده. و به همین دلیل بعضی اوقات از اینا به‌عنوان علائم تجاری عمومی یاد می‌شه. پلکسی گلاس مترادف با ورق اکریلیک هست.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری و طلق ضد خش و طلق دوجداره پامنار و قیمت طلق شفاف و طلق رنگی کلیک کن

ورق پلکسی گلاس ارزان و با دوام برای هر کاربرد

ورق اکریلیک یا ورق پلکسی مرغوب و ارزان برای کاربردهایی که به زیبایی و شفافیت نیاز دارن، ایده‌آل هست. ورق پلکسی با حفظ رنگ ثابت لبه‌های شفاف قبل و بعد از ساخت، ظرافت مطلوبی رو به نمایش میذاره. که با سایر مواد اصلاح‌شده در اثر ضربه به جلوه‌ای “صنعتی” می‌رسه. پلکسی گلاس در برابر زردی و محو شدن مقاومت می‌کنه و از ثبات ابعادی بالاتری برخوردار هست. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق شیشه ای نشکن و طلق شفاف پی وی سی و کارخانه طلق دوجداره کلیک کن

طلق پلکسی ارزان در مقابل سایر ورق های اکریلیک

پلکسی مرغوب و ارزان یک علامت تجاری عمومی برای اکریلیک و یک محصول ورق اکریلیک هست. آیا این بدان معنی هست که پلکسی گلاس همون محصولات اکریلیک دیگر هست ؟ پاسخ کوتاه اینه، خیر. با این حال برخی از محصولات اکریلیک که از اونا به‌عنوان پلکسی گلاس نام برده می‌شه از خصوصیاتی که نام تجاری دارد برخوردار هست. بزرگترین تفاوت پلکسی با برخی از اکریلیک‌های سنتی در روش تولید اوناست. اکریلیک رو می‌توان به یکی از دو روش ساخت: اکسترود یا ریخته‌گری سلول تولید کرد. 

برای دریافت اطلاعات در مورد طلق پلی کربنات شفاف و طلق دوجداره زنبوری و طلق دوجداره شفاف کلیک کن

قیمت ورق پلکسی گلاس

قیمت ورق‌های پلکسی به چند عامل بستگی داره و این طلق‌ها از نظر قیمتی متنوع هستن. ابتدا باید توجه داشته باشین که ورق‌های پلکسی گلاس در چند سطح مختلف از منظر استحکام و سختی تولید می‌شه. طبیعتا ورق‌هایی که مستحکم‌تر هستن و مقاومت بهتری نشون میدن، گرون‌تر هستن. یکی از عوامل مهم که تعیین‌کننده سطح سختی پلکسی هست، نحوه ساخت اونه. طلق‌های پلکسی که با روش ریخته‌گری تولید می‌شه، نسبت به نمونه اکسترودشده مقاوم‌تر هستن. هنگام پرداخت قیمت پلکسی گلاس نباید از ظاهر طلق نیز گذشت. طلق‌هایی که ظاهر شفاف دارن، گران‌تر هستن. با افزایش میزان شفافیت قیمت نیز گران‌تر می‌شه. عامل مهم بعدی در تعیین قیمت طلق اکریلیکی، میزان ضخامت ورق است. ورق‌های اکریلیکی در ضخامت‌هایی از چند میلی‌متر تا چند سانتی‌متر تولید می‌شه.

چرا طلق شیشه ای پنجره گزینه عالی برای جایگزینی پنجره شیشه ای است؟

ورق‌های پلکسی ضخیم‌تر، بهای گران‌تری نیز دارند، اما این مورد همیشه صادق نیست. زیرا برخی از ورق‌ها با وجود ضخامت کمتر به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب مستحکم‌تر هستن. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که ورق‌های پلکسی گلاس ارزان‌تر از طلق پلی کربنات هستن. ورق های پلکسی پرفروش‌ترین نوع طلق محسوب می‌شه و این نشان‌دهنده ارزش خرید بالای اوناست. ورق‌های پلکسی قیمت مناسبی دارن. همچنین ظاهر زیبایی دارن و نسبتا محکم هستن. ورق‌های اکریلیکی مجموعه فرکو با متدهای روز و با مواد اولیه باکیفیت تولید می‌شه.

خرید به‌صورت آنلاین

خرید طلق پلکسی مرغوب و ارزان به‌صورت آنلاین به صرفه‌تر هست . هنگامی که تصمیم گرفتین پنل‌های پلکسی مرغوب و ارزان رو به خونه خود اضافه کنین، تصمیم بعدی که باید بگیرین اینه که از چه کسی بخرین. یک فروشنده مطمئن نیاز به داشتن کالای با کیفیت بالا در انواع سبک‌ها و طرح‌ها به همراه پلکسی گلاس سفارشی داره. آنها همچنین باید قیمت‌های مناسب و خدمات پس از فروش مقبولی رو به شما ارائه بده. شرکت فرکو با استفاده از صفحات اکریلیک با کیفیت بالا قصد دارد رضایت کامل مشتریان خود رو داشته باشه. بنابراین ، ما سخت تلاش می‌کنیم تا ضمن ایجاد یک پلکسی گلاس مرغوب و ارزان قیمت، با مشتریان خود یک رابطه طولانی مدت برقرار کنیم. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی طلق شیشه ای و بورس طلق شیشه ای و طلق دوجداره و طلق مات کلیک کن

تولید در اندازه های سفارشی

تولید پلکسی مرغوب و ارزان سفارشی در شرکت فرکو در اسرع وقت انجام می‌شه . آیا شما به دنبال ورق‌های شیشه ای اکریلیک مرغوب برش داده شده در اندازه‌های دلخواه هستین؟ یا به دنبال یک طلق پلکسی برش داده شده سفارشی برای تنظیمات داخلی جدید خود هستین؟ و ترجیح شما شیشه شفاف یا ورق‌های پلاستیکی شفاف هست، بنابراین دیگر نگاه نکنید! ما پنل‌های پلکسی رو ارائه می‌دیم که می‌تونین شخصی‌سازی کنین و برای کاربرد موردنظر خود ب کار ببرین. حتی اگر بودجه کافی هم نداشته باشین، تهیه پلکسی گلاس با برش سفارشی کار دشواری نخواهد بود. چرا؟ زیرا ما در بسیاری از دسته‌ها چندین گزینه برای انتخاب شما داریم. می‌تونی نوع شیشه مورد نظر خود رو با توجه به بافت، سبک، رنگ و طرح دلخواه خود انتخاب کنی. 

بیشتر بخوانید : طلق مات

پل ارتباطی با مجموعه فرکو:

جهت سفارش حضوری پلکسی گلاس مرغوب و ارزان به آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایین.

شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352

واتساپ:09101767773

اگر بر روی تصاویر زیر هم کلیک کنی ، وارد پل‌های ارتباطی ما برای خرید پلکسی گلاس مرغوب و ارزان می‌شین..

4 پاسخ

  1. سلام ممنون اطلاعات خوبی در اختیارم گذاشتید حالا راحت تر می تونم محصول مورد نظرم رو انتخاب کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو