Home
نمایندگی طلق شیشه ای

نمایندگی طلق شیشه ای

شرکت شیشه و آینه فرکو به عنوان نمایندگی طلق شیشه ای با کیفیت و معتبر در سراسر ایران فعالیت داره. و در اینجا سعی‌داریم به معرفی محصولات و طلق های شیشه ای خود بپردازیم. طلق شیشه ای شفافیت و درخشندگی شیشه رو داره. ولی از جنس شیشه نیست بلکه از نوعی پلاستیک سخت به نام پلی کربنات هست. طلق شیشه ای ، انقلاب بزرگی ایجاد کرده است. چون خطرات شیشه رو نداره. پلی کربنات در مقابل شیشه چرا ورق پلی کربنات سرمایه‌گذاری بهتری نسبت به شیشه هست ؟ بهترین انتخاب کدومه ؟

طلق شفاف
طلق شیشه ای شفاف

منکر نمی‌شیم که شیشه کلاسیک هست برای همیشه وجود داشته. و شیشه هم در زمان خود کاملاً در ساخت و ساز انقلابی ایجاد کرده‌. در نگاه اول ممکنه به نظر برسه که ماده کاملی حتی برای قرار دادن در اطراف استخر یا وان آب گرم هست. از طریق اون می‌تونین ببینین! اما شیشه مترادف با “شکستنی” هست. اگر بتونین از تمام مزایای شیشه یعنی شفافیت و زیبایی بهره‌مند بشین. اما می‌تونین به 10 برابر قوی‌تر از اون فکر کنین. پلی کربنات هرگز خرد نخواهد شد و می‌تونه در برابر طوفان ، برف ، سنگ سرگردان و غیره مقاومت کنه. به طور خاص: مقاومت پلی کربنات در برابر ضربه 200 برابر بهتر از شیشه هست . و گرچه این ماده بسیار قوی‌تری هست اما در واقع مانور و نصب اون سبک‌تر از شیشه هست.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر محصولات بروز و مدرن می‌تونی از پیج اینستاگرام فرکو دیدن کنی

نمایندگی طلق شیشه ای
نمایندگی طلق شیشه ای

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر و سفارش ، با صنایع شیشه و آینه فرکو در ارتباط باشید . شماره تماس 02188068352

توجه به عایق بندی در نمایندگی طلق شیشه ای

ما به عنوان نمایندگی طلق شیشه ای با کیفیت و معتبر در سراسر ایران از یک ساختار پلی کربنات چند جداره استفاده می‌کنیم که به خوبی عایق‌بندی می‌کنه و حتی در زمستون نیز می‌تونین به راحتی شنا کنین. شاید فکر کنین شیشه هم تمام تلاش خود رو برای جلوگیری از سرما و گرما می‌کنه. اما در نهایت به این نتیجه خواهید رسید که در پایان روز ، پوشش پلی کربنات و عایق بندی اون تا 60٪ بهتر از صفحات شیشه ای هست. عایق بهبودیافته، گرما رو طولانی‌تر نگه می‌داره. بنابراین می‌تونین تا اواخر شب به راحتی شنا کنین. این توانایی عایق‌سازی اثر گلخانه‌ای رو توسط صفحات معمولی شیشه تقویت می‌کنه. پلی کربنات می‌تونه آفتاب را حتی در روزهای سرد یا ابری مانند یک گلخانه شیشه ای در خود نگه داره.

اگر در هنگام بارندگی شدید تا به حال زیر سقف بوده باشین. قطعاً با صداهای رعد و برق و گاه غیر قابل تحمل که ایجاد میشه آشنا خواهید شد. زیرا خونه جایی هست که مردم می‌خوان آرام بنشینن. و به صدای بلند و آزاردهنده گوش ندن. قطع شدن صدای شدید باران و وزش باد آخرین چیزی که می‌خواید بنابراین ، اگر فضای آرام مورد علاقه شما باشه، قطعاً طلق شیشه ای انتخاب شماست. و می‌تونین با نمایندگی طلق شیشه ای با کیفیت و معتبر در سراسر ایران با ما تماس بگیرین. شماره تماس ما 02188068352

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری و کارخانه طلق دوجداره اینجا کلیک کن

نمایندگی طلق شیشه ای
نمایندگی طلق شیشه ای

ورق پلی کربنات چیست

به طور خلاصه ، پلی کربنات یک پلیمر ترموپلاستیک هست، به این معنی که یکی از معدود انواع ورق های پلاستیکی هست که در برابر دماهای بالا مقاومه. پلی کربنات ماده ای شفاف ، محکم و سخت هست. مقاومت آن 250 برابر شیشه استاندارد هست. در حالی که فقط نیمی از اون وزن داره. چگالی پلی کربنات حدود 1.22 گرم در هر سانتی‌متر مکعب هست در حالی که چگالی شیشه 2.6 گرم در هر سانتی‌متر مکعب هست. با وجود کیفیت قوی ، کار با این ماده همه‌کاره نیز بسیار آسونه.

انواع طلق شیشه ای
طلق شیشه ای

ورق‌های پلی کربنات با استفاده از فسژن و بیس فنول A ساخته می‌شه. این ورق ها علاوه بر اینکه بسیار مستحکم هستن مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارن. طلق های پلی کربنات در محدوده دمایی از 40 درجه سانتی‌گراد زیر صفر تا 110 درجه سانتی‌گراد به خوبی سالم می‌مونن! البته باید توجه داشته‌باشین که طلق‌های پلی کربنات در سطوح مختلف کیفی عرضه می‌شه. بنابراین ممکنه میان کیفیت دو ورق پلی کربنات تفاوت قابل ملاحظه‌ای دیده بشه.

توجه به زیبایی شناسی در نمایندگی طلق شیشه ای

طلق‌های شیشه ای نور را عبور می‌دهند تا اتاق یا پاسیو شما رو روشن کنه. و همچنین مناظر زیبایی رو فراهم می‌کنه. که می‌تونین در طول شبانه‌روز به آسمان و محیط اطراف خیره بین. ظاهر زیباتر اون ، ساختارها رو قادر می‌سازه تا از اعتبار بیشتری برخوردار بشن. این مناسب برای صاحبان خونه‌اس که به دنبال ایجاد املاک برجسته هستن. از طرف دیگر ، سقف های پلی کربنات غالباً شفاف هستن . اما کاملاً شفاف نیستن و همان شکل شیشه رو ندارن . بنا به سلیقه و نیاز خود می‌تونین از طلق های مات و نیز رنگی برای ساخت سقف و سایه‌بان بهره بگیرین. توجه داشته‌باشین که نوع طلق استفاده‌شد برای سقف باید ضد یو وی باشه.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق ضد خش و بورس طلق شیشه ای کلیک کن

نمایندگی طلق شیشه ای
نمایندگی طلق شیشه ای

جلوگیری از اشعه ماورا بنفش

می‌توان شیشه را برای جلوگیری از اشعه ماوراءبنفش با افزودن یک پوشش‌شیمیایی یا صفحه‌خاص تطبیق داد. اما پلی کربنات برای ایمن نگه‌داشتن پوست شما در برابر اشعه ماورابنفش مضر به هیچ تغییری نیاز نداره. این تقریباً 100٪ از اشعه ماورابنفش را مسدود می‌کنه. بنابراین شما و عزیزانتان از اشعه ناشی از سرطان در امان هستین. و می‌تونین به مدت طولانی راحت باشین. و اگر در استخری هستین که با طلق شیشه ای با کیفیت و معتبر پوشانده‌شده، به مدت طولانی شنا کنین.

حتی طلق‌ها در چند رنگ موجود هستند! روشن ، آبی روشن ، شیری و قهوه ای و… بنابراین علاوه بر همه این ویژگی ها که طلق شیشه ای یا طلق پلی کربنات رو از شیشه برتر می‌کنه ، در اینجا چند مورد دیگر از پلی کربنات وجود داره. ورق پلی کربنات دارای پوشش خاصی در سطح خارجی تخته پلی کربنات است که خواص خود تمیزکاری را فراهم می‌کنه. 

این ویژگی خود تمیزکاری باعث می‌شه. هر بار که باران می‌بارد هر گونه آلودگی رو از بین می‌بره. این بدان معنی هست که زمان تمیز کردن کمتر هست. همچنین از میزان گیرایی صدا در سطح بالایی برخوردار هست (حداکثر 25 دسی‌بل).  بنابراین بگذارید مهمونی‌هاتون شلوغ برگزار بشن بدون اینکه نگران مزاحمت برای همسایگان خود باشین. و آخر اینکه ، چهار رنگ پلی کربنات وجود داره: شفاف ( شفاف یا نیمه شفاف ) ، آبی روشن ، شیری و قهوه ای . بنابراین می‌تونین بهترین رنگ را برای زیبایی حیاط خونه خود انتخاب کنین.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق دوجداره پامنار و طلق دوجداره تهران اینجا کلیک کنید

نمایندگی طلق شیشه ای
نمایندگی طلق شیشه ای

معرفی بهترین نمایندگی طلق شیشه ای

به دلایل زیادی در شرکت فرکو و در نمایندگی طلق شیشه ای با کیفیت و معتبر و ارسال به سراسر ایران، آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. آیا به تهیه حفاظ یا سایه‌بان برای استخر ، آبگرم یا پاسیو فکر می‌کنید؟ و می‌خواهید یک استخر ، آبگرم یا پاسیو را که از قبل دارین محصور کنین؟ امروز یک پیشنهاد رایگان دریافت کنین. با مشاوران فرکو در تماس باشین تا شما رو راهنمایی کنن. شماره تماس 02188068352

 ما برای محفظه های خود به جای شیشه از طلق های شیشه ای یا پلی کربنات استفاده می‌کنیم زیرا مزایای اون همچنان ادامه داره! طلق های شیشه ای یا طلق های پلی کربنات با کیفیت و معتبر فرکو در سراسر ایران ، تقریباً نشکن ، انعطاف‌پذیر ، سبک و مقاوم در برابر آب و هوا مقاوم هستن .و از اشعه ماورابنفش مضر محافظت می‌کنن. بیاید نگاهی دقیق‌تر به تفاوت بین شیشه و پلی کربنات بیندازیم .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فروش طلق دوجداره و طلق پلی کربنات شفاف کلیک کن

نمایندگی طلق شیشه ای

خواص پلی کربنات در مقابل شیشه

اگر پروژه بعدی شما به ماده ای شفاف نیاز داره. طلق شیشه ای یا پلی کربنات با کیفیت و معتبر فرکو در سراسر ایران ، می‌تونه جایگزینی عالی برای شیشه استاندارد باشه. برای کمک به شما در تصمیم‌گیری در مورد مواد مناسب برای انجام این کار ، براساس برخی از برنامه‌های محبوب ، نگاهی خواهیم داشت به جوانب مثبت پلی کربنات در مقابل شیشه که از دلایل جایگزینی طلق بر شیشه خواهند بود. که باعث شده‌ تا امروزه در بسیاری از کاربردها بتوان طلق را به‌دلیل مزایای اون جایگزین شیشه کرد. همانطور که امروزه نیز می‌بینیم که طلق‌ها در بسیاری از موارد جایگزین شیشه شدن.

نمایندگی طلق شیشه ای
استفاده از طلق شیشه ای برای ساخت سایبان

طلق های پلی کربنات مقاومت بسیار بیشتری نسبت به شیشه دارن. مقاومت این طلق ها تا 250 برابر نسبت به شیشه بالاتر هست! طلق پلی کربنات در انواع ضد یو وی و ضد خش نیز عرضه می‌شه. یکی از مهمترین مزیت‌های استفاده از طلق پلی کربنات تحمل حرارتی بالای این طلق هاست. طلق های پلی کربنات تا دمای 110 درجه سانتی‌گراد به خوبی مقاومت می‌کنند! نکته دیگر اینکه ورق های پلی کربنات به سختی دچار حریق می‌شه. در مواجهه با دمای بالا پلی کربنات به آرامی ذوب می‌شه.

جوانب مثبت شیشه

  • شفاف
  • شکننده و خطرناک
  • پردازش آن دشوارتر است
  • دو برابر سنگین‌تر از پلی کربنات هست

جوانب مثبت پلی کربنات

  • مقاومت در برابر همه شرایط آب و هوایی
  • ویژگی‌های خود خاموش کردن
  • محافظت در برابر اشعه ماورابنفش بالا
  • عملکرد ساختاری عالی
  • قدرت و رنگ را در مدت زمان طولانی حفظ می‌کنه
  • حساس به خراش
  • امید به زندگی تا 25 سال
  • گزینه مقرون‌به‌صرفه
  • مقاومت در برابر ضربه بسیار بالا
  • در انواع گزینه‌های شفافیت موجود هست
  • آسان برای ماشین‌آلات
  • دو برابر سبک‌تر از شیشه
  • شفاف مثل شیشه
  • عملا نشکن

 آیا دوست دارین در مورد طلق شیشه ای نشکن و طلق دوجداره زنبوری با کیفیت و معتبر فرکو بیشتر بدونین ، کلیک کنین

ساخت گلخانه با طلق شفاف

پلی کربنات یا شیشه؟

طلق شیشه ای با کیفیت و معتبر ما در سراسر ایران ، برای سقف اتاق ، پاسیو و باغ یا ایوان مهمترین گزینه هست. از این مکان‌ها در برابر باران ، باد و برف محافظت می‌کنه. اما با وجود گزینه‌های مختلف متریال ، انتخاب گزینه مناسب بسیار دشوار هست. در بالا برخی از مزایا و معایب اصلی در مورد پوشش پلی کربنات در مقابل شیشه ذکر شده . اما تعدادی از این موارد بیش از دیگر محصولات برجسته هستن، بنابراین نگاهی عمیق‌تر خواهیم داشت!

نمایندگی طلق شیشه ای

اگر قصد دارین یک تراس یا سایه‌بان پاسیو درست کنین و مطمئن نیستین که از پلی کربنات یا شیشه استفاده کنین، لازمه تفاوت وزن رو در نظر داشته باشین. از آنجا که پلی کربنات بسیار سبک هست و تقریباً نشکنه، وزن ورق پلی کربنات حتی از نصف شیشه نیز سبک تر هست. در صورت سقوط بخشی از سقف ، آسیب زیادی نمی‌رسونه. پلی کربنات نیز ارزون‌تر از شیشه هست و کار با آن بسیار آسون‌تر هست. شرکت فرکو بهترین نماینده طلق شیشه ای با کیفیت و معتبر در سراسر ایران هست. برای راهنمایی و مشاوره با ما در تماس باشین.

آیا دوست دارید در مورد طلق شفاف پی وی سی و پلکسی گلاس چیست بیشتر بدانید کلیک کنید

چه نوع شیشه ای برای گلخانه مناسب است

اگر می‌خواهید یک گلخانه بخرید یا بسازین، اولین سوال این خواهد بود که چه نوع شیشه ای رو برای گلخونه ترجیح می‌دین. قاب‌های گلخانهها معمولاً از فولاد ، چوب یا آلومینیوم ساخته می‌شوند. شیشه‌های پلی کربنات و شیشه های سنتی موافق و مخالف هستن. اگر پلی کربنات رو انتخاب کنین گلخانه‌ای خواهید داشت که تقریباً نشکن و دارای عایق‌بندی عالی هست. اگر قرار است کودکان در این نزدیکی بازی کنن، ایمن‌ترین گزینه هست. تنها اشکال اینه که با گذشت زمان ، پلی کربنات خراشیده می‌شه و به نظر می‌رسه به اندازه شیشه شفاف نیست. این مسئله با تمیز کردن گاه‌به‌گاه و تهیه طلق ضد خراش به راحتی قابل حل هست.

اگر شیشه استاندارد رو انتخاب کنین، موادی را انتخاب می‌کنین که گرمای خورشید رو حفظ کنه و در برابر خراش نیز مقاوم باشد. با این حال ، خیلی راحت‌تر ترک می‌خوره و در صورت شکسته‌شدن ، به تکه‌های تیغ خرد می‌شه که می‌تونن برش بزنن.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بورس پلکسی گلاس و پلکسی گلاس ارزان و کارخانه پلکسی گلاس کلیک کنین

جایگزینی شیشه های قایق با طلق شیشه ای

طلق های نمایندگی طلق شیشه ای با کیفیت و معتبر ما در سراسر ایران ، برای پنجره‌های قایق هم مناسبه که ، مقاومت در برابر ضربه رو دارن و همچنین در برابر اشعه ماورا UV بنفش مقاوم هستن. پلی کربنات انتخاب بهتری است. علاوه بر طلق پلی کربنات شفاف ، طلق پلی کربنات رنگی نیز در وب‌سایت ما پیدا خواهید کرد. به خاطر داشته‌باشین که هرچه ورق ضخیم‌تر باشه ، سایه اون تیره‌تر میشه.

طلق سقف
طلق سقف

 نکات اصلی

آیا بعد از خواندن این وبلاگ در مورد فواید طلق شیشه ای متقاعد شدین؟ اینستاگرام شرکت شیشه و آینه فرکو رو به عنوان نماینده طلق شیشه ای برای پروژه های بیشتر با استفاده از پلی کربنات مشاهده کنین. اگر در مورد پلی کربنات یا بقیه محصولات ما سوالی دارین ، لطفا با ما تماس بگیرین. با این حال ، یکی از گزینه‌های اصلی موجود در نمایندگی طلق شیشه ای مواد پلی کربنات هست. 

نگهداری از طلق های شیشه ای

طلق های شیشه ای با کیفیت و معتبر اغلب از یک پوشش خود تمیزکننده آسون استفاده می‌کنن که خاک رو به طور خارق‌العاده‌ای دفع می‌کنه. یک سقف با ظاهری تمیز فراهم می‌کنه که برای داشتن ظاهر خوب به تلاش زیادی احتیاج ندارد. برخی سقف‌های پلی کربنات گاهی اوقات این سطح رو ندارن. و برای از بین‌بردن خاک و خزه به برخی از سطح نگهداری احتیاج دارند. برای انتخاب بهتر با ما در تماس باشین تا بتونیم بهترین راهنمایی رو برای شما گپی داشته‌باشیم.  

ما! درشرکت فرکو به عنوان نماینده طلق شیشه ای با کیفیت و معتبر در سراسر ایران ، گزینه‌های طلق شیشه ای و پلی کربنات رو برای مجموعه ایوان ها و اتاق های باغ شما ارائه می‌دیم. با این حال ، طلق های پلی کربنات و شیشه ای ما از بهترین مواد ساخته شده هست. به این معنی که تفاوت بین این دو بسیار ناچیز هست. و در نهایت اولویت شخصی کاهش پیدا میکنه.

طلق شفاف
طلق شفاف
طلق شفاف شیشه ای
طلق شیشه ای پنجره
طلق شفاف شیشه ای
طلق شیشه ای شفاف
نمایندگی طلق شیشه ای
طلق شفاف شیشه ای
نمایندگی طلق شیشه ای
طلق شیشه ای
طلق شفاف
طلق شیشه ای
نمایندگی طلق شیشه ای
طلق شیشه ای
طلق شفاف
طلق شفاف

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  1. آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352
  3. واتساپ:09101767773

9 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو