Home
طلق دوجداره پامنار

طلق دوجداره پامنار

در توضیح طلق دوجداره پامنار ابتدا باید بگوییم. که از خیابان 15 خرداد تا خیابان چراغ برق قدیم به محله پامنار تهران معروف هست. و در این محله فقط انواع طلق‌ها و چیزهای مربوط به اونو می‌فروشن. و چون این محله بورس طلق دوجداره اس به طلق دوجداره پامنار معروف شده‌اس. طلق های دوجداره نوعی طلق هستن که به خصوص از نظر عایق حرارتی و استحکام نسبت به نوع تک‌لایه بهتر هستن.

طلق دوجداره مات
طلق دوجداره

و ما هم در شرکت شیشه و آینه فرکو در تولیدات خود از طلق های پامنار استفاده می‌کنیم. و اونا رو با دستگاه‌های مدرن و طبق سفارش مشتری به هر شکل و طرحی در می‌اریم. طلق ها نسبت به شیشه سبک‌تر اما مقاوم‌تر هستن. و به هر شکلی درمیان. برای دریافت راهنمایی و مشاوره بیشتر با مصنایع فرکو در تماس باشین. در ادامه به ذکر فواید بیشتر می‌پردازیم. و در این زمینه بیشتر توضیح می‌دیم. هر سؤالی داشتین با ما در میان بذارین. متخصصان فرکو باکمال میل آماده پاسخ‌گویی هستن.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر محصولات فرکو می‌تونین از پیج اینستاگرام فرکو دیدن فرمائین

طلق دوجداره پامنار
طلق دوجداره پامنار

انواع طلق دوجداره پامنار

ما به عنوان یک تولیدکننده از قدرت ، کشش و مقرون‌به‌صرفه بودن انواع طلق دوجداره پامنار یا پلی کربنات آگاه هستیم. آنچه که بسیار مهمه اینه که می‌تونه به اشکال مختلفی تولید بشه. که به طور خاص برای برآورده کردن کاربردهای گسترده و محدود طراحی شده‌اس. انعطاف‌پذیری پلی کربنات به حدی اس که از نظر نحوه ایجاد، تقریباً تنوع نامحدودی داره. مهم نیست که چه طلق یا ورقه‌ای از پلی کربنات نیاز دارین، چون محصولی وجود داره که مناسب اون نیازها باشه.

در شرکت شیشه و آینه فرکو ما با ارائه مجموعه‌ای فراوان از ورق های پلی کربنات به تمام نیازها پاسخ می‌دیم. که هر کدوم برای برآورده ساختن نیازهای خاص طراحی شدن. با این حال به دوام و کارآیی مشترک اونا هم توجه می‌کنیم.طلق دوجداره پامنار محصولی کاملا انعطاف‌پذیر هست و خاصیت ارتجاعی داره.

با شماره های ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳ تماس حاصل فرمایین و با طراحان باسابقه‌ی صنایع فرکو صحبت نمایین

طلق دوجداره پامنار
طلق دوجداره پامنار

ورق مدرن و به صرفه SL1

طلق یا ورق‌های پلی کربنات در سال‌های اخیر به گزینه‌ای بسیار محبوب برای نورگیرها، راهروهای پوشیده شده و سایر مواردی که شفافیت در اون مورد نظر هست، تبدیل شده اس.  از این گذشته پلی کربنات دارای مقاومت در برابر ضربه تا 250 برابر بیشتر از شیشه اس. در حالی که مقاومت در برابر درجه حرارت و گرما مقاومت کششی داره. به این مورد وزن سبک ورق‌های پلی کربنات رو نیز اضافه کنین. چگالی ورق‌های پلی کربنات کمتر از 1.22 گرم در هر سانتی‌متر مکعب هست. این در حالی اس که چگالی شیشه 2.6 گرم در هر سانتی‌متر مکعب هست و بیش از 2 برابر به نسبت طلق سنگین‌تر هست. میزان شفافیت طلق های پلی کربنات در حدود 90% است که این میزان نیز به طور تقریبی هم‌سطح با شیشه اس.

علاوه بر این طلق یا ورقه‌های پلی کربنات فرکو در برابر زردی، مه‌زدگی، شکستگی و هر نقص دیگری که ممکنه توانایی انتقال نور اونو کاهش بده، تضمین می‌شن. به بیان ساده شما برای وضوح و دوام مداوم حتی در سخت‌ترین محیط‌ها، ماده بهتری رو در این قسمت پیدا نمی‌کنین. بنابراین ، انتخاب به این بستگی داره که کدوم نوع ورق پلی کربنات شفاف مناسب نیاز شماست. ورق پلی کربنات شفاف SL فرکو دارای تمام ویژگی های ذکرشده در بالا به عنوان بخشی از یک مدل محصول مقرون‌به‌صرفه اس که دارای 46 عرض و ضخامت‌های مختلف می‌تونه باشه. 

طلق دوجداره
طلق دوجداره پامنار

ورق SL2

در همین حال ، ورق SL2 تمام نقاط قوت مدل SL رو ارائه می‌ده. در عین حال دارای مقاومت در برابر اشعه ماورابنفش در هر دو طرف ورق هست. که برای محیط‌هایی که هر دو طرف به طور مداوم در معرض نور خورشید قرار دارن، ضروری‌اس. این ما را سرانجام به ورق پلی کربنات شفاف GP فرکو می‌رسونه. سطح لعاب اون باعث می‌شه که یک گزینه استثنایی برای محافظ‌های ماشین، درهای باری یا هر مورد دیگری باشه.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پلکسی گلاس اینجا کلیک کنین .

طلق دوجداره پامنار
طلق دوجداره پامنار

طلق دوجداره رنگی پامنار

فقط به این دلیل که پلی کربنات قوی اس به این معنی نیست که نمی‌تونه زیبا هم باشه. اگر می‌خواید از ورق های پلی کربنات به عنوان بخشی از نمایشگر تبلیغاتی یا تبلیغات چشم نواز استفاده کنین نگاهی به پیشنهادها طلق دوجداره رنگی پامنار فرکو بیندازین. تا موادی رو پیدا کنین که به عنوان مرکز اصلی دکوراسیون شما عمل کنن. این رنگ‌های چشمگیر همراه با توانایی برش یا شکل‌گیری پلی کربنات در محل ، به بالا بردن سطح تزئینات داخلی شما کمک می‌کنن. رنگ‌ها همچنین تاثیر مفیدی بر روحیه و نشاط افراد داره.و موجب می‌شن تا فضایی که در اون قرار می‌گیرن، روح و نشاط تازه‌ای پیدا کنه و از یکنواختی خارج بشن.

اگر به دنبال محصولی ظریف‌تر (یا ورق مناسب‌تر برای محیط های صنعتی و سازمانی) هستین طلق یا ورق های پلی کربنات رنگی فرکو ممکنه سرعت شما رو در انتخاب بیشتر کنه. هر یک از این مدل‌ها رو می‌توان به رنگ برنز ، خاکستری روشن یا خاکستری تیره سفارش داد. به شما این امکان رو می‌ده تا امنیت مرکز خود رو تقویت کنین. و در عین حال از زیبایی اون نیز پیروی کنین. به عنوان یک جایزه، این طلق‌ها و ورقه‌های رنگی می‌تونن تا 70٪ از انرژی خورشیدی رو منعکس کنن که می‌تونه تابش ورودی رو کاهش بده. و به خنک نگه‌داشتن مناطق محافظت شده توسط ورق پلی کربنات حتی در گرم‌ترین روزها کمک کنه.

طلق دوجداره پامنار
طلق دوجداره پامنار

طلق دوجداره آینه ای پامنار

در توضیح طلق دوجداره پامنار باید بگیم که ظاهر شیشه رو همه دوست دارن. اما هیچ کس لذت نمی‌بره که به راحتی طلقش شکسته بشه. و یا در غیر این صورت آسیب ببینه. به همین دلیل پلی کربنات آینه ای تبدیل به ماده اصلی مصرفی اونایی شده اس که نیاز به یک سطح آینه کاری دارن که نمی‌شکنه. صنایع اتومبیل‌سازی، دندانپزشکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و… همه آینه های پلی کربنات رو در محصولات و امکانات خود ایجاد کردن. این بدان دلیل هست که آینه های پلی کربنات از وضوح شیشه و قدرت تحمل در وحشیانه‌ترین محیط ها نیز برخوردار هستن. مهمترین دلیلی که از آینه های طلقی استفاده می‌کنن ایمنی بالای اوناست. آینه های طلقی به خصوص برای محیط‌های مرتبط با کودکان مناسبه.

طلق دوجداره پامنار
طلق دوجداره پامنار

معرفی محصولاتی که با طلق دوجداره پامنار تولید می‌شن

طلق ضد گلوله

تا زمانی که ما در مورد محیط‌های نا امن صحبت می‌کنیم . همچنین می‌تونیم ذکر کنیم که ورق های پلی کربنات نیز در انواع مختلف ضد گلوله وجود داره. و از طلق دوجداره پامنار برای تولید پلی کربنات ضد گلوله هم استفاده می‌شه. این ماده‌ای اس که معمولاً از اون به عنوان “شیشه” ضد گلوله یاد می‌شه. طلق پلی کربنات ضد گلوله مستحکم‌ترین و قوی‌ترین نوع پلی کربنات هست. یک لایه ضخیم از پلی کربنات که به طور گسترده‌ای در سراسر صنایع بانکی، انتظامی، امنیتی و اصلاحی استفاده می‌شه. شرکت فرکو پلی کربنات ضد گلوله خود رو به مدت هفت سال در برابر طیف گسترده‌ای از خرابی ها و نقص‌های ساختاری تضمین می‌کنه. این تضمینی اس که در صورت درخواست از مواد برای مطابقت با نام خود ، خیال شما رو راحت می‌کنه.

طلق دوجداره پامنار
طلق دوجداره پامنار

طلق ضد خش

از نقاط ضعف طلق دوجداره پامنار اینه که نسبت به شیشه و پلاستیک های خاص دیگر حساس به خراشیدن هست. به همین دلیل ما یک مارک از این طلق‌ها تولید کردیم که برای رفع این ضعف طراحی شده اس. یک محصول انعطاف‌پذیر و ایده‌آل برای مدارس ، بیمارستان‌ها، مراکز اصلاح و تربیت هست. یا هرجای دیگر که ساییدگی‌های جمع شده نگران‌کننده باشه. اگرچه سرمایه گذاری اولیه روی این محصول کمی بیشتر از سایر پیشنهادهای ماست. اما با توجه به اینکه می‌تونین تا سال‌ها از سطح بدون خراش این پلی کربنات لذت ببرین. و هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنین. برای ساخت طلق های ضد خش از ماده‌ای به نام نانو ذرات زیرکونیوم بهره می‌برن.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق ضد خش اینجا کلیک کنین

طلق دوجداره پامنار
طلق دوجداره پامنار

طلق آنتی استاتیک

بعضی از محیط‌های علمی سعی در جلوگیری از الکتریسیته به هر قیمتی دارن. زیرا به‌راحتی می‌تونه به تجهیزات حساس آسیب برسونه و نتایج آزمایش رو تحت‌تأثیر قرار بده. اگر به دنبال ماده‌ای برای استفاده در منطقه‌ای هستین که محیط اون به شدت کنترل‌شده اس. به دنبال ورق‌های ضد استاتیک یا ضد الکتریسیته فرکو باشین. از طلق دوجداره پامنار برای تولید پلی کربنات ضد الکتریسیته هم استفاده می‌شه. این مدل پلی کربنات با مخلوطی از فلز و پلاستیک پوشونده شده‌اس که از تولید الکتریسیته ساکن جلوگیری کنه. روشی که تأثیر فوق‌العاده و مقاومت شیمیایی اونو نیز افزایش می‌ده. به علاوه ماهیت دائمی پوشش گفته‌شده به این معنی اس که نسبت به پوششهای ضد استاتیک موقتی که توسط شرکت‌های دیگر استفاده می‌شه کمتر در معرض رطوبت هست.

طلق دوجداره پامنار
طلق دوجداره پامنار

طلق دوجداره بازدارنده شعله

اگرچه طلق دوجداره پامنار مقاومت دمایی باور نکردنی داره. اما دمای بالای تولیدشده توسط شعله‌های باز می‌تونه برای کنترل اون بسیار زیاد باشه. اگر در محیطی کار می‌کنین که خطر آتش‌سوزی همیشه وجود داره در نظر بگیرین که در ورق‌های پلاستیکی بازدارنده شعله‌ی فرکو سرمایه‌گذاری کنین. این محصول که برای جلوگیری از ایجاد شعله‌های آتش طراحی شده‌اس. برای دستگاه های الکتریکی ، اجزای هواپیما، روکش تابلوها و سایر مواردی که جریان الکتریکی دارن، گزینه مناسبی اس. در طلق های ضد حریق به جای بیس فنول A از تترا بیس فنول A استفاده می‌کنن.

طلق چند جداره

از طلق دوجداره پامنار برای تولید طلق چندجداره هم استفاده می‌شه. پلی کربنات چند جداره یا طلق زنبوری دقیقاً همون چیزی اس که به نظر می‌رسه. ورق های چند لایه ای که از نظر شکنندگی ، قابلیت انعطاف‌پذیری و عایق بندی حتی از مواد پایه نیز قدرتمندتر هستن. این برتری رو با حفظ سبکی چشمگیر از خود نشون می‌ده که اونو به یک ماده شیشه ایده‌آل برای محیط‌هایی تبدیل می‌کنه که محافظت در برابر نور خورشید و سایر نگرانی‌های زیست‌محیطی ضروری اس. از طلق زنبوری می‌توان در گلخونه‌ها، نورگیرها، نور آفتاب، دهلیزها و موارد دیگر استفاده کرد. اگر پروژه مشابهی رو دنبال می‌کنین. یا برای یک کار کاملاً اصلی به ورق سفارشی نیاز دارین. طلق چندلایه یا طلق زنبوری تقریباً بهترین ماده‌ای اس که می‌تونین استفاده کنین.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری اینجا کلیک کنین

ورق مقاوم پلی کربنات
طلق دوجداره پامنار
ورق مقاوم پلی کربنات
طلق دوجداره پامنار

طلق دوجداره پامنار مورد تأیید FDA

کسانی که در زمینه تولید محصولات حمل و نقل مواد غذایی فعالیت می‌کنن می‌دونن یافتن مواد مورد تأیید FDA ( سازمان غذا و دارو آمریکا ) به‌خصوص در مواردی که به قالب در اندازه سفارشی نیاز باشه دشوار هست. خوشبختانه پلی کربنات مورد تایید FDA  نه تنها FDA بلکه 51 استاندارد ( بنیاد ملی بهداشت ایران) رو نیز برآورده می‌کنه. خیالتون راحت باشه و بدونین که هر محصولی که با این ورق تهیه کنین با خیال راحت غذا رو اداره می‌کنه. و این کار رو با همون مقاومت‌های چشمگیر انجام شده توسط تمام مدل‌های پلی کربنات انجام می‌دین.

ورق مقاوم پلی کربنات
طلق دوجداره پامنار

نتیجه

ما امیدواریم که این نمای کلی از خط تولید پلی کربنات فرکو بتونه نشون بده که پلاستیک ممکنه انعطاف‌پذیرترین ماده موجود در بازار امروز باشه. در شرکت شیشه و آینه فرکو ، ما نبوغ و نوآوری پیشرو در صنعت خود رو ، برای بررسی توانایی‌های کامل پلی کربنات تنظیم کرده‌ایم. این‌ها فقط برای هیجان اختراع نیست بلکه ما برای ارائه بیشترین تنوع به مشتریان از محصولات ورق پلی کربنات مدرن استفاده می‌کنیم. اگر در مورد پلی کربنات یا مشتقات آن سؤال دیگری دارین لطفا در صورت تمایل با یکی از متخصصان فرکو در تماس باشین. شماره تماس فرکو 02188068352

ورق مقاوم پلی کربنات
طلق دوجداره پامنار
طلق دوجداره سقف
طلق دوجداره رنگی
طلق پامنار
طلق پامنار
طلق پامنار
طلق دوجداره
طلق پامنار
طلق پامنار
طلق رنگی پامنار
طلق دوجداره رنگی
طلق دوجداره پامنار
طلق سایه‌بان
طلق دوجداره پامنار
طلق پامنار
طلق دوجداره پامنار
طلق دوجداره پامنار

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو