Home
طلق ضد خش

طلق ضد خش

طلق ضد خش مستحکم یا پلی کربنات مقاوم و محکم در برابر سایش و خراش یک ورق مقاوم در برابر اشعه ماوراء UV بنفش هست . علاوه بر این ، پلی کربنات مقاوم در برابر خراش و سایش مقاومت بیشتری در برابر زردی و مه‌زدگی برای یک عمر طولانی در لعاب معماری با مشخصات بالا ارائه می‌ده . و در برابر شکستگی و از دست‌دادن انتقال نور مقاومت می‌کنه. طلق ضد خش مستحکم یا ورق‌های پلاستیکی مقاوم در برابر خراش در هر دو طرف ورق دارای یک پوشش مقاوم در برابر سایش هست که ، سطح بالایی از مقاومت در برابر سایش رو ایجاد می‌کنه.

برنامه‌های کاربردی برای طلق پلی کربنات مقاوم در برابر خراش شامل : پنجره در واحدهای روانپزشکی و مدارس ، حفاظت از طوفان و برنامه‌های پنجره حمل و نقل و… هست.

طلق مات
طلق ضد خش مات

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر محصولات فرکو می‌تونین از پیج اینستاگرام اون با یه کلیک ساده دیدن فرمائین

پلی کربنات ضد خش
پلی کربنات ضد خش

 گزینه های طلق زنبوری فرکو رو مرور کنین . شماره های تماس فرکو جهت سفارش  ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳ می باشد .

ویژگی های طلق ضد خش مستحکم

طلق ضد خش مستحکم یا ورق های پلی کربنات مقاوم در برابر خراش و سایش ماده ای محبوب برای ساخت و سازهای جدید هست. و همچنین شیشه‌های جایگزین برای کاربردهای مختلفه. طلق پلی کربنات یک ورق پلاستیکی تخصصی اس. که در عین حفظ بهترین کیفیت ، کیفیت بالاتر در برابر اشعه ماورا بنفش و سایش رو ارائه می‌ده. پلی کربنات مقاوم در برابر سایش و خراش دارای کیفیت ، قدرت و وضوح بی نظیری اس. همراه با ضمانت 7 ساله در برابر از دست دادن انتقال نور و شکستگی .

 ویژگی‌های بهبود یافته عملکرد طلق پلی کربنات مقاوم در برابر خراش و سایش باعث می‌شه که هزینه‌های نگهداری اون در مقایسه با سایر مواد کم‌تر باشه. و طلق ضد خش مستحکم ماده ای فوق‌العاده قوی اس که ، ویژگی‌های پلی کربنات رو با پوشش ضد خراش یا سایش در دو طرف ارائه می‌ده. این نسخه مقاوم در برابر سایش و خراش با تمام ویژگی‌های مشابه پلی کربنات معمولی ، در هر دو طرف دارای یک پوشش مقاومه تا احتمال خراشیدگی رو کاهش بده.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کارخانه طلق دوجداره و نمایندگی طلق شیشه ای و طلق دوجداره تهران کلیک کنین

طلق ضد خش
طلق ضد خش

ویژگی های کلی طلق ضد خش مستحکم

1. کیفیت عالی : مواد پایه نوری ، بدون گرد و غبار ، توانایی پوشش نوآورانه ، کیفیت مواد را عالی می‌کنه.

2. مقاومت در برابر آب و هوا : با پوشش سخت و جامد و سقوط آن آسان نیست. می‌تونه در دراز مدت در اثر استفاده از فضای باز محافظت موثر از ورق ضد خش داشته باشه.

3. مقاومت در برابر ضربه خوب : خرد کردن ، شکستن سخت ، مقاومت در برابر ضربه 200 برابر شیشه معمولی اس .

4- در طلق ضد خش مستحکم انحطاط رنگ زرد آهسته اس. پس از 5 سال استفاده ازمحصول ، انتقال نور و براقیت بالا و روشن باقی می ماند. و تغییر مه بصری مشهود نیست.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق شیشه ای نشکن و طلق پلی کربنات شفاف و طلق دوجداره زنبوری اینجا کلیک کنین

طلق ضد خش
طلق ضد خش

ویژگی‌های کلیدی طلق ضد خش مستحکم

  • دارای مواد بسیار محکم
  • سبک و کار با آن آسان است
  • وضوح و انتقال نور در طلق ضدخش خوبه
  • بی خطر برای استفاده در کنار غذاها
  • پوشش مقاوم در برابر سایش در هر دو طرف برای محافظت در برابر آسیب
  • از هر دو طرف با شیشه محافظ تهیه شده

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش طلق دوجداره و طلق دوجداره شفاف و بورس پلکسی گلاس اینجا کلیک کنین

طلق ضد خش

مزایای ورقهای پلی کربنات ضد خراش

  • بسیار شفاف، شفاف و سبک.
  • در برابر ساینده‌های موجود در محیط بسیار مقاومه.
  • پوشش مقاوم در برابر اشعه ماورابنفش. در یک یا هر دو طرف برای جلوگیری از محو شدن یا زرد شدن
  • مقاوم در برابر تأثیر زیاد ، مواد شیمیایی و گرما.
  • دوام محصولات ساخته شده را افزایش می‌ده.
  • می‌تواند با سایر فن‌آوری ها مانند : ضد تابش خیره‌کننده، ضد نقاشی دیواری، ضد مه ، ضد استاتیک و غیره ترکیب بشه.
  • تمیز کردن و نگهداری آسون.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق شفاف پی وی سی و پلکسی گلاس چیست و پلکسی گلاس ارزان اینجا کلیک کنین

پلی کربنات ضد خش
پلی کربنات ضد خش

فواید پوشش های ضد خراش

  • با جلوگیری از ایجاد خراش ، وضوح نوری استثنایی را ایجاد می‌کنه.
  • از ورقه های پلی کربنات در برابر آسیب و تحلیل رفتن محافظت می‌کنه.
  • ارزش زیبایی سطوح محصول را افزایش میده.
  • جایگزین مقرون به صرفه برای جایگزینی محصولات دیگر.

قیمت

آیا محصولات پلاستیکی پلی کربنات شما به راحتی خراشیده می‌شن و پس از گذشت یک زمان زشت به نظر می‌رسن؟ وقت آن فرا رسیده که به سراغ محصولات پلی کربنات ضد خراش برید. در شرکت فرکو ، متخصصان ایجاد ورق ها و شیشه های پلی کربنات با کیفیت بالا با پوشش ضد خراش هستن که کاربردهای گسترده‌ای در بسیاری از صنایع دارن. خراش روی محصولات پلاستیکی مانند صفحه نمایش ، روکش کلاه ایمنی ، عینک و غیره می‌تونه بسیار ناخوشایند باشه و مشکلات دید رو ایجاد کنه. قیمت طلق های ضد خش با توجه به عوامل مختلف متغیر ست. به‌عنوان نمونه طلق‌های ضد خشی که ضخامت بیشتری دارند گرونتر هستن. میزان شفافیت نیز بر قیمت نهایی طلق شفاف اثرگذار هست.

طلق مات
طلق ضد خش مات

ما در شرکت شیشه و آینه فرکو از جدیدترین فن آوری های ضد خراش برای ایجاد طلق ضد خش مستحکم یا ورق های پلی کربنات با سطوح محافظ مناسب برای چنین کاربردهایی استفاده می‌کنیم. تیم فرکو در کار با انواع ورق‌ها و شیشه های پلی کربنات ضد خراش تجربه داره. ما شما رو در انتخاب بهترین محصول برای نیازهای تجاری خود راهنمایی خواهیم کرد.

برای دریافت اطلاعات در مورد طلق دوجداره پامنار و بورس طلق شیشه ای و کارخانه پلکسی گلاس و طلق رنگی ارزان کلیک کنین

پلی کربنات مقاوم
پلی کربنات مقاوم

پوشش ضد خراش چگونه کار می کنه؟

طلق ضد خش مستحکم یا در کل یک پوشش ضد خراش از یک لایه نازک از ماده میکروسکوپی یا بستر تشکیل شده‌. که از اثرات خراشیده مانند بریدگی‌های کوچک ، علائم ، سایش و غیره جلوگیری می‌کنه. این لایه از نانو ذرات ضد خراش ساخته شده‌ که ، به طور دائمی با سطح مواد سخت مانند طلق پلی کربنات پیوند می‌خوره. این خاصیت ذاتی پلی کربنات را تحت تأثیر قرار نمی‌ده. و فقط به عنوان یک لایه محافظ عمل می‌کنه. پوشش سخت ضد خراش ، سطح پلی کربنات رو از تماس با عناصر ساینده در محیط خارجی متوقف می‌کنه. یک ورق پلی کربنات ضد خراش نیست. این فقط از سایش جزئی جلوگیری می‌کنه و به بهبود بینایی کمک می‌کنه.

طلق ضد خش
طلق ضد خش

کاربردهای طلق ضد خش مستحکم

  • سپرهای شورش
  • نمایشگرها
  • پنجره‌های ضد گلوله
  • محافظ صورت / روکش
  • هودهای ماشین
  • محافظ صفحه تلفن همراه
  • شیشه جلو اتومبیل و چراغ‌های جلو
  • علامت گذاری
  • موارد / ظروف را نمایش بدین
  • عینک / عینک / عینک آفتابی و غیره
طلق ضد خش
طلق ضد خش

برای سفارش طلق ضد خش چرا مجموعه فرکو را انتخاب کنیم؟

در شرکت فرکو ، از پوشش های ضد خش مستحکم و درجه یک در تمام طلق‌های پلی کربنات خود استفاده می‌شه. این پوشش‌های سخت و ضد خراش دائمی هستن. و به حفظ زیبایی سطح ده سال یا بیشتر کمک می‌کنن. ورق های پلی کربنات ضد خراش مخصوص برای مصارف پربازدید طراحی شدن . و به مدت ده سال بدون هیچ گونه ترک، خراش یا زردی تضمین می‌شن!. امروز برای خرید محصولات انحصاری پلی کربنات ضد خراش با ما تماس بگیرین.

برنامه‌های کاربردی پلی کربنات مقاوم در برابر خراش و سایش بسیار زیاد هست . از کاربردهای معمول طلق ضد خش مستحکم می‌توان به شیشه‌های پناهگاه مدرسه، بیمارستان و اتوبوس اشاره کرد. همچنین در مراکز اصلاحی و روانپزشکی به طور گسترده ای استفاده می‌شه. علاوه بر این، طلق ضد خش مستحکم و مقاوم در برابر سایش و خراش برای نمایش پنجره‌ها و محافظ‌های ماشین در محیط‌های شیمیایی سخت عملکرد خوبی داره. به دلیل پوشش مقاوم در برابر سایش ، این ورق پلاستیکی نمی‌تونه به صورت سرد تشکیل بشه.

پلی کربنات ضد خش
پلی کربنات ضد خش و ضد سایش

طلق ضد خش مستحکم و سفارشی در شرکت فرکو

طلق ضد خش مستحکم و یا ورق های پلی کربنات ضد خراش فرکو در ابعاد زیر وجود داره:

  • ضخامت: 0.125mm-12mm
  • عرض: حداکثر تا 2100 میلی‌متر
  • طول: حداکثر تا 3000 میلی‌متر

که هر کدوم از این موارد می‌تونن در بازه خود قابل تغییر باشن.

ورق پلی کربنات مقاوم در برابر خراش

محصول اولیه طلق ضد خش مستحکم یا پلی کربنات مقاوم در برابر خراش و سایش نوعی پلاستیک هست. این پلاستیک از جنس ورق پلی کربنات ویژه یک ورق مقاوم در برابر اشعه ماورابنفش در برابر سایش و تقویت شده‌ که ، سختی سطح شیشه ای همراه با مقاومت ضربه پلی کربنات رو ارائه می‌ده. علاوه بر این ، طلق پلی کربنات مقاوم در برابر خراش مقاومت بیشتری در برابر زردی و مه‌زدگی برای لعاب معماری ارائه می‌ده. طلق های پلی کربنات ضد خش در بلند مدت نیز می‌تونن شفافیت اولیه رو حفظ کنن.

طلق غیر شفاف
طلق ضد خش و مات

ورق پلی کربنات مقاوم در برابر خراش و سایش تقریباً نشکن نیست. این طلق ها 250 برابر نسبت به شیشه و 30 برابر نسبت به نوع اکریلیک قوی‌تر هستن. این الزامات عمده که ساختمون برای رتبه بندی در برنامه‌های ساختمانی رو برآورده می‌کنه. علاوه بر این، محصولات ورق پلی کربنات با استفاده از استانداردهای لازم برای مواد لعاب مقاوم در برابر سرقت در لابراتوارهای ذکر شده. و برای استانداردهای ایمنی شیشه‌های کمیسیون ایمنی کالاهای مصرفی  تأیید شدن. علاوه بر این ، طلق ضد خش مستحکم شرایط مورد نیاز برای لعاب حمل و نقل رو برآورده می‌کن

پلی کربنات مقاوم
پلی کربنات مقاوم

آیا نکات منفی ورق‌های پلی کربنات به طور کامل برطرف شده ؟

یکی از نکات منفی ورق‌های پلی کربنات اینه که نسبت به شیشه و پلاستیک های خاص دیگر حساس به خراشیدن هست. به همین دلیل ما یک مارک ورق پلی کربنات ضدخش تولید کردیم. که به طور خاص برای رفع این کمبود طراحی شده است. یک محصول انعطاف‌پذیر و ایده‌آل برای مدارس ، بیمارستان ها، مراکز اصلاح و تربیت یا هر جای دیگر که ساییدگی ها نگران‌کننده باشد. اگرچه سرمایه گذاری اولیه روی این محصول کمی بیشتر از سایر پیشنهادهای ماست. اما با توجه به اینکه می‌تونین سالها از سطح بدون خراش این پلی کربنات لذت ببرین. و پولی رو که در آینده پس‌انداز خواهید کرد در نظر بگیرین.

پلی کربنات مقاوم

توجه داشته باشید که با وجود قیمت بالاتر طلق های ضدخش خرید این متریال به نوعی صرفه‌جویی محسوب می‌شه. به این دلیل که طلق های پلی کربنات معمولی عمر مفید کمتری دارن. این نوع طلق بعد از مدتی از نظر ظاهری دچار افت می‌شه و حتی نیاز به تعویض آن حس می‌شه. این در حالی اس که در طلق های ضدخش افت ظاهر دیده نمی‌شه البته همچنان باید در نگهداری از طلق دقت بشه. بهتر هست طلق از عوامل خش‌زا به دور باشه. اما برای کاربردهایی که طلق در معرض ضربه و خط و خش هست، استفاده از طلق ضد خش مناسب‌ترین انتخاب هست.

انواع طلق

آیا می توان طلق ضد خش را جایگزین شیشه کرد ؟

طلق ضد خراش یک بستر انعطاف‌پذیر، سبک و شفاف با مقاومت در برابر حرارت و ضربه برجسته اس. می‌توان گفت خوشبختانه پلی کربنات انعطاف‌پذیر و نرمه و به اشکال مختلف می‌توان اونو طراحی کرد. و از طرف دیگر طلق پلی کربنات متأسفانه نسبتاً نرمه و متعاقباً تا حدودی فاقد مقاومت در برابر خراش هست. در شرکت فرکو با استفاده از پوشش ضد خراش ما این کمبود رو برطرف کرده و این پلی کربنات رو از نظر سختی تقریباً برابر با شیشه می‌کنه. البته طلق ضد خش مستحکم رو به جایگزینی مناسب برای شیشه برای بسیاری از کاربردهای “قوی‌تر” تبدیل می‌کنه.

پلی کربنات مقاوم
پلی کربنات مقاوم

نتیجه

طلق ضد خش مستحکم به طور طبیعی قوی‌ترین شکل پلاستیک شفافه. این ورق پلی کربنات با پوشش سخت در هر دو طرف تقویت شده . که اونو برای محیط های با چالش بیشتر ایده‌آل می‌کنه. به عنوان یک ماده مقاوم در برابر ضربه و آب و هوا، علاوه بر این ، یک سطح مقاوم در برابر سایش باعث اطمینان از شفافیت و انتقال نور با استفاده طولانی مدت می‌شه. میزان انتقال نور این طلق ها در حدود 90% هست.

طلق ضد خش مستحکم به دلیل ترکیب فوق‌العاده نشکننده خود، با مقاومت خارق‌العاده و ماهیت سبک . به این معنی است که نصف وزن شیشه اس. همچنین محافظت در برابر اشعه ماورا UV بنفش را ارائه می‌ده. به این معنی که می‌تونه برای محافظت از گیاهان و تصاویر استفاده بشه. اگر به دنبال ماده ای محکم ، سبک و مقاوم در برابر سایش هستین ، این طلق پلی کربنات ماده مورد نیاز شماست.

طلق مات
طلق مات
طلق ضد خش
طلق شفاف
طلق ضد خش
طلق مات ضد خش
طلق مات ضد خش
طلق ضد خش مات
طلق مات
طلق ضد خش مات
طلق ضد خش
طلق ضد خش
طلق ضد خش
طلق شیشه ای
طلق مات
طلق ضد خش
برای سفارش طلق ضد خش با کجا تماس بگیریم ؟

اگر ضخامت ها و اندازه های خاصی در ذهن دارید ، لطفاً به ما اطلاع دهید! ما می‌توانیم ورق های پلی کربنات ضد خراش خود را بر اساس نیاز شما سفارشی کنیم . ما یک مرکز پردازش تخصصی برای ارائه ورق های پلی کربنات برش داده‌شده با پوشش های ضد خراش داریم . ما می‌توانیم ورق های خود را بر اساس مشخصات شما برش، حفاری ، ترمو فرم ، حکاکی یا چاپ کنیم . ما همچنین طیف گسترده‌ای از رنگ ها را برای انتخاب داریم. شماره های تماس ما جهت مشاوره و سفارش ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳

13 پاسخ

  1. من تصمیم گرفتم یک پنجره قدیمی را تعویض کنم . و از گروه فرکو کمک گرفتم . از تعویض نصب شده توسط فرکو بسیار خوشحالم. کار را به صورت کاملاً حرفه ای توسط دو تن از مونتاژ کاران باتجربه انجام دادند . و با یک مجموعه فوق العاده پنجره کاملاً تمیز به طلق ضد خش عالی ، منزل من را ترک کردند. من این شرکت کلاس اول را برای نصب پنجره های تعویضی به همه پیشنهاد میکنم .

  2. سلام
    من امروز با شماره ثابت همین سایت تماس گرفتم ولی شخصی که پاسخگو بودند هیچگونه اطلاعاتی راجب قیمت ، کیفیت کار ، شفافیت ، موارد مصرف و … نداشت !!!!!

    آیا واگذار شده این سایت و فروشگاه ؟؟؟

    دوستان من قصد دارم جلوی مغازه را بصورت کامل شیشه بزنم آیا خبر دارید که این طلق های شفاف مناسب این کار هست یا نه ؟
    آیا به شفافی شیشه هست ؟ چون می خوام پشت شیشه حالت ویترین درست کنم .

    ممنون می شوم کسانی که اطلاع درست دارند بدهند .
    09125370653
    با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو