Home
کارخانه پلکسی گلاس

کارخانه پلکسی گلاس

در کارخانه پلکسی گلاس شگفت‌آور فرکو می‌توانید انواع طلق‌ها و پلکسی‌ها را ببینید و خرید کنید. ما در بسیاری از مقالات خود در مورد پلکسی‌ها و کاربردهای آنها صحبت کرده‌ایم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید روی پلکسی گلاس چیست و پلکسی گلاس ارزان و بورس پلکسی گلاس کلیک کنید . ما در کارخانه پلکسی گلاس فرکو تجربه و دانش را در هم آمیخته‌ایم. ما بیش از 35 سال است که الهام می گیریم. ما خلاق هستیم و سنت سرمایه ارزشمند ماست. از پلکسی یا پلاستیک در طلق‌ها، میله ها و لوله‌های ساختمانی استفاده می‌شود. اگر در خانه و محل کار نیاز به سایه‌بان دارید. اگر می خواهید شیشه های خود را تعویض کنید، می توانید برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ما وارد گفتگو شوید. و بهترین گزینه را برای امنیت و دکوراسیون خود انتخاب کنید.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات ما می‌توانید از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمائید

کارخانه پلکسی گلاس
کارخانه پلکسی گلاس

پلکسی گلاس یا اکریلیک چیست

اکریلیک همچنین به نام پلکسی گلاس شناخته می‌شود. پلاستیکی محکم و سفت است. این طلق‌ها در رنگ‌های درخشان نیز موجود هستند. این ورق‌ها و پلکسی‌ها مانند شیشه‌ها دارای : کیفیت، وضوح، درخشندگی و شفافیت هستند. اما در وزن برابر، دارای چندین برابر مقاومت در مقابل ضربه نسبت به شیشه می‌باشند.

اکریلیک که به‌عنوان “پلکسی گلاس” شناخته می‌شود. و دارای تولید به‌صورت اکسترودشده یا ریخته‌گری می‌باشد.  هم شفاف و هم بصورت رنگی و مات است. بطور گسترده‌تر انواع اکریلیک شامل : اکریلیک شفاف، مقاوم در برابر سایش، ضد ضربه، پخش نور، ضد گلوله و … است. همچنین اگر می‌خواهید اکریلیک برش بزنید، ما می‌توانیم اکریلیک را برای کاربرد شما برش داده و تولید کنیم.

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزان می‌توانید با شماره های ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایید.

چگونگی سفارش در کارخانه پلکسی گلاس فرکو

با پرداخت آسان و امن ما، اکریلیک را خریداری کنید. هنگام سفارش، نوع طلق و ابعاد آن را برای کاربرد خود می‌توانید انتخاب کنید. در کارخانه پلکسی گلاس، تخفیف های خیلی خوبی برای سفارشات بزرگ تجاری در دسترس است. از این رو می‌توانید از تولید به مصرف محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید. این کار باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها و وقت می‌شود.  سفارش‌های ثبت شده معمولاً طی 2-5 روز کاری ارسال می‌شوند. اگر نمی‌توانید آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. و می‌خواهید قیمت‌ها را بصورت دقیق بدانید با مسئول فروش ما در کارخانه پلکسی گلاس در تماس باشید. همکاران ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می‌باشند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری و طلق ضد خش و طلق دوجداره پامنار کلیک کنید.

کارخانه پلکسی گلاس

تفاوت ورق اکریلیک ریخته‌گری و اکسترودشده

ورق اکریلیک اکسترودشده

ورق اکریلیک اکسترودشده را می‌توان به هر طولی تولید کرد. که این مورد اغلب منجر به صرفه‌جویی در هزینه می‌شود. زیرا با برش قطعات از اندازه ورق‌های سفارشی، می‌توان از دست دادن عملکرد را به حداقل رساند. اکریلیک اکسترودشده همچنین ساده‌ترین درجه برای ترمو فرم و آسان‌ترین اتصال با استفاده از سیمان‌های حلال است.

ورق اکریلیک ریخته گری

ورق اکریلیک ریخته‌گری در مقایسه با اکریلیک اکسترودشده مقاومت شیمیایی بهتری دارد. و از ویژگی‌های ماشین‌کاری برتری برخوردار است. و به طور کلی ضخامت یکنواخت‌تری دارد. و اندازه ورق‌های بزرگتری را به دلیل ماهیت فرآیند تولید مداوم ارائه می‌دهد. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق شیشه ای نشکن و طلق شفاف پی وی سی و کارخانه طلق دوجداره کلیک کنید

مارک های رایج اکریلیک در کارخانه پلکسی گلاس

همان طور که قبلاً نیز گفتیم، اکریلیک به پلکسی گلاس نیز معروف است . مارک‌های تجاری شامل : Plexiglas® ، OPTIX® ، ACRYLITE® ، Lucite® و KSH® هستند. 

کاربردهای معمول ورق اکریلیک چیست

اکریلیک به طور گسترده‌ای برای علائم داخلی و خارجی، نمایشگرهای POP، شیشه‌های معماری، پانل‌های روشنایی LED، سپرهای ایمنی، محافظ‌های عطسه(ماسک) و بسیاری از موارد دیگر استفاده می‌شود.

اما به‌طور کلی از طلق‌ها در صنعت ساختمان بسیار استفاده می‌گردد. چرا که یک جایگزین عالی برای شیشه می‌باشد. درواقع طلق‌ها به‌دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌های مثبتی که در مقایسه با شیشه دارند، از ان‌ها در هر جایی که بتوان شیشه را به کار برد، استفاده می‌کنند. چون مشکلاتی که شیشه دارا هست را رفع کرده و به دنبال آن، مزیت‌های قابل‌توجهی نیز اضافه کرده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی طلق شیشه ای و بورس طلق شیشه ای و طلق دوجداره تهران و طلق یو وی کلیک کنید

کارخانه پلکسی گلاس

اندازه های استاندارد اکریلیک ، برش به اندازه و ساخت

  • ضخامت ورق اکریلیک – 0.010 در ، 0.020 در ، 0.040 در ، 0.060 در ، 0.080 در ، 0.090 در ، 0.093 در ، 0.098 در ، 0.100 در ، 0.118 در ، 0.125 در ، 0.177 در ، 0.187 در ، 0.200 در ، 0.220 در ، 0.236 در در ، 0.250 در ، 0.354 در ، 0.375 در ، 0.472 در ، 0.492 در ، 0.500 در ، 0.708 در ، 0.750 در ، 0.944 در ، 1 در ، 1.250 در ، 1.375 در ، 1.500 در ، 1.750 در ، 2 در
  • اندازه ورق‌های اکریلیک – 22.5 در 46.5 در 55 ، 23.75 در 47.75 در ، 24 در 36 در 24 ، در 48 در 48 در 48 در 96 96 ، 48 در 120 در 50 ، 50 در 50 در 50 ، 50 در 100 در ، 51 در 100، 100 ، 54 در 100 100 در ، 60 در 96 96 در ، 72 در 96 96 در ، 76 در 100 100 در ، 80 در x 120 در ، 88 در 10 108.25 در ، 100 در x 108.25 در ، 100 در x 126 اینچ ، 108 در x 108.25 اینچ

برای دریافت اطلاعات در مورد طلق پلی کربنات شفاف و طلق دوجداره زنبوری و طلق دوجداره شفاف و قیمت طلق شفاف کلیک کنید

انواع

رنگ‌های اکریلیک : اکریلیک در رنگ‌های روشن، سفید، عاجی، قرمز، نگین یاقوتی، سرخابی، قرمز صورتی، نگین صورتی، بنفش، نارنجی قرمز، نارنجی، نارنجی روشن، نارنجی متوسط ​، نارنجی تیره، زرد، سبز، سبز روشن و… موجود است . و همینطور سبز، آبی، نگین آبی، برنز ، برنز هند، فلز مس، طلایی، خاکستری، دودی خاکستری، خاکستری نقره‌ای، سیاه . و اکریلیک پخش‌کننده نور در رنگ‌های شفاف، بی رنگ، سفید، قرمز، زرد و آبی موجود است. 

برش به اندازه و ساخت در کارخانه پلکسی گلاس

 آیا به دنبال پلکسی گلاس یا ورق‌های اکریلیک برش داده شده برای حمل آسان یا برآورده کردن نیازها و برنامه خاص خود هستید. آن را بصورت آنلاین خریداری نمایید و ابعاد برش خود را مشخص کنید یا از خدمات ساخت اکریلیک ما سؤال کنید. شماره تماس ما 02188068352

تقاضا برای پلاستیک در دهه قبل از همه گیری در حال کاهش بود

در حالی که دنیا تلاش می‎کند در میان بیماری همه‌گیر ویروس کرونا به نوعی به حالت طبیعی خود بازگردد. بر اساس نشریه تجاری مارکر، بسیاری از فروشگاه‌های مواد غذایی و داروخانه‌ها در صفحات پرداخت خود صفحات شفاف نصب کرده‌اند. اما پلکسی گلاس در جاهای دیگر مانند رستوران‌ها ، حمام‌ها و دفاتر و… نیز استفاده می‌شود. با ایجاد یک مانع مشخص بین افراد در مکان‌هایی که فاصله اجتماعی دشوار است، این پارتیشن‌ها می‌توانند به بازرگانی و فعالیت در شرایط ایمن‌تری کمک کنند.

ما برای کمک اینجا هستیم. هنوز مطمئن نیستید که آیا به اکریلیک نیاز دارید؟ درباره پلکسی گلاس یا اکریلیک تحقیق کنید یا از یک متخصصین در این امر بپرسید. صنعت پلکسی گلاس است که این روزها بسیار پیشرفت کرده است، به‌دلیل مزایای عالی و ویژگی‌های منحصر به فرد آن می‌باشد. همانطور که بسیاری از مشاغل در تلاش برای بازگشایی ایمن در طی همه‌گیر شدن بیماری هستن، از آرایشگاه‌های ناخن گرفته تا رستوران‌ها و استخرها و… همه در حال نصب موانع محافظ برای جلوگیری از ابتلا به ویروس توسط کارمندان و مشتریان هستند.

8 پاسخ

  1. با سلام.
    آیا لوله پلگسی گلاس شفاف با قطر ۲۵ یا ۳۰ سانت هم تولید میکتید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو