Home
کاربرد طلق رنگی 2

کاربرد طلق رنگی

کاربرد طلق رنگی به عنوان یک سبک متنوع در ساختار ساختمان‌های مسکونی و اداری را نمی‌توان نادیده گرفت. طلق رنگی را می‌توان در دو گروه طلق پلکسی گلاس و طلق پلی کربنات، تقسیم‌بندی کرد. کاربرد طلق رنگی پلکسی گلاس، بیشتر در ساخت سقف‌های کاذب است. و آسمان مجازی زیبایی را می‌توان با طلق‌های رنگی خلق کرد . طلق‌های رنگی در دو نوع طلق شفاف رنگی و طلق مات رنگی به طور کلی دسته‌بندی و تولید می‌شوند.

طلق‌ها جایگزین مناسبی برای سقف‌پوش‌های شیشه ای هستند. چرا که استفاده از آن، بسیار ایمن‌تر از شیشه است. و خطرات ناشی از سقوط آن را کاهش می‌دهد. از طلق پلی کربنات بیشتر در درب و پنجره و سایه ‌بان در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. که هر روز به پیشرفت در کیفیت و جنس این ماده افزوده می‌شود.

کاربرد طلق رنگی به عنوان سایه‌بان‌ها نیز بسیار شایع است. چراکه مانع خوبی در برابر اشعه‌های مضر خورشید است. همانطور که می‌دانید اشعه‌های یو وی ساطع شده از خورشید، برای پوست آسیب‌رساننده هستند. و باعث ایجاد لکه روی پوست می‌شوند.

علاوه بر تاثیرات آن روی پوست، بر کیفیت رنگی لوازم و اشیا نیز تاثیر منفی دارد. از این رو استفاده از انواع طلق پلی کربنات یو وی، از رسیدن این اشعه‌ها به داخل ساختمان جلوگیری می‌کنند.

کاربرد طلق رنگی 1
طلق‌های رنگی

اهمیت طلق رنگی 1

طلق رنگی به عنوان جنسی شفاف، بسیار شبیه به شیشه عمل می‌کند. که می‌تواند جایگزین خوبی برای آن باشد. کاربرد طلق رنگی، به دلیل راحتی در استفاده از آن است. اولین خصوصیت مثبتی که برای آن قابل تصور است، سبک بودن آن می‌باشد. طلق شیشه ای رنگی یا طلق شفاف کریستال، وزنی کمتر از شیشه دارد. و به دلیل نشکن بودن، حمل و نقل راحتی دارد.

به آسانی می‌توان آن را در محل نصب کرد. و ثابت کردن آن در محل نیاز به تخصص خاصی ندارد. برای همین کاربرد طلق رنگی در انواع بناها بسیار پررنگ شده است. می‌توان آن را به صورت‌های مختلفی تولید کرد. که هم در سبک، هم رنگ‌های متنوع و گسترده توسط مجموعه فرکو، ارائه می‌گردد. که قابل استفاده در قسمت‌های داخلی و بیرونی ساختمان است.

ناگفته نماند که علاوه بر سبکی وزن، طلق رنگی دارای استحکام بالایی در مقابل رطوبت، گرما و سرما دارد. و سرد و گرم شدن ناگهانی دما، آن را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد. حتی بادهای شدید و ضربه حاصل از آن بر طلق شیشه ای رنگی آسیب نمی‌رساند. و انواع طلق پلی کربنات به عنوان جنسی مستحکم در جایگاه خود ایفای نقش می‌کند.

کاربرد طلق رنگی 2
عایق‌بندی با طلق رنگی

اهمیت طلق رنگی 2

مزیت دیگر طلق شیشه ای، عایق بودن آن در برابر نفوذ اشعه یو وی است. این اشعه از اشعه‌های آسیب‌رسان خورشید است. هر چند که ممکن است طول موج آن کوتاه باشد. ولی شدت تابش بالای آن، بسیار برای پوست عارضه‌ساز است. که این اشعه از عوامل مهم و اصلی در ایجاد سرطان پوستی شناخته شده است.

علاوه بر آن لطافت، نرمی و زیبایی پوست را از بین می‌برد . پوست را به لکه‌های قهوه‌ای دچار می‌کند. اشعه یو وی در اشیا و کالاهای مورد استفاده ما نیز تاثیر مخرب بر جای می‌گذارد. برای مثال اگر ماشین زیر نور مستقیم خورشید قرار گیرد، کیفیت رنگی آن کاهش می‌یابد. و نیز لوازم منزل و حتی لباس‌ها زیر نور آفتاب باعث می‌شود تا کیفیت ظاهری به طور‌قابل توجهی کاهش یابد.

بنابراین برای جلوگیری از این مشکلات استفاده از طلق یو وی، طلق رنگی یا طلق شیشه ای است. که به مثابه فیلتری در برابر اشعه‌های آسیب‌رسان عمل می‌کنند . شما را به دیدن نمونه‌های زیبای این کار در این سایت دعوت می‌نماییم.

بیشتر بخوانید : طلق رنگی

کاربرد طلق رنگی 3
محافظ در برابر اشعه یو وی

انواع طلق‌ها چه کاربردی در زندگی روزمره دارند

کاربرد طلق رنگی در زندگی امروزی انکارناپذیر است. و هر سبک و طرح آن برای یک قسمت از ساختمان مناسب است. زیرا که هر یک از انواع طلق پلی کربنات، دارای ویژگی‌های خاص خود می‌باشند. که نسبت به نیاز هر فضا به انتخاب گونه‌ای متفاوت از آن اقدام می‌کنیم. در زیر به چند نمونه از کاربرد طلق رنگی اشاره‌ای کوتاه می‌کنیم. درواقع طلق‌ها علاه بر کابردهای مخصوص خود در هر کاربردی که شیشه دارد، نیز می‌تواند جایگزین شیشه گردد.


۱ . کاربرد طلق شیشه ای شفاف در سقف منازل، ادارات و هتل‌ها که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. و زیبایی خاصی به محیط می‌دهند.
۲ . طلق شیشه ای رنگی برای فضاهای بازی کودک بسیار مناسب می‌باشند.
۳ . کاربرد آن در ساخت جعبه و باکس‌های رنگی زیبا
۴ . ساخت دکوری در دیوار پذیرایی
۵ . کاربرد آن در ساخت بوفه و ویترین تزئینی


۶ . ایجاد پارتیشن و جدا کننده بین دو فضا که کاربرد اصلی آن در ادارات می‌باشد
۷ . طلق دوجداره (پلی کربنات) بکار رفته در در و پنجره
۸ . سایه‌بان خودرو و استخر
۹ . ساخت درهای رنگی برای کابینت آشپزخانه‌ها
۱۰ . و …

کاربرد طلق رنگی 4
سلخت گلخانه طلقی
کاربرد طلق رنگی 5
سرپوش طلقی استخر

کاربرد طلق شیشه ای در بالکن

در گذشته منازل بیشتر به صورت ویلایی و دارای حیاط بودند. اما امروزه زندگی شهری به صورت آپارتمانی رواج پیدا کرده است. ساختمان‌های در هم تنیده که اکثرا بدون حیاط هستند. که تنها پل ارتباطی بین فضای داخل و بیرون وجود بالکن در هر واحد است. اما بالکن‌ها باعث نفوذ گرد و خاک به داخل ساختمان می‌شوند.

پس ناچار باید از شیشه یا طلق برای پوشش بالکن استفاده کرد. کاربرد طلق رنگی در فضای بالکن بسیار زیبا و کارآمد است. می‌توان برای این کار، کل بالکن را با طلق پوشاند. یا فقط در دیواره‌های آن از طلق شیشه ای رنگی استفاده کرد. طلق رنگی ممکن است به صورت طلق پلی کربنات مات یا شفاف برای این کار بکار رود.

طلق مات علاوه بر ممانعت از ورود گرما، سرما و گرد و خاک از دیده شدن فضای داخلی نیز جلوگیری می‌کند. البته طلق مات با وجود حفظ حریم‌شخصی، روشنایی خوبی را نیز ایجاد می‌کند. و ممانعت از ورود نور به داخل فضا نمی‌شود. نوع شفاف طلق‌ها نیز میزان نور بالایی را از خود عبور می‌دهند. و به راحتی با استفاده از آن‌ها دید حفظ می‌شود. انواع طلق پلی کربنات باعث تقویت نورپردازی بالکن‌ها می‌شوند. و نور استانداردی را به داخل هدایت می‌کند. کاربرد طلق رنگی بجای شیشه به صرف هزینه‌های کمتری نیاز دارد. و نصب آن با سهولت بیشتری صورت می‌گیرد. درواقع هرکدام از طلق‌ها بسته به کاربرد و سلیقه خود می‌توانند انتخاب گردند. تا علاوه بر انتخاب متریال مناسب بتوان زیبایی خاصی را نیز برای فضای خود به‌ ارمغان آورد.

طلق‌های سایه‌بان

کاربرد طلق رنگی به صورت سایه‌بان یکی دیگر از موارد استفاده آن است. خرید طلق رنگی یا طلق یو وی برای ساخت سایه‌بان خودرو یا سایه‌بان در حیاط برای میز و صندلی‌های آلاچیق صورت می‌گیرد. و همچنین برای استخرها نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. زیرا علاوه بر نقش سایه‌بان و سایه‌گستری از تابش مستقیم نور خورشید و اشعه‌های آن جلوگیری می‌کند. و رنگ خودرو و میز و صندلی‌های چیده شده در آلاچیق در معرض آسیب قرار نمی‌گیرند. و ظاهر زیبای خود را در طول استفاده حفظ می‌نمایند.

همچنین کاربرد طلق رنگی برای سرپوش استخرها نیز از دیگر موارد مصرف آن است. پوشاندن استخرهای سرباز با انواع طلق اکریلیکی، بسیار به‌صرفه‌تر از متریال دیگر است. در عین حال زیباتر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. علاوه بر آن وجود رنگ‌های زیبای طلق رنگی، امکان هماهنگی با سایر رنگ‌های فضا را به شما می‌دهد. چراکه طلق‌های رنگی شامل اکثر رنگ‌ها می‌باشند. و می‌توان به‌راحتی رنگ موردنظر خود را انتخاب نمود.

همچنین می‌توانید رنگ سایه‌بان را با نمای ساختمان، در یا پنجره‌ها ست کنید. صنایع تولیدی فرکو طلق پلکسی گلاس و پلی کربنات را در کیفیتی مطلوب و قیمتی مناسب ارائه و عرضه می‌کند. که برای تهیه آن می‌توانید به صورت آنلاین و حضوری اقدام کنید.

کاربرد طلق رنگی 6
سایه‌بان طلقی نارنجی و سفید
کاربرد طلق رنگی 7
سایه‌بان سقفی

سفارش انواع طلق

صنایع تولیدی فرکو با افتخار انواع طلق پلی کربنات را به صورت گسترده تولید و عرضه می‌کند. که کیفیت جنسی آن تضمین‌شده و دارای گارانتی است. طلق شیشه ای رنگی در رنگ‌های قرمز، سفید، آبی، دودی، بنفش، صورتی و … ساخته و پرداخته می‌شود.

کاربرد طلق رنگی فقط در مصارف خانگی نیست. و در صنعت و تولید مواد گوناگون از آن استفاده می‌شود.
صنایع تولیدی فرکو آماده ارائه مشاوره رایگان در رابطه با انواع طلق‌ها می‌باشد.
شماره تلفن جهت ارتباط مستقیم :

شماره تلفن مجموعه ی فرکو
شماره تلفن مجموعه فرکو

برای ارتباط واتساپی بر تصویر کلیک کنید

واتساپ
ارتباط واتساپی
کاربرد طلق رنگی 8
سرپوش طلق شیشه ای استخر
کاربرد طلق رنگی 9
طلق شیشه ای شفاف
کاربرد طلق رنگی 10
طلق رنگی قرمز
کاربرد طلق رنگی 11
طلق‌های رنگی نما
کاربرد طلق رنگی در چه مکان هایی است ؟

کاربرد طلق رنگی در درب و پنجره‌ها، سایه‌بان خودرو، سقف پوش طلقی، سقف کاذب و … می‌باشد.

3 پاسخ

    1. سلام . در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید اگر ساکن تهران و حومه باشید در عرض 48 ساعت ان را در محل تحویل می گیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو