Home
بورس طلق شیشه ای

بورس طلق شیشه ای

توجه به بورس منصفانه در طلق شیشه ای خیلی مهم هست. اینکه طلق مورد نیاز خود رو در کجا معامله می‌کنین. و به چه قیمتی اونو تهیه می‌کنین، مهمه. ما در شرکت و کارخانه طلق دوجداره فرکو ، نمایندگی و بورس منصفانه طلق شیشه ای رو در نظر می‌گیریم. و همه چیز رو عادلانه حساب می‌کنیم. رضایت مشتری در معامله برای ما بسیار مهمه. شاید بخواید ابتدا با بورس طلق شیشه ای فرکو آشنا بشین و بعد وارد معامله بشین. طلق شیشه ای نوعی طلق هست که ظاهر و کاربردی مشابه با شیشه داره. در واقع می‌توان گفت طلق های شیشه ای شیشه پلاستیکی هستن. البته شیشه و پلاستیک مواد متفاوتی هستن و این نام گذاری به دلیل شباهت ظاهری بین این ورق ها و شیشه رایج شده‌اس.

طلق شفاف
طلق شفاف

طلق شیشه ای یا ورق‌های پلی کربنات در مقایسه با اکریلیک از این جهت که هر دو از نوع ترموپلاستیک هستن، بسیار شبیه هستن. ورق های پلی کربنات نسبت به اکریلیک سخت‌تر و مقاوم‌تر در برابر گرما هستن. طلق پلی کربنات برای استفاده از لعاب ، ایمنی و استحکام از همه ترموپلاستیک‌های دیگر پیشی می‌گیره. درواقع مزیت‌ها و قابلیت‌های بالای طلق پلی کربنات موجب استفاده از اون در کاربردهای بسیار مهمی شده اس که در ادامه به اونا می‌پردازیم.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر محصولات فرکو می‌تونین از پیج اینستاگرام فرکو دیدن فرمائید

بورس طلق شیشه ای
بورس طلق شیشه ای

مقایسه بورس طلق شیشه ای و پلکسی گلاس

در اینجا شما رو دقیق تر با بورس طلق شیشه ای و پلکسی گلاس آشنا می‌کنیم. تا برای انتخاب محصول عالی و ناب مشکلی نداشته باشین و بعد از سفارش ، محصول مورد نظر به دلتون بشینه. و دکوراسیون خونه و محل کار شما رو نیز از نظر زیبایی ارتقاء بده. اغلب کلمه‌ی طلق ، ورق پلی کربنات و پلکسی گلاس به گوششون نخورده و نمی‌دونن یعنی چه. و با کاربردهای اونا نیز آشنا نیستن.

طلق یا ورق های پلی کربنات و پلکسی گلاس از نوعی پلاستیک به دست میاد. پلکسی یعنی همون پلاستیک هست . اگر کمی با زبان انگلیسی آشنا باشین می‌دونین که گلاس همان گلس یا شیشه اس. پس در نتیجه پلکسی گلاس یعنی پلاستیک شیشه مانند. حالا این سؤال پیش میاد که فرق طلق پلی کربنات شیشه ای و پلکسی گلاس در چیست. تا اینجا فهمیدیم که هر دو از نوعی پلاستیک سخت و مقاوم ، به دست میان. در ادامه به توضیحات بیشتری می‌پردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش در شرکت فرکو با شماره های ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳   تماس حاصل فرمایین

بورس پلی کربنات
بورس پلی کربنات

مقایسه بیشتر بورس طلق شیشه ای و پلکسی گلاس

در بورس طلق شیشه ای باید توجه داشت که طلق پلی کربنات شیشه ای دارای مقاومت بیشتری اس. و منعطف‌تر از پلکسی هست. در دمای زیاد غیرقابل اشتعال هست و در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی داره. و بدون ترک خوردگی ، قابلیت سوراخ کاری نیز داره. طلق پلی کربنات شیشه ای خش‌پذیر هست که البته با پیشرفت علم این نقص رو جبران کردیم و طلق ضد خش رو نیز تولید کردیم. طلق پلی کربنات شیشه ای غیرقابل پولیش ( پولیش یعنی : برق انداختن و شفاف کردن سطح طلق ) هست.

به علت سبک‌تر بودن حمل و نقل پلکسی گلاس نسبت به پلی کربنات راحت‌تر هست و بهتر پولیش می‌شه. و تا 35 درصد براق‌تر از پلی کربنات هست. البته ورق‌های پلی کربنات نیز وزن سبکی دارن. از لحاظ قیمت نیز ارزون‌تر هست. ولی انعطاف‌پذیر نیست و در هنگام سوراخ‌کاری احتمال ترک خوردن وجود داره. در برابر خط و خش و شعله مستقیم بسیار ضعیف هست. این طلق ها از دمای 20 درجه سانتی‌گراد زیر صفر تا 85 درجه سانتی‌گراد سالم می‌مونن.

طلق شفاف
طلق شفاف شیشه ای

تا اینجا اطلاعات جامعی رو در اختیار شما قرار دادیم که امیدواریم راضی بوده باشین. اگر سؤالی براتون پیش اومد با ما در میان بذارین. متخصصان فرکو شما رو راهنمایی خواهند کرد که از پلکسی شیشه ای استفاده کنین یا از پلی کربنات شیشه ای. استفاده از هر یک بستگی به مکان مورد نظر و نیاز شما داره.

مقایسه بورس طلق شیشه ای و شیشه

در مقایسه بورس طلق شیشه ای و شیشه باید به این توجه داشته‌باشیم که استفاده از کدام محصول بهتر هست. طلق ها و پلکسی گلاس ها نیز مانند سایر اختراعات از بسیاری جهات باعث بهبود زندگی ما می‌شن. آنها کارهای ما رو آسون‌تر می‌کنن. اختراعات جدید ما رو سرگرم می‌کنن، دانش ما رو در مورد جهان بهبود می‌بخشن و حتی زندگی ما رو نجات می‌دن. تنوع گسترده‌ای از فناوری ها و اکتشافات علمی تولید شده توسط بشریت باعث ایجاد و توسعه تمدن‌های هر عصر شده اس، رشد اقتصادی رو تحریک می‌کنه، سطح زندگی مردم رو بالا می‌بره ، توسعه فرهنگی رو گسترش می‌ده ، و تاثیر فوق العاده‌ای بر دین ، ​​اندیشه و مذهب داره.

طلق ها و پلکسی ها هم از اختراعات بی‌نظیر بشر در عصر حاضر هست و به‌مرور دارن جایگزین شیشه می‌شن. چون خطرات شیشه رو ندارن. در مقابل ضربه بسیار مقاوم‌تر هستن. و اگر خرد هم بشن مثل شیشه خطرناک نیستن. در انواع مختلف می ‌تونین اونا رو تهیه کنین. و در هر اندازه ای که مورد نظر شماست می‌تونین اونا رو سفارش بدین. به اندازه شیشه شفاف هستن. و فواید بسیار دیگری نیز دارن و از ورود اشعه ماوراءبنفش نیز جلوگیری می‌کنن که یک قابلیت منحصر‌به‌فرد و مفید محسوب میشه چرا که اشعه یو وی بسیار مضر هست.

بورس پلی کربنات
بورس پلی کربنات

کسب اطلاعات در بورس طلق شیشه ای

در بورس منصفانه طلق شیشه ای و معامله عادلانه‌ی این کالا داشتن اطلاعات در این مورد خیلی مهمه. پلی کربنات یک رزین حرارتی غیرسمی اس. پلیمر مایع هنگام واکنش بیس فنول A با کلرید کربونیل تشکیل می‌شه. سپس طلق‌ها ورق‌های بدون روکش به صورت گرما یا سرد تشکیل می‌شن. ورق‌های پلی کربنات دارای ضخامت های 1/4 “یا 1/8” هستن و می‌تونن به اندازه دقیق مورد نظر شما برش داده‌ بشن.

بورس منصفانه طلق شیشه ای از پیشرفت بشر در عصر حاضر حرف می‌زنه . اینکه به انقلاب شیشه پایان می‌ده. چون اگر بیشتر از شیشه شفاف نباشه، اما به اندازه شیشه شفاف هست و خطرات شیشه رو هم نداره. و مزایای زیادی نسبت به شیشه داره. در یک کلام و به طور خلاصه باید بگیم که پلی کربنات ،جهت استفاده در داخل و خارج ساختمون آلیاژی عالی و قوی هست.

میزان شفافیت ورق های پلی کربنات در حدود 90% هست و این میزان تقریبا هم سطح با شیشه اس. عایق حرارتی پلی کربنات 60% به نسبت شیشه قوی‌تر هست.

بورس طلق شیشه ای
طلق شیشه ای

در این مقاله به مقالات دیگر خود نیز پیوند ایجاد کردیم . اگر می‌خواید اطلاعات بیشتری در مورد انقلاب عصر حاضر یعنی طلق شیشه ای و پلی کربنات بدست بیارین، به سایر موضوعات ما سری بزنین. چه بهتر که با مزایای بورس طلق شیشه ای آشنا بشین و با آگاهی کامل محصولی رو سفارش بدین. اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر داشتین حتما با ما تماس بگیرین.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری و طلق ضد خش اینجا کلیک کنین

بورس طلق شیشه ای
بورس طلق شیشه ای

از ورق های پلی کربنات استفاده کنین

در بورس منصفانه و معامله طلق شیشه ای دوجداره و … به این نتیجه می‌رسین که ای کاش زودتر با این محصول آشنا می‌شدین و اونو به‌کار می‌گرفتین. برخی از اقلام معمولی ساخته‌شده از ورق های پلی کربنات شامل کلاه ایمنی ، محافظ صورت ، پنجره های هواپیما و کشتی ، اجزای سایر ساخت و سازها و عایق های الکتریکی و… هستن. در اینجا ما فقط به ذکر چند مورد می‌پردازیم. این اختراعات گزینه‌ای برای ایمنی بیشتر، حفاظت حرارتی ، وضوح و قدرت و… هست. ورق های پلی کربنات ضمن دارا بودن مشخصات فیزیکی عالی ظاهر مناسبی دارن. در حال حاضر ، ما ورق های پلی کربنات تخت رو هم ارائه می‌دیم که برای برخی از کاربردهای خاص گزینه عالی اس:

  • چراغ های سقفی
  • سقف شیشه ای
  • گلخانه ها
  • مناطق پر فشار
  • محافظ های میز یا عتیقه
  • صنایع دستی و پروژه های DIY ( do it yourself )
  • پنجره های قایق
  • و…

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق دوجداره پامنار و فروش طلق دوجداره و نمایندگی طلق شیشه ای اینجا کلیک کنین

بورس طلق شیشه ای
بورس طلق شیشه ای

ذکر مزایای ورق های پلی کربنات در بورس طلق شیشه ای

ورق ها و یا طلق های پلی کربنات در کارخانه و بورس طلق شیشه ای دوجداره و غیره مزایای بسیاری دارن. همان‌طور که گفته‌شد این اختراعات عصر حاضر باعث راحتی بشر شدن. در اینجا به ذکر این فواید می‌پردازیم :

  • طلق‌ها و ورق‌های پلی کربنات نسبت به شیشه سبک‌تر هستن.
  • پلی کربنات از 40- درجه فارنهایت تا 280 درجه فارنهایت مقاومت می‌کنه. در برابر شعله مستقیم مقاومت دارن .
  • ورق های پلی کربنات استاندارد در برابر اشعه ماورابنفش پایدار هستن. با اضافه کردن فیلتر های ضد یو وی ورق پلی کربنات در مقابل اشعه یو وی مقاوم‌سازی می‌شن.
  • پلی کربنات بالاترین میزان انطباق با کد پلاستیک رو برای انتقال نور به دست میاره .
  • خواص با تأثیر زیاد باعث می‌شه که پلی کربنات نشکن باشه.
  • ورق های پلی کربنات عایق صوتی و حرارتی برتر رو نسبت به شیشه ارائه می‌دن. عایق رطوبتی پلی کربنات نسبت به پلکسی گلاس و سایر انواع طلق بهتر هست.
  • استفاده از طلق ها در جاهایی که بچه ها حضور دارن به دلیل اینکه هنگام خرد شدن خطری نداره، عالی اس .

ذکر مزایای بیشتر در بورس طلق شیشه ای

علم و اختراعات بشر نباید محدود به یک مکان ، نژاد ، فرهنگ یا منطقه باشه. در حقیقت باید به عنوان حق اساسی بشر در سراسر جهان در نظر گرفته بشه. هر نوآوری در علم و فناوری باید از یک طرف جهان به اون سوی دیگر و از یک نسل به نسل دیگر با تمام وجود منتقل بشه. در حال حاضر ، برخی از اختراعات علمی حیاتی هستن. در عصر حاضر و با توجه به شیوع کرونا می‌تونین از طلق ها به عنوان محافظ در بسیاری از اماکن نیز استفاده کنین.

طلق شفاف شیشه ای

علم و فناوری در زندگی روزمره ما بسیار مهمه زیرا زندگی ما رو ساده‌تر ، سریع‌تر و ایمن‌تر می‌کنه. تقریباً هر آنچه در اطراف خود می‌بینیم موهبت علم و فناوری اس. فناوری خود آموزش رو آسون کرده‌اس. گزینه‌هایی مانند کلاس‌های هوشمند ، کتاب‌های الکترونیکی و غیره را در اختیار ما قرار داده‌اس. همانطور که گفته شد طلق ها هم اختراع شدن تا زندگی ما رو راحت‌تر کنن. از طلق‌های ضد گلوله در بانک ها و مراکز امنیتی استفاده می‌شه.

فناوری اطلاعات سلامت فرصت‌های بی‌شماری رو برای بهبود و تحول مراقبت های بهداشتی فراهم می‌کنه که شامل: کاهش خطاهای انسانی ، بهبود نتایج بالینی ، تسهیل هماهنگی مراقبت ، بهبود کارایی عمل و پیگیری داده ها در طول زمان هست . و بنا بر نیاز بشر ، طلق ها ارتقاء پیدا می‌کنن. دانشمندان در آزمایشگاه مقاومت ، استفاده از مواد بی ضرر و … رو می‌سنجن و در نظر می‌گیرن. ما در شرکت فرکو محصولی ایده‌آل و سنجیده‌شده رو به مشتری تحویل می‌دیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق شیشه ای نشکن و طلق شفاف پی وی سی و کارخانه طلق دوجداره کلیک کنین

فروش طلق دوجداره
فروش طلق دوجداره

عایق حرارتی و الکتریکی

در کارخانه و بورس طلق شیشه ای پلی کربنات عمدتاً به عنوان عایق برای کاربردهای الکترونیکی و حرارتی هم استفاده می‌شه. که از ویژگی‌های ایمنی خوب اون ، ایمنی الکتریکی خوب و دارای خواص مقاوم در برابر حرارت و بازدارنده شعله هست. در محصولات مختلف مرتبط با سخت‌افزار الکتریکی و مخابراتی مورد استفاده قرار می‌گیره. همچنین می‌تونه به عنوان دی‌الکتریک در خازن‌ها با  پایداری بالا عمل کنه. با این حال ، تولید تجاری خازن‌های پلی کربنات پس از اون بیشتر شد .

برای دریافت اطلاعات در مورد طلق پلی کربنات شفاف و طلق دوجداره زنبوری و طلق دوجداره شفاف کلیک کنین

بورس پلی کربنات
بورس پلی کربنات

بورس طلق شیشه ای و ورق پلی کربنات در گلخانه

مصرف کننده پلی کربنات صنعت ساخت و ساز نیز هست. به عنوان مثال برای چراغ‌های اصلی ، شیشه‌های مسطح یا منحنی ، ورق‌های سقف و به عنوان عایق و دیوارهای صوتی و… به‌کار گرفته می‌شن. در بورس پلی کربنات ها برای ایجاد موادی استفاده می‌شه که در ساختمون ها باید با دوام اما سبک باشن. در کارخانه و بورس ورق شیشه ای به کیفیت‌های بیشماری توجه شده و شما می‌تونین با خیال راحت یک محصول با دوام و سبک رو تهیه کنین.

بورس طلق شیشه ای
ساخت آلاچیق با طلق مات

اگر از خرد شدن و خطرات احتمالی شیشه ها می‌ترسین، اگر خواستین تمام موارد ایمنی در ساختمون رو رعایت کنین با ما در تماس باشین . و از داشتن مکانی امن در خونه و محل کار خود لذت ببرین. شماره تماس فرکو 02188068352

طلق شفاف

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق دوجداره تهران و پلکسی گلاس چیست و بورس پلکسی گلاس کلیک کنین

کارخانه بورس طلق شیشه ای در ذخیره سازی داده ها و تولید سی دی و دی وی دی

بازار عمده پلی کربنات تولید دیسک های فشرده ،   DVDو دیسک های Blue-ray هست.  این دیسک‌ها به وسیله تزریق پلی کربنات به داخل یک حفره قالب تولید می‌شن که در یک طرف آن یک تمبر فلزی حاوی تصویر منفی از داده‌های دیسک وجود داره. در حالی که سمت دیگر قالب یک سطح آینه ای هست. محصولات معمول تولید ورق یا شیشه شامل برنامه های تبلیغاتی (علائم ، نمایشگرها ، محافظت از پوستر) نیز هست.

برای دریافت اطلاعات در مورد پلکسی گلاس ارزان و کارخانه پلکسی گلاس کلیک کنین

بورس طلق شیشه ای در خودرو ، هواپیما و اجزای امنیتی 

نمایندگی و بورس منصفانه طلق شیشه ای دوجداره و غیره بسیار گسترده اس. در صنعت خودرو ، پلی کربنات با تزریق می‌تونه سطوح بسیار صافی ایجاد کنه که، اونو برای رسوب‌دهی یا رسوب تبخیر آلومینیوم بدون نیاز به لایه پایه مناسب اماده کنه. حاشیه‌های تزئینی و بازتابنده‌های نوری معمولاً از پلی کربنات ساخته می‌شن. پلی کربنات به دلیل وزن کم و مقاومت در برابر ضربه ، ماده غالب در ساخت لنزهای چراغ جلو اتومبیل نیز هست. با این حال ، چراغ‌های جلو اتومبیل به دلیل مقاومت در برابر خراش کم و حساسیت به تخریب اشعه ماوراءبنفش (زرد شدن) به پوشش‌های سطح بیرونی نیاز دارن.

خودرو

استفاده از پلی کربنات در کاربردهای خودرو محدود به کاربردهای کم تنش هست. استرس ناشی از اتصال دهنده‌ها ، جوشکاری و قالب گیری پلاستیکی ، پلی کربنات رو مستعد ترک‌خوردگی می‌کنه.

هواپیما

سایه‌بان کابین خلبان هواپیمای جنگنده جت هم  از یک قطعه پلی کربنات با کیفیت نوری بالا ساخته شده‌اس. و بزرگترین قطعه از نوع خود در جهان هست.

ساخت شیشه ضد گلوله و اجزای امنیتی

می‌توان برای ساخت شیشه ضد گلوله  نیز از نمایندگی و بورس طلق شیشه ای دوجداره و … کمک گرفت. اگرچه “ضد گلوله” برای شیشه های نازک‌تر، دقیق‌تر هست. مانند این‌که در اتومبیل ها در شیشه‌های مقاوم به گلوله استفاده می‌شه . موانع ضخیم‌تر پلاستیک شفاف مورد استفاده در پنجره‌های فروش و موانع موجود در بانک ها نیز پلی کربنات هستن .

بسته بندی‌های پلاستیکی بزرگ به اصطلاح “ضد سرقت” برای وسایل کوچکتر ، که نمی‌توان اونا رو با دست باز کرد ، معمولاً از پلی کربنات ساخته می‌شن.

طلق شفاف خم
طلق خم شفاف

نتیجه

به طور خلاصه نمایندگی و بورس منصفانه طلق شیشه ای دوجداره و غیره در هر جایی به نحوی به‌کار گرفته شده‌اس. محصولی با دوام و با عمر بالا تهیه کنین. از زیبایی و لوکس بودن اون لذت ببرین . برای راهنمایی و مشاوره بیشتر با فرکو در تماس باشین .

شرکت فرکو

شرکت شیشه و آینه فرکو در سال 1370 فعالیت خود را در شهر نهاوند آغاز کرد. پس از گذشت چندین سال با هدف تولید گسترش ملی و اشتغال‌زایی ، و گستردگی بازار خود در تهران ، به تهران محله مهرآباد نقل مکان کردن. پس از مدتی فعالیت و گسترش مجموعه جهت گسترش فضای مجموعه از محله مهر آباد به محله کنونی واقع در آدرس ده ونک نقل مکان کردن. و اینک این مجموعه در حال خدمت‌رسانی به مردم عزیز ایران در سراسر نقاط کشور می‌باشد.

به دلیل این که ما فروش خود رو برپایه‌ی دانش و تجربه بنا کرده‌ایم ، در فروش هر محصولی اعم از آینه و شیشه و یا حتی در و پنجره و … ، رضایت مشتری را سرلوحه ی کار خود قرار دادیم. از زمان ساخت تا نصب و حتی بعد از نصب اگر مشکلی به وجود بیاد در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به رفع نقص می‌کنیم. ما محصولات خود رو ضمانت می‌کنیم و تمام اونا رو با ضمانت‌نامه ارائه می‌دیم.

طلق رنگی شیشه ای
طلق شفاف
طلق شیشه ای شفاف
بورس طلق شیشه ای
طلق شیشه ای
طلق شفاف
طلق شفاف برای کافه و رستوران
بورس طلق شیشه ای
طلق شفاف شیشه ای
بورس طلق شیشه ای
طلق شیشه ای

پل ارتباطی با شرکت فرکو:

  1. آدرس :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352
  3. واتساپ:09101767773

6 پاسخ

  1. سلام مطالبتون عالی بود و به من برای انتخاب محصول خیلی کمک کرد خسته نباشید

    1. سلام خدارو شکر که از محصول انتخابی خود راضی هستید . ما همیشه برای مشاوره آماده ایم . شماره تماس ما 02188068352

  2. من تصمیم گرفتم شیشه قدیمی و کهنه ام را با یک طلق شیشه ای جدید تعویض کنم و از تعویض نصب شده توسط فرکو بسیار خوشحالم . کار به صورت کاملاً حرفه ای توسط دو تن از مونتاژ کاران باتجربه انجام شد . که بعد از نصب طلق شیشه ای کاملاً تمیز ، منزل من را ترک کردند. من این شرکت با کلاس و عالی را به همه پیشنهاد می کنم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو