Home
بورس پلکسی گلاس

بورس پلکسی گلاس

پلکسی گلاس یا طلق اکریلیک یکی از پرکاربردترین انواع طلق است. ورق‌های پلکسی گلاس پرفروش‌ترین نوع طلق محسوب می‌شه. از این طلق‌ها در قسمت‌های مختلف ساختمون استفاده می‌شه. طلق‌های اکریلیک مقاوم، نسبتا انعطاف‌پذیر هستن و شفافیت مطلوبی دارن. تمام این ویژگی‌ها پلکسی گلاس رو به گزینه‌ای محبوب در صنعت ساختمان‌سازی تبدیل کرده . پلکسی گلاس رو می‌توان از بهترین جایگزین‌ها برای شیشه دونست که می‌تونین اونو از بورس پلکسی گلاس فرکو تهیه نمایین.

طلق‌های اکریلیک خصوصیات فیزیکی به مراتب بهتری در مقایسه با شیشه‌های معمولی دارن. به‌ویژه ایمنی ورق‌های پلکسی گلاس نسبت به شیشه بیشتر هست. ایمنی عالی یکی از مهمترین دلایل استفاده از پلکسی گلاس هست. پلکسی گلاس شکننده نیست و بافت نسبتا نرمی داره. طلق‌های اکریلیک در انواع شفاف، مات و رنگی تولید می‌شن. برای ساخت طلق‌های اکریلیک از متانول و اکریلیک اسید بهره می‌گیرن.

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر محصولات می‌تونین از پیج اینستاگرام فرکو دیدن فرمائید

بورس پلکسی گلاس
بورس پلکسی گلاس

شرح بیشتر بورس عادلانه پلکسی گلاس مدرن

در این مقاله، ما در مورد بورس و معامله عادلانه پلکسی گلاس مدرن صحبت خواهیم کرد. پلکسی گلاس یک ماده پلاستیکی است که از پلیمرهای متیل متاکریلات، استر اسید متاکریلیک ساخته شده است. نام فنی این ماده پلی متیل متاکریلات است . یا به اختصار PMMA، اما با نام‌های تجاری دیگر نیز نام‌گذاری می‌شود. با این حال، اصلی‌ترین و معروف‌ترین نام تجاری آن پلکسی گلاس است.

همانطور که گفتیم، پلکسی گلاس نوعی طلق شیشه ای است و یک جایگزین عالی برای شیشه به حساب می‌آید.  به همین دلیل به شیشه اکریلیک نیز معروف است. و امروزه با پیشرفت فناوری یکی از پرکاربردترین مواد پلاستیکی است. برخلاف شیشه،  نشکن، بسیار انعطاف‌پذیر و حتی شفاف‌تر است. ضریب انتقال نور آن 0.93 است، در حالی که شیشه بین 0.80 تا 0.90 است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری و طلق ضد خش و طلق دوجداره پامنار و طلق یو وی و طلق مات کلیک کنید

چند نمونه از صفحات پلکسی گلاس

از طرف دیگر، ورق و صفحه پلکسی گلاس به‌راحتی خراشیده می‌شود. بنابراین برای استفاده‌هایی که شامل ساییدگی مکانیکی هستند مناسب نیست و گرد و غبار را به خود جلب می‌کند. همچنین با گذشت زمان تمایل به زرد شدن دارد. ما در بورس و معامله عادلانه پلکسی گلاس این مشکل را با توجه به فناوری و دانش روز برطرف کرده‌ایم. و نوعی پلکسی گلاس ضد خش تولید کرده‌ایم. هر چقدر علم و دانش پیشرفت کند، همان اندازه هم زندگی آسان‌تر و مشکلات برطرف خواند شد. در بورس و معامله پلکسی گلاس مدرن، قاطعانه قول می‌دهیم که هم شما راضی خواهید بود و هم ما که توانستیم رضایت شما را جلب نماییم. با ما در تماس باشید تا با هم در این مورد یک صحبت دوستانه داشته باشیم و بتوانیم بهترین راهنمایی را برای شما داشته باشیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد فروش طلق دوجداره و طلق شیشه ای نشکن و طلق شفاف پی وی سی کلیک کنید

تاریخچه مختصر پلکسی گلاس

خصوصیات پلکسی گلاس آن را برای انواع کاربردها از معماری گرفته تا پزشکی، زیستی و تا مهندسی و… مناسب می‌کند. ما می‌خواهیم به شما بگوییم که چگونه و کجا پلکسی گلاس اختراع شده است. مانند بسیاری از مواد امروزی که به طور گسترده استفاده می‌شود، پلکسی گلاس در قرن گذشته در آلمان اختراع شد.

شیمی‌دان Otto Röhm در سال 1901 این ایده را ارائه داد اما 30 سال دیگر طول کشید تا کار کند که چگونه آن را به بازار عرضه کند. تنها در سال 1933 بود که رحم و شرکتش Röhm & Haas با کمک همکار والتر بائر پلکسی گلاس را به بازار عرضه کردند. هرکسی که به تاریخچه فناوری مواد علاقه‌مند است باید نگاهی به این صفحه در مورد اختراع پلکسی داشته باشد.

برای سفارش می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایید و با طراحان صنایع فرکو صحبت نمایید.

بورس پلکسی گلاس
بورس پلکسی گلاس

کاربردهای بورس پلکسی گلاس مدرن

  • بورس ورق‌های پلکسی گلاس مدرن برای کابینت آشپزخانه
  • یک ماده اتصالی برای گلخانه‌ها
  • بورس پلکسی گلاس مدرن مخصوص استخر شنا
  • جایگزینی خوب برای شیشه پنجره

که در پائین به توضیح هر یک از این کاربرد‌ها می‌پردازیم .

بورس ورق های پلکسی گلاس مدرن برای کابینت آشپزخانه

هر ورق اکریلیک نه تنها نشکن و بادوام است بلکه برای افزودن ارزش بیشتر به فضای شما عالی است. آن‌ها کاربردهای مختلفی دارند و در آشپزخانه نیز کاربرد زیادی دارند. در آشپزخانه از آنجا که نصب آنها آسان‌تر است، نسبتاً ارزان‌تر هستند و انواع مختلفی نیز دارند. علاوه بر این، طلق رنگی نیز برای انتخاب شما وجود دارد. آیا می‌خواهید درب‌های کابینت آشپزخانه شیشه ای قدیمی را تعویض کنید؟ می‌توانید آنها را با اکریلیک شفاف تعویض کنید. ورق‌های پلکسی گلاس با خواصی مشابه شیشه، می‌توانند ظاهری براق و با کلاس داشته باشند. به دلیل تنوع در بافت، سبک‌ها، پوشش‌ها و رنگی که می‌توانید به‌راحتی خریداری کنید.

قیمت طلق رنگی

یک ماده اتصالی برای گلخانه‌ها

استفاده از پلکسی گلاس برای ساخت گلخانه می‌تواند یک مزیت اضافه شود. زیرا می تواند در برابر شرایط نامساعد جوی مقاومت کند. همچنین دارای انتقال‌پذیری بالایی از نور است. 

جایگزینی خوب برای شیشه پنجره

شیشه‌های اکریلیک برای پنجره‌های سقف، جایگزین رایج و عالی برای پنجره‌ها است. پلاستیک اکریلیک انتخاب خوبی برای آن است. هنگامی که می‌خواهید امنیت و ایمنی خانه خود را افزایش دهید (به جای شیشه قابل شکستن ، در برابر خرابکاری یا سرقت می‌توانید اکریلیک را جایگزین کنید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کارخانه طلق دوجداره و نمایندگی طلق شیشه ای و بورس طلق شیشه ای کلیک کنید

بورس پلکسی گلاس
بورس پلکسی گلاس

ویژگی‌های ورق‌های پلکسی گلاس

  • برش و شکل آسان
  • مقاوم در برابر خرد شدن
  • شفاف و قوی‌تر از شیشه
  • شفافیت بالا
  • مقاوم در برابر ضربه
  • یک ماده اتصالی برای گلخانه‌ها

که در پائین به توضیح هر یک از این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

برش و شکل آسان

اکریلیک از جمله ویژگی‌های دیگر آن این است که می‌تواند به‌راحتی برش داده شود و به هر شکلی در مقایسه با شیشه تبدیل شود. معمولاً برای ساخت  چهارپایه، رومیزی، روکش قفسه‌ها و بسیاری دیگر از وسایل موجود در خانه‌ها استفاده می‌شود.

مقاوم‌تر در برابر خرد شدن

پلکسی گلاس قوی است، از این رو یک گزینه عالی برای ساخت محفظه حمام است. صفحات پلکسی گلاس به‌راحتی ترک نمی‌خورند. از این رو، شانس تعویض حداقل است زیرا از بین نمی‌رود.

شفاف و قویتر از شیشه

ورق های پلکسی گلاس جایگزین بسیار خوبی برای شیشه‌های پنجره هستند زیرا مانند شیشه شفاف هستند. استفاده از این پلاستیک برای بسیاری از کاربردها ایده‌آل است.

شفافیت بالا

ورق های پلکسی گلاس از نظر شفافیت بهترین نوع طلق هستند. شفافیت پلکسی گلاس نه تنها در مقایسه با سایر انواع طلق که در مقایسه با شیشه نیز بیشتر است. پلکسی گلاس حدود 94% از نور تابشی را از خود عبور داده و وارد فضا می‌کند. این رقم برای شیشه معمولی حدود 90% است. همچنین ورق‌های پلکسی گلاس از نظر وضوح تصویر و درخشش نیز عالی هستند.

با توجه به خصوصیات اپتیکی عالی، از پلکسی گلاس برای ساخت انواع نورگیر استفاده می‌کنند. ورق‌های پلکسی گلاس شفاف برای ساخت سقف گلخانه و یا استخر نیز مناسب هستند. ساخت آکواریوم از دیگر کاربردهای ورق‌های شفاف پلکسی گلاس است. که انواع آن را می‌توایند از بورس پلکسی گلاس با بهترین کیفیت داشته باشید.

مقاوم در برابر ضربه

پلکسی گلاس در مقابل ضربه مقاومت نسبتا خوبی از خود نشان می‌دهد. طلق‌های اکریلیک 10 تا 20 برابر نسبت به شیشه محکم‌تر هستند. به جز این، پلکسی گلاس در مقایسه با شیشه انعطاف‌پذیرتر است و مقاومت کششی بیشتری دارد. با توجه به استحکام عالی، از پلکسی گلاس برای ساخت انواع سقف و دیوار بهره می‌گیرند.

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو