Home

بورس درب آلومینیومی

درب ورودی شما به عنوان یک نقطه کانونی برای نمای بیرونی خونه عمل می‌کنه. درب ها عامل مهمی در حفظ امنیت و بهره‌وری انرژی خونه‌اس . انتخاب درب ورودی مناسب راهی عالی برای به بازسازی و بروزرسانی ظاهر ساختمونه . پس می‌تونه سرمایه گذاری بزرگی برای ارزش خونه و ساختمونای ادارای و تجاری باشه. درب رو باید در جایی که تنوع زیادی از لحاظ کیفی و کمی داره انتخاب کرد. درب آلومینیومی فرکو با سفارشی کردن انتخاب شما در زمینه در و پنجره می‌تونه شما رو کمک کنه. برای دیدن نمونه کارهای درب آلومینیوم و استعلام از قیمت به بورس درب آلومینیومی فرکو مراجعه کن و در ادامه به بررسی تمامی نکات و توضیحات می پردازیم .

بصورت آنلاین می تونی درها رو مستقیماً از تولیدکننده خریداری کنی. 

بورس درب آلومینیومی در شرکت فرکو ، درب های با دوام و با کیفیت تولید می‎‌کنه.در حالی که تنوع در سبک و رنگ بالایی هم داره.

درب و پنجره فرکو

در این زمینه برای انتخاب در و یا پنجره آلومینیومی در ابتدا باید بدونی که چطور یک در رو انتخاب کنی؟ با فرکو در بورس درب آلومینیومی همراه باش تا در این بحث با انواع درب‌های آلومینیومی آشنا بشیم .

سبک های موجود رو جستجو کن

درب‌ها به سبک‌های مختلفی ارائه می‌شوند . بنابراین سعی کنید یکی از آنها را پیدا کنید که با سبک معماری خانه شما مطابقت داشته باشد .و به طور مثال در و پنجره‌ی مدرن برای خانه‌ی سنتی انتخاب نکنید! خانه‌های سنتی بیشتر با درب ورودی چوبی مطابقت دارند ، در حالی که یک خانه فوق مدرن با یک درب ورودی آلومینیومی و زیبا بهترین ظاهر را دارد.

بورس درب آلومینیومی

رنگ درب خود را انتخاب کنید

درها را می‌توان در هر تعداد و رنگ سفارش داد و یا در پایان خریداری یا رنگ آمیزی کرد . در طراحی‌های محافظه کارانه‌تر ، رنگ یا رنگ هایی را انتخاب کنید که با پالت‌های رنگی و دیگر لوازم موجود در خانه شما مطابقت داشته باشد . حتی برای طراحی‌های متفاوت‌تر یک رنگ متضاد پررنگ را می‌توانید انتخاب کنید.

رنگ بندی در آلومینیومی

برای بهره وری و امنیت انرژی ، درب بدون پنجره را انتخاب کنید 

شیشه عایق بسیار ضعیفی است و درهای جامد بسیار کارآمدتر از درهای پنجره دار هستند . درهای جامد همچنین نسبت به درهای دارای پنجره ، حریم خصوصی و امنیت بیشتری را ایجاد می کنند.

بورس درب آلومینیومی

اجازه دهید نور طبیعی وارد شود

اگر می‌خواهید به برخی از نورهای طبیعی اجازه ورود دهید ، درب پنجره‌ای را انتخاب کنید . چراغ‌های فرعی ، پنجره‌هایی که در دو طرف در قرار گرفته اند ، می‌توانند نور طبیعی بیشتری را نیز وارد کنند.شیشه‌های درب‌ها و پنجره‌ها می‌توانند شکسته شوند ، در نتیجه امنیت آنها کمتر است . اگر نگران امنیت هستید اما هنوز یک درب با پنجره می‌خواهید ، دری را انتخاب کنید که پنجره آن بالاتر از دستگیره باشد . این کار باعث می‌شود تا سارقان منزل نتوانند با شکستن پنجره در را از بیرون باز کند.

در الومینیومی

بهره وری انرژی درب خود را بهبود ببخشید

برای اینکه انرژی خانه خود را کارآمد نگه دارید ، به دنبال درب ورودی با آستانه قابل تنظیم باشید . یک درب قابل تنظیم می‌تواند برای جلوگیری از جریان هوا در زیر درب شما تنظیم شود و می‌تواند هزینه‌های گرمایش و سرمایش را پایین نگه دارد.

درها و پنجره‌های آلومینیومی چه مزایایی دارد

مزایای آلومینیوم بسیار زیاد است. این ماده به شما امکان می‌دهد عملکرد و زیبایی را ترکیب کنید. بنابراین ، برای بسیاری از صاحبان خانه ، درها و پنجره‌های آلومینیومی چندین مزیت نسبت به چوب سنتی یا uPVC دارند.

دوام در پنجره

آلومینیوم در برابر عناصر مقاوم است و زنگ نمی‌زند درها و پنجره‌های آلومینیومی از ضریب دوام بالایی برخوردار هستند ، زیرا مواد در برابر خوردگی مقاوم هستند و زنگ نمی‌زنند. درب‌ها و پنجره‌های آلومینیومی به لطف درمان سطح مجاز ، عملکرد و زیبایی خود را در طول عمر خود حفظ می‌کنند.چه در ساحل سیدنی و چه در حومه غربی زندگی کنید ، طبیعت آلومینیوم مقاوم در برابر آب و هوا همچنان سرمایه شما را باز می‌گرداند. اگر در منطقه‌ای با باد شدید زندگی می‌کنید ، آلومینیوم ، به دلیل اینکه از نظر ساختاری یک ماده قوی است ، برای چوب توصیه می‌شود.

هزینه در و پنجره

آلومینیوم جایگزین ارزان‌تری برای چوب است آلومینیوم ارزان‌تر از چوب ، بهترین ارزش را برای پول شما ارائه می‌دهد. در درازمدت ، به لطف عمر بسیار بیشتر و عملکرد بهتر انرژی ، درها و پنجره‌های آلومینیومی نیز ارزان تر از uPVC ، که مواد ضعیف تر و کمی کارآمدتر هستند ، می شوند.

سفارشی کردن پنجره‌ها یا درهای آلومینیومی آسان تر است ، بنابراین چه بخواهید یک دیوار را با یک در تعویض کنید یا یک پنجره منحصر به فرد داشته باشید ، رقم موجود در منبع آلومینیوم و نقل قول نصب شما کمتر از چوب است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه پنجره‌ها و درهای آلومینیومی ، راهنمای جامع ما را بخوانید. در نهایت ، این هزینه اولیه نیست که باید نگران آن باشید. چوب نیاز به نگهداری بیشتر و منظم‌تری دارد ، در غیر این صورت عمر آن می‌تواند به شدت کاهش دهد. از سوی دیگر ، آلومینیوم دارای تعمیر و نگهداری بدون دردسر است. با دانستن این موضوع ، هزینه بیشتر هنگام خرید مجموعه درها و پنجره‌های جدید ، اقدامی هوشمندانه خواهد بود که در هزینه‌های شما صرفه جویی زیادی خواهد کرد. اما همه اینها بستگی به بودجه‌ای دارد که می‌توانید در زمان تصمیم گیری برای سرمایه گذاری بپردازید.

بورس درب آلومینیومی

3. تعمیر و نگهداری در پنجره

صرفه جویی در وقت و هزینه خود را برای نگهداری درها و پنجره‌های آلومینیومی زنگ نمی‌زنند و تغییر رنگ نمی‌دهند. بنابراین ، نگهداری آنها هم سریع ، آسان و هم ارزان است. و خبر خوب این است که شما به طور کلی فقط باید دو بار در سال آنها را تمیز کنید. برای انجام این کار ، فقط به آب صابون نیاز دارید. درها و پنجره‌های آلومینیومی خود را سریع تمیز کنید ، سپس با یک پارچه نرم آن را تمیز کنید تا سالم بماند. این معمولاً تنها چیزی است که شما نیاز دارید تا مطمئن شوید که درها و پنجره‌های آلومینیومی شما روشن هستند و برای مدت زمان طولانی بدون مشکل کار می‌کنند.

بورس درب آلومینیومی

بهتر به نظر رسیدن پنجره‌های آلومینیومی

وقتی صحبت از طراحی خانه می‌شود ، آلومینیوم ماده نمادین معماری معاصر است. می‌توان آن را به راحتی برای ظاهر و رنگ‌های مختلف با پودر پوشاند. صرف نظر از شکل یا ابعاد درها و پنجره‌های شما ، می‌توان آن را با چالش برانگیزترین مشخصات تنظیم کرد. به دلیل استحکام ، آلومینیوم به طور ایده‌آل برای ساخت درهای بزرگ و پنجره‌های کشویی مناسب است. از طرف دیگر ، صفحات چوبی بزرگ در معرض شرایط آب و هوایی سخت مستعد پیچ ​​خوردگی و پیچ خوردگی هستند. اگر نگران ظاهر و ظاهر آلومینیومی “صنعتی” هستید ، می‌توانید به راحتی قاب پنجره‌ها و درها را با رنگ و سطح دلخواه سفارشی کنید. حتی می‌توانید از یک رنگ در داخل و دیگری در نمای بیرونی قاب استفاده کنید فقط کافی است این مشخصات را با تامین کننده در و پنجره آلومینیومی خود در میان بگذارید!

بورس درب آلومینیومی

خانه خود را خنک کنید

برای کمک به خنک نگه داشتن خانه ، یک درب ورودی جدید با یک ترانس خوب متصل کنید . ترانس یک پنجره کوچک است که بالای درب ورودی قرار دارد و می‌توان آن را باز کرد تا بتواند هوا را به خانه وارد کند ، حتی اگر درب بسته باشد.خوشبختانه در بورس درب آلومینیومی فرکو این نوع درب‌ها قابل سفارش هستند.

بورس درب آلومینیومی

ابعاد درب جدید و قدیم

ابعاد درب جدید خود را اندازه بگیرید . درب ورودی قدیمی خود را با یک درب پیش آویز جایگزین کنید ، سپس طول ، عرض و عمق چوب درب فعلی خود را با یک نوار اندازه گیری قابل اعتماد اندازه بگیرید. در را تعویض کنید و آن را در جعبه درب موجود نصب می‌کنید ، طول ، عرض و عمق درب قدیمی را اندازه بگیرید.

حال اگر در حال بازسازی بزرگتری هستید و می‌خواهید درب موجود خود را با درب کاملاً متفاوتی جایگزین کنید ، ممکن است بخواهید درهایی مشابه آنچه را که می‌خواهید به صورت آنلاین پیدا کنید .ببینید و عرض و عرض آن‌ها چقدر است. سپس ، از یک نوار اندازه گیری برای مقایسه ابعاد درهای جدید بالقوه با درب موجود خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند ابعاد و مقیاس درب جدید خود را بهتر درک کنید.

به راست باز شدن یا به چپ

اگر می‌خواهید در شما به سمت چپ یا راست باز شود ، انتخاب کنید . درهای دست چپ به سمت چپ چوب درب متصل می‌شوند .در حالی که درهای دست راست به سمت راست جعبه درز متصل می‌شوند.در بورس درب آلومینیومی می‌توانید انواع این نوع درها را یافت کنید.

برای اینکه این تصمیم را ساده بگیرید .دری را با همان دست درب قدیمی خود انتخاب کنید . اگر درب قدیمی شما جلوی ورود و خروج داخل خانه را گرفت یا در هنگام باز شدن به دیواری برخورد کرد .ممکن است بخواهید درب جدیدی انتخاب کنید که از طرف دیگر باز شود.

چپ و راست در

خرید خوب !

خرید خوب یک درب خوب با شرکت فرکو را تجربه کنید. در واقع بورس درب آلومینیومی اینجا است.این شرکت می‌تواند شما را در خریدتان مشاوره دهد تا خریدی امن و بدون اشکال داشته باشیدبرای مشاوره می‌توانید در واتس اپ فرکو پیام بدهید.

واتس اپ فرکو
برای مشاوره روی تصویر کلیک کنید

چرا درب آلومینیومی را انتخاب کنیم

درب آلومینیومی انعطاف بیشتری دارند

اگر به عنوان مثال ، شما به یک فلپ گربه (ورودی حیوانات خانگی) در درب ورودی احتیاج دارید .سخت تر است که آن را در یک درب آهنی یا درب کامپوزیت پلاستیکی تقویت شده سخت قرار دهید. درحالی که پس از اتمام کار می توانید خارج از منزل شلختگی درست کردن آن بنظر برسد . درب های آلومینیومی گزینه های متفاوتی از شیشه و پانل را ارائه می دهند ، به این معنی که اگر شما به اصلاحاتی نیاز دارید .می‌توانید آنها را سفارش دهید.

درب آلومینیومی بهتر با پنجره ادغام می شوند

اگر قبلاً پنجره‌های آلومینیومی در خانه خود نصب کرده‌اید .صفحه یا ویژگی شیشه‌ای دیگری دارید که هم به پنجره و هم به در نیاز دارد ، درب‌های آلومینیومی همه برای جفت شدن و یکپارچه سازی با پنجره‌ها طراحی شده اند . این بدان معناست که شما به درب کامپوزیت یا upvc نیازی ندارید که از پنجره های شما متفاوت باشد. سیستم‌های مدرن پنجره و درب آلومینیومی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت لزوم صفحات یکنواخت و مطابق با یکدیگر جفت شوند.این در مورد درب های کامپوزیتی نیست .که در آن محصول کاملاً متفاوتی توسط سازنده دیگری وجود دارد. اگر در حال حاضر پنجره‌های آلومینیومی نصب کرده‌اید .می‌توانید خطوط باریک آنها را کاملاً با یک درب آلومینیومی مطابقت دهید .که از همان ابتدا برای کار با آنها طراحی شده است. 

با استفاده از برخی سیستم ها حتی می‌توانید درهای جانبی و عقب داشته باشید. که با درهای دو شاخه شما مطابقت داشته باشد.

چرا درهای آلومینیومی بهتر از uPVC هستند

آلومینیوم قوی‌تر از uPVC است. این بدان معناست که پنجره‌های آلومینیومی می‌توانند ظاهری باریک‌تر و سطح شیشه‌ای بیشتری به دلیل استحکام قاب‌ها داشته باشند. … آلومینیوم از انعطاف پذیری بیشتری نسبت به uPVC برخوردار است .طیف رنگ‌های موجود (شامل دو رنگ) شگفت انگیز است.

سخت افزار درب آلومینیومی

لولاهایی که معمولاً در درب‌های چوبی و کامپوزیتی استفاده می‌شود. نسبت به درب های آلومینیومی بسیار بزرگتر و مزاحم‌ترند . به این دلیل که قاب‌های upvc موجود در درب های کامپوزیتی و درب‌های روکش‌دار PVCu برای تقویت وزن برگ درب نیاز به تقویت و سخت افزار حجیم تر دارند. این مورد در مورد آلومینیوم که باریک‌تر است. و برای سخت افزار نیاز به هیچ تقویت کننده‌ای ندارد .دارای یک نقطه ثابت مناسب است.

لولاهای موجود در درب‌های آلومینیومی بسیار باریک هستند .و با برخی از درها ، حتی می توانید لولاهای کاملاً نامرئی داشته باشید. از این دست مزایای درب‌های آلومینیومی است.

بورس درب آلومینیومی

اینجا بورس درب آلومینیومی ایران است

با صنایع فرکو می‌توانید انواع درب و پنجره خود را سفارش دهید

با ما تماس بگیر

تماس فرکو

برای خرید یا مشاوره حضوری روی تصویر زیر کلیک کن تا به نشانی فرکو هدایت بشی

درب آلومینیومی
چرا درب آلومینیومی را انتخاب کنیم؟

درب های آلومینیومی انعطاف بیشتری دارند .-درهای آلومینیومی بهتر با پنجره ادغام می شوندو……..در آلومینیومی

ساختار درب های آلومینیومی به چه صورت هست؟

لولاهایی که معمولاً در درب های چوبی و کامپوزیتی ….

چرا درب آلومینیومی رو انتخاب کنیم

آلومینیوم قوی تر از uPVC هست. این بدان معناست که ….

سخت افزار درب آلومینیومی چگونه هست

لولاهایی که معمولاً در درب‌های چوبی و کامپوزیتی ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو