Home
میز آینه ای

میز آینه ای

در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو میز آینه ای های مختلفی در محصولات متفاوت تولید میشه که این میزها شامل :میز تلویزیون آینه ای ، میز جلو مبلی آینه ای ،میز ناهار خوری آینه ای و… هست .شما می‌تونین تمامی این محصولات رو به صورت تمام آینه و شیشه به همراه داشته باشین .برای توضیحات بیشتر در مورد تک به تک محصولات با فرکو همراه باشین و اطلاعات خود رو در مورد مزایا و ویژگی میز ها بالا ببرین.

میز مدل آینه ای یکی از بروزترین و باکلاس‌ترین میز های تولیدی فرکوست .تولیدی فرکو تونسته‌اس به فکری نو شما رو از هر گونه نیازی ،بی نیاز کنه .حالا این یعنی چه؟

این حرف یعنی اینکه شما با خرید این میز دیگر تا سالیان طولانی به خرید هیچ میز دیگری بی نیاز هستین. حالا بستگی به نیاز شما داره که میز خود رو مخصوص چه محیط و چه کاری می‌خواید . شما می‌تونین میز خود رو در شکل‌ها و کاربردهای متنوعی خریداری کنین .و یک تغییر منحصر به فردی در فضای خود ایجاد کنین.با این موضوع زیبای محیط خود رو ۱۰۰ درصد تضمین کنین.

انواع میز مدل آینه

  • میز تلویزیون
  • میز جلو مبلی
  • میز ناهارخوری
  • میز کنسول
  • میز آرایشی
میز آینه ای

میز جلو مبلی شیشه ای چیست

انواع مختلفی از میز جلو مبلی در صنایع فرکو تولید می‌شه که بسیار مدرن و بروز هست .در گذشته میز های جلو مبلی به صورت چوبی تولید می‌شد .اما امروزه با پیشرفت صنعت شیشه و آینه و برخورداری از دستگاه های پیشرفته تونسته‌ایم که میز های آینه ای تولید کنیم که مورد توجه همگان قرار گرفته‌اس .شما با خرید این میز می‌تونین هم ظرافت رو در محیط خود داشته باشین و هم با استفاده از یک محصول آینه ای محیط خود رو بزرگ‌تر نشون بدین .این میز روشنایی و زیبای رو در فضای شما به ارمغان میاره.

این میز بعلاوه ظرافت خود بسیار فضای کمی از محیط شما رو اشغال می‌کنه .و هم مناسب برای محیط ها بزرگ و هم کوچک هست .از این میز آینه ای در هر سایز و الگویی تولید می‌شه .

میز خم جلو مبلی چیست

میز خم جلو مبلی یکی از میز های آینه ای هست که در تولیدی فکرو بیشترین تولید و فروش داشته‌اس .میز خم بسیار مناسب برای پذیرایی‌های کوچک هست .و هم یک کار شیک و بروزی‌اس .این میز علاوه بر شفافیتی که داره در شکل و فرم‌های متنوعی تولید می‌شه.

از میز های جلو مبلی در فضاهای متنوعی مثل ساختمون‌های مسکونی ،اداری ،شرکت ها ،سالن های آرایشی ،منزل و …استفاده بسیاری می‌شه .شما می‌تونین از این میز با استفاده از تکه های چوب در کنار آینه سفارش بدین و یک انتخاب متنوع و جدید داشته باشین.

میز آینه ای
میز آینه ای
میز آینه ای
میز آینه ای
میز آینه ای

میز ناهار خوری آینه ای چیست

خرید میز ناهار خوری جزء خریدهای اولیه منزل برای هر فردی هست .زیرا بسیار چشم گیر و زیباست . همچنین یک محصولی هست که باید جنس اورجینال داشته باشه تا بتونه برای شما سالیان طولانی کار کنه.و با یک ضربه کوچک خراشیده و ضربه نخوره .این انتخاب بسیار حساس و مهمه و تاثیر مستقیمی روی فضای شما داره .میز ناهارخوری آینه ای یکی از بهترین انتخاب برای شماست حالا می‌خوایم دلایل این پیشنهاد رو بیشتر توضیح بدیم .اول این که میز شما به صورت آینه ای هست و در صورت کثیفی و ریختن غذا روی میز با کشیدن یک دستمال مرطوب می‌تونین میز خود رو مثل روز اول کنین.

دوم این که مثل میز های ناهار خوری چوبی دیگر نگران خراش و پریدن چوب میز خود نباشین .امکان شکست این محصول بسیار پایین هست .زیرا کیفیت تمامی محصولات فرکو اورجینال هست که ، با هر ضربه و فشاری شکسته نمی‌شه .میز های ناهار خوری شیشه ای در شکل های متفاوتی برش کاری می‌شه.ظرفیت میز های فرکو از ۴ تا ۱۰ نفری هست .و شما در هر تعدادی می‌تونین میز ها رو سفارش بدین و با یک قیمت مناسب خریداری کنین .

از میز های ناهارخوری در سالن‌های اداری ،سالن های ناهار خوری شرکت ها ،تالار ها ،منزل و … استفاده بسیاری می‌شه .این انتخاب برازنده یک منزل مدرن ایرانی هست .

میز آینه ای
میز آینه ای
میز آینه ای

میز کنسول آینه ای چیست

میز کنسول یکی از میز های شیک و مدرن برای پذیرایی هست که بسیار می‌تونه در زیبایی دکوراسیون منزل شما تأثیر گذار باشه .این میز آینه ای یکی از مدرن‌ترین میز های تولید در صنایع فرکوست .با خرید این میز در کنار یک آینه گرد دکوری زیبا رو تجربه کنین که ، یک ترکیب زیبا رو برای شما به ارمغان میاره .

میز آینه ای تماماً از جنس آینه و شیشه هست .و شما می‌تونین پایه‌های میز خود رو در جنس‌های مختلفی مثل چوبی ،استیل و…انتخاب کنین.

میز آینه ای

میز تلویزیونی آینه ای چیست

یکی دیگر آینه میز هایی که از صنایع فرکو تولید می‌شه میز تلویزیون آینه ای هست .این محصول یکی از محبوب‌ترین میز های تولید شده در صنایع شیشه و آینه‌اس .این میزها دارای مزیت های متفاوتی هستن.اول این که تمیز کردن این میز ها بسیار راحت و سریع هست . همچنین در این سادگی بسیار شیک و باکلاس هست.این شیشه از جنس‌های مختلفی اعم از : فلوت ،کلیر و کریستال تولید می‌شه .در سایزها و الگوهای مختلفی تولید می‌شه .

دیگر مزیت این محصول اینه که کیفیت این محصول اورجینال و با کیفیت بالاست.این. موضوع رو می‌تونین از شفافیت و روشنایی آینه متوجه بشین .یکی از بهترین جنس های شیشه به ترتیب فلوت و کریستال هست .برای انتخاب میز این شیشه ها بهترین پیشنهاد هستن.

کارایی‌های میز تلویزیون

شما می‌تونین برای نمای بیشتر و طراحی دکوراسیون محیط خود از رنگ های دودی ،برنزی و شامپاینی خریداری کنین.

رنگ های مثل طلایی و نقره ای برای دکوراسیون های سلطنتی مناسب‌ترین انتخاب هستن .

از رنگ های مثل سفید و مشکی برای هر سبک منزلی می‌تونین استفاده کنین.فرقی نمی‌کنه سبک منزل شما مدرن و یا سنتی باشه .

اگر فضای شما یک سبک روستیک و یا سنتی داره می‌تونین از میز خود با پایه های چوبی و یا دستگیره های چوبی استفاده کنین.

از آینه های رنگی می‌تونین در صورت ست کردن با یک محصول خود در منزل استفاده کنین .

انواع میز تلویزیون آینه ای

  • میز تراش دار
  • میز طرح دار
  • میز سند بلاست
  • میز سه بعدی
  • میز آنتیک
  • میز ونیزی
  • میز حکاکی شده
  • میز اسید کاری شده
  • میز با پایه ی فلزی
  • میز اکریلیک
  • میز اکلیلی
  • میز رنگی

راه های متفاوت برای خرید میز آینه‌ای از صنایع‌ شیشه و آینه فرکو

  • وبسایت مجموعه :farkoo.ir
  • شماره تماس تولیدی:02188068352
  • شماره ثابت مدیریت فروش : فرشاد کولیوند ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
  • سفارش حضوری: آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • نمونه کارهای عکس های شیشه و آینه فرکو رو در اینستاگرام دنبال کنین.و با اطمینان خاطر خرید خود رو انجام بدین .
  • از ساعت 8 صبح تا 2 و از 4 تا 8 شب می‌تونین اقدام به خرید حضوری کنین
  • برای سوالات متداول خود در مورد ابعاد و قیمت میز تلویزیون ، جلومبلی و میز ناهارخوری آینه ای می‌تونین با کارشناسان فرکو صحبت کنین و اطلاعات کاملی در مورد این محصول جمع‌آوری کنین .

میز آرایشی مدل آینه‌ای چیست

میز های دیگری در تولیدی فرکو تولید می‌شه که محصول برای اتاق خواب دختران و به اصطلاح میز آرایشی هست .این میز ها به صورت شیشه ای هست و تمامی محصولاتی که داخل کشوها استفاده کردین نمایان می باشد .این میز مورد توجه نوجوانان و جوانان قرار گرفته اس و در رنگ های صورتی و سفید برای اتاق خواب فروش بسیاری داشته اس.

این میز ها دارای صندلی های شیشه ای هم هستن که بسیار شیک و مدرن هستن. شما می‌تونین به صورت ست با آینه و یک آینه هالیوودی اتاق خود رو زیبا کنین .ظاهر میز آرایشی یکی از مهم ترین مسائل زیباسازی دکوراسیون داخلی اتاق شماست .با خرید میز آینه ای از نظر درخشش و روشنایی مطمعن باشین .با داشتن یک میز آینه ای شیک و یک آینه هالیوودی نشون می‌دین که شما به اتاق خواب خود اهمیت می‌دین و یک فرد با سلیقه هستین.

فرکو ، فکری نو

با خرید از صنایع فرکو یک آینه ی با کیفیت اورجینال ، به همراه قیمت مناسب و خرید مطمئن داشته باشین .با داشتن این محصول در منزل خود حس آرامش و مدرن بودن رو تجربه خواهید کرد.
شعار صنایع تولید شیشه و آینه فرکو
فرکو ، فکری نو

میز آینه ای

مزایای خرید در صنایع فرکو

1_شما هنگام تماس با متخصصان و کارشناسان آینه وشیشه صحبت می‌کنین و به شما بیشترین کمک رو هنگام انتخاب در نوع شیشه و آینه می‌کنن.
2_محصولات فرکو از تولید به مصرف هستن.و مسئولیت تمام ایرادات شیشه و آینه شما به عهده تولیدی فرکوست.
3_با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما عرضه می‌شه.
4_در صورت نیاز کارشناسان فرکو برای اندازه گیری به محل نصب برای شما فرستاده می‌شن.و از متر لیزی هنگام اندازه گیری استفاده می‌شه.
5_تمامی سوالات خود رو می‌تونین از کارشناسان فرکو بپرسید و با ما در واتساپ درتماس باشین.
6_بعد از تولید محصول شمادرب منزل برای شما ارسال می‌شه.همچنین درصورت درخواست برای شما توسط تکنسین‌های تولیدی فرکو نصب می‌شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو