Home
عکس آینه قدی

عکس آینه قدی

می‌خوای آینه قدی بخری و دنبال بهترین مدل هستی؟ مشخصه که عکس همه چی رو مشخص نمی‌کنه و قبل از خریدن آینه قدی باید با یک سری از موارد هم توجه داشته باشین تا مدل بهتری رو بخرین. در چند سال گذشته همونطور که در ادامه می‌بینین مدل‌های آینه قدی خیلی بهتر شدن. به هر حال اهمیت آینه قدی رو نمی‌شه انکار کرد و این واقعیت که جانشین نداره! هر روز تو آینه خودمون رو نگاه می‌کنیم که مرتب باشیم و البته یه آینه قدی شفاف باعث می‌شه دکور حسابی لذت بخش بشه و خیلی پرنورتر و دلبازتر! بگذریم که دیدن خودمون تو آینه قدی باکیفیت هم برامون جذابه!

جالبه بدونین که تو مدل‌های جدید آینه از انواع و اقسام آپشن‌ها هم استفاده می‌شه! یعنی به جز مدل‌های کلاسیک و ساده ، به آینه‌ها ، سنسور لمسی ، حسگر تشخیص حرکت ، اسپیکر بلوتوثی و … نسبت به سفارش هم اضافه می‌شه! در ادامه این مقاله جدیدترین انواع آینه قدی رو که کیفیت بهتری دارن معرفی می‌کنیم.

طرح آینه قدی پذیرایی فرکو
آینه قدی چراغ دار
آینه قدی گنبدی با قاب استیل
آینه قدی دو سر گرد با قاب استیل
آینه قدی فرکو
مدل آینه بک لایت
عکس آینه قدی
آینه گرد بزرگ
آینه بک لایت با سنسور تاچ
عکس آینه قدی
آینه قدی بک لایت
عکس آینه قدی چراغ دار

مکان‌هایی که از آینه های تمام قد استفاده میشه

آینه قدی تقریبا در هر جایی که به دکور جذاب تر و دید تمام قد نیاز باشه استفاده می‌شه! تفاوتی نمی‌کنه که بخش‌های مختلف خونه باشه یا آرایشگاه ، مزون ، باشگاه و …

آینه قدی لامپ دار
عکس آینه قدی
عکس آینه قدی

تنوع فوق العاده آینه و انواع آن

تمام این موارد از آینه ها که عنوان شدن ، می‌تونن به صورت قدی تولید بشن و از انواع جدید آینه قدی هستن..

عکس آینه قدی
آینه مدرن در اتاق خواب

در بخش‌های بعدی چند مدل از انواع آینه قدی که در بالا اشاره کردیم رو بررسی می‌کنیم . در ادامه مطلب به بررسی انواع آینه و کاربرد اون و معرفی خدمات آینه کاری و معرفی بهترین مرکز شیشه و آینه همراه با بررسی هزینه‌های اون می‌پردازیم. می‌تونین با جستجو و ایده گرفتن از مدل‌ها همراه عکس جدیدترین انواع آینه قدی بهترین انتخاب رو داشته باشین . در واقع این کار به شما کمک می‌کنه تا بتونین در انتخاب آینه مورد نظرتون ایده بگیرین.

عکس آینه قدی
آینه قدی ساده و مدرن
آینه بک لایت قدی

آینه بک لایت

آینه بک لایت از آینه هایی هست که به شدت طرفدار داره! در این مدل به قسمت کناری آینه نورپردازی به صورت مخفی نصب می‌شه. ضمن اینکه شما می‌تونین سفارش بدین که هر شکلی به صورت چراغ روی آینه تعبیه بشه! نور مخفی باعث می‌شه که ظاهر آینه حسابی مدرن و آینه بک لایت تبدیل بشه به بروزترین طرح! مثل :

آینه قدی بک لایت
آینه بک لایت از جذاب ترین و مدرن ترین انواع آینه

شما می‌تونین سفارش بدین که روی آینه بک لایت ، تایمر ، دماسنج ، اسپیکر بلوتوثی و … تعبیه بشه. البته برای تنظیم نور هم به جز دکمه معمولی آپشن‌هایی جذابی در دسترس هستن. مثل : سنسور تاچ ، حسگر تشخیص حرکت و ریموت کنترل هم قابل سفارش هستن که در ادامه معرفی می‌کنیم.

عکس آینه قدی
آینه قدی چراغ دار دیواری

آینه تاچ

آینه‌های تاچ ، نسل جدیدی از آینه‌های هوشمند هستن که عملکرد و استفاده از آپشن‌های اون‌ها از طریق لمس دکمه مورد نظر انجام می‌شه . برای مثال تعویض رنگ نور آینه ، افزایش ، کاهش شدت نور آینه یا خاموش و روشن کردن و … از طریق دکمه‌های لمسی تعبیه شده بر روی آینه تاچ امکان پذیره . به راحتی می‌شه با لمس قسمت مورد نظر از قابلیت‌های نصب شده روی آینه بهره مند شد.

خرید محصول آینه چراغ دار تاچ

آینه قدی تاچ
آینه قدی بک لایت از مدل های جدید آینه

آینه قدی چراغ دار حسگری

از آپشن‌هایی که در فرکو برای آینه های چراغ دار تعبیه می‌شه سنسور تشخیص حرکته. با نصب این سنسور تنظیم چراغ آینه به وسیله اشاره دست امکان پذیر میشه. در واقع در این مدل بدون برخورد دست با سطح آینه یا دکمه می‌شه با حرکت دست در مقابل سنسور تعبیه شده در آینه ، چراغ رو روشن و خاموش کرده و حتی رنگ اون رو تغییر داد. آینه‌های حسگری مدرن‌ترین مدل آینه قدی هستن.

آینه چراغ دار

این مدل از آینه ها با داشتن لامپ‌هایی دورتا دور آینه هم به روشنایی محیط کمک زیادی می‌کنن. و باعث‌ می‌شن آرایش چهره و اصلاح به دلیل نور کافی ایجاد شده به بهترین شکل ممکن انجام بشه. چراغ‌ها با فاصله استاندارد و درستی روی آینه قرار می‌گیرن تا از ایجاد سایه ها جلوگیری کنن. همچنین مطلوب‌ترین روشنایی هم تابیده می‌شه. البته تا جایی که امکان داشته باشه می‌شه چیدمان‌های مختلفی رو برای آینه قدی چراغ دار طراحی و انجام داد. اما در نهایت باید اصول اون رعایت بشه تا روشنایی مناسبی داشته باشیم.

عکس آینه قدی

آینه رنگی

اگه شما هم سلیقه به خصوصی دارین و یا دوست دارین یه ست رنگی جذاب داشته باشین ، پیشنهاد می‌کنیم مدل آینه قدی رنگی رو بخرین. آینه در هر رنگی تولید می‌شه!

آینه رنگی مدرن

خرید محصول آینه قدی چراغ دار


آینه دیواری

با نصب آینه روی دیوار یا تکیه دادن آینه به دیوار شما نیاز به فضای خاصی ندارین . پس جاگیر نیست. از طرفی مدل آینه دیواری از نظر دکوراسیون اثرگذاری بهتری داره نسبت به مدل‌های متحرک. همونطور که اشاره شد این مدل آینه قدی بیشترین بهره وری از فضا رو داره. در ادامه عکس آینه قدی دیواری رو می‌تونین ببینین.

عکس آینه قدی
عکس آینه قدی

آینه دکوراتیو

اگه مایل هستید آینه ای زیبا و جذاب در محیط زندگی خودتون داشته باشین باید بگیم آینه دکوراتیو بهترین انتخابه . این آینه رو می‌تونین به‌صورت‌های مختلفی از جمله دیواری هم استفاده کنین . آینه دکوراتیو انواع مختلفی داره که می‌تونین اونو در هر مدل و اندازه‌ای به تیم تخصصی گروه فرکو سفارش بدین . مثل بیضی ، مستطیل و…. و حتی شکل‌های خاص و غیر معمول.

عکس آینه قدی
عکس آینه قدی

آینه تزیینی

آینه تزیینی یکی از انواع متنوع محسوب می‌شه که می‌تونه شکل‌های مختلفی داشته باشه. مثلا چند تا آینه قدی که هم‌دیگرو کامل می‌کنن! آینه های تزیینی خیلی متنوع هستن. آینه های تزیینی قطعا از نظر دکوری می‌تونن خیلی محیط رو عوض کنن.

آینه ونیزی

آینه ونیزی هم بدون شک می‌تونه یکی از مدل‌های جذاب آینه قدی باشه! اصولا به مدل‌هایی آینه ونیزی گفته می‌شه که قابی با طرح کلاسیک اما در جنس آینه‌ای ی دارن. یا کلا قابشون به صورت درخشان هست و طرح‌هایی مثل تاج دارن. این مدل آینه برای محیط‌هایی مناسب هست که به سبک دکوری کلاسیک چیده شدن.

عکس آینه قدی های مختلفی نیز در این صفحه قابل نمایش هست تا با انواع اون آشنا بشین.

آینه هوشمند

نوع جدید از آینه بک لایت که دارای قابلیت‌های کاربردی و جدید هست . از جمله :

  • نمایش ویدئو و پخش صدا
  • آپشن ضد بخار بودن آینه
  • نمایش ساعت به صورت دیجیتال و عقربه ای
  • نمایش دمای محیط مورد نظر

عملکرد تمام آپشن های ذکر شده از طریق ریموت ، حسگر ، تاچ دکمه ، حرکت دست امکان پذیر هست .

عکس آینه قدی

آینه گرد

یکی از محبوب ترین اشکال برش در آینه ها برش به شکل گرد هست . این نوع برش به ابزار های مخصوص برش نیاز داره. که هم به صورت قاب دار و هم بدون قاب نیز قابلیت سفارش دارن . اما آینه گرد فقط به صورت کوچک تولید نمی‌شه! بلکه مدل‌های قدی و بزرگ آینه گرد هم موجود هستن که اتفاقا انتخاب خاصی هستن.

عکس آینه قدی
عکس آینه قدی

آینه تراش دار

همانطور که از نام این آینه ها مشخص هست، تراش کاری روی آینه انجام میشه. زیبایی آینه تراش دار فوق‌العاده اس. و می‌تونه به عنوان آینه دکوراتیو و تزیینی نیز مورد استفاده قرار بگیره. تنوع این نوع از آینه نیز بسیار بالاست. و امکان تراش هر طرحی روی آینه با توجه به امکانات موجود در مجموعه فرکو فراهمه. تا در نهایت آینه ای کاملا مورد دلخواه شما ساخته و تولید بشه.

آینه قدی تراش دار
آینه تراش

قاب دور آینه

همه‌ی انواع مختلف آینه‌ها رو می‌شه طبق خواست و سلیقه‌ی شما مشتریان گرامی و محترم به صورت قاب دار با قاب های بسیار شیک و خاص و یا بدون قاب تولید کرد. در صنایع فرکو این آینه قدی به دلیل استقبال زیاد شما مشتریان محترم در انواع متنوع و گوناگونی تولید می‌شه. تا در نهایت بتونین آینه‌ای متناسب با سلیقه خودتون پیدا کنین.

قاب‌ها انواع مختلفی از لحاظ سبک و رنگ و جنس دارن. از لحاظ سبک به دو دسته مدرن و کلاسیک تقسیم می‌شه. این سبک‌ها در جنس های مختلف مثل فلز ، چوب و … قابل استفاده هستن. همچنین رنگ قاب آینه هم می‌تونه متنوع باشه. آینه قدی با قاب‌های استیل ، های‌گلاس ، فلز آب کاری شده ، چوب و … به تولید می‌رسه.

آینه قدی دیواری


آینه‌های قدی مثل محصولات دیگه تولیدی صنایع فرکو دارای تنوع در تمام ابعاد و طرح ها هستن.

عکس آینه قدی
عکس آینه قدی
عکس آینه قدی
آینه قدی ساده
عکس آینه قدی
عکس آینه قدی

آینه قدی لاکچری با قاب استیل

لاکچری‌ترین مدل آینه قدی بدون شک مدلیه که با قاب استیل ساخته می‌شه. آینه استیل با وجود اینکه گرونتره ولی ارزش خرید زیادی داره. چرا که ظاهرش واقعا تفاوت رو نشون می‌ده و تازه از نظر دوام هم عالیه. البته در مورد آینه استیل حتما به یه مورد توجه داشته باشین: استیلی که رنگ کوره‌ای داشته باشه حرف اول رو می‌زنه. رنگ کوره‌ای نسبت به رنگ‌های معمولی ماندگاری خیلی زیادی روی استیل داره و خیلی هم جذابه.

نکات مهم در مورد قاب آینه قدی

یکی از مهم‌ترین نکات در مورد خرید آینه ، شکل و جنس قاب اونه. همونطور که قبل‌تر توضیح دادیم از متریال‌هایی چون فلز ، چوب ، ام‌دی‌اف ، چرم ، پی وی سی و … برای ساخت قاب آینه قدی بهره می‌گیرن. اما سؤال اینجاست که کدوم نوع قاب نسبت به موارد دیگر برتر هست؟ اول اینکه قاب آینه های قدی خصوصیات فیزیکی متفاوتی دارن و از نظر قیمتی هم تفاوت هایی وجود داره. به عنوان مثال قاب های چوبی قیمت گرونتری نسبت به قاب‌های پلاستیکی یا ام دی اف دارن. اما انتخاب نوع قاب بهتره مطابق با نوع چیدمان محیط باشه. اگه محیط مدنظر چیدمان مدرن داره ، قطعا انتخاب یک آینه با قاب مدرن گزینه مناسب‌تری هست!

خرید محصول آینه قدی فلزی دیواری

انواع اشکال و طراحی های آینه ها

  • 1 آینه بیضی که طرحی زیبا ومتفاوت محسوب می‌شه.
  • 2 آینه ذوزنقه ای که این طرح هم طرفداران زیادی داره.
  • 3 آینه مثلثی که طبق سلیقه و نظر شما تولید و ساخته می‌شه.
  • 4 مستطیل که شکل بسیار رایجیه . به این صورت که آینه روی عرض مستطیل قرار داره. البته در صورتیکه آینه شما بدون پایه باشد می‌تونین اون رو بر روی طول هم روی زمین یا میز قرار بدین.
  • 5 آینه با شکل خاص و پیچیده که در پایین عکس نمونه اونو تقدیم می‌کنیم
عکس آینه قدی
استفاده از آینه قدی برای دکوراتیو
عکس آینه قدی
اجرای طرح زیبای کاکتوس با آینه بک لایت
عکس آینه قدی

توضیحات تکمیلی پیرامون آینه های تمام قد

از اونجایی که انسان‌ها در تمامی جوامع به دنبال استفاده چند منظوره از وسایل ضروری زندگی خودشون هستن ، استفاده از آینه قدی باعث جلب نظر هر فردی هست .که هم به دنبال ایجاد دکوراسیونی شیک و‌مدرن و زیبا برای محیط داخلی منزل یا محل کارش هست. هم به دنبال استفاده ی بهینه از یه آینه کاربردی هست .و در عین حال باعث روشنایی بیشتر محیط هم می‌شه . برای ایجاد فضایی با این مشخصات آینه قدی بهترین انتخابه.

آینه قدی در عین حال باعث بزرگ‌تر دیده شدن محیط هم می‌شه. در پایین چند نمونه عکس آینه قدی رو خدمت شما مشتریان گرامی عرضه می‌کنیم. شما می‌تونین براساس عکس آینه که در ادامه مطلب در سایت قرار می‌دهیم . براساس سلیقه خودتون و براساس نیاز و ابعاد محیطی که دارین از آینه قدی استفاده کنین . انواع آینه قدی رو می‌تونین به گروه حرفه ای و باسابقه صنایع فرکو سفارش بدین.

عکس آینه قدی

انواع مدل های آینه قدی در بازار

حال به شما علاقه مندان عزیز توضیحاتی در مورد مدل های متنوع آینه ارائه می‌دیم، در پایان هر مدل عکس آینه مربوط به آن مدل رو بصورت تصاویر مختلف قرار می‌دیم.

راه‌های سفارش آینه قدی

می‌خوای بهترین طرح آینه قدی رو سفارش بدی و پول واسطه هم بمونه تو جیبت و تازه گارانتی هم داشته باشه؟ پس زود با فرکو تماس بگیر که از تخفیف هم استفاده کنی! فرکو برای آینه 1 سال ضمانت کیفیت قرار داده. ضمانت بی قید و شرط که فقط بر اساس رضایت مشتری هست. از اونجایی که سفارش آینه باید طبق سلیقه و انتخاب شما باشه ، تیم تخصصی صنایع فرکو تصمیم گرفته تا با قرار دادن عکس و تصاویر و مدل های متنوع و معرفی مزایای هر یک از مدل ها، کار شما رو برای انتخاب بهترین و زیباترین آینه های تمام قد آسون کنه. محصولات فرکو بدون واسطه و به صورت مستقیم از محل کارگاه ، خدمت مشتریان عزیز عرضه می‌شن. بنابراین خرید شما با قیمت مناسب‌تری انجام می‌شه. در صورت عدم رضایت مشتریان عزیز آینه مرجوع ، تعویض و وجه پرداختی بازمی‌گرده.

بنابراین شما با انتخاب از روی عکس آینه قدی می‌تونین جهت انتخابی عالی و بی نقص هر سه مورد از ویژگی انتخاب آینه رو که در بالا توضیح دادیم محقق کنین. برای اطلاع از قیمت انواع آینه قدی و همچنین سفارش اون می‌تونین. با شماره ۰90101767773 تماس حاصل نمایین. مجموعه فرکو از معتبرترین برند های ایرانی در زمینه تولید انواع شیشه و آینه محسوب می‌شه. آینه های تولید شده فرکو با بهترین مواد اولیه موجود در کشور تولید می‌شن. در صورت تمایل برای سفارش محصول می‌تونین به روش حضوری اقدام کنین. آدرس محل کارخانه و شماره تماس برای سفارش غیرحضوری : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

1 آینه های قدی طرح کلاسیک

باید بدونیم بهتر است به‌جای استفاده‌ی بدون اطلاع از آینه قدی از کاربردهای اون نیز مطلع باشیم.
افرادی خاص با نظر و سلیقه های مخصوص هستن که بسیار مشتاق و علاقه مند به استفاده از سبک کلاسیک در طراحی دکوراسیون داخلی هستن. به همین دلیل افراد مشتاق به تزیین محیط داخلی با آینه قدی کلاسیک هم دیده میشه.
معمولا آینه قدی کلاسیک رو با رنگ طلایی، برنز، نقره ای می سازن و طراحی می‌کنن . در زیر چند مدل عکس آینه قدی کلاسیک رو خدمت شما عرضه می‌کنیم.

عکس آینه قدی
عکس آینه قدی

در صورتی که آینه قدی کلاسیک رنگی باشه ، حتما باید به رنگ مبلمان محیط و سبک اون و رنگ دیوارها نیز کاملا توجه بشه. تا بتوان فضای زیبایی رو در نهایت ایجاد کرد.

عکس آینه قدی


در صورت استفاده از آینه تمام قد کلاسیک بسیار شیک هر فردی که وارد محیط می‌شه در ابتدا با دیدن این آینه زیبا حس خوبی از کل محیط می گیره. توجه شما رو به عکس آینه کلاسیک در ذیل جلب می‌کنیم.

عکس آینه قدی
عکس آینه قدی

۲ آینه های قدی مدرن امروزی

به دلیل اینکه برخی از مردم به آینه به عنوان یک شی دکوری و زینتی نگاه می‌کنن. این نظر غلطی نیست اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که کاربرد یک آینه قدی تنها منحصربه دکوراسیون نیست ، بلکه کاربردهایی بسیار مفید و جدی و مهم دارن.
با توجه به اینکه آینه های تمام قد در ابعادی به اندازه ی تقریبی قد انسان و اغلب بلندتر طراحی و تولید میشن . همچنین موجب ازدیاد نور محیط و انعکاس اون و زیبا و وسیع تر بنظر رسیدن محیط می‌شن. در ذیل نمونه هایی از عکس انواع آینه ها ارائه میشه.

عکس آینه قدی
عکس آینه قدی
عکس آینه قدی
عکس آینه قدی
عکس آینه قدی
عکس آینه قدی
عکس آینه قدی
عکس آینه قدی
عکس آینه قدی
آینه دکوراتیو قدی در سالن پذیرایی
آینه قدی
عکس آینه قدی
آینه دکوراتیو رنگی در اتاق خواب
عکس آینه قدی
عکس آینه قدی
عکس آینه قدی
آینه قدی
عکس آینه قدی
آینه دیواری
عکس آینه قدی
آینه قدی دیواری
عکس آینه قدی
عکس آینه قدی
آینه پایه دار
عکس آینه قدی
آینه قدی کلاسیک
عکس آینه قدی
عکس آینه قدی
آینه قدی
عکس آینه قدی
عکس آینه قدی
عکس آینه قدی
آینه قدی ساده با قاب چوبی
عکس آینه قدی
آینه قدی قاب دار

22 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر. نصب آینه اگر دیواری باشد و بسته به ابعاد نصب متفاوتی می تونه داشته باشه

    1. سلام دوست عزیز ممنون از حسن انتخاب شما ،بله شما می تونید به هر نحوی محصول مورد نظرتونو سفارش بدبد . در صورت تمایل میتونین حضوری از تولیدات مجموعه ما دیدن فرمایید.

    1. سلام. همه ی آینه های ما با قاب رنگ های تیره و پسرونه مناسب برای شما می باشد .

    2. سلام. همه ی آینه های ما با قاب رنگ های تیره و پسرونه مناسب برای شما می باشد .

    1. سلام دوست عزیز
      به دلیل نوسان قیمت در بازار امکان اعلام قیمت وجود ندارد . لطفا با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرید

    1. سلام و درود . هر دو مدل در مجموعه فرکو تولید میشه و هر دو از پرطرفدارترین انواع آینه دکوراتیو هستند. موفق و موید باشید.

    1. سلام و درود آینه بک لایت در ابعاد دلخواه مشتری در مجموعه فرکو تولید میشه. موفق و موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو