Home
انواع طلق دوجداره 9

انواع طلق دوجداره

انواع طلق دوجداره در ساختمون‌ها می‌تونن بسیار کاربردی باشن. ازجمله تزئین نمای داخلی و خارجی ساختمون با طلق ها ، یا استفاده از اون برای ساخت درب و پنجره و … همواره مورد توجه بوده اس. طلق های دوجداره ، اغلب جنس پلی کربنات دارن. طلق ها در ظاهر شباهت بسیار زیادی به شیشه دارن. برای نمونه همانند شیشه ، می‌تونن شفاف یا مات باشن. همچنین در رنگ‌های متنوع نیز تولید می‌شن. اما تفاوت‌هایی نیز بین این دو متریال دیده می‌شه.

طلق ها از شیشه سبک‌تر هستن و شکننده نیستن. ایمن بودن این جنس بر محبوبیت اون افزوده اس و باعث شده اس تا در سقف‌های شیشه ای و دیگر کاربردها، انواع طلق دوجداره جایگزین شیشه بشن . هنگام سقوط یا بلایای طبیعی ، طلق ها کمتر از شیشه خطرناک هستن.‌ همچنین از نظر ظاهر نیز طلق ها ظاهر بسیار زیبایی دارن.

انواع طلق دوجداره در رنگ‌های زیبا و باکیفیت عرضه میشه. اگر به هنر رنگ آرایی توجه داشته باشین ، می‌تونین از دکوراسیون‌های هماهنگ و شیک که با طلق ها ساخته میشن بهره ببرین . به طلق دوجداره به دلیل ساختار کندویی شکل اون ، طلق زنبوری نیز گفته می‌شه . طبیعتا طلق زنبوری مقاومت و استحکام بهتری نسبت به طلق های تک جداره داره. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی ، طلق ضد خش و طلق هوشمند نیز به انواع اون اضافه شده اس.

برای مشاهده‌ی نمونه‌های بیشتر ازین کار و دیگر محصولات می‌تونین به این وبسایت مراجعه نمایید .

انواع طلق دوجداره 1
طلق های دوجداره

گستردگی سبک‌های طلق دوجداره

بنابر نیاز مشتریان عزیز ، انواع طلق دوجداره ، در گستردگی و تنوع ، توسط صنایع تولیدی فرکو ، تولید و عرضه می‌شه. که هر کدوم از اونا با خصوصیات منحصر به فرد خود، با محیط و کاربرد خاص خود سازگارتر هست . در اصل طلق دوجداره ، طلق هایی دو لایه و ضخیم‌تر هستن که وجود یک لایه ی بیشتر ، باعث بهبود مقاومت و کارایی اون می‌شه. طلق دوجداره از نفوذ و هدر رفت انرژی نیز جلوگیری می‌کنه .

از انواع طلق دوجداره می توان به طلق شیشه ای شفاف ، طلق شیشه ای رنگی ، طلق شفاف کریستال ، پلی کربنات شفاف ، طلق شیشه ای بالکن ، طلق شیشه ای پنجره ،صفحه های نشکن ، پلی کربنات هوشمند ، ورق های شفاف پی وی سی ، صفحه های مات ، ورق های زنبوری ، طلق پلی کربنات پامنار ، طلق شفاف ، طلق سقف پوش استخر ها و … اشاره کرد .

انواع طلق دوجداره ، مانع نفوذ گرد و خاک به داخل ساختمان می‌شن و ورود اشعه های مضر رو کنترل و متعادل می‌کنه. تنوع رنگی طلق، درصدهای عبور نور متفاوتی رو به ارمغان میاره . صنایع تولیدی فرکو ، یکی از عرضه کننده‌های پلی کربنات با کیفیت ، در ایران هست . طلق های تولید شده در این مجموعه ، به دلیل مرغوبیت مواد اون ، دارای عمری طولانی در ساختمان هستن . کارهای زیبای این محصول در این سایت قابل مشاهده اس.

انواع طلق دوجداره 2
طلق های شفاف و روشن

طلق شیشه ای شفاف

یکی از انواع طلق های دوجداره ذکر شده در مطالب بالا ، طلق شیشه ای شفاف هست . این طلق ها ، شفاف و درخشان هستن و دقیقا شبیه به شیشه عمل می‌کنن . و تصاویر در پشت اون قابل رویت هستن . سبک و نشکن بودن این طلق ها ، باعث استفاده از اون ، در سقف‌های کاذب شده‌اس .

امروزه طرح های بسیار زیبا از طبیعت و گل و گیاه بر روی طلق اجرا میشه. و طلق شیشه ای شفاف نیز می‌تونه این قابلیت رو دارا باشه و ایمنی در کار رو تضمین می‌کنه. از دیگر مصارف این طلق در پنجره ساختمون‌های سنتی اس . یا در ، درهای شیشه ای که طلق ها جایگزین شیشه شدن.

پلی کربنات شفاف کریستال ، از انواع طلق دوجداره به شمار می‌ره . که برای ساخت در کابینت‌ها ، باکس‌های رنگی ، بوفه و کتابخونه‌ها کاربرد دارن که ، نوع رنگی اون روح و جلایی خاص به فضا می‌ده. مخصوصا در طلق شیشه ای بالکن از این نوع بسیار استفاده می‌شه که ، از ورود صداهای مزاحم بیرون ممانعت به عمل میاره .

همچنین با این طلق ها، هوای سرد و گرم بیرون ، راهی به داخل ساختمان ندارن. لازم به ذکر هست انواع طلق دوجداره در این صفحه قابل مشاهده‌اس .

انواع طلق دوجداره 3
طلق شیشه ای شفاف
انواع طلق دوجداره 4
طلق شفاف رنگ

طلق دولایه ی مات رنگی

از انواع طلق دوجداره ، که می‌توان به اون اشاره کرد ورق های رنگی مات هستن که تصاویر پشت طلق قابل رویت نیستن. این نوع از طلق ها برای محافظت از حریم شخصی کاربران بسیار کارآمد هست . چراکه اغلب افراد ترجیح میدن تا در فضای منزل یا بالکن خود ، به دور از دید بقیه، و در آرامش باشن.

طلق مات ، این امکان رو فراهم می‌کنه تا بدور از تجسس سایرین در بالکن یا تراس خود باشن. یا برای ادارات می‌تونه مفید واقع شود زیرا باعث عدم دید سایرین می‌شه. از این منظر تمرکز کارمندان اداره حفظ می‌شه. ساخت پارتیشن یا جدا کننده‌هایی از طلق رنگی مات ، یا پنجره هایی که حفظ حریم اشخاص رو ، مد نظر دارن با طلق های مات امکان‌پذیر هست . صنایع تولیدی فرکو ، انواع طلق دوجداره مات ، رو در ابعاد و سایزهای مختلف تولید و عرضه می‌کنه. که تامین کننده‌ی زیبایی و تنوع در سبک ساختمون‌های مورد نظر هست . جهت اطلاعات بیشتر ، می‌تونین با این شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس حاصل فرمایین .

انواع طلق دوجداره 5
طلق مات رنگ
انواع طلق دوجداره 6
طلق مات سایه بان

طلق هوشمند دوجداره

پلی کربنات هوشمند از دیگر انواع طلق دوجداره هستن که متناسب با پیشرفت تکنولوژی ، ساخته و پرداخته شده اس . این طلق های بسیار جذاب در رنگ بندی بسیار متنوع ، توسط مجموعه ی فرکو ساخته می‌شه. از این رو می‌تونین طیف رنگی اونو ، با فشردن دکمه ای تغییر بدین. این کار هم زیبایی فضای شما رو چندین برابر می‌کنه وهم برحسب نیاز می توان رنگ موردنظر خود رو انتخاب کنین. دیگر قابلیت طلق هوشمند اینه که می‌تونه از حالت شفاف به مات و یا برعکس تغییر حالت بده.

انواع طلق دوجداره 7
طلق هوشمند

طلق ها در رنگ‌های مختلف

در انواع طلق دوجداره ، علاوه بر صفحه‌های شیشه ای شفاف یا ورق های شیشه ای مات ، ممکنه در رنگ‌های مختلف ، به بازار عرضه بشن. تا کاربران با توجه به نیاز و سلیقه‌ی شخصی به انتخاب اون اقدام کنن. نسبت به تیره بودن یا روشن بودن رنگ ، نور متفاوتی از طلق عبور می‌کنه . پس با توجه به نیاز نورپردازی رنگ انتخابی متغیر میشه .

بسترهای ارتباطی با مجموعه فرکو:

آدرس جهت سفارش حضوری :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن مجموعه فرکو با مدیریت جناب آقای کولیوند.

تماس مستقیم با متصدیان فروش مجموعه فرکو لطفا روی باکس آبی رنگ کلیک کنین تا با مشاوران تخصصی طلق در زمینه ی طلق و پلکسی گلاس در ارتباط باشین.

انواع طلق دوجداره 8
طلق پلی کربنات زرد و قرمز
انواع طلق دوجداره 9
طلق دوجداره ی ابی رنگ

برای اطلاعات بیشتر در مورد طلق شفاف کریستال کلیک کنین .

انواع طلق دوجداره 10
پلی کربنات رنگی
انواع طلق دوجداره 11
سقف پوش طلقی
انواع طلق دوجداره 12
انواع طلق های مصرفی در ساختمان
انواع طلق دوجداره 13
طلق های دوجداره
انواع طلق دوجداره 14
گستره ی رنگی طلق ها
انواع طلق دوجداره 15
رنگ های مات از طلق ها
انواع طلق دوجداره 16
انواع طلق دوجداره
انواع طلق دوجداره در چه سبک‌هایی تولید می‌شن؟

انواع طلق دوجداره به صورت تک جداره و دو جداره تولید می‌شن . و هر کدوم از اونا ممکنه به رنگ مات و روشن باشه . و یا در رنگ های آبی ، سبز ، قرمز و … تولید می‌شن .

2 پاسخ

    1. سلام برای اطلاع از قیمت دقیق با شماره تلفن 02188068352 تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو