Home

انواع جدید آینه قدی

انواع جدید آینه قدی رو بشناس و از بین این همه تنوع اون آینه‌ای رو که بیشتر به کارت میاد و لیاقتش رو داری سفارش بده .الان دیگه مثل آب خوردن و با یه سرچ ساده میشه یه آینه جدید و خفن خرید . فقط مهم اینه که بدونیم باید از کجا خرید کنیم که ضرر نکینم و سرمون کلاه نره !

ما این مطلب رو برای همین واسه تو نوشتیم . برای این‌که در مرحله اول از بین انواع آینه قدی مدرن و شیک و مجلسی مدل جدید ، انتخاب خودت رو نهایی کنی . در مرحله بعدی هم با یکی از مطمئن‌ترین تولیدی‌های ایران آشنا بشی تا بتونی سفارشت رو اون‌طوری که دوست داری دقیق و سالم دم در تحویل بگیری ! برای همین بهترین کار قبل از خرید اینه که شما اطلاعات کافی در مورد اون محصول به دست بیاری . پس آماده باش تا با آگاهی کامل بری به سمت سفارش آینه‌ای که می‌خوای.

دوست عزیز ! تو لیاقت بهترین‌هارو داری …

این نظر ماست که شما باید بهترین مدل و کیفیت رو داشته باشی . اگر خودت هم خودت رو لایق داشتن بهترین‌ها می‌دونی ، در مورد وسایل اطرافت یه بازنگری جدی داشته باش . آدم‌هایی که تو رو می‌بینن شخصیتت رو با سلیقه تو می‌سنجن . چی می‌خوام بگم ؟ اصل صحبت من اینه که شما هرچی آینه قدی قدیمی داری رو سر ساعت 9 بذار دم در و به جاش آینه‌های جدید و مدل‌های مدرن رو بخر که واقعا ارزشش رو داره وقتی بقیه چشمشون به آینه جدیدت افتاد بگن این اون چیزی هست که باید همیشه داشته باشی .

انواع جدید آینه قدی

انواع جدید آینه قدی چه مدل‌هایی هست ؟

  • آینه نوردار مدرن
  • آینه دوطرفه قدی
  • آینه گرد قدی
  • آینه دیواری
  • آینه آویز مدل قدی
  • آینه هوشمند قدی مدل جدید

مدل آینه نوری قدی رو بخر برای آرایشگاه یا مزونت

ترکیب آینه همیشه با نور خیلی خوب میشه . تا حالا چند بار پیش اومده برای این‌که تصویر خودت رو خوب و کاملا مشخص تو آینه ببینی ، در به در دنبال نور کافی و مناسب گشتی ؟؟ خب بیا این مشکل رو یک‌بار برای همیشه حل کن و از بین انواع مدل جدید آینه قدی ، آینه قدی نور دار رو بخر و خیال خودت رو راحت کن .

انواع جدید آینه قدی k,

برای این‌که انواع آینه قدی نوردار رو بهتر بشناسی به صورت خلاصه باید بگم که درحال حاضر 2 جور آینه نور دار داریم .

  1. آینه بک‌لایت : خرید یه آینه بک‌لایت یعنی داشتن یه آینه قدی با نور مخفی ! همین‌قدر جذاب و همین‌قدر دوست داشتنی .. باید اول تصور کنی همون‌قدر که یه خونه با داشتن نور‌های سقفی تزئینی و مخفی خیلی قشنگ‌تر از یه خونه با سقف ساده هست ، داشتن یه آینه با نور مخفی خیلی دل‌نشین‌تر و خواستنی‌تر میشه به نسبت یه آینه ساده . خصوصا که الان دیگه تقریبا بیشترین فروش رو همین آینه بک‌لایت قدی داره !
  2. آینه هالیوودی قدی : مدل بعدی آینه نوردار که بهترین آینه از دسته بندی انواع جدید آینه قدی هست همین مدل آینه هالیوودی هست . آینه هالیوودی در اصل یه آینه آرایشگاهی محسوب میشه که علاوه‌بر این‌که تو آرایشگاه‌های لوکس ازش استفاده میشه کاربردهای خیلی زیادی هم تو محیط‌های تجاری داره . مثلا این مدل از آینه بهترین انتخاب به عنوان آینه مزون چراغ‌دار ، آینه بوتیک و مغازه و .. هم هست . یعنی الان دیگه تو هر مزون لوکسی که پات رو بذاری کم کم یدونه آینه قدی هالیوودی اون‌جا میبینی . اما علت پرطرف‌دار بودن این آینه چیه ؟ علتش این هست که این آینه هالیوودی‌ها لامپ‌های پر نوری روی بدنه دارن که دیگه حالت مخفی نداره و کاملا هم نور مستقیم داره و می‌تونی دیگه بدون افتادن سایه با نور عالی به خوبی خودت رو برانداز کنی !
انواع جدید آینه قدی نوری

یکی از انواع جدید آینه قدی ، آینه قدی گرد نوردار هست

شکل‌ها تاثیرات مستقیم و عجیبی روی ذهن ما آدم‌ها دارن . از بین انواعع اشکال هندسی ، دایره با طبع انسان جورترین هست . برای همین هم تقریبا همه از دیدن خودشون تو یه آینه گرد و دایره‌ای شکل لذت می‌برن . علاوه‌بر این مسئله ، تو فلسفه هم دایره نماد اتحاد عقل ، گردهمایی انرژی‌های مثبت و.. هست که تاثیر مثبتی رو کسب و کارت خواهد داشت .

آینه قدی گرد بخر و تا همیشه خوش‌سلیقه بودن خودت رو به رخ بقیه بکش ! خصوصا خرید یه آینه گرد قدی چراغ‌دار که یه گزینه عالی برای خرید آینه جدید هست . نکته مهمی که موقع خرید آینه قدی دایره‌ای باید در نظر بگیری این هست که برای قدی بودن آینه گرد ، نیاز هست که آینه مورد نظر ابعاد بزرگی داشته باشه تا بشه به حالت قدی ازش استفاده کرد . پس قبل از سفارش آینه گرد قدی حتما از این‌که مکان کافی برای قرار دادن یا نصب آینه رو داری مطمئن شو !

انواع جدید آینه قدی گرد

این مدل از آینه رو همیشه دیدی اما هیچ‌وقت قدیمی نمیشه ! | آینه قدی دیواری

یکی از کارهایی که از قدیم انجام میشده این بوده که آینه رو روی دیوار نصب می‌کردن . خب این کار همین الان هم زیباست و فقط مخصوص سال‌های گذشته نیست . در حال حاضر چیزی که خیلی مهم هست اینه که حتما مدل ظاهری خود آینه مدرن باشه . در این صورت حتی اگر به صورت دیواری هم استفاده بشه همچنان جدید و مدرن هست . چه بسا زدن یه آینه لوکس خفن به دیوار مثل نصب یه تابلو گرون‌قیمت باشه و باعث بشه آینه جدیدت حسابی به چشم بیاد !

نصب آینه روی دیوار هم برای آینه رومیزی هم انواع جدید آینه قدی می‌تونه خیلی جذاب باشه . آینه‌هایی که مدل‌های بالا و مجللی دارن رو اگر از تولیدی مناسب تهیه کنی ، خود تولیدی همراه محصول یک فرد نصاب حرفه‌ای می‌فرسته که خیالت رو بابت نصب مطمئن راحته کنه ! پس به طور کلی این‌که قراره آینه دیواری جدیدت رو از کجا بخری خیلی اهمیت داره و برای همین ما تو ادامه این مطلب در مورد خرید آینه با کیفیت مناسب بهت کمک می‌کنیم .

آینه قدی دوطرفه بخر و با یه تیر دو تا نشون بزن

برای خرید آینه دوطرفه لازم نیست زیاد فکر کنی چون این مدل دقیقا اون چیزی هست که هم خیلی کاربردیه و هم خیلی جذاب ! در کل تمام چیزی که تو از انواع جدید آینه قدی انتظار داری توی این مدل از آینه پیدا خواهی کرد . یه مزون داری که دوست داری با خرید آینه خیلی لوکس بشه ؟ یا یه آرایشگر هستی که دوست داری همه حرفه‌ای بودنت رو با دیدن آینه‌ای که خریدی تشخیص بدن ؟ خب این که کاری نداره ، مثل آب خوردن از تولیدی ما یه آینه هالیوودی دوطرفه قدی بخر و تو لاین وسط فروشگاه یا آرایشگاهت قرارش بده . بعد ببین همه از خفن بودن این آینه دهنشون باز می‌مونه یا نه !

برای این‌که آینه قدی دوطرفه سفارش بدی باید بدونی که این مدل آینه به صورت تریکیبی با بقیه مدل‌ها هم قابل سفارش هست . مثلا یه انتخاب خفن این هست که آینه هالیوودی دو طرفه رو آویزدار سفارش بدی . نصب این آینه کار آسونی نیست و میشه گفت نیاز به تخصص داره پس هرکسی نمی‌تونه انجامش بده . موقع سفارش از این‌که تولیدی مورد نظرت کار نصب رو برات انجام میده اطمینان پیدا کن و بعد برای قطعی کردن خریدت اقدام کن !

جمع‌بندی خرید انواع جدید آینه قدی

به طور کلی قبل از هر خریدی باید اطلاعات خوبی در موردد اون محصول به دست بیاری ما تو این مطلب برات انواع آینه قدی که جزو پرفروش‌ترین‌های امسال هستن رو لیست کردیم و توضیح دادیم تا تو انواع جدید آینه قدی رو بهتر بشناسی و برای ثبت سفارشت با آگاهی کامل اقدام کنی . اما گفتیم سفارش ! سؤال خوبیه این‌که بپرسی ” بهترین تولیدی آینه قدی ایران کجاست ؟ ” برای این‌که جوابت رو کامل دریافت کنی تو پاراگراف پایین به شرح کامل برات نوشتیم در مورد تولیدی آینه فرکو . ما با جرئت می‌تونیم بگیم که شرکت ما یکی از بهترین تولیدی‌های خاورمیانه هست :

آینه هوشمند بهترین انتخاب برای کسی که دوست داره بدرخشه

آینه هوشمند در حال حاضر جدیدترین و پیشرفته‌ترین مدل از آینه های کاربردی هست که تا امروز ساخته شده خوشبختانه باید بگیم که کشور ایران یکی از تولیدکننده های برتر این نوع از آینه هست تا جایی که ما در صادرات آینه هوشمند دست بالاتری را نسبت به کشورهای اروپایی داریم و این فقط به خاطره پیشرفته بودن تکنولوژی هوشمند آینه نیست بلکه به خاطر کیفیت ویژه‌ای هست که آینه‌های تولیدی در ایران دارن .

اما آینه هوشمند دقیقا چیه میشه گفت یه آینه که دارای ربات تشخیص عملکرد هست! واقعاً ماجرا به همین جذابیت هست این مدل از آینه در واقع روی آینه های چراغ دار اجرایی میشه نوع عملکرد شحم به این صورت که روشن و خاموش کردن آینه یا تغییر رنگ یا حتی کم و زیاد کردن ولتاژ نور چراغ های آینه نه به راحتی با یک لمس یا با استفاده از ریموت کنترل انجام میشه به غیر از این موضوع که اصلی ترین ویژگی آینه هوشمند است ست کاپشن های فراوان دیگری هم وجود دارند که میشه به یه آینه هوشمند واقعی اضافه کرد .

یکی از پرطرفدارترین آپشن هایی که به آینه معمولاً خریدار ها اضافه می کنن این هست که پورت usb و همچنین اسپیکر اضافه می کنند تا بتوان با استفاده از آینه فایل های صوتی که علاقه مند هستند یا هر موسیقی که دوست دارند را پخش کنند واقعا حس خوبی داره که موقع آرایش کردن یا ورزش کردن روبروی آینه بشه سوت مورد علاقه مون رو همزمان پخش کنیم ویژگی‌های دیگه ای که میشه اضافه کرد مثل : سنسور تشخیص چهره جهت روشن شدن چراغ ، پخش کننده فایل تصویری با مانیتور در ابعاد دلخواه و…

صنایع تولیدی آینه فرکو | با فرکو نسلی نو از آینه‌های مدرن برای تو …

خب بریم سراغ معرفی صنایع آینه سازی فرکو ! این کارخونه یکی از صادرکننده‌های آینه به کشورهای همسایه هست . اما فروشی که داخل ایران برای هم‌وطن‌های داخل کشور خودمون داره رو به صورت کاملا منصفانه ترتیب داده .یعنی یه سری شرایط خیلی خوب رو جهت خرید آینه برای شما فراهم کرده .

محصولات این شرکت ضمانت برگشت کالا به صورت رایگان و ضمانت یک‌ساله بی قید و شرط داره ! پس تو می‌تونی آینه مورد نظر جدیدت رو سفارش بدی و بعد از خرید ، تا یک‌سال وقت داری که از این آینه با خیال راحت به صورت امتحانی استفاده کنی . تو این یک سال هر اتفاقی که برای آینه جدید و لوکست بیوفته شرکت ما مسئولیت تعمیر رایگان ، برگشت کالا به کارخونه ، تعویض رایگان و.. رو به عهده می‌گیره . دیگه برای یه خرید مطمئن عقلانی نیست که بیشتر از این دست دست کنی !

می‌تونی مدل رویایی آینه‌ای رو که تو ذهنت داری ، در قالب یه عکس یا طرح دستی برای ما ارسال کنی . تا ما یه محصول دقیقا همون‌طوری که می‌خوای برات تولید کنیم . این رو بدون که کار ما دقیقا همینه : خلق ایده‌ای که توی ذهن تو نقش بسته …

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

حالا برای سفارش یا دیدن نمونه‌ کار‌های شرکت با این شماره تماس بگیرین بعد از این به بعد می‌تونی با شماره‌ی زیر تماس بگیری و مشاوره رایگان هم بگیری :
02188068352 و 09101767773
برای دیدن روند تولید سفارشت هم می‌تونی حضوری بیای به آدرس کارخونه صنایع شیشه و آینه فرکو :
تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو