Home
فقط قیمت آینه دیواری گریم 4

قیمت آینه دیواری گریم

در این مقاله قیمت آینه دیواری گریم مورد بررسی قرار می‌گیره. اما باید بدونیم آینه چه کاربردهایی داره؟ چه انواعی داره؟ و با اشکال و سبک‌های مختلف اون آشنا بشیم. آینه جسمی شفافه ، که برای دیدن انعکاس تصویر خود از اون استفاده می‌کنیم .

اما علاوه بر این استفاده‌های دیگری نیز از آینه می‌شه. امروزه آینه ها با پیشرفت در ساختار و نوع عملکرد بسیار کاربردی تر از قبل شدن. سال‌ها قبل آینه ها اغلب به شکل دایره یا مستطیل ساخته می‌شدن. و در دیوار اتاق خواب یا پذیرایی به صورت آویز از اون استفاده می‌شد . حتی کمدهایی بودن که آینه در اون تعبیه شده بود . و برای نمایش دادن تصویر اعضای خانواده بکار می‌رفت .

اما اکنون آینه ها ازین کاربرد ساده پا فراتر نهادن. زیبایی خاص آینه ها در دکوراسیون‌های منازل غیرقابل انکار هست. انواع آینه ها به صورت آینه جورچینی یا در اشکال مختلف در پذیرایی ها نصب میشه. که فضای اتاق رو مدرن و شیک جلوه میدن . آینه ها با قاب‌هایی رنگی وجود دارن . که با هارمونی رنگ منازل هماهنگ‌تر هستن.

یکی از این آینه ها ، آینه گریم هست همانطور که از اسم اون برمیاد برای گریم ، آرایش و میکاپ بسیار مناسب هستن. این آینه ها مجهز به لامپ‌هایی در اطراف اون هستنن. که هنگام استفاده از آینه ، تصویری واضح و پر نور به شما عرضه می‌کنن . قیمت انواع آینه دیواری گریم در وبسایت farkoo.ir قابل مشاهده هست.

فقط قیمت آینه دیواری گریم  1
آینه دیواری چراغ دار

آینه دیواری گریم چگونه ساخته می‌شه؟

قبل از بررسی ساخت آینه گریم دیواری بهتره ، که بدونین آینه ها در ابتدا چگونه به وجود اومدن . در گذشته‌های دور که اثری از ساخت آینه نبود مردم انعکاس تصویر خود رو در آب مشاهده می‌کردن. رفته رفته مردم به ساخت فلزات موفق شدن. که با صیقل دادن فلزات از اون به عنوان آینه استفاده می‌کردن . اما با اختراع شیشه بشر متوجه شد که ، اگر یک سمت شیشه رو نقره اندود کنن ، می‌تونن آینه های با کیفیتی بسازن .

ساخت آینه به این مرحله هم محدود نشد . اما آینه ها از پیشرفت تکنولوژی بی‌نصیب نموندن . با برش دادن شیشه‌های معمولی و ساخت آینه لامپ‌هایی روی آینه تعبیه شد . و آینه گریم یا آینه آرایش وارد عرصه‌ی تولید شد . ازین آینه ها ابتدا در اتاق‌های گریم استفاده می‌شد . ولی زیبایی و همینطور کاربرد این آینه ها اونو به سمت منازل سوق داد .

همچنین مزون‌ها و سالن‌های آرایش نیز ازین آینه پرکاربرد ، بسیار استفاده می‌کنن. در این مقاله قیمت آینه دیواری گریم مورد بررسی قرار می‌گیره. ولی برای اطلاع بیشتر از آینه گریم های رومیزی ، کلیک کنین و به این سایت مراجعه کنین.

فقط قیمت آینه دیواری گریم 2
آینه گریم

انواع آینه چراغ دار

آینه گریم با نام‌های دیگری نیز شناخته میشه. پس برای اطلاع از قیمت این نوع آینه ، قیمت آینه دیواری گریم نیست که سرچ میشه. چراکه به‌جای آینه گریم می‌تونین به اون آینه هالیوودی ، آینه چراغ دار ، آینه آرایشی نیز اطلاق کنین. این آینه ها به دو نوع قابل تولید هستن.

در نوع اول لامپ و چراغ ها روی آینه به صورت ظاهری کار گذاشته می‌شن. سوراخ‌هایی در روی آینه ایجاد می‌شه. و لامپ ها داخل اون قرار داده میشه. اما اگر آینه گریم شما قاب دار باشه . نصب این لامپ‌ها روی قاب اون نیز امکان‌پذیر هست. در نوع دوم شما نمی‌تونین متوجه لامپ ها باشین . فقط نور اون هست که ، آینه ی شما رو روشن می‌کنه . که به این نوع آینه بک لایت هم گفته می‌شه .

صنایع تولیدی فرکو در تولید این آینه ها بروز ترین دستگاه ها رو بکار گرفته اس. و همچنین کادری متبحر مدیریت تولید اونو بر عهده دارن . شماره تماس برای مشاوره و سفارش : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

فقط قیمت آینه دیواری گریم 3
چراغ های روکار آینه گریم
فقط قیمت آینه دیواری گریم 4
آینه بک لایت دیواری گریم

لامپ‌های بکار رفته در آینه دیواری گریم

لامپ‌هایی که در ساخت آینه گریم بکار میره ، از نوع لامپ های ال ای دی هست . که لامپ‌های تکی یا رشته ای در ساخت اون مورد استفاده قرار می‌گیره . این لامپ‌ها کم مصرف هستن و هزینه‌ی مصرف برقی پایینی دارن. نور ملایم اون باعث ناراحتی چشمان شما نمیشه.

این لامپ‌ها معمولا در دو رنگ تولید میشن. رنگ مهتابی یا سفید و رنگ آفتابی یا زرد از آن جمله‌ان. شما می‌تونین آینه با طیف نوری زرد یا سفید رو سفارش بدین. حتی این لامپ ها به صورت یکی در میون نیز نصب میشن . به این صورت که یک لامپ مهتابی و سپس رنگ آفتابی در اون چیده میشه.

اگر سلیقه‌ی شما رنگ دیگری باشه. می‌تونین از طریق پیام رسان واتساپ اونو به صورت منحصر به فردی ، ثبت سفارش کنین . حتی تعداد چیدمان لامپ ها نیز قابل تغییر هست. به دلخواه خود تعداد اونو می توان بیشتر یا کمتر کرد . اما باید توجه داشت که از حالت استاندارد اون نباید خارج شد . زیرا ممکنه این امر باعث سایه‌های ناخواسته در آینه بشه .

قیمت آینه دیواری گریم نیست که باید مورد توجه قرار بدین. بلکه با شناخت بهتر این آینه ها می‌توان انتخاب درست‌تری داشت.

فقط قیمت آینه دیواری گریم 5
لامپ ال ای دی در آینه گریم

دلیل محبوبیت آینه گریم

همه به اهمیت وجود نور کافی برای آرایش و پیرایش واقفیم . برای همه اتفاق افتاده اس که ، در ساعتی که بقیه خواب هستن و شما نیاز به آینه و روشنایی دارین ، اما نمی‌خواید با روشن کردن چراغ ها اسباب ناراحتی و مزاحمت دیگران بشین . در این موقع داشتن آینه گریم می‌تونه ناجی شما ازین موقعیت باشه . به راحتی و بدون روشن کردن لامپی نور کافی در اختیار دارین . که می‌تونین به راحتی و در نورپردازی عالی به آراستن خود بپردازین .

علاوه بر اون ، این آینه ها به خاطر لامپ هایی که دارن ، تمام جزئیات ظاهر شما رو نمایان می‌کنن. تا بدون سختی به رفع تمام مشکلات آرایش خود بپردازین. و مثل یک آرایشگر حرفه ای خود رو بیارایین. همچنین از زیبایی این آینه ها نمی توان چشم پوشی کرد . آینه چراغ دار محیط شما رو لاکچری و شیک جلوه میدن . و انعکاس نوردهی لامپ‌های اون در آینه روشنایی منازل رو چندین برابر می‌کنه.

روشنایی در روحیه افراد هم تاثیر مثبت داره. محیط‌های روشن دلبازترن. و شما حس می‌کنین که محیط بزرگتری دارین . اگر قیمت آینه دیواری گریم رو می‌خواید مطلع بشین به این سایت مراجعه کنین.

فقط قیمت آینه دیواری گریم 6
نورپردازی آینه گریم

آینه چراغ دار به چه صورت‌هایی قابل استفاده هست؟

آینه گریم یا آینه چراغ دار به صورت رومیزی ، دیواری و دیوار پوش استفاده می‌شه . که هر کدام اون در اندازه‌های مختلف قابل تولید هست . اگر می‌خواید قیمت آینه دیواری گریم رو بدونین . باید ابتدا انواع آینه دیواری رو بشناسین. آینه هالیوودی یا آینه گریم دیواری در اشکال متنوعی ساخته میشه . این آینه می‌تونه به صورت گرد ، مستطیل و یا در هر شکل مورد سفارش شما باشه .

با توجه به فضایی که می‌خواید سفارش بدین ابعاد اونو انتخاب می‌کنین. شما هم می‌تونین رنگ چراغ‌های اونو تغییر بدین. و هم رنگ قاب اونو با دکوراسیون داخلی منزل خود ست کنین . این آینه ها رو می توان به صورت قاب دار و بدون قاب تولید کرد .

نوع قاب دار اون می‌تونه به صورت قاب پهن باشه یا باریک . و چراغ ها رو روی آینه یا قاب اون کار گذاشت . یا حتی به صورت بدون قاب هم عرضه و تولید میشن . که به این نوع از آینه ها فریم لس هم گفته میشه. لبه‌ی این آینه ها باید با دستگاه های مخصوص صیقل داده بشه. تا لبه‌ی اون بی خطر باشه و حالت برندگی نداشته باشه . انواع این آینه های زیبا و متنوع در این سایت قابل رویت هستن.

فقط قیمت آینه دیواری گریم 7
آینه گریم سایز کوچک

آینه چراغ دار از چه شیشه هایی ساخته میشه؟

آینه گریم در سه نوع تولید و وارد بازار می‌شه. که می توان اونو آینه فلوت ، سوپر کلیر و کریستال نام گذاری کرد ‌. آینه فلوت از نظر کیفیت در سطح پایین تری نسبت به دو نوع دیگر اون ، قرار داره. این آینه ها از شیشه‌های ساده‌ی بدون موج تشکیل شدن. که در تولید این آینه ، مواد مذاب شیشه روی قلع مذاب چرخونده میشه. تا شیشه‌ی بی عیب و نقصی تولید بشه. که عاری از خط و خال هست. این شیشه‌ها برای ساخت آینه فلوت بکار میرن.

نوع دیگر اون آینه سوپر کلیر هست. که در شفافیت از آینه های فلوت روشن‌تر هست. و در درجه کیفیت بالاتری قرار داره .و در نهایت آینه هایی از جنس کریستال نوع سوم این آینه ها رو تشکیل میدن. آینه هایی که از هر دو نوع نام برده شده شفافیت بیشتری دارن. و وضوح تصویر در اون بارزتر هست .

قیمت آینه دیواری گریم از نوع کریستال هست که بهای بالاتری داره . در صنایع تولیدی فرکو هر سه نوع این آینه ها با کیفیت مرغوب تولید می‌شه . که عرضه‌ی اون به مشتری همراه با تضمین کیفیت هست . علاوه بر اون حذف واسطه‌ها در فروش باعث شده اس که ، بهای اون نسبت به سایر تولیدی‌ها مناسب‌تر باشه.

فقط قیمت آینه دیواری گریم 8
آینه گریم فلوت
فقط قیمت آینه دیواری گریم 9
آینه گریم کریستالی

آینه گریم تاچ دیواری

با پیشرفت علم انتظارات ما از آینه دیواری هم بالاتر رفته اس .امروزه دیگر تنها انتظار رفلاکس تصویر از آینه ها رو نداریم . بلکه آینه ها تبدیل به وسیله‌ای کاربردی‌تر در منازل شدن . که علاوه بر نشون دادن ظاهرمون ، به عنوان دماسنج و ساعت نیز عمل می‌کنن . یعنی شما هنگام آراستن خود از درجه ی دما و زمان هم باخبر هستین .

کارکردهای اون به همینجا ختم نمی‌شه . بلکه همزمان قادر به عکاسی و فیلمبرداری به صورت سلفی نیز هستن. امروزه از آینه تاچ چراغ دار در فروشگاه‌ها و مزون‌ها استفاده می‌شه. چرا که علاوه بر وضوح تصویر ، قابلیت پرو مجازی دارن . که کاربر بدون صرف وقت انواع لباس‌ها رو به صورت مجازی و بهداشتی پرو می‌کنه . و پس از مقایسه‌ی تصاویر عکس گرفته شده‌ی قبلی بهترین اونو انتخاب می‌کنه.

می توان در این آینه هوشمند ، اسپیکر هایی نصب کرد . تا هنگام آراستن خود به موسیقی مورد علاقه‌ی خود گوش بدین .قیمت آینه دیواری گریم بود که ما رو به مطالعه‌ی این مقاله ترغیب کرد . ولی اکنون با شناخت انواع آینه گریم دیواری می‌تونیم ، بهترین و مناسب‌ترین اونو انتخاب کنیم . فقط کافیست که طرح درخواستی خود رو از طریق واتساپ به همکاران ما اطلاع بدین. تا هر آینه ای که مد نظر شماست رو در کمترین زمان ممکن آماده‌ی تحویل در محل کنه .

فقط قیمت آینه دیواری گریم 10
آینه تاچ دیواری گریم

چرا آینه گریم دیواری ، آینه ای پرطرفدار هست؟

آینه گریم یا آینه چراغ دار در انواع مختلف به صورت آینه رومیزی و دیواری تولید میشه. که نوع دیواری اون استفاده‌ی بیشتری داره. و قابل نصب در پذیرایی ، اتاق خواب ، مزون‌ها ، فروشگاه‌ها و … هست . چراغ‌های کار گذاشته شده در اون زیبایی اونو چندین برابر کرده اس. این آینه ها در اشکال دایره ، مستطیل و غیره ساخته میشن . که شما با توجه به سلیقه و ذوق شخصی خود اقدام به سفارش اون می‌کنین.

در ساعاتی از روز شما نیاز به آراستن خود دارین . اما نگران روشن کردن چراغ اتاق هستین . که مزاحم سایر افرادی که خوابیدن نشین. آینه گریم این مشکل رو به سادگی برای شما حل کرده اس. این آینه نور کافی و وافی در آینه برای شما تامین می‌کنه . که بی نیاز از روشن کردن چراغ اتاق برای آرایشین . علاوه بر اون نورپردازی لامپ‌های اون شما رو در داشتن آرایش و پیرایشی بی نقص یاری می‌کنه .

زیرا تمام جزئیات چهره و ظاهر شما در آینه نمایش داده می‌شه . و شما با دقت در نقطه ضعف‌ها در تصحیح اون بر میایین . از دلایل دیگر که باعث محبوبیت این آینه ها شده اس ، زیبایی منحصر به فرد این آینه ها هست. که محیطی شیک و زیبا برای شما به ارمغان میاره .

اما بهتره بدونین، قیمت آینه دیواری گریم به عوامل عنوان شده بستگی نداره . بلکه انتخاب تولیدی نیز در بهای اون مؤثر هست ‌. اگر دنبال آینه دیواری گریم با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب هستین . صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو برای این امر بهترین پیشنهاد هست .شماره تماس برای مشاوره ، راهنمایی و سفارش ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو