Home
آینه سرویس بهداشتی شیک

آینه سرویس بهداشتی شیک

وجود آینه در برخی از فضاها از الزاماته. یکی از این فضاها سرویس بهداشتیه که استفاده از آینه در آن اهمیت خاصی داره. از مشخصات عمومی تمامی آینه ها اینه که موجب بزرگ‌تر و روشنتر جلوه دادن محیطی که در آن قرار می گیرن، هست. اما در میان انواع مختلف که آینه ها دارن، می توان آینه سرویس بهداشتی شیک متناسب با سلیقه و فضای خود رو انتخاب کرد. که امروزه انواع بروز و مدرنش شامل آینه‌های نوری و تاچ با قابلیت ضدبخاره.

این آینه‌ها هم تامین کننده‌ی نور و روشنایی هس و هم چون بخار نمی‌گیره برای کارای آرایش و پیرایش هم خیلی کارامده . از زیباییش هم که نگم برات.

داشتن آینه سرویس بهداشتی شیک چه نقشی در جذابیت فضا و سرویس بهداشتی داره؟

در دنیای امروزی توجه به زیبایی و دکوراسیون تمامی فضاها با هر نوع کاربری که داره، بسیار اهمیت داره. از جمله سرویس بهداشتی که در طراحی فضاها نقش مهمی رو دارن. و انتخاب آینه و دیگر وسیله ها برای آن نیز مهمه. که آینه سرویس بهداشتی شیک یکی از موارد مهمیه که در تمامی سرویس بهداشتی ها مورد استفاده قرار می گیره و در زیبایی این فضا نیز دارای اهمیت بسیار بالایی اس.

آینه سرویس بهداشتی شیک فقط برای منازل نمیتونه مورد استفاده قرار بگیره. بلکه برای سرویس بهداشتی‌هایی که حالت عمومی‌تری دارن نیز انتخاب مناسب و زیبایی اون حایز اهمیت هست. از جمله فضاهایی مثل ادارات، هتل ها، پاساژها و… که در همه این موردها سرویس بهداشتی و حمام جایگاه ویژه ای رو داره. چرا که در اینگونه فضاها زیبایی تمام فضاها و دکوراسیون اونا در جذب افراد مختلف مؤثره.

علاوه بر این ها با توجه به تنوع بسیار بالایی که در زمینه آینه ها وجود داره، به راحتی می‌توان مطابق سلیقه و فضای خود آینه سرویس بهداشتی شیک و زیبایی رو انتخاب کرد.

انواع آینه سرویس بهداشتی شیک که در تولیدی فرکو تولید می‌شن:

  • آینه ساده
  • آینه بک لایت
  • آینه چراغ دار
  • آینه رنگی

آینه ساده

آینه ساده منظور همین آینه‌های رایجی اس که همیشه مورد استفاده قرار می‌گرفتن. اما در مقایسه با گذشته پیشرفت های قابل توجهی در کیفیت و مقاومت اون به وجود آمده‌اس. و شفافیت و درخشندگی قابل توجهی نیز پیدا کرده اس تا وضوح تصویر با بالاترین میزان خود برسه. برای انتخاب آینه سرویس بهداشتی شیک، آینه های ساده در هر شرایط و فضایی می‌تونن انتخاب مناسبی باشن. چرا که به دلیل سادگی که در خود دارن، خود را با هر محیطی هماهنگ می‌کنه و به زیبایی اون نیز اضافه می‌کنه.

اگرمشکل کبود فضا برای قرار دادن لوازم شخصی نیز وجود داره، آینه می‌تونه دارای باکس باشه. تا در این صورت که بتوان وسایل بهداشتی و ضروری خود رو در اون جای داد. این حالت موجب بهره‌برداری کامل از فضای موجود میشه تا بتوان از تمام فضای موجود به طور کامل استفاده کرد.

آینه بک لایت

آینه بک لایت از آینه هایی‌اس که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اس.و برای فضاهایی مثل سرویس بهداشتی از ان به وفور استفاده می‌شه. ساختار کلی این آینه ها به این صورته که از چراغ های LED که به صورت نواری هستن در قسمت پشتی آینه تعبیه می‌شه. با این وجود آینه دارای نورپردازی خواهد بود که موجب زیباتر جلوه دادن آینه و فضای سرویس بهداشتی می‌شه.

علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که ایجاد میکنه، بسیار کاربردی نیز هست. چرا که این نور ایجاد شده برای دیدن چهره به صورت واضح و کامل در آینه بسیار کمک کننده‌اس. و برای اموری مثل اصلاح و آرایش آینه ای بسیار ایده آل و کاربردیه.  با این نور پردازی به راحتی می توان تمام جزئیات پوست خود رو برای آرایش و یا اصلاح واضح تر مشاهده کرد. در واقع آینه بک لایت یکی از اصلی ترین موارد کاربردی آن نیز در سرویس بهداشتی و حمامه.

اطلاعات مختصر و نمونه هایی از آینه بک لایت رو می‌توان در این سایت مشاهده کرد

قابلیت های آینه بک لایت

  • نورپردازی که توسط آینه بک لایت ایجاد می‌شه، می‌تونه به صورت های مختلفی انجام بگیره. به عنوان مثال برای افزایش نورپردازی می توان از دو ردیف چراغ ها استفاده نمود. تا بتونن در ایجاد آینه سرویس بهداشتی شیک و متناسب با سلیقه مؤثر واقع بشه.
  • چراغ های LED از نظر رنگ تنوع زیادی رو دارن. و می توان رنگ های خاص تر و غیر از آفتاب و مهتاب انتخاب نمود. حتی این امکان برای آینه های بک لایت طراحی شده که بتوان رنگ نور رو تغییر داد. و یا برای افزایش و کاهش نور، بتوان شدت نور رو تغییر داد. در این صورت نوری متناسب با زمان و نیاز به آن می‌توان در هر لحظه‌ای داشت.
  • ضد بخار بودن نیز قابلیتی اس که برای فضاهایی مثل سرویس بهداشتی بسیار کارآمده. ضد بخار بودن همانطور که از نام اون مشخصه به گونه ای عمل می‌کنه که اجازه ایجاد بخار روی سطح آینه داده نمی‌شه.
  • روی صفحه آینه می‌تونه امکان نمایش دما و زمان ایجاد بشه.
  • آینه بک لایت می‌تونه به سه صورت ریموتی، لمسی و حسگری مورد استفاده قرار بگیره.

تمامی مواردی که ذکر شدن به صورت انتخابی و به درخواست مشتریان می‌تونه روی آینه نصب بشه. این انتخاب‌ها می‌تونن بر حسب نیاز و دلخواه صورت بگیرن.

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار نیز یکی از آینه های دارای نورپردازیه. اما در این آینه نیز از چراغ های LED به شکل دیگر و روی آینه در قسمت جلویی استفاده می‌شه. نوردهی این آینه ها به جهت قرار گرفتن لامپ ها روی آینه و یا قاب آن می‌تونه کمی بیشتر باشه. همچنین لازم به ذکره که آینه چراغ دار نیز می‌تونه قابلیت‌های آینه بک لایت که در بالا عنوان شد رو به صورت انتخابی داشته باشه.

آینه رنگی

آینه رنگی نیز از دیگر آینه های جذاب و زیباست که می‌تونه به عنوان آینه سرویس بهداشتی شیک مورد استفاده قرار بگیره. این آینه ها طبیعتا تصویری به وضوح آینه های بی رنگ ندارن اما از زیبایی قابل توجهی برخوردارن. اما در میان انواع مختلف رنگی که آینه های رنگی دارن، رنگ‌هایی مثل برنز و دودی می‌تونن وضوح تصویر خوب و قابل قبولی رو داشته باشن.

ثبت سفارش آینه سرویس بهداشتی شیک

انواع آینه سرویس بهداشتی شیک و کاربردی در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه. کیفیت و قیمت تمامی محصولات تضمینی اس. با این وجود امکان بازگشت کالا در صورت نارضایتی نیز فراهمه تا شما عزیزان بتونین خریدی با اطمینان و خیالی آسوده داشته باشین..

برای ثبت سفارش نیز می‌تونین با شماره 02188068352 تماس حاصل فرمایین. آدرس نیز برای بازدید حضوری به شرح زیره:

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیگر تولیدات مجموعه فرکو

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی 

درب آلومینیومی دستشویی 

پنجره دوجداره ترمال بریک 

درب آلومینیومی کشویی

 پنجره دو جداره طرح چوب 

پنجره دو جداره کشویی

 درب آلومینیومی سفید 

درب توالت

 پنجره دوجداره ثابت

همچنین به عنوان نمایندگی درب آلومینیوم و بازار درب آلومینیومی و کارخانه پنجره دوجداره نیز شناخته می‌شه.

آینه سرویس بهداشتی شیک دارای چه مدل هایی هستن؟

آینه شما می‌تونه به صورت بک لایت، چراغ دار.و ال ای دی دار هستن…

آینه سرویس بهداشتی شیک دارای چه آپشنی هست؟

قابلیت تغییر رنگ داره.می‌تونه به صورت ریموتی و یا لمسی خاموش روشن بشه. می‌تونه به صورت حسگری تولید بشه و…

آینه سرویس بهداشتی حسگری چه مدلی استفاده می‌شه؟

شما می‌تونین با حرکت دست خاموش روشن کنی. می‌تونین باحرکت دست میزان رنگ رو بالا پایین کنین و…آینه میکاپ

جهت خرید از تولیدی شیشه و آینه فرکو با شماره تلفن02188068352تماس بگیرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو