Home
درب آلومینیومی سفید

درب آلومینیومی سفید

درب آلومینیومی سفید یکی از محبوب‌ترین درب‌های آلومینیومی هست. از این در میشه برای انواع فضاهای داخلی و خارجی مثل محوطه، درب وروردی ساختمان، درب اتاق خواب‌ها، درب سرویس های بهداشتی و … استفاده کرد. درب آلومینیومی سفید رو میشه به دلیل رنگ خنثی برای اکثر فضاهای مورد نیاز و با ترکیب رنگ‌های مختلف استفاده کرد. در واقع این درب میتونه تماماً از آلومینیوم سفید رنگ ساخته بشه و یا دارای فریم سفید رنگ و شیشه در قسمت میانی باشه. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر اینجا کلیک کن.

درهای آلومینیومی داخلی ما در طیف وسیعی از رنگ‌های طراح ، از جمله مشکی ، خاکستری ، سفید یا چوبی ، موجود هست. و بسته به فضا و ترجیحات شما میتونه بصورت حلقه‌ای لولایی ، تاشو ، روی هم چیده یا کشویی نصب بشه.

روکش آلومینیوم

ما از آلومینیوم برای ارائه نمای بیرونی بدون تعمیر و نگهداری که در برابر عناصر مقاوم باشه، استفاده می‌کنیم. جزئیات و تطبیق‌پذیری بالای اون به ما این امکان رو میده. که هر رنگی رو که تصور می‌کنین عملاً در هر شکلی که بخواید ارائه بدیم. فرایند پیشگام ما در اکسترود آلومینیوم به شما روکش ضخیم‌تر و قوی‌تری نسبت به بسیاری از رقبای ما میده.

در آلومینیومیی-
درب آلومینیومی چند تیکه

در درب‌های محوطه که معمولاً از نوع شیشه‌ای و با فریم آلومینیومی هستن، فریم آلومینیومی این درب‌ها به رنگ سفید هست. درب‌های آلومینیومی از ابعاد و رنگ‌های مختلفی برخوردار هستن،و امروزه این نوع درب‌ها بیشتر از گذشته مورد توجه عموم مردم قرار گرفته. و کاربرد‌های زیادی دارن که در ادامه به بررسی اونها می‌پردازیم.

در آلومینیومیی-
درب آلومینیومی

در مجموعه فرکو تا به حال بررسی‌های زیادی در مورد درب و پنجره‌های آلومینیومی و انواع این درب‌ها صورت گرفته. کارشناسان و مشاوران فرکو برآنند تا با بررسی دقیق نیازهای انسان‌ها بهترین راه حل رو پیدا کنن. لذا شما عزیزان می‌تونین از طریق لینک‌های مربوطه در این صفحه به تمامی این مطالب دسترسی پیدا کنین تا بهترین انتخاب رو برای فضای مورد نظر خود داشته باشین. و آسایش و زیبایی رو به فضای خود دعوت کنین. البته این امکان هم وجود داره تا با مراجعه به صفحه اول سایت، جدیدترین مطالب انتشار داده شده رو مطالعه کنین. در ادامه ، در این مقاله به بررسی درآلومینیومی سفید رنگ و مزایای اون می‌پردازیم. با ما همراه باشین.

مشاوره

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی بر روی تصویر کلیک کنین

درب آلومینیومی

درب آلومینیومی

درب آلومینیومی یکی از انواع پر طرفدار درب‌های قابل استفاده در صنعت ساختمان هست. این درب‌ها می‌تونن برای فضاهای مختلف و در انواع مدل‌ها طراحی و تولید بشن.آلومینیوم یک ماده قویه که می‌تونه حتی در بزرگترین فضاها مناسب باشه. این ماده مناسب برای صاحبان خونه‌ست . که به‌دنبال افزایش میزان نور طبیعی به خانه هستن. زیرا میتونه از یک پنجره بزرگ دو جداره یا سه جداره با قاب باریک پشتیبانی کنه. این نوع درب‌ها به دلیل ظاهر زیبا ، کاربرد و مزایایی که دارن از اهمیت زیادی برخوردار هستن.

این نوع درب‌ها در بالا‌ترین کیفیت و کمترین قیمت ارائه داده میشه که امروزه بیشتر از گذشته مورد توجه و استفاده همگان قرار گرفته. متریال آلومینیوم ویژگی‌های منحصر به فردی داره که باعث تمایز این مدل از درب‌ها با سایر درب‌های آهنی ، uPVC ، چوبی و … میشه. در این مقاله بطور تخصصی می خوایم درب آلومینیومی سفید رو مورد بررسی قرار بدیم . اما پیش از این نیاز هست در مورد درب‌های آلومینیومی بیشتر بدونیم .در ادامه به تمایز‌های این درب با سایر درب‌ها خواهیم پرداخت:

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بر روی این متن کلیک کنین

برتری‌های درب آلومینیومی نسبت به دیگر درب‌ها

درب آلومینیومی

از برتری‌های درب آلومینیومی میشه بطول عمر بالای این درب‌ها اشاره کرد. که این مسئله خود معطوف به عوامل دیگری از جمله مقاومت بالا در برابر عوامل جوی ، مقاومت در برابر نم و رطوبت ، مقاومت بالا در برابر ضربه و … هست. این درب‌ها انتخاب خوبی برای منازل و یا فضای اداری شما هستن. زیرا مقاومت بالایی در برابر ضربه و همچنین عوامل محیطی از خود نشون میدن. همچنین یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این درب‌ها قابلیت تولید در رنگ‌های متنوعه. رنگ سفید یکی از پر طرفدارترین رنگ‌های درب‌های آلومینیومی هست. در زیر به بررسی چند مورد از مزیت‌های درب‌های آلومینیومی می‌پردازیم :

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی دستشویی بر روی این متن کلیک کنین

مقاومت در برابر نم و رطوبت

پنجره دوجداره ریلی
درب آلومینیومی سفید

متریال آلومینیوم در برابر نم و رطوبت مقاومه. به این معنا که اگه درآلومینیومی در ارتباط مستقیم با آب و رطوبت قرار بگیرن دچار زنگ زدگی نمیشن. پس اگه برای درب محوطه و یا پنجره خونه خودتون از انواع در و پنجره آلومینیومی استفاده کنین این درب و پنجره تا سالیان سال نیازمند بازسازی و یا تعویض نیست. یکی دیگه از موارد استفاده ازدرب آلومینیومی استفاده از اون‌ها به‌عنوان درب سرویس‌های بهداشتیه. این مکان‌ها که بشدت رطوبت بالایی دارن نیازمند یه درب مقاوم در برابر رطوبت هستن.

برای درب‌های سرویس‌‌های بهداشتی و حمام‌ها مییشه از درآلومینیومی سفید استفاده کرد. درآلومینیومی سفید ترکیب خوبی با انواع رنگ‌ها و متریال‌ها و سبک‌ها می‌تونه داشته باشه. لذا بهترین انتخاب برای سرویس‌های بهداشتی شما خواهد بود. این در حالیه که نمونه‌های دیگه درب‌ها مانند درب های چوبی و … می‌تونن در اثر ارتباط مستقیم با رطوبت و نم دچار زنگ زدگی و یا پوسیدگی بشن و به هیچ عنوان پیشنهاد نمیشه.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره آلومینیومی بر روی این متن کلیک کن

مقاومت بالا در عین سبکی

درب آلومینیومی سفید
درب آلومینیومی سفید

درب‌های آلومینیومی مقاومت بالایی از خود نشون میدن. این در حالیه که ما اغلب شاهد فریم‌های بسیار ظریفی از آلومینیومی در درب‌های بسیار بزرگ هستیم. به همین دلیله که اغلب برای درب‌های محوطه شیشه‌ای که ابعاد بالایی دارن از درب‌های آلومینیومی استفاده میشه. این مزیت آلومینیوم باعث میشه هنگام استفاده از در و یا پنجره‌هایی در دهانه‌های بزرگ بهترین متریال برای ساختن درب و پنجره باشه. در حالیکه اگه از متریال‌های دیگه استفاده کنیم معمولاً شاهد فرم‌هایی با ضخامت‌ها و ابعاد بالاتری خواهیم بود که وزن زیادی نیز دارن.

درب آلومینیومی

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دوجداره ترمال بریک بر روی این لینک کلیک کنین

طول عمر طولانی

درب دوجداره آلومینیومی

به دلیل تمام موارد گفته شده در بالا ،درآلومینیومی طول عمر طولانی برای شما خواهند داشت. اگرچه ممکنه که قیمت درب آلومینیومی نسبت به انواع دیگر کمی بالاتر باشه. اما با خرید این درب‌ها شما در بلند مدت سرمایه خودتون رو حفظ کردین. هزینه‌های تعمیر و نگهداری و یا تعویض نمونه‌های دیگر درب‌ها می‌تونن در طولانی مدت برای شما بسیار پر هزینه‌تر از درب‌های آلومینیومی باشه.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی شیشه خور بر روی این لینک کلیک کنین

درب آلومینیومی

قیمت درب آلومینیوم

حال که مزایای استفاده از درب‌های آلومینیومی رو بطور مختصر بیان کردیم. می‌خوایم ببینیم از درب آلومینیومی سفید برای چه فضاهایی میشه استفاده کرد. و برتری این رنگ نسبت به انواع دیگه چیه.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی ورودی ساختمان بر روی این لینک کلیک کنین

درب چوبی آلومینیومی

درهای چوب/آلومینیوم به دلیل ترکیب چوب ، روکش آلومینیومی و واشر در 2 صفحه در امتداد دور در . از جمله آستانه‌ای با یه پل انتقال حرارت شکسته ، دارای بالاترین خاصیت عایق حرارتی هستن. چنین درهایی برای خونه‌های منفعل و کم مصرف نیز مناسبه.

عمق ساخت قاب درب چوب/آلومینیوم 96 میلی متر یا 110 میلی متر هست که 18 میلی متر اون روکش آلومینیومیه. سطح چوب داخلی بصورت روباتیک به پایان رسیده. شما می‌تونین پوشش رو از بین طیف گسترده‌ای از لعاب طبیعی یا روکش بالا انتخاب کنین. انتخاب رنگ برای ورق خارجی هنوز گسترده‌تر هست.با استفاده از شیشه‌های معمولی یا زینتی ، طرح مانتین یا راه حل منحصر به فرد کل بال ، تقریباً نامحدود گزینه‌هایی برای چیدمان و لعاب درها وجود داره.درهای ورودی چوبی/آلومینیومی نیازی به تعمیر و نگهداری ندارن و عمر بسیار طولانی دارن.

رنگ سفید، رنگی زیبایی آفرین

در طراحی‌های داخلی، طراحان همواره سعی در ترکیب رنگ‌ها به بهترین شکل ممکن دارن تا بتونن فضایی رو خلق کنن که زیبایی و کارایی داشته باشه. در مورد سبک نیز این مسئله صادقه. مثلاً معمولاً در سبک‌های مینیمال از رنگ‌های ساده و بی‌تکلف و خنثی استفاده میشه. در حالیکه در بعضی سبک‌ها موضوع کاملاً برعکسه. اما در همه‌ی این سبک‌ها و طراحی‌ها شما کمتر ترکیبی رو خواهید دید که رنگ سفید در اون به کار نرفته باشه.

رنگ سفید به‌راحتی می‌تونه با تمامی رنگ‌ها ترکیب فوق‌العاده‌ای رو از خود نشون بده. و در واقع با هر رنگی زیبایی خاص خودش رو داره. این در حالیه که استفاده از اون نیز اولیه‌ترین و راحت‌ترین شرط یک دیزاین زیبا هست. دیزاینی که شما میتونین در طی زمان اون رو تغییر بدین . بدون اینکه نیازمند تغییر وسایل سفید رنگ خود باشین. این مسئله در مورد وسایل ثابت خونه مثل درب و پنجره‌ها و رنگ دیوارها بیشتر صدق میکنه. لذا معماران و طراحان همیشه برآنن تا بی‌چالش‌ترین رنگ رو انتخاب کنن تا پاسخگوی تمام سبک‌ها و سلیقه‌ها باشن. و این انتخاب رنگ سفید هست. درب آلومینیومی سفید یکی از پر استفاده‌ترین و پر کاربرد‌ترین درب‌هاییه که شما می‌تونین برای فضای داخلی خود انتخاب کنین.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی کشویی بر روی این لینک کلیک کن

درب آلومینیومی سفید در انواع فضاها

درب آلومینیومی

از درب آلومینیومی سفید برای همه‌ی فضاهایی که به ذهنتون میرسه میشه استفاده کرد. هیچ محدودیتی در این مسئله وجود نداره. خواه این درب ، یک درب ورودی باشکوه برای ورودی ساختمان شما باشه، خواه یک درب بسیار ساده سفید برای اتاق خواب . از در آلومینیومی سفید میشه برای فضا‌های زیر استفاده کرد:

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره بر روی این لینک کلیک کن

درب آلومینیومی ورودی

درب آلومینیومی

درآلومینیومی ورودی یکی از پر چالش‌ترین انتخاب‌های معماران و طراحانه. زیرا این درب تاثیر به سزایی در زیبایی ساختمان داره. درب سفید میتونه یکی از بهترین انتخاب‌ها باشه. زیرا سادگی و زیبایی اون به‌راحتی در ترکیب با همه‌ی رنگ‌ها و متریال‌ها قرار می‌گیره.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره کشویی بر روی این لینک کلیک کن

درب آلومینیومی کشویی

این درها برای حیاط و مناطقی که می‌خواین دیدی بدون مانع از فضای باز داشته باشین بسیار مناسبه. درهای کشویی آلومینیومی نیز می‌تونن به‌راحتی از طریق کشیدن سمت مورد نظر باز بشن. مکانیزم کشویی پیشرفته یک مارک خوب از چنین محصولاتی سهولت و راحتی مطلوبی رو ارائه میده. طراحی‌های کشویی مدرن هنگام اتصال انواع پرده به انعطاف پذیری اجازه میده. پنجره‌های کج نیز می‌تونن به این طرح درها متصل بشن تا بتونین بدون لغزش در اصلی، هوای تازه را وارد کنین.

درب آلومینیومی اتاق خواب

درب آلومینیومی

درب آلومینیومی سفید بهترین انتخاب برای اتاق خوابه. زیرا سادگی و زیبایی رو توام با هم برای اتاق خواب شما به ارمغان میاره. این درب رو می‌تونین در انواع طرح‌های مختلف سفارش بدین. در اتاق خواب میتونه به سادگی تنها از یک صفحه آلومینیومی باشه. و یا دارای تکه‌هایی از شیشه در میانه‌های اون. برای قسمت‌های شیشه‌ای میشه از شیشه‌های رنگی و یا طرح‌دار ، شیشه‌های مات و یا مشجر و .. استفاده کرد.

کمپانی فرکو سابقه درخشانی در تولید انواع شیشه داره. شما عزیزان میتونین پس از سفارش درب مورد نظر خود شیشه مورد نظر خود رو در همین کمپانی سفارش بدین. برای مشاهده انواع شیشه‌های تولیدی کمپانی فرکو میتونین به صفحه اول سایت مراجعه کنین و تنوع بالای شیشه‌های ما رو ببینین.

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دو جداره طرح چوب بر روی این لینک کلیک کن

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

درب آلومینیومی

همونطور که پیش‌تر هم اشاره شد بدون شک بهترین انتخاب برای درب‌های سرویس بهداشتی و فضا‌های مرطوب ،درب آلومینیومی خواهد بود . رنگ سفید به خوبی با ترکیب با رنگ کاشی‌های سرویس‌های بهداشتی قرار میگیره.

برای مشاهده و سفارش انواع درب توالت بر روی این لینک کلیک کن

درب سفید محوطه

درب آلومینیومی

از درب محوطه برای محوطه ، حیاط ، بالکن‌ها و … استفاده میشن. برای درب‌های محوطه میشه از درب‌های شیشه‌ای استفاده کرد تا بشه زیبایی‌های طبیعت رو به خونه دعوت کرد. رنگ سفید در کنار سبزی رنگ طبیعت در کنار رنگ گل‌های مختلف و آبی هوا میتونه بسیار زیبا باشه.

برای مشاهده مطلب کارخانه درب آلومینیومی بر روی این لینک کلیک کن

درب آلومینیومی شیشه خور

درب آلومینیومی

این درب‌ها برای محوطه ، حیاط ، بالکن‌ها و … استفاده میشن. نوع شیشه‌خور این درب‌ها معمولاً هم به‌عنوان درب و هم به‌عنوان پنجره بکار میرن. در واقع به این درب‌ها درآلومینیومی شیشه‌ای گفته میشه. زیرا قسمت اعظم این درب‌ها رو شیشه تشکیل میده. و فلز آلومینیوم تنها به‌عنوان قاب در و فریم شیشه استفاده میشه. برای درآلومینیومی شیشه خور نیز میشه از انواع شیشه‌های ساده یا فلوت ، شیشه‌های رفلکس که در انواع رنگ‌ها تولید میشن. شیشه های رنگی ، مات ، طرح دار و …. استفاده کرد.

البته باید توجه داشت که اگه این درب‌ها برای فضایی استفاده میشن که مسئله امنیت مطرحه می‌بایست از شیشه‌های سکوریت و یا لمینت برای ساخت اون‌ها استفاده کرد. همچنین اگه این شیشه‌ها در معرض تابش نور خورشید قرار دارن، بهتر هست که از شیشه‌های رفلکس برای این درب‌ها استفاده بشه.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی ورودی ساختمان بر روی این لینک کلیک کن

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن hosseinnajafi-callbanner.jpg است

خرید درب آلومینیومی سفید

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مشاوران فرکو تماس بگیرین. کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت‌ترین درب آلومینیومی سفید و خدمات پس از فروشه. تلفن تماس : 02188068352 ، هم‌چنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشین.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Untitled-1.jpg است

شما عزیزان می تونین برای مشاهده نمونه کارها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایین و در مسابقات جذاب ما شرکت کنین. ناگفته نمونه داخل پیج اینستاگرام فرکو هر هفته مسابقه هیجان انگیزی برگزار میشه که جوایز میلیونی نیز تقدیم شما دوستان میشه. برای اطلاعات بیشتر لطفا پیج ما رو دنبال کنین.

علاوه بر خرید اینترنتی می‌تونین بصورت حضوری از نمونه کارها دیدن کنین و سفارش خود رو ثبت کنین.

آدرس کارگاه تولیدی:

تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

مقاومت در برابر نم و رطوبت در درب آلومینیومی سفید چطور هست؟

متریال آلومینیوم در برابر نم و رطوبت مقاوم است . به این معنا که اگر درب آلومینیومی در ارتباط مستقیم با آب و رطوبت قرار بگیرند دچار زنگ زدگی نخواهند شد. پس اگه شما برای درب محوطه و یا پنجره خونه خودتون از انواع درب و پنجره آلومینیومی استفاده کنین این درب و پنجره تا سالیان سال نیازمند….. . برای خوندن ادامه مطلب وارد سایت بشین

چرا درب آلومینیومی سفید رو برای اتاق خواب انتخاب کنیم؟

درب آلومینیومی سفید بهترین انتخاب برای اتاق خوابه. زیرا سادگی و زیبایی رو توامان باهم برای اتاق خواب شما به ارمغان میاره. این درب رو میتونین ….. .برای خوندن ادامه مطلب وارد سایت بشین…

2 پاسخ

    1. با سلام خدمت شما امیر عزیز ، برای اطلاع از قیمت محصولات می توانید با کارشناسان فرکو تماس حاصل فرمایید و با در اختیار قرار دادن مشخصات دقیق کارشناسان ما قیمت محصول مورد نظر شما را برآورد می کنند . تلفن تماس : 02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو