Home
پنجره دوجداره طرح چوب

پنجره دوجداره طرح چوب

پنجره دوجداره طرح چوب یا Alu-Wood محصولی اس که از ترکیب چوب طبیعی با آلومینیوم ساخته می‌شه.
بارز است که این نوع پنجره محصولی بسیار زیبا و در عین حال بسیار با کیفیت هست. این پروفیل دوجداره ، عایق خوبی در برابر آلودگی صوتی و هدر رفت انرژی‌اس. که هم باعث صرفه‌جویی در حروم شدن انرژی گرمایشی میشه و هم آرامش و سکون صدا رو رو در مواقع استراحت شبانه روز فراهم می‌کنه. که این در نوع خودش خیلی باارزش و خواستنیه.

این پنجره در دو مدل اصلی تولید می‌شه. در مدل اول فریم اصلی این پنجره ها از آلومینیوم ساخته می‌شن . و سپس بر روی فریم ها با استفاده از لمینت های چوبی پوشونده می‌شه. این لمینت ها می‌تونه در رنگ های مختلف تولید بشن .

پنجره دوجداره طرح چوب

در مدل دوم قسمت داخلی پنجره که در فضای داخلی قرار می‌گیره و در معرض مستقیم تغییرات اب و هوایی قرار نداره از چوب استفاده می‌شه . و در قسمت بیرونی می توان از آلومینیوم در رنگ های مختلف استفاده کرد . برتری این مدل از پنجره آلومینیومی اینه که همزمان می‌تونیم از زیبایی چوب در نمای داخلی و مقاومت آلومینیوم در نمای بیرونی استفاده کنیم .

شماره تلفن مجموعه ی فرکو
شماره تلفن مجموعه ی فرکو

در ادامه هر کدوم از این مدل ها رو زیر ذره بین فرکو قرار می‌دیم و مزایای اونو بیان می‌کنیم . با ما همراه باشین .

پنجره دوجداره چوبی مدرن

پنجره دوجداره طرح چوب

پنجره های دوجداره چوبی مدرن راهی فوق العاده برای حفظ شخصیت منزل شما هستن. طراحی دقیق ما ، مجموعه ما ترکیبی از طراحی سنتی با چوب مدرن برای ایجاد یک پنجره قوی ، ایمن و کم مصرف هست. با منبع پایدار ، مجموعه فرکو به منظور حفظ سبک منحصر به فرد ملک شما ، یا پوشش یا ارسی با انتخاب رنگ و لکه ارائه می‌ده. شما همچنین می‌تونین پنجره ها و درهای چوبی خود رو برای ایجاد قوام سنتی مطابقت بدین.

فاصله بسیار زیاد با پنجره های قرن نوزدهم ، قاب‌های چوبی امروزی همچنان توسط متخصصان بهتر می‌شن و ابداع می‌شن و همگی بهترین عملکرد رو به صاحبان خونه ارائه می‌دن. به همین دلیل هست که ما در مورد آنچه مجموعه ای شگفت انگیز از پنجره های دوجداره چوبی می‌تونه اموال شما رو ارائه بده ، هیچ گونه توجهی نداریم .برای اثبات اون ، ما فکر کردیم بهتر هست برخی از احمقانه ترین و عجیب ترین اسطوره ها رو در مورد آنها رد کنیم. ممکنه از آنچه واقعیت‌ها نشون می‌دن شگفت زده بشین!

پنجره دوجداره طرح چوب

فن آوری پنجره دوجداره طرح چوب

در گذشته‌های دور که هنوز پیشرفت و تکنولوژی تاثیر شگرف خود رو در سازه‌های درب و پنجره به نمایش نگذاشته بود. استفاده از چوب در ساخت درب و پنجره امری ضروری و حتی تنها گزینه محسوب می‌شد.چوب در شرایط جوی متغیر در گذشت زمان بسیار حساس هست. تغییرات شرایط جوی مانند سرما و گرما باعث تغییر شکل چوب میشن . همچنین قرار گرفتن چوب در معرض باران و نم باعث می‌شه چوب ها تبله کنن و یا پوسیده بشن .

لزوم ساخت سازه هایی مقاوم تر باعث بوجود اومدن درب و پنجره های آلومینیومی شد. پنجره های آلومینیومی در برابر ضربه، حرارت و رطوبت از مقاومت و استحکام بالاتری برخوردار هستن. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر پنجره دوجداره طرح چوب اینجا کلیک کنین .

پنجره طرح چوب

آیا پنجره دوجداره طرح چوب دچار پوسیدگی می‌شه

پنجره دوجداره طرح چوب

یکی از رایج ترین ، اما آشکارا پوچ افسانه‌های شهری در مورد پنجره های دوجداره چوبی اینه که به دلیل مقاومت کم در برابر آب در هنگام بارندگی شدید ، مستعد پوسیدگی بیش از حد هستن. امروز ، این به سادگی درست نیست. طول عمر پنجره های چوبی دو جداره به طور متوسط ​​حدود 60 سال هست . که به اندازه پنجره های uPVC یک سرمایه گذاری هوشمند هست.این در حالی اس که پنجره های طرح چوب دارای مقاومت کافی متریال آلومینیوم هستن . و این موضوع رو بسیار روشن‌تر می‌کنه.

شما می‌تونین با خیال راحت پنجره دوجداره طرح چوب خود رو سفارش بدین و تا سالیان سال از مقاومت و زیبایی در کنار هم لذت ببرین.

همچنین به لطف ظهور رنگ آمیزی مجدد و رنگ آمیزی مجدد پنجره های چوبی آسون‌تر هست . در حالی که ضروری نیست ، اما این مسئله ثابت شده اس که رنگ کردن عمر فریم ها رو بیشتر می‌کنه. در برخی موارد ، پنجره های چوبی که به طور استثنایی نگهداری شدن ، تا 100 سال به طرز چشمگیری دوام آوردن.

آیا پنجره های دوجداره طرح چوب در مقایسه با uPVC گران هستن

پنجره دوجداره طرح چوب

در مقایسه با uPVC ، پنجره های چوبی به طور مداوم به عنوان یک محصول لوکس تصور می‌شد. واقعیت اینه که در طول دوره ادواردین و ویکتوریا ، هر خانه ای با پنجره های چوبی تزئین شده بود و این تنها از زمان رونق uPVC در دهه 1980 بود که این تصور ظاهر شد. پنجره های چوبی از محبوبیت تاریخی آنها بسیار دور شده اس ، اما چوب در مقایسه با مزایای زیبایی و کاربردی مختلف اونا ، نسبتاً مقرون به صرفه اس.

یکی از مزیت‌های فوق‌العاده متریال ارزان uPVC اینه که قابلیت تولید پنجره دوجداره طرح چوب با این متریال نیز ممکنه . در متریال uPVC از لمینت های طرح چوب برای تولید پنجره های چوبی استفاده می‌شه. uPVC با توجه به ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که از خود نشون می‌ده بسیار متریال خوبی برای انتخاب هستن. به لطف تولید پنجره های طرح چوب uPVC دیگر نگران ظاهر سرد پنجره های خود نباشین و به راحتی به نمای ساختمان خود روح ببخشین.

مهندسی و نصب پنجره با استفاده از چوب به سرعت به یکی از ویژگی های مورد نیاز برای بسیاری از صاحبان خونه‌های مدرن تبدیل شده اس. پس از نصب ، این امر باعث شده اس که ارزش پنجره های چوبی خیره کننده بر ارزش پولی کل خونه اضافه کنه. اگر بتونین در آینده مدتی خود رو فروخته باشین ، مزیت بالقوه ای ارزش توجه داره.

آیا چوب عایق ضعیفی نیست

پنجره دوجداره طرح چوب

در اینجا یک افسانه وجود دارد که همچنان ما را گیج می کند. در حالی که درست هست که پنجره های آلومینیومی و uPVC عناصری مانند ترمال بریک و چند اتاق داخلی را برای حفظ بهتر گرما در خانه به کار می برن . اما پنجره های چوبی به طور طبیعی عایق بندی می‌شن ، بنابراین ، به چنین سطح اضافی طراحی نیاز ندارین. به زبان ساده ، چوب نه تنها احساس گرما رو بر نمی‌انگیزه ، بلکه به معنای واقعی کلمه به گرم نگه داشتن شما کمک می‌کنه. به خصوص اگر دو جداره باشه.

اما این دلیلی نیست که باعث شه ما بخوایم از پنجره های چوبی استفاده کنیم . هزینه‌ی بالای این پنجره ها موجب می‌شه که روز به روز افراد به کمنر استفاده کردن از پوب و محصولات اون ترغیب بشن . استفاده از چوب خالص برای تمامی قسمت های پنجره نه نها برای خود ما هزینه های سرسام آوری رو رغم خواهد زد . بلکه باعث قطع درختان زیادی می‌شه.

این مسئله به طبیعت نیز آسیب می‌رسونه . این در حالی اس که با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف می توان ضریب انتقال حرارت در پنجره های آلومینیومی و uPVC رو بالا برد . و فضای داخلی رو بسیار راحت از پنجره های چوبی ایزوله کرد . نام این تکنولوژی که پیش‌تر نیز گفته شد ترمال بریک هست.

کیفیت حرف اول رو می زنه

ولی کیفیت به تنهایی قابلیت ایستادگی در برابر میل ذاتی زیبایی دوستی و رابطه تنگاتنگ روح انسان با طبیعت رو نداشت. پس صنعت ساخت و ساز رو بر اون داشت تا در این میانه پر زرق و برق ولی بی روح تکنولوژی روحی تازه از دل طبیعت بنا کنه. Alu-Wood /پنجره آلومینیوم طرح چوب روح تازه طبیعت رو به خونه شما دعوت می‌کنه.استفاده هم‌زمان چوب و آلومینیوم ، باعث به‌وجود آمدن سازه ای لوکس و جذاب می‌شه . و در عین زیبایی ، مقاومت زیادی داره و بسیار کاربردی هست.
شرکت تولیدی صنعتی فرکو مفتخر هست که با کادر مجرب و متخصص در امر تولید و ساخت انواع سازه های زیبا و لوکس ، با استفاده از دستگاه های پیشرفته ، محصولاتی با کیفیت و ماندگار. با تنوع بالا و قیمت های مناسب در خدمت شما عزیزان قرار بده.

پنجره طرح چوب

پنجره های طرح چوب مدرن یک روش عالی برای حفظ شخصیت خانه شماست. دامنه ما با دقت طراحی شده ، ترکیبی از طراحی سنتی و تصفیه مدرن چوب هست تا پنجره ای محکم ، ایمن و کم مصرف ایجاد کنه. منابع ما به طور پایدار عرضه می‌شه ، یا بسته بندی یا ارسی با انتخاب رنگ و لکه های رنگی برای حفظ سبک منحصر به فرد اموال شما ارائه می‌ده. همچنین می‌تونین پنجره ها و درهای چوب خود رو مطابقت بدین تا قوام سنتی ایجاد بشه .

تجربه ویژگی‌هایی برتر با پنجره دوجداره طرح چوب

  1. ظاهری زیبا و سازه ای مستحکم
  2. انواع متنوع در تولید
  3. تولید پنجره آلومینیوم چوب از محصولات با کیفیت وارداتی
  4. پنجره آلومینیوم چوب و نقش آن در دکوراسیون داخلی
  5. حفظ منابع طبیعی با کاهش مصرف انرژی
پنجره آلومینیوم طرح چوب

ظاهری زیبا و سازه ای مستحکم

درب و پنجره های آلومینیومی مقاومت بسیار بالایی دارن . این متریال علاوه بر مقاومت بسیار سبک نیز هست . همین امر موجب می‌شه که فریم های آلومینیومی برای درب و پنجره های با ابعاد بزرگ بسیار ظریف تر از نمونه‌های دیگر پلی اورتان و آهنی باشه. زیبایی چوب طبیعی و مقاومت آلومینیوم اجرایی تمیز و ماندگار رو به‌وجود آورده‌اس.

پنجره طرح چوب

انواع مدل‌های پنجره آلومینیومی

پنچره آلومینیومی طرح چوب

در تولید پنجره های آلومینیومی در انواع مدل ها می‌توان از لمینت چوبی برای پوشش نهایی فریم‌ها استفاده کرد . این پنجره ها می‌تونن در انواع کشویی و لولایی تولید بشن . پنجره های کشویی در دو محور افقی و عمودی می‌تونن به صورت کشویی باز بشن. این موضوع در مورد پنجره های لولایی نیز صدق می‌کنه.

پنجره طرح چوب

تولید پنجره دوجداره با محصولات با کیفیت

در تولید و ساخت پنجره آلومینیوم طرح چوب از پروفیل های چوبی استفاده می‌شه . این پروفیل ها بسیار با کیفیت با کیفیت هستن . و در اثر تغییرات آب و هوایی مقاومت خوبی از خود نشون میدن. این امر موجب می‌شه علاوه بر زیبایی چوب و استفاده از اون برای ساختمون‌هامون ، از استحکام و مقاومت بالای آلومینیوم نیز برخوردار باشیم .

پنجره آلومینیوم چوب و نقش اون در دکوراسیون

پنجره های آلومینیومی از جنس چوب . به عنوان یکی از انواع طرح های لوکس و لاکچری در صنعت طراحی داخلی و دکوراسیون بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته اس. وصد البته که زیبایی و جذابیت خاص و مدرن اون در کنار کیفیت عالی نقش مهمی در این عرصه ایفا می‌کنه . تنوع بالای رنگ ها و طرح های لمینت های چوبی مورد استفاده در این پنجره ها این امکان رو به ما می‌ده که از هر نوع چوبی که مد نظر ماست استفاده کنیم .

این مسئله می‌تونه با درب های آلومینیومی طرح چوب نیز هارمونی زیبایی برای فضای داخلی خونه ایجاد کنه . و حس زنده ی طبیعت رو به خونه ما دعوت کنه.

پنجره آلومینیوم طرح چوب

حفظ منابع طبیعی با کاهش مصرف انرژی

بکارگیری تکنولوژی ترمال بریک در این نوع پنجره کمک شایانی در حفظ انرژی اس. چراکه سازوکار عایق حرارتی در ترمال بریک مانع خوبی در برابر ورود و خروج هوا و صداست. از این رو بدلیل کاهش ورود هوای سرد در زمستون. و هوای گرم در تابستون و نیز حفظ هوای داخل ساختمان نیاز کمتری به استفاده از وسایل تعدیل هوا داریم.

و متعاقباً صرفه‌جویی قابل توجهی نیز در مصرف انرژی داریم. حفظ انرژی در کنار استفاده از انواع دو و یا سه جداره پنجره های آلومینیومی تضمین شده خواهد بود . در پنجره دوجداره طرح پوب بدلیل نارسانا بودن آلومینیوم و همچنین لمینت های چوبی . و همچنین بدلیل استفاده از عایقی از هوا که بین دو جداره شیشه قرار می‌گیره . می‌توانه بیش از ۹۰٪ انرژی رو حفظ کرد.

عملکرد متمایز در پنجره دوجداره چوبی

پنجره آلومینیوم طرح چوب

پنجره دوجداره طرح چوب که تلفیقی از چوب طبیعی و پروفیل آلومینیوم هست از دو بخش تشکیل شده اس که ، معمولاً بخش خارجی در مجاورت آب و هوا قرار می‌گیره . این بخش می بایست در مواجهه با تغییرات جوی متغیر در فصل‌های مختلف سال مقاوم باشه . از قبیل باران ، برف ، تابش مستقیم نور خورشید و سوز و سرما و ….

قسمت داخلی پنجره دوجداره طرح چوب می‌تونه دارای فریم نازک تری باشه . زیرا این قسمت در شرایط کنترل شده ی داخل محیط قرار می‌گیره .
شایان ذکر هست که این نوع پنجره از تمام مزایای مثبت پنجره های آلومینیومی برخوردار هست. و علاوه بر اون از زیبایی چوب های مقاوم و تراش خورده نیز در اون استفاده شده اس که ،
در کنار ویژگی‌های عایق بندی و کاهش ورود و خروج صدا و حرارت. از جلوه خارق‌العاده حضور طبیعت در محیط مسکونی نیز بهره مند هست.
شرکت فرکو نامی مطمئن در تولید انواع محصولات به روز درب و پنجره با بالاترین کیفیت ممکن و زیباترین طراحی های روز دنیا آماده پذیرش سفارش‌های شما عزیزان هست.

انواع مدل پنجره آلومینیوم دوجداره طرح چوب

  1. پنجره کشویی
  2. پنجره با نصب لولایی

پنجره آلومینیومی چوبی کشویی

پنجره 1

پنجره های کشویی یا ریلی نوعی از پنجره ها هستن که باز شوی آن ها به صورت کشویی عمل می‌کنه . این ریل ها در بالا و پایین چهارچوب پنجره نصب می‌شن و سپس فریم های شیشه درون این ریل ها چفت می‌شن . متریال آلومینیوم به دلیل مقاومت بالا در کنار سبک بودن می‌تونه در ابعاد بزرگ به کار گرفته می‌شه.

لذا برای دهنه‌های بزرگ و طویل توصیه می‌شه از پنجره های کشویی استفاده بشه. تا مشکلاتی از قبیل باز و بسته کردن پنجره های لولایی و خراب شدن پرده ها رو نداشته باشیم . همچنین استفاده از پنجره های لولایی نیازمند فضای زیادی برای چرخش فریم بازشو هست که در فضاهای کوچک بسیار جاگیر هست .

این مسئله رو می توان به دو شکل رفع کرد . استفاده از یک شبکه پنجره ی لولایی که دارای لنگه‌های متعدد باشه و لنگه ها به قطعات کوچک تقسیم بشن . و یا استفاده از پنجره کشویی . که در مورد دوم ، مزاحمت بصری خاصی دیده نمی‌شه و می توان از نمای تمام شیشه استفاده کرد .

پنجره آلومینیومی چوبی با نصب لولایی

در پنجره آلومینیوم چوب با نصب لولایی از شیوه مرسوم و متداول در انواع نصب پنجره پیروی می‌شه. که همان روش معمول در نصب پنجره های عادی اس که ، پنجره توسط واشر و لولا به چهار چوب وصل می‌شه. و از همون قسمت لولا به سمت جلو و عقب بازو بسته می‌شه.در این پنجره ها باز شو ها به صورت لولایی با یک محور کار می‌کنن . این محور می‌تونه به صورت افقی و یا عمودی باشه . همچنین پنجره های لولایی می‌تونن به شکل تک لنگه و با چند لنگه تولید بشن. که می‌تونه پاسخگوی نیازهای مختلف در ابعاد متفاوت باشن .
آلومینیوم متریالی مقاوم و ضد زنگ در برابر رطوبت و دما هست و ماندگاری و طول عمر بالایی داره . در تولید و طراحی پنجره های دوجداره آلومینیومی از رنگ های متنوعی استفاده می‌شه. پنجره آلومینیومی طرح چوب بصورت دو جداره و سه جداره قابل سفارش هست .

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی طرح چوب

بهتر هست بدونین که پروفیل بکار رفته در پنجره های آلومینیوم با پیشرفته ترین انواع تکنولوژی روز تولید می‌شه. و از جمله بهترین انتخاب ها در انواع درب و پنجره در صنعت ساختمان سازی به حساب میاد. و به دلیل بهره گیری از بهترین ملزومات در ساخت و تولید اون از ماندگاری بالا و عمر طولانی نسبت به سایر درب و پنجره ها برخوردار هست.
بنابراین آن چه که مسلم هست در برآورد هزینه پنجره آلومینیوم طرح چوب باید یاد آور شد که از قیمت بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع پنجره ها برخوردار هست. استفاده از چوب طبیعی با کیفیت عالی یکی از برتری های این نوع پنجره و بالطبع یکی از عوامل افزایش قیمت در اونه. و صد البته که جنس ، کیفیت ، ابعاد ، انواع ، نصب و … از دیگر موارد موثر در قیمت نهایی به‌حساب میاد.

برای مشاهده دیگر محصولات فرکو می‌تونین لینک های زیر رو دنبال کنین

کمپانی بزرگ فرکو در کنار لاین تولید درب و پنجره به تولید انواع شیشه و آینه نیز می پردازه. شما می‌تونین به صفحات زیر مراجعه کنین و در صورت نیاز ، محصولات فوق‌العاده با کیفیت شیشه و آینه فرکو رو نیز سفارش بدین .

راه های ارتباطی با فرکو

ادرس اینستاگرامی
ادرس اینستاگرامی

مشاوران و متخصصان فرکو در هر زمانی در اختیار شما هستن تا به سوالات شما جواب بدن و بهترین ثبت سفارش رو ثبت کنین .

از لحظه ای که سفارش شما ثبت بشه سفارشتون از طریق ماشین های مخصوص درب و پنجره طی 48 ساعت به دست‌تون می‌رسه.

راههای ارتباطی صنایع فرکو بسیار گسترده اس و شما به راحتی می‌تونین بهترین ثبت سفارش رو انجام بدین .

خرید حضوری به‌آدرس زیر:
حضور در آدرس : آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

پرسش و پاسخ

کیفیت پنجره های دوجداره طرح چوب چگونه اس ؟

ولی کیفیت به تنهایی قابلیت ایستادگی در برابر میل ذاتی زیبایی دوستی و رابطه تنگاتنگ روح انسان با طبیعت رو نداشت. پس صنعت ساخت و ساز رو بر آن داشت تا ……….

ویژگی های پنجره دوجداره طرح چوب چیا هستن ؟

ظاهری زیبا و سازه ای مستحکم
انواع متنوع در تولید
حفظ منابع طبیعی با کاهش مصرف انرژی و….

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی طرح چوب چقدر هست؟

بهتر هست بدونین که پروفیل بکار رفته در پنجره های آلومینیوم با پیشرفته ترین انواع تکنولوژی روز تولید می‌شه. و از جمله بهترین انتخاب ها در …….

12 پاسخ

    1. با سلا خدمت شما خانم صیانتی عزیز ، بله ، پنجره های آلوود نوعی از پنجره های آلومینیومی هستند که در قسمت داخلی دارای چوب و در قسمت خارجی از آلومینیوم ساخته می شوند . اما پنجره های طرح چوب تماما از آلومینیوم ساخته می شوند و تنها از لمینت طرح چوب برای چوشش نهایی استفاده می گردد . شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید . تلفن تماس : 02188068352

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز ، پنجره های آلومینیومی شرکت فرکو بر پایه سلیقه مشتری و طراحان مطرح طراحی و تولید می شوند . برای اطلاات بیشتر در این زمینه می توانید با واحد مشاوره و فروش محصولات ما تماس حاصل فرمایید : 02188068352

    1. با سلام و وقت بخیر خدمت شما ، ممنون از حسن نگاه و انتخاب شما دوست عزیز ، برای سفارش می توانید با واحد مشاوران فرکو تماس حاصل فرمایید : 02188068352

    1. با سلام خدمت شما خانم ایزدی عزیز ، شیشه آنتی رفلکس در دسته شیشه های تخصصی بری فضاهای خاص نظیر گالری ها و با ابعاد خاص تولید می شوند . لذا برای سقارش این شیشه می توانید با واحد کارشناسان فرکو تماس بگیرید . تلفن تماس : 02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو