Home
بازار درب آلومینیومی

بازار درب آلومینیومی

بازار درب آلومینیومی امروزه بیشتر مورد توجه عموم قرار گرفته و به دلیل استفاده انواع درب و پنجره های آلومینیومی ، بازار آن نیز از رونق اقتصادی بیشتری برخوردار هست و صنایع فرکو تمام تلاش خود رو بر این داره در این بازار که قیمت ها هر روز متغیر هست ، محصولات خود رو با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت ارائه بده. برای دیدن نمونه کارها اینجا کلیک کن.

شما به احتمال زیاد آلومینیوم رو به عنوان یک ماده برای درها و پنجره های خود به دلیل استحکام ، دوام و سهولت تعمیر و نگهداری در نظر گرفتین. اما آیا می‌دونستین درها و پنجره های آلومینیومی با کیفیت بیشتر از اینو ارائه میده؟ومزایای خیلی بیشتری رو نیز دارن؟ برای آشنایی بیشتر با فواید آلومینیوم به عنوان ماده ای برای درها و پنجره های خود با ما همراه باشین…

بازار درب آلومینیومی

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی کشویی بر روی این لینک کلیک کنید

استفاده در آلومینیومی در منازل

 درب مسکونی بیانگر سبک شخصی و فردیت هست . بازار درب آلومینیومی اولین برداشت خود رو از کسانی که در اون زندگی می‌کنن به بازدید کنندگان ارائه میده. درب های آلومینیوم بازتاب معاصرهستن . آنها همچنین باید به کمال عمل کنن و از محافظت قابل اعتماد در برابر اثرات محیطی خارجی و مهمانان ممنوع محافظت کنن. درب های آلومینیومی مدرن برای بیان سبک فردی شما قابلیت عملکرد و طراحی متنوعی دارن. هندسه خاص درب مسکونی با ارسی طراحی محدب اون ، درهای مسکونی رو به زیبایی و جلوه ای خاص به شما می‌بخشه. قدرت در جزئیات نهفته هست : کیفیت سازش ناپذیر فقط از هماهنگی کامل حاصل میشه. 

بازار درب آلومینیومی
درب آلومینیومی مدرن

امنیت عبارت است از احساسی خوب که هنگام بستن در پشت سر خود احساس می‌کنین. احساس راحتی در خونه بودن می‌کنین. قفل چند نقطه ای برای داشتن امنیت بالاتر. بدون در نظر گرفتن حالت باز کردن به داخل یا خارج ، آستانه درب شیشه ای به همراه قاب آلومینیومی رو می توان با قاب ارسی محیطی یا مشخصات پایه بسیار گسترده نصب کرد. در صورت تمایل به دسترسی بدون مانع ، درب مسکونی رو می توان با مهر و موم مخصوص برس ، حتی بدون آستانه نصب کرد.

صنایع فرکو گسترده‌ترین و بهترین درب های آلومینیومی ایران رو به شما ارائه میده. می‌تونین درب آلومینیوم رو برای حموم ، دفتر ، آشپزخانه ، بالکن و موارد دیگر مرور کنین. ما به شما مجموعه ای استثنایی از قاب درب آلومینیومی و درب شیشه ای برای ایجاد یک دکور ارائه میدیم که منعکس کننده شماست!تیم فرکو در بهترین زمان بهترین متریال رو در اختیار شما قرار خواهد داد .

بازار درب آلومینیومی
درب دوجداره ترمال بریک

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی بر روی این متن کلیک کن

تفاوت آلومینیوم با درب چوبی

اهمیت درب منازل نیاز به ذکر خاصی داره. درهای چوبی در حالی که محبوب ترین درها هستن ، در معرض سایش و پارگی منظم قرار دارن. اینجاست که طرح های درب آلومینیومی تفاوت ایجاد می کنن! این درب ها از پلاستیک ارزون‌تر و از چوب محکم‌ترن ، بیش از چند دهه دوام میارن.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی سرویس بهداشتی بر روی این متن کلیک کن

ابعاد در آلومینیوم

طراحی درب آلومینیوم علاوه بر دوام و مقرون به صرفه بودن ، مزایای بی شماری نیز داره. اونا می‌تونن طبق نیاز شما سفارشی بشن تا درهایی شیک و در عین حال کاربردی ایجاد کنن. اجازه بدین درباره اهمیت اونا ، انواع اون ، نکات خرید به همراه برخی از جدیدترین تصاویر درب آلومینیوم بیشتر بحث کنیم! می‌تونی در بازار درب آلومینیومی فرکو انواع ابعاد متنوع رو برای درب های خود سفارش بدی .

بازار درب آلومینیومی

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی دستشویی بر روی این متن کلیک کن

انواع مختلف درب آلومینیوم

  • درب های لولایی در بازار درب آلومینیومی : این درب ها دارای لولایی متصل به درب هستن که از داخل یا خارج باز میشه.
  • درب های آلومینیومی با دو برابر: این موارد برای فضای داخلی بسیار مناسب هستن . می‌تونن برای ایجاد فضا روی هم قرار بگیرن.
  • درب های کشویی آلومینیومی: درب های نگهدارنده کم هستن که کار با اونا آسونه. اونا برای داخل و خارج از خونه مناسب هستن.
  • درب های سقفی آلومینیومی: این درب ها دارای پانل های عظیم و شیشه ای هستن که دقیقاً اونا رو برای یک ورودی می خواید. درب های زنجیره ای همچنین تهویه مناسب و نمای کاملی از نمای خارجی رو ارائه میده.
  • درهای کشویی آلومینیومی: اگر فضای متراکمی دارین ، بالابر و سرسره ایده آل هست.اونا می‌تونن بدون از بین بردن بیشتر اتاق شما مورد استفاده قرار بگیرن.
بازار درب آلومینیومی

برای مشاهده و سفارش انواع پنجره دوجداره ترمال بریک بر روی این لینک کلیک کن

مزایای در های آلومینیومی


طراحی درب آلومینیوم علاوه بر هزینه و خاصیت سبک بودن ، دارای مزایای زیادی برای خانه شما است. در اینجا دلایل اصلی ترجیح این درب ها برای مواد چوبی یا پلاستیکی ذکر شده است:

پایداری بالا: 

درب های آلومینیومی می‌تونن در برابر شرایط شدید آب و هوایی مقاومت کنن. برخلاف درهای چوبی ، این درها از رطوبت متورم نمیشه و به راحتی حرکت می‌کنن.

دوام:

آلومینیوم در برابر عناصر مقاومه و زنگ نمی زنه.درها و پنجره های آلومینیومی از ضریب دوام بالایی برخوردار هستن ، زیرا مواد در برابر خوردگی مقاوم هستن و زنگ نمیزنه.درب ها و پنجره های آلومینیومی به لطف درمان سطح مجاز ، عملکرد و زیبایی خود رو در طول عمر خود حفظ می‌کنن. چه در مناطق شمالی ایران و چه در حومه غربی زندگی کنین ، طبیعت آلومینیوم مقاوم در برابر آب و هوا همچنان سرمایه شما رو باز می‌گردونه. اگر در منطقه ای با باد شدید زندگی می‌کنین، آلومینیوم ، به دلیل اینکه از نظر ساختاری یک ماده قوی هست ، برای چوب توصیه میشه.

این ویژگی‌ها آلومینیوم رو برای درب ورودی اصلی ، پنجره‌های داخلی آشپزخونه یا اتاق خواب ، درهای حیاط یا پنجره های حموم شما انتخاب مناسبی می‌کنه.

بهره وری انرژی: 

استفاده از درب های آلومینیومی لعاب دار می‌تونه قبض برق شما رو تا درصد عمده ای کاهش بده. آنها همچنین عایق حرارتی به خونه شما ارائه میده.

هزینه:

آلومینیوم جایگزین ارزون‌تری برای چوب هست .آلومینیوم ارزون‌تر از چوب ، بهترین ارزش رو برای پول شما ارائه میده. در درازمدت ، به لطف عمر بسیار بیشتر و عملکرد بهتر انرژی ، درها و پنجره های آلومینیومی نیز ارزون‌تر از uPVC ، که مواد ضعیف تر و کمی کارآمدتر هستن ، میشه.

سفارشی کردن پنجره ها یا درهای آلومینیومی آسونتر هست ، بنابراین چه بخواید یک دیوار رو با یک در تعویض کنین یا یک پنجره منحصر به فرد داشته باشین ، رقم موجود در منبع آلومینیوم و نقل قول نصب شما کمتر از چوب هست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه پنجره ها و درهای آلومینیومی ، راهنمای جامع فرکو رو بخونین.

در نهایت ، این هزینه اولیه نیست که باید نگران آن باشین. چوب نیاز به نگهداری بیشتر و منظم تری داره ، در غیر این صورت عمر اون می‌تونه به شدت کاهش بده. از سوی دیگر ، آلومینیوم دارای تعمیر و نگهداری بدون دردسر هست.با دونستن این موضوع ، هزینه بیشتر هنگام خرید مجموعه درها و پنجره های جدید ، اقدامی هوشمندانه خواهد بود که در هزینه های شما صرفه جویی زیادی خواهد کرد. اما همه اینها بستگی به بودجه ای داره که می‌تونین در زمان تصمیم گیری برای سرمایه گذاری بپردازین.

ایمنی و امنیت: 

با درب های آلومینیومی ، نگران امنیت خونه خود در برابر نفوذ ناخواسته نخواهید بود. استفاده از درب های ممتاز با لچ های 5 نقطه ای می‌تونه آرامش خاطر شما رو فراهم کنه!

اندازه های سفارشی: 

بحث در مورد اندازه درب های آلومینیومی وجود نداره. می‌تونین از یک درب کوچک به اندازه XL ، اندازه 2700 میلی‌متر یا بیشتر برسین.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی شیشه خور بر روی این لینک کلیک کن

چگونه بهترین درب آلومینیومی را برای خانه خود در بازار درب آلومینیومی بخریم

برای اینکه کارها برای شما آسون بشه ، ما یک راهنمای خرید تخصصی رو در بازار درب آلومینیومی فرکو ارائه دادیم . با نکات مهمی که باید قبل از سرمایه گذاری در درب های آلومینیوم رعایت کنین:

تعویض درب آلومینیومی ویلایی
  • اولین و مهمترین جنبه ای که باید در نظر گرفت کیفیت هست. همه درهای آلومینیوم مناسب خونه شما نیستن. شما باید در مورد سختی ، درجه فلز ، قابلیت جوش پذیری و سطح خوردگی اطلاعات کسب کنین.
  • حتما درب ها رو از نظر وجود فرورفتگی و گودال بررسی کنین تا مطمئن بشین که برای هرچیز ارزان قیمتی ندارین.
  • همیشه توصیه میشه برای قیمت گذاری منصفانه و بهترین درهای آلومینیومی نسبت به نمایندگی های محلی خود به یک فروشگاه مارک دار اعتماد کنین.
  • برای تناسب مناسب درب خود رو به درستی اندازه گیری کنین. همچنین ، در مورد مشخصات درب آلومینیوم با یک متخصص مشورت کنین تا مناسب بودن اون با یک مکان خاص در خونه شما رو تعیین کنه.در بازار درب آلومینیومی بهترین ها رو انتخاب کنین.
  • برای درب خود گزینه‌های رنگی رو بخواید. شما می‌تونین کلیشه ها رو بشکنین و به جای “نقره ای” ساده و قدیمی ، رنگ‌های مختلف رو انتخاب کنین!

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی ورودی ساختمان بر روی این لینک کلیک کن

راه های ارتباطی صنایع فرکو در بازار درب آلومینیومی

همانطور که قبلا گفتیم برای ثبت سفارش راه‌های ارتباطی صنایع فرکو بازار درب آلومینیومی بسیار گسترده هست . با خیال راحت از طریق شماره تلفن (02188068352) ، پیج اینستاگرام ( تمامی محولات در اینجا قرار گرفته است ) و واتساپ با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشین. از لحظه ای که سفارش شما ثبت میشه سه الی چهار روز کاری زمان میبره که محول مورد نظرتون به دستتون برسه(از طریق ماشین مخصوص بار) . برای اطلاع دقیق از قیمت با مشاوران و تیم پشتیبانی رایگان فرکو تماس بگیرین .

مزایای درب های آلومینیومی چیست؟

پایداری بالا: درب های آلومینیومی می‌تونن در برابر شرایط شدید آب و هوایی …
بهره وری انرژی: استفاده از درب های آلومینیومی لعاب دار ….
ایمنی و امنیت: با درب های آلومینیومی ، نگران امنیت خانه خود……………برای خواندن ادامه مطلب روس سایت کلیک کندر آلومینیومی

منظور از درب آلومینیوم چیست؟

آلومینیوم ماده‌ای نقره ای هست که……برای خواندن ادامه مطالب کلیک کن.در و پنجره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو