Home
در آلومینیومی اداری

درب آلومینیوم اداری

درب‌های آلومینیوم جایگزین مناسبی برای انواع درهای قدیمی چوبی می‌باشد. مزایای فوق العاده درب‌های آلومینیومی باعث شده است تا استفاده از این درب‌ها روز به روز در حال افزایش باشد . یکی از زیباترین درب‌های آلومینیومی درب آلومینیوم اداری می‌باشد .

دررب اداری
درب مدرن آلومینیوم اداری

مخصوصاً اگر قرار است فضای محیط اداری خود را با وقار نشان دهید درب آلومینیوم اداری گزینه بسیار مناسبی است.

درب آلومینیومی یک روش ابتکاری و چشم نواز است که امکان حرکت آزاد در فضای اداره شما را فراهم می‌کند. ملا می‌توانید از انواع پارتیشن های شیشه‌ای با درب آلومینیوم استفاده کنید . تا از مزایای فوق العاده آن‌ها بهره مند شوید . در این مقاله ما به بررسی درب آلومینیوم اداری و مزایای استفاده از آن می‌پردازیم .

اینستاگرام

طراحی دکوراسیون در فضاهای اداری از توجه و اهمیت بالایی نیز برخوردار هستند . زیرا طراحی چشم نوازی را نشان می‌دهد و مشتریان و مخاطب را به خود جذب می‌کند . استفاده از درب‌های آلومینیومی در فضا‌های اداری موجب جداسازی فضا می‌شود که هر کارمندی وابسته به نوع کار و سمت خود فضای کارش متمایز نسبت به دیگران باشد. درب‌های آلومینیومی اداری صنعتی جدید است که امروزه وارد بازار شده است. ویژگی های منحصر به فردی نیز دارد و کاربرد بسیاری در محیط های کاری دارد.

برای مشاهده و سفارش انواع درب آلومینیومی ورودی ساختمان بر روی این لینک کلیک کنید

زیبایی در کنار کارایی

آلومینیوم به دلیل اینکه یک متریال مقاوم ولی سبک می باشد می تواند در ظریف ترین فریم ها طراحی شود . خطوط باریک در درب آلومینیوم اداری علاوه بر اینکه می تواند زیبایی دو چندانی را نشان دهد،سبک مدرنی را به هر فضایی اضافه می کند. 

در آلومینیوم اداری ظرافت بیشتری نسبت به نمونه های U-PVC دارند. البته مزایای درب های U-PVC بر هیچکس پوشیده نیست . اما توصیه می گردد در فضاهای داخلی حدالامکان از درب های ظریف آلومینیومی برای افزایش زیبایی فضا استفاده گردد .

درب آلومینیوم اداری
دررب اداری
درب آلومینیوم اداری

این نوع درب ها در برابر تغییرات فصلی و شرایط نامساعد آب و هوایی بسیار مقاوم هستند.آنها هرگز تاب نخواهند خورد و در گرما خم نخواهند شد . و هرگز زنگ نمی زنند و دارای خورده نمی شوند. علاوه بر این ، آلومینیوم کاملاً قابل بازیافت است.بنابراین با دانستن اینکه گزینه ای مناسب از نظر محیط زیست است را انتخاب کرده اید،احساس امنیت می کنید.

بیشتر بخوانید در مورد درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

مزایای درب آلومینیوم اداری

درب های آلومینیومی از مزایای زیبایی آنها گرفته تا پایداری محیط زیست ، فواید زیادی دارند. این فواید است که باعث می شود هنگام خرید درب اداری ، درب آلومینیوم ادارای یکی از بهترین گزینه های موجود باشد .

برخی از این مزایا عبارتند از:

  • فریم های ظریف .
  • بهره وری انرژی ؛ آلومینیوم اداره را عایق نگه می دارد و هزینه های انرژی را کاهش می دهد.
  • کاربری آسان ؛ به راحتی میتوانید در اتاق های اداری رفت و آمد داشته باشد.
  • زیبایی ؛ درب های آلومینیومی جلوه ای مدرن به فضای شما می بخشند.
درب آلومینیوم اداری

به عنوان یک راهنمای کلی،هر درب ورودی عمومی (درب ورودی اتاق های اداری) باید یک درب ورودی تجاری آلومینیومی داشته باشد. این درب به جذابیت ظاهری فضای اداره شما کمک خواهد کرد . و کارمندان احساس راحت بیشتری در این فضا تجربه خواهند کرد .

هنگامی که درب pvc را در یک بنای متوسط ​​یا سنگین مانند فروشگاه،بلوک اداری،آپارتمان ها،مدرسه،بیمارستان یا سایر سازه ها نصب می کنید.احتمال خرابی درب،افتادن یا نیاز به تنظیم مداوم وجود دارد،به احتمال زیاد از کار افتادن و خراب شدن دسته ها نیز وجود دارد.

درب آلومینیوم اداری جلوه ای خاص و زیبایی به فضای اداره می بخشد. درب آلومینیومی با نورپردازی طبیعی فضایی مناسب را برای کارمندان و فضای کار و خانه ایجاد می کند. آلومینیوم نسبت به سایر فلزات در برابر زنگ زدگی مقاوم است و این خصوصیات پروفیل درب آلومینیومی را برای چندین سال استفاده مداوم حفظ می کند. سیستم درب آلومینیومی یکی از انعطاف ترین سیستم های موجود در بازار است که می توان در فضاهای اداری و منازل از آن استفاده کرد. همچنین از نظر طراحی بسیار انعطاف پذیر است زیرا ویژگی آلومینیوم امکان ترکیب آن را با الگوهای مختلف فراهم می کند. سیستم درب آلومینیومی برای ایجاد فضای کار راحت و چیدمان فضای داخلی با توجه به اهداف کاربردی محل مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید در مورد درب آلومینیومی دستشویی

قیمت درب آلومینیوم اداری

قیمت درب آلومینیوم اداری وابسته به عوامل مختلفی هست که بر قیمت نهایی تاثیر گذار خواهد بود. توجه به این نکته ضروری است که قیمت درب آلومینیومی هزینه یکسان با هم ندارند. مواردی چون متراژ، نوع پروفیل آلومینیوم و نوع شیشه و نوع خدمات پوششی عواملی میباشد که بر قیمت نهایی تاثیر میگذارد.

انواع درب آلومینیوم اداری

  • درب آلومینیومی ریلی
  • درب آلومینیومی آکاردئونی
  • درب آلومینیومی متحرک
  • درب آلومینیومی لولایی
  • درب آلومینیومی بازشو

تا چند سال پیش ، تنوع زیادی در مورد درب های آلومینیومی در بازار وجود نداشت.با این حال ، با تکنیک های جدید و بهبود یافته این مشکل حل شده.خوشبختانه انواع مختلفی از درب و پنجره های آلومینیومی اکنون در بازار موجود است. در واقع تعداد بسیار زیادی از درب های آلومینیومی اداری وجود دارد که ممکن است برای انتخاب آنها سردرگم شوید. 

انتخاب رنگ نیز از چند رنگ مانند انتخاب رنگ سفید یا خاکستری و یا رنگ مشکی یا کرم ممکن است که انتخاب را برای ما سخت کند.در واقع امروزه به لطف تکنولوژی های جدید ، صدها گزینه رنگی در بازار موجود است.

درب آلومینیوم اداری
درب آلومینیوم

بیشتر بخوانید در مورد پنجره دوجداره آلومینیومی

درب آلومینیوم اداری تاشو

درب آلومینیوم اداری

این درب پنجره های دو جداره معمولاً از صفحات شیشه ای ساخته می شوند. اگرچه این طراحی خوبی برای کاهش هزینه و پیچیدگی تولید است ، اما اشکالاتی نیز در این زمینه وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر یک پنجره دو جداره شکسته شود ، تعویض آن ممکن است به دلیل اندازه های سفارشی ، مدل های متوقف شده و خارج از کار شرکت ها بسیار دشوار و گران باشد.ها یکی از بهترین انتخاب ها هنگام انتخاب درب های آلومینیومی برای بازسازی منازل است. 

دوام درب آلومینیوم اداری تاشو

درهای تاشو در دراز مدت گزینه بهتری هستند. آنها می توانند ده ها سال دوام بیاورند زیرا به راحتی زنگ نمی زنند ، تاب نمی خورند ، خم نمی شوند و خراب نمی شوند. نسبتاً از نگهداری کمتری برخوردارند و در برابر فرورفتگی و خراش مقاوم هستند. آنها بسیار مقاوم در برابر انرژی هستند و می توانند پنج برابر عایق درهای چوبی باشند.

برخلاف فولاد ، درهای آلومینیومی تاشو در مدت زمان معینی دچار زنگ زدگی ، خراش و خوردگی نمی شوند. آنها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که دوام بیشتری داشته و نیازی به اصلاح سالانه برای حفظ فرم ندارند.

درب آلومینیوم اداری

درب اداری آکاردئونی

درهای آکاردئونی یا تاشو انواع متنوعی دارند که امروزه در بازار موجود هستند. درب آلومینیوم اداری تاشو نیز یکی از درب های پرطرفدار محسوب می شود .باز کردن این درها واقعاً به صاحبان خانه یا مسئول اتاق اداره این احساس را می دهد که در حال نواختن آکاردئون هستند ، بدون اینکه این درها فضایی را اشغال کنند باز و بسته می شوند. این نوع سیستم های درب آلومینیومی با تنظیمات مختلف درب موجود هستند. 

درهای آکاردئونی

این انعطاف پذیری را برای استفاده زیر بسیار مناسب است:

  • بازسازی خانه و شرکت
  • برای بهینه کردن مصرف انرژی
  • برای جلوگیری از اطلاف انرژی
  • برای ایجاد زیبایی

یک نمونه استفاده بهینه و لذت بخش این است که زمانی که شما می خواهید در خانه خود فضای باز ایجاد کنید و می خواهید از طبیعت ، گلخانه و یا هر فضای دیگر منزل لذت ببرید؛ بدون اینکه فضای زیادی اشغال شود ، پس باید درهای آکاردئونی و یا تاشو آلومینیومی را نصب کنید.

خوشبختانه فرکو در این زمینه می تواند شما را به خوبی یاری دهد ، تا انتخاب درستی داشته باشید.

در آلومینیوم

بیشتر بخوانید در مورد پنجره دوجداره ترمال بریک

درب آلومینیوم اداری کشویی

این درها برای پاسیوها و مناطقی که می خواهید منظره ای خارج از منزل ، اداره ، شرکت و یا حتی کارخانه خود داشته باشید بسیار مناسب هستند. درب آلومینیوم ادارای کشویی یمی از این درب ها می باشد .درهای کشویی آلومینیوم نیز می توانند از طریق کشویی سمت مورد نظر به راحتی باز شوند.

مکانیزم پیشرفته کشویی شرکت فرکو اینگونه محصولات را با سهولت و راحتی مطلوب ارائه می دهد.طراحی های مدرن درب های کشویی امکان اتصال انواع پرده ها را فراهم می کند. پنجره های شیب دار نیز می توانند به این طرح های درب متصل شوند تا بتوانید بدون کشیدن درب اصلی،هوای تازه را وارد کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد پنجره های دو حالته “اینجا” کلیک کنید

درهای کشویی و یا ریلی آلومینیوم بسیار مناسب برای شرکت و اداره ها می باشد.وقتی صحبت از درب آلومینیوم اداری میشود در اصل منظور این نوع در ها است. از درهای کشویی و یا ریلی آلومینیومی می توان در مکان هایی استفاده کرد که فضای کمتری برای نصب چیزهای بزرگ و کوچک وجود داشته باشد و فضای زیادی هم صرف کنند. این نوع طراحی در بسیاری از خانه های مدرن ، شرکت های تجاری و برند های معتبر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. 

درب آلومینیوم اداری دارای مکانیزم با کیفیت بالا هستند که عملکرد درها را آسان تر می کند.در این درها هیچ مکانیسم لولایی یا تاشو وجود ندارد. طراحی و ساز و کار این درب ها امنیت را نیز برای شما فراهم می کند.همچنین ثابت می کند که برای صاحبان مشاغل ، اداره جات و شرکت ها بسیار مفید هستند.

برای سفارش و یا مشاوره در مورد انواع درب ها فقط یک کار لازم است

تماس با مشاوران فرکو

مشاوره فرکو

بیشتر بخوانید در مورد درب آلومینیومی شیشه خور

درب اداری زنجیره ای

اگر به دنبال طرحی هستید که بتواند ورودی خیره کننده ای به شرکت و محل کار شما داشته باشد؛قطعاً می توانید درب آلومینیوم اداری را انتخاب کنید .این درب ها به طور کلی دارای صفحات شیشه ای عظیم و شفافی هستند که با لولا به قاب اصلی متصل می شوند.این طرح همچنین نمایی پانوراما از محیط اطراف را فراهم می کند.

اگر در منطقه ای با زیبایی و زیبایی منظره در حال ساخت خانه ، شرکت و یا کمپانی خود هستید ، استفاده از درب های زنجیره ای را در نظر بگیرید.این درب ها به این دلیل درب های زنجیره ای نام گذاری شده اند که وقتی قطعات درب ها با صفحات بزرگ شیشه در کنار یکدیگر قرار می گیرند مانند زنجیر به هم متصل هستند.بیشتر اوقات ، شما تصور یک طراحی مدرن را در مقابل یک طراحی سنتی بااین درها خواهید یافت. طراحی های بالایی آویز ، تهویه عالی را حتی در هنگام باران بیرون فراهم می کند.

درب آلومینیوم اداری

بیشتر بخوانید در مورد درب آلومینیومی کشویی

مزایای درب آلومینیوم اداری

درب آلومینیوم اداری

حال ، اگر هنوز فکر می کنید که آیا درب های آلومینیومی را اصلاً انتخاب کنید یا نه . باید بدانید که این درها در مقایسه با سایر درب ها در بازار مزایای زیادی دارند ، مزایای درب آلومینیوم اداری عبارتند از :

  • درها با سخت افزار و مکانیزم پیشرفته برای کار با سهولت و استفاده در دسترس هستند. 
    • با حداقل تلاش ، پس از نصب صحیح درها به راحتی باز و بسته خواهند شد.
  • این درها بسیار ایمن و تست شده اند تا بهترین محافظت را در برابر عناصر طبیعی مانند طوفان ، آب باران و برف داشته باشند.
    • البته اگر قرار است برای محیطی بیرونی اسفاده شود ، معمولا این درها را به عنوان محافظ اصلی به کار نمی برند.
  • چرخ دنده های پیشرفته موجود در این نوع درها ، آسان ترین کار را برای این درب های با دوام ارائه می دهند.
درب آلومینیوم اداری

پس منتظر چه هستید؟ 

اگر در حال بازسازی خانه یا محل کار خود هستید ، هیچ گزینه ای بهتر از درهای آلومینیومی برای خرید و سرمایه گذاری وجود ندارد. 

با دوام ، سهولت در کار ، وزن سبک ، تهویه مناسب و سایر عوامل را در نظر داشته باشید .

درب های آلومینیومی بهترین گزینه برای اکثر مکان ها هستند. با این حال ، انتخاب یک منبع معتبر و قابل اعتماد درب های آلومینیومی و انتخاب مناسب ترین طرح ها را مورد توجه قرار دهید.

از لحظه ای که سفارش شما ثبت می شود طی 48 ساعت آماده و از طریق ماشین های مخصوص بار ارسال می شود.

درب آلومینیوم اداری

از فرکو بخواهید

راه های ارتباطی فرکو بسیار گسترده است . مشاوران و کارشناسان ما در اختیار شما قرار دارند تا به تمامی سوالات شما جواب دهند و بهترین ثبت سفارش را از کمپانی فرکو ثبت کنید.

تمامی نمونه کارهای درب آلومینیومی اداری در پیج اینستاگرام کمپانی فرکو قرار دارد و برای استعلام از قیمت نیز می توانید پیج ما را دنبال کنید.

از لحظه ای که سفارش شما ثبت می شود طی 48 ساعت آماده و ارسال می شود.

شماره تماس مجموعه ی فرکو
برای تماس با فرکو روی تصویر کلیک کنید
آدرس فرکو

اطلاعات بیشتر در مورد محصولا ما در صفه اینستاگرام ما :

اینستاگرام فرکو

برخی سوالات شما:

مزایای درب های آلومینیومی چیست ؟

درها با سخت افزار و مکانیزم پیشرفته برای کار با سهولت و استفاده در دسترس هستند. با حداقل تلاش ، پس از نصب صحیح درها به راحتی باز و بسته خواهند شد.
این درها بسیار ایمن و تست شده اند تا بهترین محافظت را در برابر……..

منظور از درب تاشو آلومینیومی چیست؟

پنجره های دو جداره معمولاً از صفحات شیشه ای ساخته می شوند. اگرچه این طراحی خوبی برای کاهش هزینه و پیچیدگی تولید است ، اما اشکالاتی نیز ….

فواید این درب ها در چیست؟

مشخصات ظریف .بهره وری انرژی ؛ آلومینیوم خانه را عایق نگه می دارد ، هزینه های انرژی را کاهش می دهد.کاربری آسان ؛ به راحتی میتوانید در اتاق های اداری رفت و آمد داشته باشد.زیبایی ؛ درب های آلومینیومی جلوه ای ……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو