Home
کارخانه درب آلومینیومی

کارخانه درب آلومینیومی

کارخانه درب آلومینیومی فرکو از بهترین تولیدکننده‌های درب الومینیومی در تهران هست.که بروزترین مدل‌های در و پنجره رو در خدمت کاربران قرار میده. در ادامه به بررسی تمامی نکات و توضیحات لازم می‌پردازیم .

امروزه بهترین نوع فلزی که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیره ، آلومینیوم نام داره. این فلز رو می‌تونین در صنایع مختلف مانند در و پنجره مشاهده کنین. در این مقاله ، ما می‌خوایم در مورد کارخانه درب آلومینیومی صحبت کنیم. همچنین انواع اونو به شما معرفی می‌کنیم و کاربردشون رو بیشتر مورد بررسی قرار می‌دیم.پس با ما همراه باشین.و از مشاوره های رایگان فرکو بهره‌مند بشین . حتی می‌تونین برای سؤال‌های تخصصی‌تر با شماره‌ی 02188068352 تماس بگیرین.

درب های آلومینیومی از جمله اولین انواع درب هایی هستن که تولید می‌شن. عایق بالای اون نسبت به نوع آهنی باعث شده اس که هنگام ورود به بازار بسیار محبوب بشه. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی ، شاهد افزایش استفاده و خواص این درب ها بوده‌ایم. تبدیل اونا به دیوارهای دوتایی و تغییر شکل اونا یکی از انواع این تغییرات بود.

اینستاگرام

درب آلومینیومی با انواع مختلف قاب و امکانات قابل انجام هست. برای مشاهده درب های آلومینیومی اینجا کلیک کنین.

بازار درب آلومینیومی
کارخانه درب آلومینیومی

کارخانه درب آلومینیومی سود آوری تجاری داره . و در ایران فرصت‌های گسترده‌ای داره. مانند درها ، نرده ها ، پنجره‌ها ، تکیه گاه‌ها ، راه پله‌ها و نرده‌های ایوان و غیره از کاربردهای شایع اونه.. 

کاربردهای آلومینیوم برای ساخت چنین وسایل خانگی به روشی کاملاً استاندارد و متعارف تبدیل شده اس. صنایع مدرن مختلف از آلومینیوم برای مشاغل خود استفاده می‌کنن، مانند سالن‌های معاصر اداری ، تئاترها ، ساختمون‌ها ، سالن اجتماعات ، تزئینات و غیره بسیار کاربردی هس.همچنین در مجتمع مسکونی ساختمون مانند در آلومینیومی پنجره استفاده می‌شه. 

کارخانه درب آلومینیومی

درب های آلومینیومی بیشتر در کجا استفاده می‌شه؟

  • در ساختمون‌ها ، بیمارستان‌ها
  • در مدارس و دانشگاه‌ها
  • در انواع فروشگاه‌ها و مغازه‌ها
  • و در انواع خونه‌های ویلایی

درب آلومینیومی

درب های آلومینیومی ساده ساخته شده توسط دو نوع پروفیل پرکاربرد در این پنجره ها یک پروفیل ST وجود داره که بسیار قوی و با کیفیت هست.  درب های آلومینیومی حرارتی در برابر حرارت عایق شدن و بزرگترین مشکل آلومینیوم رو برطرف کردن. درب چوبی آلومینیومی دربی اس که لایه داخلی اون از چوب و لایه بیرونی اون از آلومینیوم هست. زیبایی این درب ها بی نظیر هست.

از انواع درب های آلومینیومی می‌توان به درهای کشویی اشاره کرد. این درها در فروشگاه‌ها یا بیمارستان‌ها استفاده می‌شه که فضای بسیار کمی رو اشغال می‌کنه. درهای همه توالت‌های عمومی از آلومینیوم ساخته شده اس. مانند پنجره های آلومینیومی ، درهای آلومینیومی دو جداره و درب های ترمال بریک نیز تولید می‌شن و از بسیاری از اونا جهت عایق کاری گرما و صدا استفاده می‌شه.

نحوه تاسیس کارخانه درب آلومینیومی

معمولاً برای راه‌اندازی کارخانه درب آلومینیومی ، به افراد بسیار ماهر نیاز دارین که یکی از پنج تولید کننده درب آلومینیومی برتر باشن و محصولات خود رو با فروش بالا بفروشن.

شما باید اطلاعات کاملی در مورد این درب ها داشته باشین و از نیروهای بسیار ماهر در خط تولید خود استفاده کنین. علاوه بر تولید ، باید مکان خود رو در مراکز فروش اونا بیابین و از افرادی که می‌تونن مشتری رو به محصولات شما جذب کنن کمک بگیرین. به طور کلی راه‌اندازی کارخانه تولیدی به زمان ، پول و نیروی انسانی کافی نیاز داره.

برای خرید و فروش این محصولات می‌تونین با مدیرت فرکو تماس بگیرین کافیه روی نوشته کلیک کنین.

وضعیت فعلی تجارت پنجره و درب آلومینیوم چگونه اس

ساخت پنجره ها و درهای آلومینیومی فرآیندی نسبتاً ساده اس.

در کارخانه درب آلومینیومی فرکو این یک فرآیند ساده برای برش طول ریل های قاب پنجره ، پیچیده شیشه در یک واشر لاستیکی و اتصال ریل‌هایی‌اس که در گوش ها پیچیده می‌شه. برای ساخت پنجره ها و درهای آلومینیومی از همین روش استفاده می‌شه. 

کارخانه درب آلومینیومی

علاوه بر این ، تجربه برش شیشه نیز نیاز به بودجه داره. با این شرایط ، تسلط بر این تجارت آسونه . بیشتر مغازه های خرده فروشی شیشه های رنگی حتی دوره های برش شیشه را در شب ها و آخر هفته ها برگزار می کند. 

تجهیزات مورد نیاز شامل اره ترکیبی مرکب ، میز برش شیشه مسطح ، چند ابزار اصلی و برخی دیگر از اکستروژن آلومینیوم ، شیشه و قطعات مکانیکی برای شروع کار هست. یکی از بهترین جنبه ها در مورد تولید درب و پنجره آلومینیومی در کارخانه درب آلومینیومی اینه که اگر شما شروع به کار کنین در ابتدا ، فقط باید موجودی اندکی رو تهیه کنین.

برای شروع کار چقدر سرمایه لازم هست

بخش جهانی ساخت و ساز ساختمونی در آستانه یک تحول بزرگ هست. نگاه به خط چشم انداز در حال تغییر در شهرهای بزرگ و نه چندان بزرگ جهان نشون می‌ده که سازنده‌های تقویت کننده و فولادسازی که در زیبایی نقش مهم و سنگینی داشتن ، جایزه خود رو به آلومینیوم دادن. استفاده از نمای آلومینیومی (در نمای خارجی ساختمان) و قاب پنجره های آلومینیومی لازمه یک امر عادی باشه. که اگر چوب رو کاهش بده، اثر گرما رو کاهش می‌ده و باز و بسته می‌شه صاف تر از شیشه ها رو تسهیل کنه. مزایای دیگری نیز وجود داره که آلومینیوم رو به مواد ترجیحی معماران مدرن ، سازندگان و کاربران تبدیل نهایی می‌کنه. استفاده از پنجره ها و درهای آلومینیوم با پوشش پیشرفته همچنین این روزها در حال تبدیل شدن به یک روش عملی اس اگر uPVC هنوز در حال اعمال نیست .

کارخانه درب آلومینیومی

درب و پنجره های تولیدی در کارخانه درب آلومینیومی فرکو

پنجره آلومینیومی معمولی ، با وجود مقاومت جامد ، خاصیت رسانایی داره . که منجر به تبادل گرمای زیاد بین فضای داخلی و خارجی می‌شه . و باعث اتلاف رفتن زیاد انرژی می‌شه. برای رفع این مشکل ، پنجره آلومینیومی جدیدی به نام شکست حرارتی در سراسر جهان منتشر شده‌اس.

این پنجره ها از دو لایه داخلی و خارجی تشکیل شدن که ، توسط عایق پلی آمید از هم جدا شده و به عایق حرارتی تبدیل می‌شن . یکی دیگر از مزایای این پروفیل شکست حرارتی اینه که نقطه شبنم رو روی سطح پنجره کاهش میده . هوای مرطوب خیلی سریع خنک می‌شه و بخار منجمد به صورت قطره‌های ریزی روی سطح سرد پروفیل ظاهر می‌شه.

کارخانه درب آلومینیومی

همه چیز راجع به درب و پنجره ترمال بریک

هدف از تولید و اجرای درب و پنجره ترمال بریک و ترمال نرمال اینه که به شما این اطمینان خاطر رو بده که امنیت رو برای شما فراهم می‌کنه . همین امر موجب می‌شه برای انتخاب نوع درب و پنجره این بهترین گزینه باشه.

صنایع فرکو تمام تلاش خود رو بر این داره که بهترین و مرغوب ترین درب و پنجره ترمال بریک و نرمال روبه شما هموطنان عزیز ارائه بده . تمامی درب و پنجره های تولید شده در کارخانه درب آلومینیومی فرکو دارای استاندارد جهانی هستن و دارای ویژگی و مزایای زیادی هستن که چند مورد رو توضیح می‌دیم.

کارخانه درب آلومینیومی

کیفیت

امروزه تولید و حمایت از کالاهای ایرانی از اهمیت زیادی برخوردار هست . به لطف خداوند متعال صنایع فرکو تمام تلاش خود رو بر این داره که تمامی کالاها رو با بهترین کیفیت و به همراه کمترین قیمت به شما دوستان و مشتریان عزیز عرضه کنه که تمامی نمونه کارها مانند نمونه خارجی البته با کیفیت بهتر در دسترس هست . تیم فنی فرکو تمام تلاش خود رو می کنه که در کار خود بهترین و مدرن‌ترین باشه.

کارخانه درب آلومینیومی

اعتماد سازی

یکی دیگر از ویژگی کارخانه درب آلومینیومی فرکو جلب اعتماد شما عزیزان هست که از طریق کیفیت و … تمام سعی‌مون رو خواهیم کرد که در این امر کارامد باشیم. ما از بهترین پروفیل و بروز ترین دستگاه ها و تجهیزات استفاده می‌کنیم که کیفیت کار فرکو با نمونه های خارجی برابری می‌کنه . به جرئت می توان گفت حتی از نمونه‌های خارجی نیز سرتر هست.

کارخانه درب آلومینیومی

ثبت سفارش نهایی در کارخانه درب آلومینیومی فرکو

کارخانه درب آلومینیومی فرکو محدودیتی در ابعاد و طرح نداره و شما هر سفارشی در هر ابعادی داشته باشین مشاوران و تیم پشتیبانی فرکو سفارش شما رو ثبت می‌کنه .و از طریق ماشین های مخصوص بار در کمترین زمان به دست شما می‌فرستن . همانطور که می‌دونین جلب رضایت شما مهم ترین در کار ماست.

کارخانه درب آلومینیومی

راه های ارتباطی با کارخانه درب آلومینیومی فرکو

مشاوران و تیم پشتیبانی صنایع فرکو شبانه‌روزی در خدمت شما هستن . تا جوابگوی سوالات شما باشن و بتونین بهترین ثبت سفارش رو با خیالت راحت انجام بدین. از زمانی که کار شما ثبت می‌شه شروع کار شما آغاز می‌شه .با سفارش از کارخانه درب آلومینیومی فرکو محصولات بعد از سه الی چهار روز کاری به دست شما می رسه . ارسال به سراسر کشور و حتی خارج از کشور نیز داریم . برای ارتباط با کارشناس و مشاوران فرکو از طریق شماره تلفن(02188068352) تماس بگیرین . و هر گونه سؤال یا ابهامی در هنگام خرید داشتین به راحتی می‌تونین با مشاوران فرکو صحبت کنین تا بهترین خرید رو انجام بدین. تمام تلاش مشاوران فرکو کسب رضایت شماست.

پرسش و پاسخ

ثبت سفارش نهایی چگونه صورت می‌گیره؟

کارخانه درب آلومینیومی فرکو محدودیتی در ابعاد و طرح نداریم و شما…..

منظور از درب و پنجره ترمال بریک چیست؟

هدف از تولید و اجرای درب و پنجره ترمال بریک و ترمال نرمال اینه که …

وضعیت فعلی تجارت پنجره و درب آلومینیوم چگونه اس؟

ساخت پنجره ها و درهای آلومینیومی طوفانی فرآیندی نسبتاً ساده است که ….

برای دیدن قیمت ها و نمونه کار های مورد نظر خود ، روی اون موضوع کلیک کنین.

طلق مات ، پلکسی گلاس ، طلق دوجداره ، قیمت شیشه رومیزی ، میز شیشه ای اداری ، شیشه خم سکوریت
میز شیشه ای جلومبلی ، شیشه رومیزی برنز

آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو