Home
در و پنجره

در و پنجره upvc غرب تهران

در و پنجره های uPVC غرب تهران به‌صورت واقعی و بدون تعمیر و نگهداری ، عایق انرژی‌ و ایمن ، یک ماده مقرون به صرفه و محبوب هستن. و خطر زنگ زدگی ، پوسیدگی یا نیاز به رنگ آمیزی مجدد وجود نداره . برای دیدن نمونه کارهای در و پنجره upvc اینجا کلیک کن .

در و پنجره های uPVC فرکو در ایران ساخته شده و در طیف وسیعی از رنگ‌ها موجود هست. پنجره‌های uPVC دو جداره A یا A + رو انتخاب کن یا اونا رو به شیشه‌های سه جداره A ++ ارتقا بده اگر در کنار خط قطار یا فرودگاه زندگی می‌کنی ایده آل برای حداکثر صرفه جویی در انرژی و عایق صداست.

در و پنجره

برای چه پنجره upvc را انتخاب کنیم (در و پنجره upvc غرب تهران)

اگر به دنبال یک پنجره مدرن و بدون سر و صدا هستید ، uPVC انتخاب شماست. همه سبک‌های پنجره ما ، از جمله پنجره‌های ارسی کشویی ، شیب چرخش ، چرخش و پنجره‌های خلیجی در uPVC موجود است.

در و پنجره‌های uPVC ما یک انتخاب محبوب هستند زیرا سخت پوشیده شده . رنگ کلاسیک صاف سفید شوالیه وجود دارد. برای برخی از پنجره‌های uPVC ما طیف وسیعی از رنگ‌های جلوی چوب خراشیده شده از جمله بلوط طلایی ، چوب خشک ، سفید چوب ، سبز مریم گلی ، خاکستری آنتراکیت ، کرم ، بلوط انگلیسی ، خاکستری عقیق ، خاکستر سیاه و خاکستری سرو .

یکی از این موارد جایی است که پنجره‌های ارسی قدیمی تعویض می‌شوند. اگر در حال جابجایی پنجره های خانه یا محل کار خود هستید ، مشخصات قاب‌ها بسیار باریک‌تر خواهد بود . این بدان معناست که قسمت داخلی آن احتمالاً به پر کردن و گچ کاری نیاز دارد. تا اطراف قاب‌ها پر شود تا جای خالی را پر کنید – کار و مواد بیشتر به معنی هزینه بیشتر است !

در و پنجره

قیمت در و پنجره upvc غرب تهران

یافتن هرگونه قیمت در و پنجره UPVC دقیق به‌صورت آنلاین به آسانی آنگونه که فکر می‌کنید نیست . تنها به دو دلیل می‌توان دلیل آن را ذکر کرد. اولین مورد این است که نصب کنندگان نمی‌خواهند چاپ کنند و به رقابت خود معیار بدهند تا بتوانند قیمت‌های پیشنهادی را پایین بیاورند.

مورد دوم بیشتر مربوط به جنبه عملی آن است . تعداد بسیار کمی از خانه‌ها دارای یک در و پنجره “معمولی” هستند . مقدار کار مورد نیاز برای حذف قدیمی و متناسب با قوطی جایگزین قابل توجه باشد. به خصوص اگر دیوار اطراف دهانه “خارج از مربع” باشد یا در نهایت به “خوب سازی” زیادی نیاز داشته باشد.

در و پنجره

سایر عوامل تأثیرگذار بر قیمت

بخش‌های افتتاحیه : برخی از شرکت‌ها به ازای هر بازکن هزینه اضافه می‌کنند .
قاب‌های رنگی : می‌توانید انتظار داشته باشید که برای رنگ‌های خاص یا اتمام دانه‌های چوب هزینه بیشتری پرداخت کنید.
شیشه مخصوص : گزینه‌های پنجره کارآمد ، مبهم ، طرح‌دار یا سرب‌دار .رتبه بندی انرژی – بالاترین امتیاز در پر مصرف‌ترین پنجره‌ها می‌تواند با قیمت مناسب باشد .فریم‌ها – نوع کیفیت قاب می‌تواند متفاوت باشد .
مکان – محل زندگی شما در واقع می تواند بر قیمت شارژ تأثیر بگذارد .
مبلمان پنجره – قفل‌ها و دسته‌ها در سبک‌ها ، مواد و کیفیت‌های مختلف موجود هستند .

در و پنجره

برای بررسی اینکه هزینه در و پنجره های upvc چقدر است ، باید چندین متغیر را در نظر بگیرید

  • اندازه قاب
  • دو جداره یا سه جداره؟
  • تعداد پنجره‌ها
  • آیا به داربست نیاز خواهید داشت؟
  • هزینه نصب
  • مواد مورد استفاده برای قاب
در و پنجره

در و پنجره‌های upvc چه مدت دوام می‌آورند

در و پنجره‌های upvc بسیار مقاوم و با دوام هستند . که اگر به خوبی حفظ شوند می‌توانند تا 35 سال دوام می‌آورند . این نوع در و پنجره‌ها نسبت به دیگر در و پنجره‌ها از لحاظ کیفیت و دوام بسیار مقاوم و سال‌های طولانی بدون خطر زنگ زدگی و آسیبی ، سالم می‌ماند .

پیشنهاد برای در و پنجره upvc جدید باید شامل چه مواردی باشد

  • بررسی کامل خانه شما
  • قاب‌های در و پنجره و قاب خارجی
  • شواهدی از درجه بهره وری انرژی
  • هر ویژگی امنیتی
  • شیشه‌های شیشه‌ای (استاندارد ، سخت ، مبهم)
  • دسته
  • تمام هزینه‌های نصب / کار
  • تریم ، فیکسچر ، سیلیکون و درزگیر
  • حذف و دفع پنجره‌های قدیمی
در و پنجره

اندازه گیری در و پنجره upvc

هنگام اندازه‌گیری در و پنجره upvc به یاد داشته باشید که این کار را در میلی‌متر (میلی‌متر) انجام دهید. در صورت امکان باید دیافراگم یا آجرکاری در قسمت خارج از ملک خود را اندازه بگیرید. هزینه تعویض پنجره‌های بالاتر از طبقه همکف بیشتر خواهد بود زیرا برای دسترسی به پنجره‌ها به داربست نیاز دارد.

در و پنجره upvc غرب تهران

در و پنجره‌های آلومینیومی در مقابل در و پنجره‌های upvc کدام بهتر است

وقتی صحبت از پنجره‌های آلومینیومی در مقابل پنجره‌های UPVC می شود ، هر دو ماده مزایای بسیار خوبی دارند.

بدیهی است که این موارد مورد توجه انواع مختلف صاحبان خانه قرار خواهد گرفت. اما واقعیت این است که هیچ پاسخ “درستی” درباره اینکه کدام یک بهتر است وجود ندارد.در نهایت ، اینکه آیا آنها انتخاب درستی برای شما و دارایی شما هستند ، به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت …

در و پنجره upvc غرب تهران

رنگ بندی در و پنجره‌های upvc


چیزی که بسیاری از مردم متوجه آن نیستند این است که پنجره‌ها و درها uPVC در واقع با مجموعه‌ای از گزینه‌های رنگی روبرو هستند. اکثر مردم تصور می‌کنند که آنها فقط در رنگ سفید وجود دارند (که یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های رنگ uPVC در نتیجه تمیز ، روشن و مدرن بودن آن است). اگرچه رنگ سفید عالی است . زیرا uPVC با گذشت زمان تغییر رنگ نمی‌دهد و تمیز کردن آن بسیار آسان است ، برخی از افراد جلوه “پلاستیکی” ایجاد شده توسط رنگ سفید را تحمل می‌کنند ، به خصوص اگر به مواد سنتی پنجره عادت داشته باشند.

در و پنجره upvc غرب تهران


انتخاب رنگ‌های مناسب برای پنجره ها و درها می تواند کاری دلهره آور باشد. اگر پنجره‌ها یا درهای چوبی دارید ، گزینه های رنگی متنوعی در اختیار شما قرار می‌گیرد . به دلیل ماهیت مواد ، در صورت تمایل می‌توانید همیشه رنگ آن را تغییر دهید (اگرچه این به نظر ساده‌تر از آنچه در واقع است ، فراموش نکنید که آماده‌سازی‌هایی مانند شن و ماسه سنگین ، رنگ‌آمیزی مجدد ، رنگ آمیزی واقعی ، اتمام و نگهداری).

uPVC بهترین ماده موجود در بازار برای پنجره‌ها و درها است. مقاوم در برابر آتش و آب و هوا ، کاملاً قابل بازیافت ، کم مصرف و نگهداری کم است. اما چه رنگی برای خانه خود انتخاب کنید؟ بر خلاف الوار ، شما نمی‌توانید رنگ را تغییر دهید مگر اینکه پنجره‌های جدید نصب کنید. وبلاگ امروز گزینه‌های مختلف رنگ uPVC و مواردی را که باید هنگام انتخاب برای خانه خود در نظر بگیرید بررسی می‌کند.

در و پنجره upvc غرب تهران

نحوه ارتباط با ما در رابطه با در و پنجره upvc غرب تهران

راه‌های ارتباطی صنایع فرکو بسیار گسترده است و از طریق شماره تماس (02188068352) و پیج اینستاگرام و واتساپ در ارتباط باشید . هرگونه سوالی راجع‌به(در و پنجره upvc غرب تهران) می‌توانید از مشاوران و تیم پشتیبانی بپرسید. بهترین ثبت سفارش را انجام دهید .از لحظه‌ای که سفارش شما ثبت می‌شود طی 48 ساعت آماده و از طریق ماشین‌های مخصوص بار ارسال می‌شود .

آدرس کارگاه تولیدی :

تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو