Home
درب آلومینیومی مدرن

درب آلومینیومی مدرن

درب آلومینیومی مدرن با وجه به طراحی مینیمال شده که نیاز امروزی دنیای مدرنه بسیار مورد توجه قرار می‌گیره. ولی نکته قابل توجه اینه که درب آلومینیومی علاوه بر کاربرد و ویژگی‌های منحصر به فردی که داره ظاهر اونا نیز مهمه که کاری شکیل باشه.این نوع درب‌ها ما عملکرد حرارتی بهتری نسبت به اکثر درب‌های ورودی دارن.برای دیدن نمونه‌های بیشتر اینجا کلیک کنین و در ادامه به بررسی اون می پردازیم.

برای ثبت سفارش میتونین با شماره 09391247191 تماس بگیرین 

آیا پنجره های آلومینیومی گران هستن

از نظر قیمت ، نصب پنجره های آلومینیومی همیشه گرانتر از UPVC هست (به مانند موارد مشابه) به دلیل مصالح و هزینه های بالاتر تولید. اما ، در دراز مدت ، آلومینیوم می تونه بسیار مقرون به صرفه باشه زیرا این ماده قوی تر از UPVC هست.

مشاوره

بیشتر بخوانید : درب آلومینیومی

درب آلومینیومی

درب آلومینیومی مدرن

درب‌های منازل از اهمیت زیادی برخوردار هست. درهای چوبی در حالیکه محبوب‌ترین درها هستن، در معرض سایش و پارگی منظم قرار دارن. اینجاست که طرح‌های درب آلومینیومی تفاوت ایجاد می‌کنن. این درب‌ها از پلاستیک ارزان تر و از چوب محکم‌ترن.

طراحی درب آلومینیوم علاوه بر دوام و مقرون به صرفه بودن ، مزایای بی شماری نیز داره. اونها می تونن طبق نیاز شما سفارشی بشن تا درهایی شیک و در عین حال کاربردی ایجاد کنن. بذارین درباره اهمیت اونها ، انواع اون ، نکات خرید به همراه برخی از جدیدترین تصاویر درب آلومینیوم بیشتر بحث کنیم.

اینستاگرام

بیشتر بخوانین : درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

درب آلومینیومی ورودی

اغلب درب ورودی آخرین آیتم در یک پروژه قابل توجه برای بهبود خانه هست. درب های کامپوزیت جایگزینی ارزان و با کیفیت برای درب ورودی هست. برخی از بهترین درب های ورودی آلومینیومی تمام مزایای یک درب کامپوزیت با ویژگی ها و مزایای بیشتر رو نیز فراهم می‌کنن.

درب آلومینیومی مدرن

برای انتخاب درب ورودی آلومینیومی مناسب برای خونه خود ، ارزش داره که به ساخت و طراحی اونها نگاه کنین. سه نوع ساخت متداول برای درب های آلومینیومی وجود داره.

درب آلومینیومی مدرن

بیشتر بخونین: درب آلومینیومی دستشویی

درب آلومینیوم چیست

درب آلومینیومی مدرن

آلومینیوم ماده ای نقره ای است که سبک و مقاوم در برابر خوردگی هست. از این فلز برای ساخت درب برای خواص تجاری و مسکونی استفاده میشه. اونها در اشکال و اندازه های مختلف ، معمولاً در ترکیب با شیشه ساخته می‌شن. درها همچنین با پوشش مخصوص پودر برای جلوگیری از خراش ، محو شدن و برش خوردگی قسمت های رویه ارائه میشه.

بیشتر بخونین: پنجره دوجداره آلومینیومی

انواع مختلف درب آلومینیوم

درب آلومینیومی مدرن

در اینجا برخی از انواع محبوب درب های آلومینیومی مدرن موجود در ایران همراه با مزایای اونها وجود داره.

درب آلومینیومی مدرن لولایی

این درب‌ها دارای لولایی متصل به درب هستن که از داخل یا خارج باز میشن. درب‌های لولایی در انواع متنوعی تولید میشن . فرقی نمیکنه شما برای درب ورودی خود بخواین یا درب سرویس بهداشتی .

درب آلومینیومی مدرن با ابعاد بالا

این موارد برای فضای داخلی بسیار مناسب هستن. ابعاد زیاد درب‌ها معمولاً موجب میشه که باز شدن اونها به‌صورت لولایی دشوار بنظر برسه. معمولاً برای این مشکل از درب‌های کشویی استفاده می‌کنن.

درب آلومینیومی مدرن کشویی

درب های آلومینیومی کشویی یکی از پرطرفدار ترین انواع درب‌ها هستن. این درها فضای کمی رو برای باز شدن نیاز دارن . لذا برای تمامی فضاهای کوچک و یا بزرگ می‌تونن مناسب باشن.

درب آلومینیومی مدرن سقفی

این درب ها دارای پانل های عظیم و شیشه ای هستن که دقیقاً اونها رو برای یه ورودی میخواین. درهای زنجیره‌ای همچنین تهویه مناسب و نمای کاملی از نمای خارجی رو ارائه میدن.

بیشتر بخونین: پنجره دوجداره ترمال بریک

مزایای درب آلومینیومی مدرن

طراحی درب آلومینیوم علاوه بر هزینه و خاصیت سبک بودن ، دارای مزایای زیادی برای خانه شماست. در اینجا دلایل اصلی ترجیح این درها برای مواد چوبی یا پلاستیکی ذکر شده.

پایداری بالا

درب آلومینیومی مدرن

درب های آلومینیومی میتونن در برابر شرایط شدید آب و هوایی مقاومت کنن. برخلاف درب های چوبی ، این درها از رطوبت متورم نمی‌شن و به‌راحتی حرکت می‌کنن.

بهره وری انرژی

استفاده از درب های آلومینیومی لعاب‌دار میتونه قبض برق شما رو تا درصد عمده‌ای کاهش بده. اونا همچنین عایق حرارتی به خونه شما ارائه میدن.

ایمنی و امنیت

با درب های آلومینیومی ، نگران امنیت خونه خود در برابر نفوذ ناخواسته نخواهین بود.

بیشتر بخونین: درب آلومینیومی شیشه خور

ابعاد سفارشی درب آلومینیومی

بحثی در مورد اندازه‌های درب آلومینیومی مدرن وجود نداره زیرا صنایع فرکو این امکان رو برای شما فراهم کرده که در هر ابعاد سفارشی کار شما رو با بالاترین کیفیت آماده کنه.

درب آلومینیومی مدرن

دستگیره و قفل چند نقطه ای استاندارد

بارها و بارها درهای ما به در خرک تشبیه شده. هر درب به‌صورت استاندارد با سیستم قفل چند نقطه‌ای ارائه میشه. دستگیره درب میتونه هر طرح اصلی درب رو به سطح بعدی برسونه، به همین دلیل ما گزینه‌های مختلف دستگیره از جمله ریل‌های گرد ، ریل های مربع ، منبت کاری چوب ، منحنی ، فرورفتگی و با طرح‌های برش داریم.

بیشتر بخونین: درب آلومینیومی کشویی

بهترین درب آلومینیومی مدرن

درب آلومینیومی مدرن

برای اینکه کارها برای شما آسان شود ، ما یک راهنمای خرید متخصص ارائه داده ایم ، با نکات مهمی که باید قبل از سرمایه گذاری در درب های آلومینیوم رعایت کنین.

اولین و مهم‌ترین جنبه‌ای که باید در نظر گرفت کیفیته. همه درهای آلومینیوم مناسب خونه شما نیستن. شما باید در مورد سختی ، درجه فلز ، قابلیت جوش‌پذیری و سطح خوردگی حساسیت بیشتری نشون بدین. حتما درها رو از نظر وجود فرورفتگی و گودال بررسی کنین.همیشه توصیه میشه برای قیمت‌گذاری منصفانه و بهترین درهای آلومینیومی به یک فروشگاه مارک‌دار نسبت به فروشندگان محلی خود اعتماد کنین.

درب آلومینیومی مدرن

برای تناسب مناسب درب خود رو به درستی اندازه گیری کنین. همچنین ، در مورد مشخصات درب آلومینیوم با یک متخصص مشورت کنین تا مناسب بودن اون با یک مکان خاص در خونه شما رو تعیین کنه.

بیشتر بخونین: پنجره دوجداره

درب آلومینیومی مدرن برای حمام

درب آلومینیومی مدرن

یک درب آلومینیومی برای سرویس بهداشتی شما ایده‌آل هست. این می‌تونه در برابر آب و دمای شدید مانند گرما یا سرما مقاومت کنه. به علاوه ، درب نیز برخلاف درب‌های فلزی در برابر زنگ زدگی مقاوم هست. این طرح زیبا رو امتحان کنین نه تنها به‌عنوان درب عمل می‌کنه بلکه به عنوان لوازم جانبی اتاق شما نیز عمل می‌کنه.

بیشتر بخونین: پنجره دوجداره ریلی

درب دفتر آلومینیوم

درب آلومینیومی مدرن

از طرح‌های درب آلومینیومی مدرن به طور گسترده‌ای برای فضاهای اداری استفاده میشه. اونها همه‌کاره هستن ، می‌تونن به روش‌های مختلفی به عنوان درب ورودی یا حتی تقسیم‌کننده اتاق استفاده بشن. به‌جای ساختن دیوارهای محکم برای اتاق‌های اجتماعات ، میتونین این درب آلومینیومی و شیشه ای متحرک رو امتحان کنین.

آیا درب آلومینیومی برای حمام مناسبه

آلومینیوم در برابر رطوبت و رطوبت مقاوم هست. آلومینیوم در برابر رطوبت بسیار مقاومه. این باعث میشه یکی از بهترین مواد برای ساخت درهای حمام باشه زیرا در اثر ریختن آب اضافی و رطوبت داخل حمام آسیب نمی‌بینه.

بیشتر بخونین: پنجره دوجداره طرح چوب

فناوری به کار رفته در درب های ورودی

درب آلومینیومی مدرن

فناوری در ساخت ، امنیت و طراحی درب آلومینیوم در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته. در نتیجه ، درها مانند مهندسی بالا ، ویژگی های هوشمند و عایق بندی بالا ، حداکثر امنیت دارن. باید به این نکته توجه داشته باشین که درب های آلومینیومی از بهترین متریال های پیشرفته استفاده شده باشد و ظاهری شیک و مدرن داشته باشه.

پنجره های شیشه ای یا درهای نامناسب می‌تونه برای کارآیی منزل شما مضر باشه. با اجازه خروج گرما از طریق ترک ها و ساختار ناکارآمد ، آنها سیستم گرمایشی شما رو مجبور می‌کنن تا به طور مداوم برای حفظ سرعت کار کنه.وقتی صحبت از عملکرد حرارتی می‌شه ، آلومینیوم در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و عایق خوبی رو ارائه می‌ده. با شیشه دو جداره عایق ترکیب کنین تا هم از دست دادن گرما و هم ورود آب سرد به خانه شما محدود بشه. همراه با گزینه‌های شیشه‌ای مناسب ، قاب در و پنجره آلومینیومی شما می‌تونه به شما کمک کنه.

بیشتر بخونین: درب آلومینیومی ورودی ساختمان

خرید درب آلومینیومی مدرن

درب آلومینیومی مدرن

مشاوران و کارشناسان صنایع فرکو همه روزه و به طور شبانه‌روزی در خدمت شما عزیزان هستن و تمام سعی ما برای بهترین ثبت سفارش برای شماست که می‌تونین از طریق راه های ارتباطی مانند واتساپ ، تماس (09101767773) و پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین و در ارتباط باشین.

لازم به ذکر است که تمامی نمونه کارهای درب آلومینیومی مدرن علاوه بر سایت داخل پیج اینستاگرام قرار دادیم تا شما مشتریان به راحتی بتوانید با اطمینان کامل کار مورد نظر خودتون رو ثبت کنین و کار شما در کمترین زمان آماده و با ماشین باربری مخصوص شیشه و آینه ارسال می‌شه. قابل ذکر هست که هر هفته داخل پیج اینستاگرام فرکو مسابقات هیجان انگیزی برگزار می‌شه که به قید قرعه جوایز میلیونی تقدیم حضورتون میشه.

ارسال به سراسر کشور و خارج از کشور در صنایع فرکو فراهم هست و محدودیتی ازین جهت وجود نداره.

اینستاگرام فرکو

برای سفارش و یا مشاوره می‌تونین از طریق زیر اقدام کنین :

برخی سوالات شما:

مزایای درب آلومینیومی مدرن چیه؟

پایداری بالا – بهره وری انرژیی – ایمنی و امنیت و……

درب آلومینیومی چیست؟

آلومینیوم ماده ای نقره ای اس که سبک و مقاوم در برابر خوردگی اس. از این فلز برای ساخت درب برای خواص تجاری و مسکونی استفاده می‌شه. آنها در اشکال و اندازه های مختلف ، معمولا در ترکیب….برای خواندن ادامه مطلب وارد سایت بشین…

آیا از درب های آلومینیومی برای حمام استفاده می‌کنن؟

یک درب آلومینیومی برای سرویس بهداشتی شما ایده آل هست. این می‌تونه در برابر آب و دمای شدید مانند گرما یا سرما مقاومت کنه . به علاوه ، درب نیز …..برای خواندن ادامه مطلب وارد سایت بشین….

آیا از درب های آلومینیومی در ادارات می‌شه استفاده کرد؟

از طرح های درب آلومینیومی مدرن به طور گسترده ای برای فضاهای اداری استفاده می‌شه . از درب آلومینیومی می توان به روش های مختلفی به عنوان درب ورودی یا حتی تقسیم‌کننده اتاق استفاده کرد. به جای ….

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو