Home
پنجره دوجداره ترمال بریک

پنجره دوجداره ترمال بریک

صفحه اصلی » مقالات » کلینیک ساختمانی » پنجره دوجداره ترمال بریک

با گسترش گرمایش جهانی و استفاده روزافزون از سوخت ها ، کره‌ی زمین روز به روز در حال آلوده‌تر شدن هست . یکی از تهدیدهای اساسی سوزوندن سوخت‌های فسیلی اس که برای گرمایش خونه‌ها به کار می‌ره. پنجره دوجداره ترمال بریک یک انتخاب بسیار مناسب برای بهینه‌سازی انرژی در تمام ساختمون‌های مسکونی و تجاری اس. استفاده از پنجره های ترمال بریک علاوه بر کمک به حفظ طبیعت هزینه های ناشی از مصرف سوخت رو نیز کاهش می‌ده . همچنین خرید پنجره آلومینیومی ترمال بریک یک راه حل مناسب برای حفظ گرمایش تولید شده در خونه‌هاست .شما کافیست برای مشاوره‌ی رایگان با این شماره 02188068352 تماس بگیرین.متخصصین فرکو با بهترین مشاوره برای شما بهترین کیفیت با کمترین قیمت رو تهیه می‌کنن.

واژه Thermal break در واقع یک واژه انگلیسی به معنای شکست حرارتی هست . در واقع در پنجره های ترمال بریک برای جلوگیری از انتقال حرارت و هدر رفت انرژی از یک شکست حرارتی استفاده می‌شه. این شکست حرارتی چرخه انتقال حرارت رو قطع می‌کنه. ما در این مقاله می‌خوایم در مورد پنجره دوجداره ترمال بریک صحبت کنیم . با ما همراه باشین.


ترمال بریک چیه

ترمال بریک یا همان شکست حرارتی قطعه ای از مواد نارسانا با انتقال حرارتی کم هست که بین دو قسمت داخلی و خارجی فریم آلومینیومی قرار می‌گیره. این قطعه جریان انتقال انرژی حرارتی بین مواد رسانا رو کاهش داده یا از اون جلوگیری می‌کنه. پنجره های ترمال بریک اغلب در مقایسه با پنجره های بدون ترمال بریک دارای عملکرد بالاتری از لحاظ حرارتی و همچنین با فریم های باریک‌تر هستن.

معمولا یک ماده با قابلیت رسانایی حرارتی کم ، مانند پلیمر به عنوان مانع بین دو ماده رسانا استفاده می‌شه. مواد پلیمری مقاومت بالایی در برابر انتقال حرارت دارن و می‌تونن تا 500 برابر بهتر از آلومینیوم عایق بندی کنن. پروفیل‌های حرارتی شکست مقدار Uf بسیار کمتری دارن و در نتیجه حرارت کمتری منتقل می‌شه.


لزوم استفاده از ترمال بریک در پنجره آلومینیومی

آلومینیوم رسانای خوبی برای انتقال گرما و سرماست . به همین دلیل پنجره هایی که با فریم آلومینیوم طراحی و تولید می‌شن ، ممکنه انرژی زیادی رو از طریق همرفت حرارتی در فریم ها ، هدر بدن . این هدر رفت انرژی به این صورت شکل می‌گیره که دمای تولید شده در داخل خونه به بیرون از اون نفوذ کنه . و یا دمای بیرون به داخل نفوذ کنه . این مسئله هنگامی اهمیت پیدا می‌کنه که ما در داخل فضا نیاز به حرارت و یا خنکی داریم ولی این حرارت و یا خنکی ایجاد شده به خارج از فضا نفوذ می‌کنن و جای خود رو به هوای وارد شده می‌دن . در این هنگامه که تمامی انرژی تولید شده توسط دستگاه های تبادل حرارت به هدر می‌ره .

در و پنجره

می توان گفت هدر رفت حرارتی تنها عیب پنجره های آلومینیومی اس . اما اصلا جای نگرانی نیست چون به وسیله استفاده از ویژگی ترمال بریک می توان به نوعی عایق بندی دست پیدا کرد . که در پنجره های آلومینیومی استفاده می‌شه و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کنه .


ترمال بریک چگونه کار می‌کنه

استفاده از موانع حرارتی در پنجره های آلومینیومی ترمال بریک ، توانایی عایق کاری رو بسیار بهبود می‌ده. حال می‌خوایم فریم پنجره های ترمال بریک رو زیر ذره بین فرکو قرار بدیم . عاملی که موجب انتقال حرارت در فریم های آلومینیومی می‌شه، خود عنصر آلومینیوم هست . راه‌های زیادی برای انتقال حرارت وجود دارن که از حوصله بحث خارج هست . اما عاملی که در این پنجره ها حرارت رو عبور می‌ده، همرفت هست .

بنابراین برای قطع کردن چرخه انتقال حرارت از طریق همرفت ، می بایست خود فریم دچار شکست باشه. تا حرارت رو انتقال نده . بنابراین در قسمت داخلی فریم یک شکست ایجاد می‌کنن . تیغه پلی آمید به عنوان یک نارسانا میان دو قسمت جدا شده قرار می‌گیره تا یک مانع حرارتی ایجاد کرده و انتقال حرارت رو کاهش بده. پنجره های آلومینیومی ترمال بریک ، مجهز به این عایق بندی هستن و در نتیجه ، از نظر مصرف انرژی بسیار بهتر عمل می‌کنن .


ترمال بریک رزین یا پلی آمید

مزایای ترمال بریک پلی آمید نسبت به ترمال بریک رزین بسیار بیشتر هست . در مقررات ملی ساختمان به استفاده از ترمال بریک پلی آمید نسبت به رزین توصیه شده اس . پلی آمید دارای عملکرد حرارتی بهتری نسبت به رزین هست . در ادامه به این مزیت ها اشاره می‌شه:

  • توانایی داشتن مانع حرارتی بزرگ‌تر یعنی نوارهای پلی آمید تا 30 میلی‌متر در مقایسه با ترمال بریک رزینی PU 6/5 میلی‌متر .
  • دستیابی به گزینه‌های دو رنگ پلی آمید بسیار آسون‌تر و ارزون‌تر هست ، به این معنی که قبل از مونتاژ می‌توان قسمت‌های جداگانه رو رنگ آمیزی کرد.
  • پلی آمید دارای خواص مکانیکی مشابه آلومینیوم هست ، یعنی پروفیل های مونتاژ استقامت خود رو حفظ کرده و از استحکام بسیار بیشتری برخوردارن. پلی آمید دارای ضریب حرارتی یکسان با آلومینیوم (نقطه ذوب و غیره) هست ، بنابراین هنگام قرار گرفتن در معرض سرما یا گرمای شدید ترک نمی‌خوره و مخدوش نمی‌شه.
  • رزین هنگام ذوب شدن یا مشتعل شدن در صورت آتش‌سوزی گازهای سمی تولید می‌کنه. پلی آمید یک ترکیب فایبرگلاس هست به این معنی که می‌تونه بدون ترک خوردگی خم بشه و به راحتی می‌تونه پنجره های خمیده و قوسی ایجاد کنه.
  • (رزین ضعیف می‌شه و تحت فشار کششی متلاشی می‌شه) کاهش بسیار زیاد تراکم / مه گرفتگی واحدهای آب بندی شده.

پنجره دوجداره ترمال بریک با ویژگی های منحصر به فرد

همون‌طور که پیش‌تر نیز به اون اشاره شد ترمال بریک یعنی شکست حرارتی که به عنوان یک عایق در درون ساختار پنجره آلومینیومی به کار میره. در واقع این شکست حرارتی عایق و مانعی دائمی اس . این عایق در مقابل انتقال حرارت مقاوم هست . در واقع این سیستم درون قاب های پنجره قرار می‌گیره . در تصویر بالا نمونه ای از ایجاد عایق حرارتی ترمال بریک در پنجره آلومینیومی رو مشاهده می‌کنین . ایجاد حفره های متعدد که درون این حفره ها از هوا پر می‌شه باعث افزایش قدرت عایق بندی می‌شه . هوا مانند یک عایق حرارتی و صوتی عمل می‌کنه . پایه ی اصلی بسیاری از عایق‌ها استفاده از هوا درون حفره هست. چیزی که حتی در ورق های یونولیتی و یا پشم سنگ که عایق های دیوار هست نیز مشاهده می‌شه.

اما اصلی ترین ویژگی به کار رفته درون فریم های آلومینیومی ، ایجاد یه شکست درون فریم هست . که معمولا توسط یک تیغه پلی آمید پر می‌شه. این شکست چرخه انتقال حرارت رو قطع می‌کنه.

جلوگیری از اتلاف انرژی در پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره دوجداره ترمال بریک.سیاه کشویی

همانطور که متوجه هستین ، در شرایط فعلی با کمبود منابع طبیعی سوخت مواجه هستیم . و روز به روز با سوزوندن بیشتر این سوخت ها با معضلات بیشتری مواجه می‌شیم . این معضلات از طرفی مرتبط با سوزوندن سوخت‌های بیشتر هست که باعث آلودگی کره زمین می‌شه که مضرات زیان باری به زندگی ما وارد می‌کنه . و از طرفی استفاده از سوخت‌های تجدید ناپذیر منبع این سوخت‌ها رو به سمت پایان می‌رسونن . در نتیجه بهترین راه حل در برابر این معضلات اینه که تا حد امکان استفاده از اونا رو به حداقل برسونیم . اما چگونه ؟ با جلوگیری از هدر رفت انرژی های تولید شده به وسیله اونا . در واقع می‌بایست این انرژی های تولید شده رو تا آخرین لحظه استفاده کنیم و از هدر شدن اونا جلوگیری کنیم .


استفاده از پنجره ترمال بریک در ساختمون‌های سبز

پنجره دوجداره ترمال بریک

در سال‌های اخیر مباحث زیادی برای استفاده از راهکار های سبز در ساخت ساختمون‌ها در نظر گرفته می‌شه . تمام استراتژی تعریف شده برای داشتن یک خانه سبز اینه که در اون هدر رفت انرژی به صفر برسه . حتی ساختمون‌هایی وجود دارن که خود تولید انرژی می‌کنن .

اتلاف انرژی تنها مختص به فصل زمستون نیست . گرچه در فصل زمستان اتلاف بیشتری صورت می‌گیره . اما باید توجه داشت وقتی ما از جوگیری از هدر رفت انرژی صحبت می‌کنیم . منظور ما تمامی فصول سال هست . بنابراین این موضوع رو به دو بخش زمستون و تابستون تقسیم کردیم . تا موضوع برای شما بیشتر جا بیوفته :

ترمال بریک چگونه باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی می‌شه

پنجره دوجداره ترمال بریک

در واقع پنجره های دوجداره ترمال بریم در دو مورد باعث حفظ انرژی می‌شن :

  1. جلوگیری از اتلاف انرژی در تابستون
  2. جلوگیری از اتلاف حرارت در زمستون

جلوگیری از اتلاف انرژی در تابستون

پنجره آلومینیومی ترمال بریک.ثابت

مهم‌ترین ویژگی پنجره آلومینیومی ترمال بریک وجود یک عایق حرارتی اس که در ساخت و تولید این نوع پنجره بکار رفته اس. براساس این عایق حرارتی در تابستون از ورود حرارت بالای بیرون به داخل ساختمان و بالطبع از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنه. همین امر موجب می‌شه که دمای پایین ایجاد شده درون فضا به بیرون نفوذ نرده و هدر نره . که از جمله مزایای قابل تحسین در این تکنولوژی نتیجه مثبت اون در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی اس.

جلوگیری از اتلاف حرارت در زمستون

پنجره آلومینیومی ترمال بریک.دو حالته

عکس این مسئله در زمستان و در مورد ایجاد حرارت برای گرم نگه داشتن فضا داخلی مطرح می‌شه . که عمده هدر رفت انرژی و استفاده از وسایل گرمایشی که با سوخت کار می‌کنن در فصول سرد سال صورت می‌گیره. لذا جلوگیری از خروج حرارت ایجاد شده و همچنین نفوذ هوای سرد بیرون اهمیت بالایی پیدا می‌کنه . معضلی که با استفاده از پنجره دوجداره ترمال بریک به اون پاسخ داده می‌شه .

با استفاده از پنجره دوجداره ترمال بریک حرارت تولید شده درون فضای داخلی راهی برای نفوذ به بیرون پیدا نمی‌کنه. این در حالی اس که هوای سرد بیرون نیز به داخل نفوذ نمی‌کنه . این مسئله موجب می‌شه که ما نیاز به روشن نگه داشتن وسایل حرارتی در تمام طول روز نداشته باشیم .همین مسئله استفاده از انرژی رو به حداقل می‌رسونه .

مزایای پنجره دوجداره ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک.لولایی

پنجره آلومینیومی ترمال بریک یک انتخاب عالی و بجاست. چراکه علاوه بر ترمال بریک بودن اون که همان شکست حرارتی یا عایق حرارتی است. (که علاوه بر حرارت مانع خوبی برای عبور صدا نیز هست ) بدلیل فریم آلومینیومی نیز از ویژگی های بارزی که در ادامه خواهیم گفت برخوردار هست . در واقع پنجره دوجداره ترمال بریک تلفیقی از چند سازه با کیفیت بالا و ویژگی های با اهمیت هست . شایان ذکر هست که با استفاده از پنجره های ترمال بریک شاهد کاهش حدوداً ۳۸٪ اتلاف انرژی حرارتی در فصول سرد سال . ۳۲٪ کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل های گرم سال . کاهش ۲۸٪ مصرف سوخت . و ۲۰٪ کاهش هزینه های اولیه تأسیسات در سرمایه گذاری . و به مقدار قابل توجهی کاهش آلودگی صوتی خواهیم بود .

پنجره دوجداره ترمال بریک.چوب پنبه

استحکام و مقاومت متمایز آلومینیوم اونو بتبدیل به متریالی کرده هست که هرگز نفطه ی انفضا خواهد داشت. پنجره های آلومینیومی به دلیل مزایای فوق‌العاده مورد توجه معماران هستن . پنجره ها و درهای سبک و در عین حال محکم آلومینیومی رو می توان در ترکیب های بسیار متنوعی پیکربندی کرد. مزایای قاب های آلومینیومی عبارت اند از :

  • فریم های باریک
  • بادوام
  • خطوط دید باریک
  • تعمیر و نگهداری کم
  • جلوگیری از هدررفت انرژی

فریم آلومینیومی در پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک.آشپزخانه

آلومینیوم فلزی اس با مقاومت بالا و سختی زیاد که به عنوان یک ماده اولیه در تولید و ساخت درب و پنجره کاربردهای فراوانی داره. علاوه بر استحکام ، از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و دمای متغیر جوی نیز برخوردار هست. و خاصیت ضد زنگ بودن اون از ویژگی‌های بارز اون در صنعت ساختمان سازی به شمار میاد.
آلومینیوم به تنهایی رسانای گرما و سرماست. ولی با کار گذاشتن تیغه پلی آمید عایق بین فریم آلومینیوم. فضای خالی موجود در بین جداره بیرونی و جداره داخلی پر می‌شه. و در نهایت پروفیل آلومینیوم به یک عایق و در اصل به ترمال بریک تبدیل می‌شه.
فرکو شرکتی معتبر با تجربه و تخصص کافی. در امر تولید و ساخت انواع سازه های آلومینیومی. با کیفیت بالا و قیمت مناسب آماده پذیرش سفارش‌های شما عزیزان هست.


باریک بودن فریم آلومینیومی

پنجره آلومینیومی ترمال بریک.آکاردئونی

باریک بودن قاب تمرکز رو روی شیشه قرار می‌ده و متعاقباً بر روی منظره ای که از پشت شیشه نگاه می‌کینم . سیستم‌های درب چند صفحه ای اغلب با فریم آلومینیومی ساخته می‌شن تا زندگی داخل و خارج رو تسهیل کنن. به این معنی که این فریم ها یک ارتباط دهنده فوق‌العاده بین جهان بیرون از خونه و داخل هستن . فریم های آلومینیومی میلگارد در رنگهای آنودایز شده یا پخته شده برای ماندگاری طولانی مدت در دسترس هستن. همچنین گوشه‌های مهر و موم شده شیشه ها که به صورت مکانیکی به هم متصل شدن در طول سال‌ها قابل استفاده هستن بدون اینکه دچار خسارت بشن.


طراحی مدرن پنجره آلومنیومی

پنجره دوجداره ترمال بریک.ثابت2

پنجره های آلومینیومی بین معماران بسیار محبوب هستن . این متریال خطوط تمیز طراحی مدرن رون برجسته می‌کنه . سری پنجره های آلومینیومی نه تنها زیبا هستن ، بلکه برای رسیدن به چشم انداز معماری منحصر به فرد بسیار بادوام هستن. باریک بودن فریم این پنجره ها به شما چشم اندازی بی نقص ارائه می‌ده . و انعطاف پذیری متریال آلومینیوم باعث می‌شه که این پنجره ها رو در مدل‌های مختلف بتوان طراحی و تولید کرد .


پنجره دوجداره ترمال بریک (17)

مشکل عمده پنجره آلومینیومی ، عدم عایق بودن نسبت به حرارت بود که سبب شد که مهندسان نوعی پروفیل رو ایجاد کنن که عایق گرما باشه.

پروفیل های مورد استفاده در صنعت ساخت در و پنجره ،از تعبیه نوعی تسمه ی پلی آمید که ۵۰ درجه برودت تا ۲۲۰ درجه حرارت رو تحمل می‌کنن تشکیل شده اس.

پنجره دوجداره ترمال بریک سفید

مزیت پنجره دوجداره

افزایش کارایی حرارتی

پنجره دوجداره ترمال بریک سفید

کاهش قابل توجه تلفات و افزایش گرما به این معنی اس که حفظ دمای داخل خانه راحت تر هست. پنجره های دو جداره عایق های موثرتری نسبت به پنجره های تک جداره هستن ، زیرا به تثبیت دمای خونه شما کمک می‌کنه و عایق رو از اثرات شدید دمای بالا تامین می‌کنه. کاهش تلفات و افزایش حرارت باعث می‌شه خونه شما در تابستون سردتر و در زمستون گرمتر بشه.

بهبود کارآیی انرژی و صرفه جویی در قبوض برق

پنجره دوجداره هزینه های گرمایش و سرمایش رو به میزان قابل توجهی کاهش می‌ده و به ارزیابی رتبه انرژی در خونه شما کمک می‌کنه. تقریباً نیمی از انرژی مورد استفاده در خانه‌های استرالیایی به تغذیه سیستم های گرمایش و سرمایش می‌رسه، پنجره های دو جداره نیاز شما رو به بالا بردن سطح کولر یا بخاری برای رسیدن به دمای راحت کاهش می‌ده تا در نهایت از برق کمتری استفاده کنین. راندمان بالای پنجره های دو جداره می‌تونه در مقایسه با پنجره های تک جداره تا 30 درصد اتلاف یا افزایش حرارت رو کاهش بده و هزینه برق شما رو به میزان قابل توجهی کاهش بده.


پنجره دوجداره ترمال بریک در رنگ‌های متنوع و طرح چوب

طیف گسترده ای از انواع رنگ بندی در پنجره دوجداره ترمال بریک وجود داره. که این گستره ، مجموعه ای از دویست رنگ متمایز و متنوع هست . تنوع رنگی بالای پنجره های ترمال بریک مجموعه فرکو می‌تونه پاسخگوی تمامی سلایق و طراحی های خاص باشه . کافیست تا با مشاوران فرکو تماس بگیرین و رنگ مورد نظر خود رو سفارش بدین . از جمله‌ی رنگ‌های بی‌شمار پنجره دوجداره ترمال بریک مجموعه فرکو می توان از ۳ رنگ اصلی و پایه در صنعت ترمال بریک نام برد که شامل موارد زیر هست :

رنگ‌های پودری الکترواستاتیک

پنجره دوجداره ترمال بریک رنگی

قابل ذکر هست که امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی از دیگر مزیت های قابل استفاده در این نوع پنجره هاست. یعنی شما می‌تونین از یک رنگ برای نمای داخلی فضای خود استفاده کنین ، در حالیکه نمای بیرونی ساختمان شما دارای رنگی همخوان با در و پنجره های دیگر هست . این موضوع ب خصوص در مدل آلوود پنجره دوجداره تمال بریک مشاهده می‌شه .

پنجره آلومینیومی ترمال بریک آنادایز شده

پنجره های ترمال بریک آنادایز شده در مناطق جوی گرم و خشک که جزو مناطق گرمسیر هستن کارایی و عملکرد بهتری نسبت به پنجره های UPVC رنگی و دکورال دارن. ماهیت این پنجره ها در مقابل تغییرات آب و هوایی مناطف گرم و خشک بهتر از انواع دیگر عمل می‌کنه و این رنگ پس از مدتی دچار ریختگی و یا تغییر رنگ نمی‌شه.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک بهتر هست یا uPVC

پنجره دوجداره ترمال بریک

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد ویژگی ترمال بریک تنها برای پنجره های آلومینیومی مورد استفاده قرار می‌گیره . اما این اصلا به این معنی نیست که پنجره های uPVC دارای عایق بدی نیستن . دلیلی که باعث می‌شه ما برای پنجره های آلومینیومی از تیغه پلی آمید استفاده کنیم رسانا بودن آلومینیوم هست . که باعث می‌شه حرارت از طریق فریم پنجره انتقال پیدا کنه . اما پنجره های uPVC از پلاستیک ساخته می‌شن . ماهیت پلاستیک به تنهایی نارسانا هست . بنابراین هیچ مشکل انتقال حرارتی در پنجره های uPVC وجود نداره که بخوایم با استفاده از شکست حرارتی اونو رفع کنیم .

توجه داشته باشین که ترمال بریک به عنوان یک ارزش افزوده نسبت به پنجره های uPVC مطرح نمی‌شه . و تنها مشکل عایق بندی رو حل می‌کنه . برای انتخاب مناسب میان پنجره های آلومینیومی و uPVC بهتر هست که تمامی ویژگی‌های این دو پنجره را مورد بررسی قرار بدین و سپس انتخاب مناسب خود رو داشته باشین . در مقاله‌ی زیر پیش‌تر این دو متریال رو مورد مقایسه قرار دادیم . با کلیک بر روی لینک زیر می‌تونین این مطلب رو مطالعه کنین .

قیمت پنجره دوجداره ترمال بریک

عوامل مؤثر در قیمت نهایی متعدد هست. و بر پایه ابعاد ، نوع جنس و کیفیت اجزا و قطعات. و هم چنین رنگ و… متغیر هست . آنچه که مسلمه قیمت در پنجره آلومینیومی ترمال بریک.از هر نظر با احتساب دوام ، کیفیت ، استحکام ، کارایی و زیبایی متمایز. در این نوع پنجره ها از سایر پنجره های عادی و حتی پنجره های یو پی وی سی و چوبی بالاتر هست.
مناسبت ترین قیمت را با بالاترین‌ کیفیت. در صنایع تخصصی فرکو تجربه کنین.
زیباترین و متنوع ترین انواع پنجره آلومینیومی ترمال بریک رو از فرکو بخواهید. برای اطلاع از قیمت به روز درب و پنجره های تولیدی کمپانی فرکو می‌تونین با مشاوران بخش فروش فرکو تماس بگیرین : 02188068352

مشاوره پنجره دوجداره ترمال بریک

و یا بر روی تصویر زیر کلیک کنید

انواع پنجره دوجداره ترمال بریک

پنجره دوجداره ترمال بریک رو می‌توان در انواع مدل های کشویی ، لولایی ، آکاردئونی و … تولید کرد .

پنجره دوجداره ترمال بریک (24)

طراحی این مدل از پنجره در واقع منحصر می‌شه به قاب اون که دارای ویژگی شکست حرارتی باشه . بنابراین در هر منطقه ای که هدررفت انرژی بسیار قابل توجه هست استفاده از این پنجره ها توصیه می‌شه . و همچنین از این فناوری می توان در فریم های انواع در و پنجره های آلومینیومی استفاده کرد . پس کافی‌اس که پنجره مورد نظر خود رو انتخاب کنین و اون رو به شرکت مورد اعتماد خود بسپارین .

در تصویر بالا زاویه ی کوچکی از استفاده از فناوری ترمال بریک در یک پنجره رو می‌تونین مشاهده کنین . جدا ساختن قسمت بیرونی پنجره از قسمت داخلی آن و ایجاد یک شکست که چرخه انتقال حرارت رو قطع می‌کنه ساختار اصلی پنجره ترمال بریک هست . این فاصله معمولا با یک ماده که نارسانای حرارت هست پر می‌شه .


انواع رنگ پنجره دوجداره ترمال بریک

پنجره دوجداره ترمال بریک رنگی

پنجره های دوجداره ترمال بریک کمپانی فرکو در انواع رنگ ها و طرح چوب قابل تولید هستن . این مسئله موجب می‌شه که تمامی سلایق و طراحی ها رو پوشش بده . می‌تونین از رنگ های خنثی برای نمای ساختمان خود و یا از پنجره دوجداره طرح چوب استفاده کنین . این تنوع بالای رنگی پنجره های آلومینیومی باعث می‌شه که دست شما طراح برای انتخاب این درب پنجره باز باشه . به راحتی محصول مورد نظر خود رو در طرح و رنگ دلخواه سفارش بدین .

پنجره دوجداره ترمال بریک طلایی

پروفیل آلومینیوم رو می توان با رنگ های مختلف تولید نمود.که پنجره آلومینیومی ترمال بریک طلایی از رنگ های محبوب در این مجموعه هست. که متقاضی خاص خود را داراست. ساخت پروفیل آلومینیوم طلایی طی فرآیند متفاوتی انجام می گیرد. تولید پوشش رنگ طلایی. با روش آندایزینگ آلومینیوم طی اجرایی بی نقص. با نیاز به علم و تخصص صورت می‌گیره.

پنجره دوجداره ترمال بریک شامپاینی

نوع دیگری از رنگ های ترمال بریک ، پنجره آلومینیومی ترمال بریک شامپاینی هست. که بدلیل رنگ خاص خود با انواع طراحی داخلی و نمای خارجی ساختمان ها مطابقت داشته و در نهایت زیبایی و جذابیت مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته اس.
پروفیل آلومینیوم رنگی از انواع پر کابرد آلومینیوم صنعتی اس. که در انواع مختلف سازه های آلومینیومی چون درب و پنجره .و میزو صندلی و اجراهای ساختمانی قابل سفارش و ارائه هست.
شرکت تولیدی تخصصی فرکو. با بالاترین استانداردهای روز دنیا. آماده خدمت رسانی و پذیرش سفارشات و پاسخگویی به تمام سوالات شما مشتریان عزیز هست.

خرید پنجره دوجداره ترمال بریک
خرید حضوری به آدرس زیر:

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن


تماس تلفنی : tel:+982188068352

پرسش و پاسخ در مورد پنجره دوجداره ترمال بریک

ضرورت استفاده از پنجره های دوجداره

اساسی سوزاندن سوخت‌های فسیلی است که برای گرمایش خانه ها به کار می‌ره . پنجره دوجداره ترمال بریک یک……

ترمال بریک چیست ؟

ترمال بریک یعنی شکست حرارتی که به عنوان یک عایق در درون ساختار پنجره آلومینیومی به کار میره. در واقع این شکست حرارتی ……

انواع پنجره دوجداره ترمال بریک کدام هستن ؟

پنجره دوجداره ترمال بریک رو می توان در انواع مدل‌های کشویی ، لولایی ، آکاردئونی و … تولید کرد .

22 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر . تاثیر استفاده از پنجره دو جداره ترمال بریک با نوع معمولی در حدی است که در اقلیم هایی که خیلی سرد نیستند نیاز به استفاده باشه ؟

    1. با سلام خدمت شما خانم رضایی عزیز ، با توجه به شرایط اقلیمی کشور عزیزمان استفاده از پنجره های عایق بندی شده نه تنها در فصول سرد سال که در فصول گرم سال نیز تا حد زیادی از نفوذ گرما به فضای داخلی جلوگیری می کنند . لذا بله موثر هستند . شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید . تلفن تماس : 02188068352

    1. با سلام خدمت شما جناب طالبی عزیز ، عایق های هر دو نوع از پنجره ها تا حد زیادی مناسب شرایط اقلیمی کشور عزیزمان هستند . شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید . تلفن تماس : 02188068352

    1. با سلام خدمت شما . متریال UPVC خود به تنهایی از جنس پاستیک و نارسانا می باشد . بنابراین نیازی به استفاده از شکست حرارتی ندارد . شکست حرارتی برای متریال هایی همانند آلومینیوم که حرارت را انتقال می دهند استفاده می شود .

    1. با سلام خدمت شما . برای سفارش محصول مورد نظر خود با واحد فروش فرکو از طریق شماره تماس مقابل در ارتباط باشید : 02188068352

  2. سلام ببخشید دوجداره ترمال بریک قیمتش چقدره ؟ و اینکه فقط پنجره ترمال بریک عایق حرارتی داره ؟

    1. با سلام خدمت شما ، بله ، ویژگی ترمال بریک برای درب و پنجره های آلومینیومی استفاده می شود تا از انتقال حرارت در این متریال جلوگیری شود . برای اطلاع از قیمت دقیق محوصل مورد نظر خود با مشاوران ما تماس بگیرید . کازشناسان فرکو پس از بررسی ایعاد مورد نظر شما قیمت دقیق را تخمین می زنند و به شما اعلام می کنند . تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام ، بله تمامی درب ها و پنجره ها در ابعاد دلخواه شما تولید می شوند . برای سفارش با شماره مقابل تماس بگیرید : 02188068352

  3. سلام ببخشید من برای پنجره شیشه منحنی میخوام ، شیشه منحنی هم دو جداره می زنید ؟

    1. سلام بله ، شیشه های منحنی متناسب با مشخصات دقیق مورد نظر شما تولید می شوند . برای سفارش و یا مشاوره با شماره مقابل تماس بگیرید : 02188068352

    1. سلام وقت شما بخیر ، بله فریم های منحنی و شیشه های مخصوص آن متناسب با سفارش شما تولید می شود . برای سفارش با شماره مقابل تماس بگیرید : 02188068352

  4. وبلاگ نوشته شده فوق العاده عالی و کاربردی بود ممنون از متن خوبتون من واقعا اطلاعات مفیدی دریافت کردم

    1. پنجره های رزینی مدل های قدیمی ار ترال بریک هستند که به دلیل ناکارامدی منسوخ شده اند . استفاده ار پلی آمید روش کارامدتری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو