Home
شیشه سکوریت پنجره

درب آلومینیومی شیشه ای

درب آلومینیومی شیشه ای به دری گفته می شود که جنس فریم آن از آلومینیم می باشد . درب های آلومینیومی می توانند در انواع مدل های مختلف تولید شوند . معمولا درب های شیشه ای می توانند درب های محوطه ، بالکن ها ، حیاط ، و یا درب های اتاق ها باشند . درب آلومینیومی شیشه ای در واقع دربی است که دارای یک فریم آلومینیومی در جداره ی اطراف خود می باشد . و در قسمت میانی از یک و یا دو جداره شیشه استفاده می شود . البته امکان استفاده از سه جداره و یا بیشتر نیز برای درب ها برقرار است . اما از این درب های خاص تنها د موارد بسیار خاص موارد اقلیمی استفاده می گردد .

در ادامه به بررسی انواع درب آلومینیومی شیشه ای که می توان از آن در انواع فضا های مختلف استفاده کرد می پردازیم . و سپس انواع شیشه قابل استفاده در این درب های را مورد بررسی قرار خواهیم داد .

درب آلومینیومی شیشه ای چگونه ساخته می شود

درب آلومینیومی

درب های آلومینیومی شیشه ای را می توان در انواع سایز ها سفارش داد . در واقع این درب ها به صورت از پیش ساخته موجود نیستند . کارفرمایان متناسب با مساحت اجراییشان برای انواع درب ها و فضا ها به کارخانه های تولید درب های آلومینیومی مراجعه می کنند . و ابعاد دقیق درب مورد نیاز خود را سفارش می دهند . این درب ها که از متریال آلومینیوم تولید می شوند در انواع فضاها کاربرد دارند . درب های آلومینیومی در انواع مدل های ریلی، دوطرفه، کلنگی، محوری و … قابل تولید هستند . بنا به مساحت مورد نیاز باز شو و یا درب ها و ارتفاع آن ها نوع مدل آن ها متفاوت خواهد بود . که در ادامه به ذکر توصیه هایی برای خرید مناسب خواهیم پرداخت .

درب آلومینیومی ریلی یا کشویی

درب آلومینیومی 2

درب آلومینیومی ریلی به صورت کشویی باز و بسته می شود . در واقع اتصالات متفاوت این درب است که باعث می گردد نحوه بازشوی این درب ها متفاوت از دیگر درب ها باشند . در قسمت بالا و پایین این درب ها دو ریل قرار می گیرد که جداره های شیشه ای درون این ریل ها چفت می شوند . با جابجا کردن این جداره های کشویی می توان درب را باز و بسته نمود .

موارد استفاده

از درب های ریلی معمولا برای فضا هایی استفاده می شود که باز و بسته کردن درب ها ممکن است فضای زیادی را اشغال کنند . لذا درب های ریلی این امکان را می دهند که نبود فضای دایره و نیم دایره اشفالی توسط درب های لولایی فضای بیشتری را در اختیار ما قرار دهد . یکی دیگر از موارد استفاده از درب آلومینیومی شیشه ای ریلی در مواقعی است که مساحت اجرایی درب بسیار زیاد می باشد . معمولا برای طول های بیشتر از 1.5 متر از درب های کشویی استفاده می شود . دلیل آن نیز هم به خاطر مسئله جایگیری و اشغال فضای داخلی است . و هم اینکه مساحت بالای درب ها باعث سنگین شدن درب ها می گردد . برای مهار وزن این درب ها نیاز به لولا های خیلی قوی می باشد که در اکثر مواقع نیز پاسخ مناسبی نخواهد بود .

درب آلومینیومی دوطرفه

درب آلومینیومی 3

درب آلومینیومی شیشه ای دوطرفه نوعی از درب است . که دارای جداره شیشه ای مجزا که توسط فریم های آلومینیومی محافظت می شوند ، می باشد . این درب ها معمولا به صورت دو طرفه باز می شوند . به این معنی که هم به صورت کشیدنی و هم به صورت هل دادنی کار خواهند کرد . معمولا از این درب ها برای ساختمان ها و قسمت هایی استفاده می شود که نیاز به درب دو طرفه فرار باشد و یا جمعیت زیادی در آن مکان حضور پیدا کنند . درب های فرار نوع خاصی از درب های آلومینیومی دوطرف هستند که این امکان را می دهند که هنگام بروز اتفاقات ناگوار افاد بتوانند از هر طرف آن را هل داده و از محیط خارج شوند .

درب آلومینیومی کلنگی

درب آلومینیومی شیشه ای کلنگی معمولا به درب پنجره ها اختصاص دارد . این درب امکان خروج کامل را به افراد نمی دهد و تنها به صورت محدود قابلیت باز شدن را دارد . لذا از آن برای پنجره ها استفاده می گردد . از طرفی پنجره های کلنگی نیز بیشتر برای فضاهایی کاربرد دارند که تنها نیازمند تبادل هوا را دارند . و از آن ها برای باز شدن کامل شیشه پنجره استاده نمی شود .

درب آلومینیومی محوری

درب آلومینیومی 5

درب های محوری به تمام درب های لولایی گفته می شود که محور آن ها می تواند متصل به سقف و زمین و یا دیوار باشد . در واقع در این نوع از درب ها ، یک محور به حالت ثابت عمل می کند که ما بقی درب در با دوران در این محور باز و بسته می شود . این محور می تواند در انتهای درب ها قرار بگیرد و یا در میانه آن .

شیشه درب آلومینیومی

درب آلومینیومی 6

نکته حائز اهمیت در مورد درب های آلومینیومی شیشه ای استفاده از شیشه مناسب می باشد . برای درب های آلومینیومی شیشه ای می توان از انواع شیشه های مختلف استفاده کرد . این شیشه ها می توانند بنا به نیاز و محل استفاده از شیشه های رفلکس باشند . و یا از شیشه های مات و یا سند بلاست برای درب های اتاق خواب ها و فضاهای دیگر استفاده کرد . شیشه های درب های آلومینیومی ی تواند در انواع شیشه رفلکس ، شیشه سند بلاست ، شیش فلوت ساده ، شیشه رنگی و یا لاکوبل ، شیشه های طرح دار و … باشد .

شیشه های رفلکس معمولا برای نمای بیرونی ساختمان ها مورد استفاد قرار می گیرند . این شیشه ها دارای لایه ای از فلزات و یا اکسید فلزات می بشند که از ورود اشعه های مضر آفتاب به فضای داخلی جلوگیری می کنند . برای اطلاعات بیشتر در مورد شیشه های فلکس می توانید به صفحه شیشه رفلکس چیست مراجعه فرمایید .

شیشه رفلکس درب آلومینیومی

درب شیشه ای دوجداره آلومینیومی

درب آلومینیومی دوجداره

درب های دوجداره شیشه ای نوعی از درب های آلومینیومی شیشه ای هستند . که در آن ها از دو جداره شیشه استفاده می شود . نوع فریم این درب ها با درب های تک جداره متفاوت می باشد . در واقع فریم های درب که به عنوان نگهدارنده شیشه نیز عمل میکنند ، ر درب های رو جداره دارای عرض بیشتری برای جایگیری شیشه ها می باشند . ششیشه ها در این فاصله قرار داده می شوند . یه جداره شیشه قرار گیرفته و سپس به وسیله اسپیسر یک لایه هوا میان این دو جداره قرار می گیرد . و سپس شیشه دوم قرار داده می شود .

درب ها دو جداره موثر برای حفظ انرژی و جلوگیری از هدر رفت آن می باشند . در واقع لایه هوا میانی این دو جداره به عنوان یک عایق حرارتی عمل می کند . و از هدر رفت انرژی داخل به خارج و ورود گرما و یا سرمای هوای بیرون به داخل فضا جلوگیری می کنند .

سفارش شیشه برای درب آلومینیومی شیشه ای

کمپانی فرکو پیشرو در صنعت شیشه و آینه به تولید انواع شیشه های مورد نیاز برای درب های آلومینیومی می پردازد . این شیشه ها می توانند در انواع شیشه های رفلکس ، شیشه های فلوت ساده ، شیشه های مات ، رنگی و … باشند . و در انواع تک جداره و دو جداره تولید شوند .

 برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش با مشاوران ما تماس بگیرید . کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین شیشه های رفلکس و خدمات پس از فروش . تلفن تماس : 02188068352 ، همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشید .

همچنین برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو