Home
درب آلومینیومی ورودی 3

درب آلومینیومی ورودی

درب آلومینیومی ورودی ، یک گزینه ی مناسب برای در و پنجره اس . که می توان از اون برای درب آلومینیومی دستشویی ، برای در حال و ورودی راهرو و … استفاده کرد .

درب آلومینیومی شیشه ای و درب آلومینیومی شامپاینی از کاربردهای روزمره ی آلومینیومه. چراکه این جنس بسیار سبک‌تر از آهن و چوبه. و برعکس درهای چوبی نیاز به مراقبت و لکه گیری نداره. و در برابر رطوبت و تغییرات جوی بسیار مقاومه. و نیز برعکس درهای آهنی ، زنگ نمی زنن. و خورده نمی‌شه .

آلومینیوم جنسی مستحکم در برابر پوسیدگی اس. و هرگز پوست ، پوست نمیشه . انواع مدرن و بروز از درب آلومینیومی ورودی حمام ، دستشویی و … در این سایت قابل مشاهده اس.

درب آلومینیومی ورودی 1
درب های آلومینیومی

گوناگونی طرح درب آلومینیومی

درب آلومینیومی ورودی ، در انواع سبک‌های جدید و متنوع ، در صنایع تولیدی فرکو ساخته و پرداخته میشه . از مزیت های آلومینیوم جنس سفت و مقاوم اونه . که در عین استحکام بسیار سبکه .

درب آلومینیومی ورودی ، ممکنه با مصارف صنعتی ، مسکونی و اداری ساخته بشه . در کمپانی فرکو انواع درب های آلومینیومی ، با کیفیت و استحکام بالا تولید میشن . که مرغوبیت جنس درها و پنجره های اون تضمین شده اس .

برای انتخاب طرح های موجود در سایت ، کافی اس به پیام رسان واتساپ روی صفحه پیام بدین. و اگر طرح خاصی مد نظر دارین ، اون طرح رو از همون طریق برای ما ارسال کنین . تا در کمترین زمان ممکن ، محصول رو در محل دریافت کنین .

در ساخت درب آلومینیومی ورودی ، فولاد ضد زنگ ، ام دی اف ، شیشه معتدل و چوب جامد بکار گرفته شده اس . تا جنسی سخت و مقاوم به عمل بیاد. که در برابر شوک دمایی و زدگی و خوردگی آسیب ناپذیر هست . مشاهده‌ی طرح درب آلومینیومی در این سایت پیشنهاد میشه .

درب آلومینیومی ورودی 2
طرح های در آلومینیوم

کاربرد درهای آلومینیومی

در زمان‌های گذشته ، از در و پنجره های چوبی برای ساختمان سازی استفاده می‌شد . پس از اون رفته رفته آهن هم به این مجموعه پیوست . و ما همه روزه شاهد درهای چوبی و آهنی ، بکار رفته در ساختمان سازی های متنوع ایم . اما در چند سال اخیر ، استفاده از درب های آلومینیومی ورودی ، شدت گرفته اس .

که دلیل این فزونی کاربرد ، داشتن جنس فوق‌العاده‌ی اونه . آلومینیوم جنسی سبک ، ایمن و مقاوم داره . که حمل و نقل اون نیز ، به دلیل وزن کم اون به راحتی صورت می‌گیره. پروفیل آلومینیوم ، در نمای ساختمان و درب و پنجره‌های اداری ، مسکونی و تجاری بسیار پرطرفدار هست . امروزه درب های آلومینیومی جای در های چوبی و آهنی رو گرفته اس .

چرا که نگهداری درهای چوبی و آهنی بسی سخت‌تر هست . نیاز به نگهداری داره و تعمیرات اونا هزینه‌بر هست . این در حالی اس که نگهداری درب آلومینیومی ورودی ، بدون هیچ هزینه ای اس . و ایمنی اون در برابر تغییرات دما و رطوبت بر عمر اون اضافه میکنه .

درب آلومینیومی ورودی 3
کاربرد در آلومینیومی برای ورودی ساختمان

کاربردهای درب آلومینیومی ورودی

درب آلومینیومی ورودی ، قابل استفاده به عنوان :
۱ . درب آلمینیومی دستشویی
۲ . درب آلومینیومی ساده
۳ . درب آلومینیومی ریلی
۴ . درب آلومینیومی شامپاینی
۵ . درب آلومینیومی طرح دار
۶ . درب آلومینیومی سفید
۷ . درب توری آلومینیومی ریلی
۸ . درب آلومینیوم طرح چوب
۹ . درب آلومینیومی رنگی
۱۰ . درب آلومینیومی دوجداره
۱۱ . و … است .
که در ادامه به توضیح مختصر راجع اون می پردازیم . دلیل استفاده ی زیاد این جنس به دلیل ؛ مستحکم بودن ، شکل پذیری راحت ، جنسی با انتقال حرارتی بالا ،رسانای الکتریکی قوی و قیمت‌های مقرون به صرفه‌ی اون هست.

درب آلومینیومی ورودی 4
درب آلومینیوم ریلی ورودی
درب آلومینیومی ورودی 5
درب سفید آلومینیومی ورودی
درب آلومینیومی ورودی 6
درب آلومینیومی ساده ی ورودی

عناصر تشکیل دهنده‌ی آلومینیوم

در ساخت درب آلومینیومی ورودی ، برای اینکه کیفیت و خواص جنس اونو تقویت کنن ، اونو با آلیاژهای مختلفی ترکیب می‌کنن . برای تولید آلومینیوم خالص ، باید ۹۹ درصد ساخت اون بدون افزودن هیچ ناخالصی صورت بگیره . هنگامی که بخوایم یکی از ویژگی‌های آلومینیوم رو بهبود ببخشیم ، به اون ترکیبات دیگری اضافه می‌کنیم .

فلزهایی که آلومینیوم با اون ترکیب میشه شامل : مس ، سیلیسیم ، منیزیم ، منگنز و … هست . که ترکیب با هر کدام از این فلز ها ، ویژگی‌های منحصر به فرد اونو تقویت می‌کنه . به عنوان مثال ترکیب مس و آلومینیوم برای صنعت هواپیماسازی کاربرد داره . یا ترکیب اون با منگنز برای صنایع غذا سازی مورد استفاده قرار می‌گیره .

به هر حال نیت ما در این مقاله بررسی درب آلومینیومی ورودی اس . برای مشاهده‌ی انواع بیشتر از درب آلومینیومی رنگی به این سایت مراجعه کنین.

درب آلومینیومی ورودی 7
درب با پروفیل آلومینیوم

دلیل محبوبیت در های آلومینیومی

همانطور که در مباحث قبلی نیز اشاره شد . درب آلومینیومی ورودی ، جنسی مستحکم دارن. برخلاف مقاومت بالای اون، شاید تصور بر این باشه که باید این درها ضخیم و جاگیر باشن . اما این چنین نیست ، این درها بسیار ضخامت پایینی دارن. اما در مقابل آب و رطوبت آسیب ناپذیر هستن .

علاوه بر اون در برابر آتش‌سوزی هم بسیار مستحکم هستن . و به آسونی در معرض نابودی قرار نمی‌گیرن . علاوه بر کاربرد های بسیار اون ، درب آلومینیومی ورودی ، در طرح‌های گوناگون زیبایی توسط صنایع تولیدی فرکو ساخته و ارائه می‌شه . درب های آلومینیومی به دو صورت تاشو و ریلی در بازار فروش عرضه می‌شن .

که هر کدوم ازین انواع متناسب با سلیقه‌ی مشتری ، یا کاربرد خاص اون در محل انتخاب میشه . برای مثال برای درب آلومینیومی ورودی دستشویی طرح تاشوی اون مناسب‌تر هست . حال آنکه برای بالکن نمونه‌ی درب آلومینیومی ریلی سازگارتره. کاربرد این پروفیل در ساختمان ، با طرح‌های متنوع اونه .

ممکنه برای در ویلا از درب توری آلومینیومی ریلی استفاده بشه. یا برای در حمام درب آلومینیومی رنگی بکار گرفته بشه . درب آلومینیومی طرح دار نیز بسیار زیبا و جذاب هست . برای مشاهده‌ی انواع زیبای این پروفیل کلیک کنین .

رنگ‌بندی زیبای درب های آلومینیومی

رنگ‌ها در هر قسمت از خونه روح بخش ، و باعث نشاط و شادابی منزل هستن . این مهمه که شما هنر ترکیب هارمونی رنگ ها رو ، بشناسین . تا با ترکیب درست اون ، زیبایی دکوراسیون منازل خود رو چند برابر کنین . درب آلومینیومی طلایی یکی از زیباترین انواع اونه . که قابل هماهنگی با دکوراسیون‌های سلطنتی و زرد رنگ هست.

می‌تونین ، رنگ پرده ، مبلمان و حتی شیشه رومیزی یا آینه رنگی خود رو با درب آلومینیومی ورودی ساختمان ست کنین . تا جذابیت و لوکس بودن دکور منزل خود رو تضمین کنین . یا درب آلومینیومی شامپاینی از نمونه رنگ‌های بسیار محبوب و پرطرفدار هست. که با رنگ‌های مشکی و طلایی دکوراسیون قابل هماهنگی اس .

جلوه بخشی درب آلومینیومی شامپاینی فوق‌العاده اس . یا استفاده از درب آلومینیومی سفید ، در منازلی با سبک اسپرت بسیار سازگار هست . چراکه رنگ شاخص برای سبک اسپرت مشکی و سفید هست . همچنین درب توری آلومینیومی ، برای بالکن ها انتخاب مناسبی اس . چراکه مانع عبور حشرات مزاحم به داخل ساختمان میشن .

علاوه بر اون درب آلومینیومی ساده یا دوجداره نیز در جاهای مختلف از ساختمان کار گذاشته میشه . کاربرد درب آلومینیومی ورودی ، برای سرویس های بهداشتی بسیار هست . چراکه جنس نفوذ ناپذیر اون در برابر رطوبت باعث محبوبیت این جنس در حموم و دستشویی اس .

درب آلومینیومی ورودی 9
درب آلومینیومی شامپاینی
درب آلومینیومی ورودی 10
درب آلومینیومی طلایی
درب آلومینیومی ورودی 11
درب آلومینیومی سفید رنگ ورودی

درب آلومینیوم طرح چوب

درب آلومینیومی ورودی ، همیشه در ساختمان سازی‌ها طرفداران خاص خود رو داشته اس. چراکه مزایای این جنس بی نظیر ما رو از داشتن اون ناگزیر می‌کنه . که گذر زمان کیفیت اونو دستخوش تغییر نمی‌کنه. و نه هیچ شوک دمایی و رطوبت در اون کارساز نیست .

در آلومینیومی طرح چوب ، از طرح های جذاب و دیدنی اونه . برای ایجاد طرح چوب ، یا طرح های فانتزی دیگر از رنگ های پودری بهره می گیرن . که در واقع درب آلومینیوم طرح چوب ، خیلی شبیه به نمونه ی واقعی اس . برای الگو برداری این طرح ، از چوب های راش ، گردو ، بلوط ، فندوق و غیره استفاده می‌کنن.

با درب آلومینیومی طرح چوب ، در واقع منابع طبیعی در منازل پر رنگ تر میشن . بدون آنکه از خود منابع طبیعی استفاده ای بشه . ساخت در و پنجره آلومینیومی طرح چوب ، با استفاده از دستگاه های پیشرفته ، در مجموعه ی فرکو صورت می‌گیره. که عوامل کادری مجربی ، وظیفه ی طراحی و ساخت اونو برعهده دارن.

درهای چوبی به دلیل آسیب پذیر بودن اون ، برای درب سرویس های بهداشتی یا بالکن مناسب نیستن . چراکه درب سرویس های بهداشتی همیشه در ارتباط با رطوبت و بخار آب هستن . و این امر به مرور باعث فرسایش درهای چوبی میشه . اما با داشتن درب آلومینیوم طرح چوب ، دیگر این مشکلات رو نداریم. این پروفیل پر مزیت و زیبا کار رو برای ما آسون کرده اس .

درب آلومینیومی ورودی 12
درب آلومینیوم طرح چوب

درب آلومینیومی دوجداره

یکی از پرفروش ترین درب آلومینیومی ورودی ، نوع دوجداره ‌ی اونه . که در دو نوع ، درب آلومینیومی ریلی و درب آلومینیومی تاشو تولید و عرضه می‌شه . درب آلومینیومی دوجداره عایقی قوی در برابر نفوذ تغییرات دمایی و سرو صدا محسوب میشن . درب و پنجره های آلومینیومی اس تی ، به قدرت درب و پنجره های دوجداره بندینی نیستن .

چراکه در نوع اول درز هایی وجود داره . که به الطبع در نوع دوم این مشکل برطرف شده اس . نوع درب آلومینیومی ورودی ریلی ، در رنگ‌های مختلفی توسط مجموعه ی فرکو ارائه میشه . که این درب ها به راحتی باز و بسته می‌شن . علاوه بر اون زیبایی ، سبکی و استحکام این پروفیل ستودنی اس .

درب آلومینیومی تاشو نیز همانند نوع ریلی اون ، قابل استفاده در ، در های ورودی ، در سرویس‌های بهداشتی و بالکن هست ‌.

ثبت درخواست

برای ارتباط با مجموعه ی فرکو ، سفارش یا مشاوره ، با این شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس حاصل فرمایین .


آدرس دفتر : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
وبسایت : farkoo.ir

بیشتر بخونین : جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد درب آلومینیومی دوجداره کلیک کنین .

درب آلومینیومی ورودی 13
در طرح چوب آلومینیومی دوجداره
درب آلومینیومی ورودی 14
درب آلومینیومی دوجداره
درب آلومینیومی ورودی 15
درب آلومینیومی طلایی رنگ در ورودی فروشسگاه ها
درب آلومینیومی ورودی 16
درب ریلی آلومینیومی
درب آلومینیومی ورودی 17
درب آلومینیومی فضای ساختمان
درب آلومینیومی ورودی 18
درب ریلی شکل آلومینیومی رنگی
درب آلومینیومی ورودی 19
درب آلومینیومی در رنگ بندی مختلف با شیشه های طرح دار
درب آلومینیومی ورودی 20
در طلایی آلومینیومی مدرن
درب آلومینیومی ورودی 21
درب آلومینیومی در ورودی ساختمان مسکونی
درب آلومینیومی ورودی چه کاربردهایی داره؟

۱ . درب آلمینیومی دستشویی
۲ . درب آلومینیومی ساده
۳ . درب آلومینیومی ریلی
۴ . درب آلومینیومی شامپاینی
۵ . درب آلومینیومی طرح دار
۶ . درب آلومینیومی سفید
۷ . درب توری آلومینیومی ریلی
۸ . درب آلومینیوم طرح چوب
۹ . درب آلومینیومی رنگی
۱۰ . درب آلومینیومی دوجداره
۱۱ . و … از کاربردهای این پروفیل هست .

2 پاسخ

  1. در آلومینیومی برای درهای ورودی سرویس های بهداشتی میخواستم . چطور از قیمت آن مطلع شوم ؟

    1. برای اطلاع دقیق از قیمت این در ها به پیام رسان های موجود روی صفحه پیام دهید . یا با شماره تلفن 02188068352 تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو