Home
درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره

اگر دقت کرده باشید در خانه های قدیمی از در و پنجره های قدیمی استفاده بسیاری میشد .اولین درب و پنجره های که در ایران تولید شد درو پنجره های آهنی بود .این پنجره ها نسبت به درب و پنجره های قدیمی جنس بهتری داشته آمد.بعد از ساخت این درب های آلومینیومی قدیمی و ورود آن به بازار طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است .این درب ها یکی از پرفروش ترین در های است که در تولیدی فرکو در حال تولید می باشد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی پروفیل های تولید شد که از کیفیت و جنس بالایی برخوردار می باشد حالا این درب آلومینیومی دوجداره از مدل های مختلفی مثل دوجداره و تک جداره تشکیل می شود ‌‌‌.که همه ی این درب ها از جنس پروفیل آلومینیوم می باشد. و شامل عایق بندی می باشد .

درب آلومینیومی دوجداره

تولید درب آلومینیومی دوجداره در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو .

تولیدی فرکو حدوداً از سال 1395 می باشد که با قدرت و توانایی بالا در حال تولید درب و پنجره های آلومینیومی در ساختمان سازی و صنعتی می باشد .تمامی درب های آلومینیومی توسط افرادی که سال ها در ساخت این درب آلومینیومی فعالیت می کنند ساخته می شود .تجربه در حرفه ی کاری ما نشان داده است که برای درب و پنجره های آلومینیومی بهتر است که از پروفیل های آلومینیومی استفاده شود .

زیرا قیمت این درب های آلومینیومی بسیار مناسب می باشد .این پروفیل های آلومینیومی به محیط زیست هیچ لطمه ای وارد نمی کند .و برای محیط زیست احتمالا مسائل مثبتی نیز ایجاد. می کند .این وقتی پروفیل های آلومینیومی همراه با شیشه های دوجداره و درب ها قرار می گیرد .میتواند کاملا درب و پنجره ی شما را تحت پوشش عایق بگیرد .زیرا این درب و پنجره ها از ورود گرما،سرما ،الودگی صدا و …می تواند بسیار محافظت کند.

درب آلومینیومی دوجداره

پروفیل آلومینیومی چیست و چه تاثیراتی در ساخت درب آلومینیومی دارد ؟

پروفیل آلومینیومی اگر بخواهیم یک تعریف کلمه ای کنیم از این لغت این است که معنی این کلمه یعنی ثابت بودن مقطع در اندازه و سایز مشخص شده .در ساخت فلزات و ساخت و ساز در صنعت ساختمان سازی از پروفیل های آلومینیومی در مدل های مختلفی تولید می شود و دارای انواع بالایی می باشد .در مهم ترین و چشم گیر ترین جایی که از این پروفیل ها استفاده می شود .در ساختمان سازی در قسمت درب و پنجره می باشد .

درب آلومینیومی دوجداره

حالا این فلزات از رنگ بندی های مختلفی تولید می شود .که برای شما در مطالب زیر کاملا توضیح داده می شود .ولی تمامی آلومینیومی های که برای ساخت درب و پنجره استفاده می شود .وزنی سبک ،نرم می باشد که از مهم ترین مزیتی که این پروفیل دارد این است که این آلومینیوم قابلیت این را دارد که در شکل های مختلفی و به هیچ وجه دچار زنگ زدگی نمی شود .پروفیل های آلومینیومی یکی از پر فروش ترین محصولاتی می باشد .که حین ساخت درب و پنجره از آن استفاده می شود .

درب آلومینیومی دوجداره

نحوه ساخت درب آلومینیومی دوجداره

برای ساخت هر نوع از شیشه و آینه ای باید روش های را پیش برد که انجام دادن این روش ها به درستی بسیار می تواند روی جنس و کیفیت محصولات شما تاثیر بگذارد .اول از همه برای ساخت نیاز داریم که مواد اولیه را یعنی بیلت آلومینیومی را درون کوره قرار دهیم .

حالا در مورد حرارت و گرمای این کوره باید بگوییم که حرارت این کوره بسیار بالا می باشد .که می تواند کاملا آلومینیوم شما را تحت نظر خود قرار بدهد .سپس تمامی آلومینیوم هر درون قالب ها و نسبت به سایزی که شما سفارش داده اید قرار می گیرد .در این مرحله آلومینیوم شما کاملا مدلی که شما سفارش داده اید آماده شده است .و در نتیجه حالا پروفیل آلومینیومی شما آماده می باشد .و نیاز است که زمان بگذارید تا خنک و آماده ارسال شود .

درب آلومینیومی دوجداره

درب آلومینیومی دوجداره چیست ،و معایب این آلومینیوم چه می باشد ؟

تولیدی فرکو از سالیان دراز است که در حال پروفیل های آلومینیومی برای ساخت پنجره و درب ها می باشد .از پروفیل های آلومینیومی هم در گذشته و هم در امروزه برای ساخت پنجره و درب استفاده می شده است .این پروفیل هم در گذشته و هم در امروزه دارای طرفداران بسیار بوده است .و هیچ گاه طرفداران خود را از دست نداده است .هیچ وقت از مد نمی افتد.و همیشه ظاهری قابل پسند برای همه ی سلیقه ها می باشد .

در گذشته برای ساخت این پنجره های آلومینیومی با استفاده از محصولاتی مثل میل گرد کنار همدیگر وصل می شود در این صورت هیچ گاه امکان نداشت که از این پروفیل های آلومینیومی به صورت دوجداره تولید شود .ولی در امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته درب و پنجره های دوجداره ای تولید شده است که به نام اس تی وارد بازار شده است .اما باز هم میان این پروفیل ها درز هایی قرار داشته است .که این موضوع می توانست معایب این آلومینیوم را بالا ببرد .

درب آلومینیومی دوجداره

این مسئله به راحتی می توانست از دوجداره بودن درب و پنجره های شما جلو گیری می کند .این مسئله باعث شد که تولیدی های شیشه به فکر تولید و فناوری آلومینیوم های دوجداره با کیفیت باشند .درب و پنجره های دوجداره بندینی یکی از جدید ترین پروفیل های با کیفیت ایران می باشد ‌‌که با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای شما در حال ساخت می باشد .کیفیت تمامی محصولات تولیدی فرکو تأیید شده و قابل قبول می باشد.

درب آلومینیومی دوجداره

معایب درب آلومینیومی دوجداره چیست ؟

مطمعنأ یکی از برترین درب و پنجره های با کیفیت و برتر تولیدی فرکو درب و پنجره های آلومینیومی دوجداره می باشد .پروفیل های دوجداره آلومینیومی مثل کیفیت یو پی وی سی شیمیایی نمی باشد .و همان طور که در متن بالا گفته شد هیچ ضرری به طبیعت وارد نمی کند . آلومینیوم دوجداره بدون شک یکی از بی نظیر ترین و با کیفیت ترین گروه فلزات می باشد .که روز به روز فروش آن افزایش می یابد.

درب آلومینیومی دوجداره

برای ساخت پنجره و درب های آلومینیومی از بهترین کیفیت جنس ها استفاده می شود .که این مسئله می تواند خوردگی آلومینیوم شما را پایین بیاورد .همچنین این موضوع ربط بالایی به تعمیرات و نوع نگهداری شما دارد .که با کم ترین ضربه ها آلومینیوم شما آسیب نمی بیند . آلومینیوم های رنگی شامل رنگ های متفاوتی می باشد .که شما می توانید نسبت به هر نوع دکوراسیونی ست شود .پروفیل های آلومینیومی دارای مقاومت بالای می باشد .

درب آلومینیومی دوجداره

درب و پنجره ای آلومینیومی نیاز به چه مراقب های برای این محصولات داریم؟

مراقبت کردن از این در و پنجره های آلومینیومی بسیار راحت و آسان می باشد غیر این مسائل نیز باید از از دقت بالا هنگام برخوردار باشیم اگر شما بتوانید از این پنجره و درب های آلومینیومی به خوبی مراقبت کنید شما دارای یک شخصیت مثبت می باشد این پنجره و درد نیازی به عملی شگفت انگیز ندارد تنها لازم است که شما یک دستمال ساده روی آلومینیوم بکشید تولیدی فرق می تواند درهای آلومینیومی شما را به خوبی تعمیر کند

درب آلومینیومی دوجداره

تمامی مراحل نگهداری این محصول را برای شما به صورت حرفه‌ای توضیح دهد تا حین تمیز کردن این محصول هیچ آسیبی به در و پنجره های شما ما وارد نشود نیازی نیست که شما حتماً دستگیره های پنجره را زود به زود تمیز نکنید این کار به پنجره و درب شما آسیب می زند و عمل این کار به اندازه سالی دو بار کافی میباشد بهتر است که شما در فصل‌های مثل بهار و پاییز که بارندگی در این فصل زیاد است این عمل را انجام دهید.

درب آلومینیومی دوجداره

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود دارد .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می باشد .
آدرس دفتر :تهران .ونک .ده ونک.خیابان شهید بهایی .کوچه کولیوند .خیابان شهید مجید پور.نبش بن بست آرمین .پلاک ۱۰۶
دومین راه ارتباطی تلفن می باشد
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir


پروفیل آلومینیومی چیست و چه تاثیراتی در ساخت درب آلومینیومی دارد ؟

تولیدی فرکو حدوداً از سال 1395 می باشد که با قدرت و توانایی بالا در حال تولید درب و پنجره های آلومینیومی در ساختمان سازی و صنعتی می باشد .تمامی درب های آلومینیومی توسط افرادی که…

نحوه ساخت درب آلومینیومی دوجداره چیست ؟

برای ساخت هر نوع از شیشه و آینه ای باید روش های را پیش برد که انجام دادن این روش ها به درستی بسیار می تواند روی جنس و…

معایب درب آلومینیومی دوجداره چیست ؟

مطمعنأ یکی از برترین درب و پنجره های با کیفیت و برتر تولیدی فرکو درب و پنجره های آلومینیومی دوجداره می باشد .پروفیل های دوجداره آلومینیومی مثل…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو