Home
درب شیشه ای مات و طرح دار

درب شیشه ای

درب شیشه ای رو این روزها می‌تونیم تو هر ساختمونی ببینیم. از لابی گرفته تا درب راه پله‌ها ، تو ویلاها و … اصلا ساختمانی که درب شیشه‌ای نداشته باشه خوب دیده نمی‌شه و انگار یه چیزی کم داره! شبیه به پله‌ای که نرده نداره! یه جورایی استفاده از شیشه باعث می‌شه ساختمان یا ویلا شیک‌تر دیده بشه. مخصوصا که الان تفکیک فضا خیلی مهم شده. جالبه بدونین که استفاده از این نوع درب حتی جز الزامات شهرداری برای ساختمان سازی هست! درب شیشه‌ای باعث می‌شه فضاهای خیلی خوب از هم جدا بشن اما همچنان دید هم وجود داره. یعنی برای جاهایی که می‌خوایم درب داشته باشیم و هم نداشته باشیم!

البته نکته مهم اینجاست که هر نوع شیشه‌ای برای ساختن درب مناسب نیست. اما همونطور که می‌دونین امروزه انواع مقاومی از شیشه تولید شده که حتی می‌تونن ضد گلوله باشن! پس قطعا برای درب هم عالی هستن. اما به جز این باید دقت داشته باشین که تنوع درب های شیشه‌ای زیاده و قبل از خرید باید به یه سری نکته توجه داشته باشین. مثلا اینکه نوع شیشه چی باشه یا ضخامتش چقدر باشه بهتره؟ یا اصلا کدوم مدل ارزش خرید بیشتری داره؟ چون از نظر قیمتی هم تفاوت زیادی دیده می‌شه. در ادامه همراه ما باشین.

درب شیشه ای

برای سفارش انوع درب شیشه‌ای باکیفیت می‌تونین با شماره 021-88068352 تماس بگیرین تا همکاران فرکو در صنایع شیشه و آینه فرکو اطلاعات لازم رو در اختیار شما قرار بدن.

درب شیشه ای طرح دار
درب شیشه ای1

انواع درب شیشه ای

درب شیشه ای اتوماتیک

به درب های هوشمندی گفته می‌شه که با استفاده از ریموت و یا چشمی به صورت هوشمند باز و بسته میشه. درب های شیشه ای اتوماتیک به خاطر اینکه دستگیره ندارن و به صورت هوشمند باز و بسته میشه و دست ما با اون تماس ندارن باعث جلوگیری از انتقال و انتشار ویروس و میکروب و بیماری ها میشه و این نکته مورد توجه مکان‌هایی مانند بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها قرار گرفته.

درب های شیشه ای ساده

بیشترین درب های استفاده شده در محیط های اطرافمان درب های شیشه ای ساده هست. شیشه هایی که برای این نوع درب ها استفاده میشه عمدتا از نوع شیشه سکیوریت هست. قطر این شیشه ها معمولا شیشه سکیوریت 10 میل هست. رنگ های این درها مختلف است. کارگاه تولیدی فرکو قابلیت تولید این نوع درها رو با کیفیت بسیار عالی در رنگ ها و طرح‌های مختلف رو داره. شما می‌تونین این شیشه رو متناسب با محیط اطراف خود استفاده کنین.

درب شیشه ای سند بلاست شده

صنایع فرکو با استفاده از بهترین نوع شیشه ها ، درب های شیشه رو تولید میکنه که این قابلیت رو داره که هر طرح یا لوگو کسب کار شما و یا هر نوشته ای رو به صورت سند بلاست شده بر روی شیشه به عنوان شیشه طرح دار طرح بزنه. علاوه بر زیبایی شیشه ، به کسب و کار شما نوعی کلاس کاری می‌بخشه که چشم هر بیننده‌ای رو به خود مجذوب می‌کنه.

درب شیشه ای منحنی

درب های شیشه ای منحنی به دلیل شکل ها و ظاهرشان بسیار زیبا هستن. این نوع در ها جلوه ای خاص به محیط خود میدن و فضا رو لوکس‌تر و جذاب‌تر می‌کنه. این نوع درها به دلیل نیم گرد بودن قیمت بالاتری نسبت به درب های شیشه ای و اتوماتیک دارن.

نظر به این که این درها فضای بیشتری برای تعبیه شدن نیاز دارن، بیشتر استفاده از این نوع درب ها در قسمت ورودی ساختمون هست. دلیل دیگری که از این در استفاده میشه خاص و لوکس و چشم گیر بودن این درهاست.

درب های شیشه ای تلسکوپی

در جاهایی که عرض در کمه از درب های تلسکوپی استفاده میشه.

درب های شیشه ای گردان

از این نوع درها در هتل‌ها و رستوران‌ها و پاساژها استفاده می‌شه و به دلیل شکل ظاهری این درها به صورت هم زمان هم ورود و هم خروج اتفاق میوفته و این امر باعث بالا بردن سرعت تردد در مکان‌های پر رفت و آمد میشه.

درب‌های شیشه‌ای به دودسته خارجی و داخلی تقسیم می‌شه

داخلی

درب‌های شیشه‌ای داخلی رو می‌توان متناسب با فضا و سلیقه شخصی طراحی کرد.درب‌های شیشه فقط پارتیشن نیستن بلکه تأثیر به سزایی در طراحی و دکوراسیون داخلی منزل شما رو به عهده‌دارن.درب‌های شیشه‌ای داخلی باعث می‌شه فضای شما بزرگ‌تر به نظر برسه.این نوع درها نور رو انعکاس می‌ده و فضایی با نور مطلوب و دل‌بازتری برای شما به ارمغان  میارن.

درب شیشه ای

خارجی

برای قسمت‌های خارجی نیز از درب‌های شیشه‌ای استفاده می‌شه که البته کمتر از داخلی مرسوم هستن. در درب‌های خارجی  به دو مسئله باید دقت کرد و اهمیت داد:

زیبایی

این درب‌های باید شکل ساختمان شما رو زیباتر کنه. زیرا افراد قبل از ورود به داخل با نمای اون مواجه می‌شه. اگر درب زیبایی انتخاب بشه در بدو ورود حس خوشایندی ایجاد می‌کنه.

استحکام

باید بتونه در برابر محیط و عوامل بیرون مقاومت کنه و استحکام لازم رو داشته باشه. درواقع در برابر سرما ،گرما، ضربه ،مقاومت لازم رو داشته باشه. درب‌های خارجی را می‌توان با شیشه‌های بزرگ در یک قاب ساخت مانند درب‌های کشویی ،یا می‌توان با چوب ،کامپوزیت و یا فلز قاب‌هایی ایجاد کرد و بین اونا شیشه تعبیه نمود.

کاربردهای درب شیشه‌ای

 با توجه به ویژگی‌های بسیار زیاد و منحصربه‌فردی که دارن در هر فضا و کاربردی قابلیت استفاده رو دارن.

. برای درب اتاق‌ها و درواقع جدا کردن قسمت‌های مختلف مثل ناهارخوری از فضای نشیمن

. برای حموم در قسمت دوش

درب شیشه ای حمام
درب شیشه ای3

. برای درب کمدها

درب شیشه ای برای کمدها

. برای درب بالکن و تراس بسیار گزینه مناسبی هستن و اجازه عبور نور و روشنایی و هوای تازه رو به داخل می‌ده.

انواع درب‌ شیشه‌ای

کشویی

این درب‌های کشویی از انواع مرسوم اونا هستن. ساختار اونا به‌گونه‌ای هست که به‌صورت دوتکه هستن. یک قسمت درب ثابته و قسمت دیگر به‌صورت افقی و موازی با صفحه ثابت به‌صورت کشویی حرکت می‌کنه تا دسترسی رو به فضای داخل یا بیرون از خود فراهم می‌کنه.

نحوه باز شدن این درب‌ها می‌تونه به‌ صورت‌های مختلف باشه. از سمت چپ یا راست می‌تونه قابلیت باز شدن داشته باشه یا اگر سه‌تکه یا بیشتر باشه می‌تونه از قسمت مرکزی یا وسط باشه تمام اینا می‌تونه برحسب سلیقه و فضای شما انتخاب و لحاظ بشه.

برای این‌که این درب‌ها عایق صدا و انرژی نیز باشن شیشه می‌تونه به‌صورت دوجداره ساخته بشه.

ریلی

این نوع از درب‌های شیشه‌ای به این صورت هست که یک فریم دور درب برای نگه‌داشتن اون قرار می‌گیره. به‌صورت ریلی نیز حرکت می‌کنه.شیشه بر روی قسمتی که با توجه به ضخامت شیشه در نظر گرفته‌شده قرار می‌گیره. درواقع ریل درب برای نصب درب‌های شیشه‌ای با وزن و طول زیاد بسیار مناسبه و استفاده می‌شه.

درب شیشه ای
درب شیشه ای5

لولایی

این درب‌ها جز متداول‌ترین و بیشترین نوع درب‌ها در اطراف ما هستن که در هرجایی مثل خانه‌ها، مغازه‌ها و فروشگاه‌ها،مطب‌ها ،بیمارستان‌ها و… استفاده می‌شه. دلیل  هم اینه که هم راحت و به‌صورت پروانه‌ای  و به هر سمتی که بکشید باز و بسته می‌شه.دلیل دیگر استفاده از این درب‌ها قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه اونه.این نوع درب‌ها رو می‌توان داخل قاب یا همان چارچوب  از جنس فلز یا چوب قرارداد و یا بدون چارچوب نصب کرد. به هر صورت امکان‌پذیر هست و بسته به سلیقه و فضا داره.

درب شیشه ای لولایی

برای این‌که این درب‌ها عایق صدا و انرژی نیز باشن شیشه می‌تونه به‌صورت دوجداره ساخته بشه.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر اینجا کلیک کن.

همچنین برای ساخت انواع درب شیشه‌ای می‌توان از شیشه‌های مختلفی استفاده کرد. ازجمله شیشه طرح دار، شیشه مات، شیشه‌رنگی و… که تمام این موارد به سلیقه و انتخاب شما بستگی خواهد داشت. شکل و ابعاد متفاوت نیز می‌تونه داشته باشه.

درب شیشه ای مات و طرح دار
درب شیشه ای7

ثبت سفارش

انواع درب شیشه‌ای  با استفاده از به‌روزترین تجهیزات و بهترین نوع از مواد اولیه به دست متخصصان ایرانی در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید می‌شه. برای سفارش انواع درب شیشه‌ای می‌تونین از طریق واتس اپ و یا شماره‌گیری شماره  021-88068352 اقدام نمایید.

ما بابت تمام محصولات تولیدی خود اطمینان و ضمانت کیفیت رو می‌دیم. همچنین با توجه به کیفیت بالای محصولات و تولید در کارگاه تولیدی فرکو، قیمت نیز بسیار مناسبه.

ما در مجموعه فرکو برای اطمینان و رضایت بیشتر این امکان رو در نظر گرفتیم تا در صورت نارضایتی بتونین محصول سفارشی خود رو مرجوع کنین.

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو