Home

شیشه خم رومیزی

شیشه خم رومیزی یکی از محصولاتیه که تو این روزها استفاده از اون مورد توجه طرفداران زیادی قرارگرفته. دلیل اصلی اون سادگی و جذابیتیه که تو متریال شیشه وجود داره. شیشه می‌تونه محیط رو بزرگ و وسیع کنه و نقش موثری تو ایجاد محیطی پر از آرامش و امنیت داره. شیشه خم می‌تونه مشکلاتی مثل نگرانی از ایجاد خط و خش رو از بین ببره و کسانی که به زیبایی فضای اطراف خود اهمیت میدن می‌تونن این محصول زیبا و شیک رو تهیه کنن. به طور کلی ، خیلی از کارشناسان به این اعتقاد دارن که زیبایی شیشه به حدیه که هیچ وقت از رده خارج نمیشه و افرادی که می‌خوان دکوراسیون و محیطی همیشه لوکس و شیکی داشته باشن ، بایستی سفارش و خرید و قیمت انواع شیشه رومیزی رو مد نظر داشته باشن.

شیشه خم رومیزی
بهترین و با دوام‌ترین شیشه‌های خم رومیزی تولیدات صنایع فرکو

انواع شیشه خم رومیزی

شیشه‌های خم رومیزی انواع گوناگون و مختلفی داره که تو ادامه به توضیح هر کدوم از اون‌ها می‌پردازیم. پس تا آخر این مقاله از سایت صنایع فرکو همراهمون باشین.

  • شیشه رومیزی معمولی
  • شیشه رومیزی سکوریت
  • شیشه رومیزی رنگی
  • شیشه رومیزی کریستال
  • شیشه رومیزی گلس برد
  • شیشه رومیزی سندبلاست
  • شیشه رومیزی سوپر کلیر
  • شیشه رومیزی چاپی
بهترین و با دوام‌ترین شیشه‌های خم رومیزی تولیدات صنایع فرکو

شیشه رومیزی معمولی

اولین مورد از شیشه‌‌های رومیزی ، شیشه‌های معمولی هستن که از اون‌ها به‌ عنوان شیشۀ درب و پنجره نیز استفاده میشه. تنها مزیت و کاربرد این نوع شیشه‌ها در کنار درخشان بودن ظاهرشون ، قیمت کمتری نسبت به موارد دیگه دارن. البته بهتره بدونین که این شیشه‌ها اون قدری مقاومت و دوام در برابر خط و خش ندارن. و تحمل‌شون هم در برابر شکستگی پایینه.

شیشه خم رومیزی
بهترین و با دوام‌ترین شیشه‌های خم رومیزی تولیدات صنایع فرکو

شیشه رومیزی سکوریت

شیشه خم سکوریت یا شیشه خم گرمادیده ، دسته‌ای از شیشه‌های رومیزیه که عمل تولید پیچیده‌‌تری داره. برای تولید شیشه‌‌های سکوریت ، مادۀ اولیه رو تحت‌ شرایط کنترل ‌شده به‌ خوبی گرما میدن. بعد این مادۀ اولیه رو رفته‌رفته خنک می‌کنن ، همین شوک دمایی موجب میشه که مقاومت و دوام این نوع شیشه‌‌ها نسبت به انواع شیشه‌های معمولی ۴ برابر بیشتر باشه.

فرق دیگه شیشه سکوریت خم با انواع شیشه‌های معمولی اینه که در صورت شکستگی {که البته خیلی کم اتفاق می‌افته} به قطعات خیلی ریزی تبدیل میشه. و به تعبیری به‌ صورت پودری می‌شکنه که خب از نظر ایمنی و حفظ سلامت می‌تونه نکته مهمی باشه.

شیشه خم رومیزی سکوریت به شیشه‌ای میگن که مقاومت و دوام خیلی بالایی در برابر فشار ، ضربه و وزن داره. این شیشه‌ها خیلی کم میشه که بشکنن. به روی شیشه رومیزی نشکن در صورت بروز هر نوع شکستگی خرد نمیشه ، فقط ترک‌هایی تو شیشه پدیدار میشه و خرده‌های اون به اطراف پخش نمیشن. 
به همین خاطر ، افرادی که دلواپس شکستگی شیشه میشن و یا می‌خوان محصولی رو با درصد امنیت و ایمنی خیلی بالا انتخاب و خریداری کنن ، می‌تونن خرید شیشه سکوریت خم رو مد نظر قرار بدن. این شیشه از نظر ظاهری فرقی با شیشه‌های معمولی نداره و تنها فرق اون تو مشخصات فنی شیشه‌ست.

شیشه خم رومیزی
بهترین و با دوام‌ترین شیشه‌های خم رومیزی تولیدات صنایع فرکو

شیشه رومیزی رنگی 

بعضی اوقات لازمه برای ست کردن رنگ وسایل خونه یا محل کارمون سراغ شیشه‌ خم رومیزی رنگی بریم. شیشه‌های منحنی رومیزی رنگی دستمون رو برای انتخاب باز میزارن و با توجه به سلیقه رنگ دکوراسیون و محیط داخلی ، بهترین و بروزترین مدل و طرح رو می‌تونیم سفارش بدیم.

یکی از مهمترین نکاتی که سبب‌شده ، استفاده از شیشه به روی میز ، مورد توجه قرار بگیره ، تولید اون تو رنگ‌های متنوعه. تصور کنین وارد اتاقی میشین که با رنگ سبز دیزاین شده. و از المان‌هایی مثل: دیوار سبز چمنی و یا چمن مصنوعی برای تزیین و زیباسازی فضا و محیط استفاده‌شده. حالا فکر کنین میزی با شیشه زرد رنگ تو گوشه اتاق‌تون قرارگرفته! زیبایی و جذابیت اتاق‌تون چقدر میشه؟! بدون شک ، حالا تو تصورات خود می‌دونین که با استفاده از این شیشه خم می‌تونین زیبایی اتاق‌تون رو چند برابر کنین. و حسن سلیقه‌تون رو به رخ بکشین. در هر صورت اگه جز اون دسته کسانی هستین که می‌خوین زیبایی رو نشون بدین ، بهتره خرید این شیشه خم رومیزی رو مد نظر بگیرین.

بهترین و با دوام‌ترین شیشه‌های خم رومیزی تولیدات صنایع فرکو

شیشه رومیزی کریستال

علت انتخاب این اسم برای این مدل از شیشه‌‌ها ، ظاهر جذاب اون‌هاست که به دانه‌های کریستال شبیهن. وجود ترکیباتی از سرب و اکسید موجب شده تا این شیشه‌های کریستال مات به نظر برسن. و برای حکاکی لوگو گزینۀ خیلی مناسبی به حساب بیان.

بهترین و با دوام‌ترین شیشه‌های خم رومیزی تولیدات صنایع فرکو

شیـشه رومیزی گلس برد

شیشه‌های گلس برد خاصیتی مثل تخته‌های وایت ‌برد دارن و می‌تونن گزینۀ خیلی خوبی برای شرکت‌هایی باشن که کارکنان‌شون مدام مشغول نوشتن و پلن ریختن هستن. این شیشه همچنین می‌تونه انتخاب خارق‌العاده و فوق ‌العاده‌ای برای میز تحریر فرزندانمون باشه چون اون‌ها بیشتر کنجکاو بوده و به دنبال محیط و فضایی برای خلاقیت هستن. لازمه بدونین که اثر ماژیک وایت ‌برد روی این نوع از شیشه‌های گلس برد به ‌آسونی و تنها با یه دستمال پاک میشه. با شیشه خم رومیزی گلس برد دیگه نگرانی از بابت کثیف شدن دیوارهای خونه نخواهین داشت.

شیشه خم رومیزی
بهترین و با دوام‌ترین شیشه‌های خم رومیزی تولیدات صنایع فرکو

شیـشه رومیزی سندبلاست

سندبلاست‌ها نوعی از شیشه‌ هستن که تو روند ساخت‌شون ، پودر شیشه با سرعت و نیروی بالایی به سطح بیرونی‌شون برخورد می‌کنه و از این رو ظاهری مات دارن. می‌تونین از شیشه‌های مات برای میز‌های اداری و میزهای ناهار خوری استفاده کنین. چون که خاصیت پوشانندگی و لکه‌گیری هم دارن. یکی دیگه از مزایای عالی و منحصر به فرد این شیشه‌ها قابلیت حک طرح و مدل مد نظرتون بر اون هست که اون رو تبدیل به یه گزینه مناسب برای هدیه می‌کنه.

بهترین و با دوام‌ترین شیشه‌های خم رومیزی تولیدات صنایع فرکو

شیشه‌ خم رومیزی سوپر کلیر

اگه به‌ دنبال شیشه خم رومیزی هستین که درخشندگی و وضوح خیلی بالایی داشته باشه و همین طور به دیزاین خونه شکوه خاصی ببخشه ، شیشه‌های سوپر کلیر مناسب‌ترین انتخاب براتون هستن.

شیـشه رومیزی چاپی 

اسم دیگه شیشه‌‌های رومیزی چاپی ، اسپندراله. تو تکنیک تولید و ساخت این شیشه‌ها از چاپ روی شیشه استفاده میشه ، به همین خاطر شیشه‌های چاپی خاصیت پوشانندگی خیلی بالایی دارن. و بخش زیرین میز از روی اون‌ها پیدا نیست. یکی از مزیت‌‌های استفاده از این شیشه‌‌ها اینه که می‌‌تونین طرح محبوبتون رو روی شیشه و به‌ طور کاملاً رنگی چاپ کنین.

راهنمای انتخاب شیشه خم رومیزی

شیشه‌های خم رومیزی کاربردهای متعددی دارن که کارمون رو تو استفاده از میز راحت‌تر می‌کنه. به عنوان مثال: شیشه خم رومیزی می‌تونه خونه رو از یکنواختی خارج کنه ، از پایه اصلی میز تو طول زمان در برابر رطوبت یا عوامل دیگه محیطی محافظت کرده و جلوه بیشتری به میزهایی می‌بخشه که طراحی ساده‌ای دارن. همچنین شیشه رومیزی نصب و جا به جایی آسونی داشته و برای تعویض و شستشوی اون‌ها دچار مشکل نمی‌شین.

بهترین و با دوام‌ترین شیشه‌های خم رومیزی تولیدات صنایع فرکو

خرید محصولات شیشه‌ای خودتون رو می‌تونین با روش‌های زیر اقدام کنین.

برای مشورت و پاسخ به‌ سوالات‌تون درباره محصولات شیشه‌ای خارق‌العاده فرکو و ثبت سفارش‌ها با شماره‌های : 09101767773 _ 02188068352 به صورت غیر حضوری می‌تونین تماس بگیرین.

و همچنین برای آگاهی و اطلاعات بیشتر درباره محصولات شیشه‌ای می‌تونین با پیج اینستاگرام فرکو نیز همه روزه در ارتباط باشین.

می‌تونین با مشاهده محصولات بیشتر درباره شیشه خم رومیزی و دیگر محصولات بی‌نظیر شیشه‌ای صنایع فرکو به صورت حضوری نیز به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخونه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو