Home
آینه طرح شکسته

آینه طرح شکسته

ساخت آینه طرح شکسته منحصر به فرد

می‌دونستی که با استفاده از شیشه خرد شده می‌توان آینه طرح شکسته بسیار زیبا تولید کرد. به جای پرتاب تکه‌های شیشه در سطل زباله ، با استفاده از هنرهای بی نظیری می‌تونین آینه‌ای زیبا در دیوار ایجاد کنین. بذارین تخیل شما درآینه بی انتها باشه.

از یک گل آینه گرفته تا آرایه ای از قطعات شیشه که به نسخه مدرن هنر مدرن شما تبدیل شده ، قطعات شیشه‌ای رو می‌توان چیدمان ساخت تا یک قطعه آینه هنری دیواری با قیمت مناسب تهیه کنه.

برای ایجاد هنرهای دیواری از یک آینه شکسته ، البته که نیاز به تخصص و آگاهی و تجربه هست.لبه‌های آینه باید تراش بخورن تا تیزی اون از بین بره. علاوه بر اون برا این کار باید از آینه‌های مدرن که کیفیت بالایی دارن و تو سبک سکوریت تولید شدن استفاده کرد.

یک مدل آینه که بسیار مورد پسند همه قرار گرفته و در جاهای زیادی استفاده می‌شه آینه طرح شکسته‌اس. مدل‌های آینه طرح شکسته بسیار جذاب و شیک هستن برای مثال می‌تونه یک دیوار شما آینه با این سبک باشه. می‌تونه قسمتی از فضای شما باشه. از زمان گذشته، تا زمان حال تمامی افراد دارای سلیقه های گوناگونی بودن. و هرکدام هر یک از اشکال هندسی رو مناسب فضای خود می‌دونن.در این صورت آینه شما می‌تونه به صورت مربع و یا مستطیل باشه. یعنی کاملا سایز واندازه به انتخاب شما بستگی داره.

از قاب آینه تا قاب عکس

قاب آینه خود رو پس از شکستن آینه دور نریزین. می توان اونو به یک قاب عکس زیبا تغییر مکان داد. می‌تونین قاب رو به دلخواه خود رنگ آمیزی و تزئین کنین و حتی تکه‌هایی از شیشه‌های شکسته رو به قاب اضافه کنین تا عین برق بدرخشه. برای نصب تصویر خود و تصویری که انتخاب کردین ، عکس روبه پشت مقوا اضافه کنین. اکنون یک قاب عکس کاملاً جدید دارین که با استفاده از تمام قطعات آینه شکسته شما ایجاد شده‌اس.

از آینه طرح شکسته در چه مکان‌هایی استفاده می‌شه؟

این آینه می‌تونه برای فضای سرویس پذیرای شما استفاده بشه.این مدل آینه‌ها به دلیل این که بسیار چشم گیر هستن برای زیباسازی فضا در تالار‌ها هم استفاده می‌شه.پس شما می‌تونین با کمی سلیقه بهترین کارها رو برای زیباسازی فضای خود انتخاب کنین.از این آینه‌ها برای سرویس بهداشتی های مدرن هم استفاده می‌شه.

قیمت آینه طرح شکسته

همیشه برای ما قیمت آینه مدنظر بسیار مسئله‌ی مهم وچشم گیری هنگام خرید آینه بوده اس.وقتی به اون دقت می‌کنیم.و راجع‌به اون از تولیدی‌های دیگه پرس و جو می‌کنیم. و برای ما بسیار مهمه که شما از نظر قیمت هم بعلاوه کیفیت از ما راضی باشین. زیرا اولین هدف تولیدی فرکو که جزء الویت‌هاست و بیشترین دلیل جذب مشتری بوده اس. هدف ما رضایت شما مشتریان عزیز از سمت قیمت و کیفیته.تولیدی فرکو می‌تونه با بهترین قیمت و با بهترین کیفیت آینه طرح شکسته رو در بازار عرضه کنه. و آینه‌های مد نظر شما رو به تصویر بکشه. و به آسونی برای شما در هر فضایی نصب کنه.


چگونه آینه طرح شکسته باعث بزرگ نمایی مکان می‌شه؟

زمانی که شما این آینه رو خریداری کرده و در مکان مورد نظر خود قرار می‌دین. فضای روبه روی آینه بر روی آینه منعکس شده.و زمانی که این اتفاق رخ می‌ده. و شما این انعکاس رو می‌بینین این حس بزرگ نمایی فضا به شما عزیزان القا می‌شه.

به کل وجود هر نوع آینه‌ای در هر مکانی در بزرگ نمایی فضا به شما کمک می‌کنه. و بعلاوه اون فضای شیک و مدرنی به مکان شما القا می‌کنه. و باعث چشم گیری فضای شما می‌شه. با خرید این آینه‌های جدید ،می‌تونین تغییرزیبای ایجاد کنین.و روحیه خود رو زیباتر کنین.زیرا تغییری حتی کوچک برای روحیه شما بسیارتاثیر گذاره.پس این گزینه رو مد منظر بگیرین. و برای خود دریغ نکنین. این روحیه و آرامش شما در منزل مهم ترین مسئله‌اس.

چرا آینه‌های طرح شکسته فرکو؟

همیشه ما به دنبال یک آینه بسیار زیبا مدرن و در ساخت بهترین کیفیت هستیم در تولید فرکو نه تنها مدرن بودن یک آینه بلکه کیفیت و زیبایی آن او به درستی به عمل می‌رسه. درآینه در فرکو توسط کارشناسان و مهندسین ساخته آینه طرح شکسته به طوری این آینه رو طراحی کردن که نور اونا با عکس ضعیف شدن و یا حتی اذیت چشمان شما عزیزان نشه.

تمامی افراد همیشه برای محل کار منازل خود اتاق یا هر مکانی که در طول روز خود رو سپری می‌کنه به دنبال بهترین کیفیت و زیباترین محصوله فرکو با تولید کارشناسی شده محصولات خود و کیفیت بالا در هزینه های پایین تونسته اس طرفداران زیادی رو به خود جلب کنه. یکی از محصولات مهم و پر فروش صنایع شیشه و آینه های طرح شکسته‌اس که اکنون در بازار مورد استقبال زیادی قرار گرفته اس. این آینه به دلیل استانداردهای کاری زیبایی و مدرنی طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اس.
آینه شکسته تونسته‌ با نور استاندارد خود هم فضای موردنظرتون رو بزرگ ترجلوه بده و هم زیبایی رو به اون فضا ببخشه. اگر شما عزیزان این محصول رو برای تمامی نقاط مورد نظر خود می‌خواهین با تولیدی شیشه و آینه و فرکو تماس بگیرین. 02188068352

آینه ضد بخار مناسب برای حمام شما.

همه ما می‌دونیم که به یک آینه ضد بخار برای حموم نیاز داریم که در برابر رطوبت هوا مقاومت داشته باشه،در سایز‌های استاندارد باشه،سیستم ضدبخار خودکار داشته باشه،یک نصب بسیار آسون داشته باشه و همچنین بازتاب چهره واقعی خود رو داشته باشه.شما می‌تونین همه‌ی اینا رو از شرکت فرکو تهیه کنین.شرکت فرکو با تضمین کیفیت، اعتماد مشتران رو به خود جلب می‌کنه.

همه ما یک خرید مطمئن بادوام و با کیفیت بالا می‌خواهیم که سال‌ها از اون استفاده کنیم.
یکی از چیز‌هایی که در منزل‌مون به کار برده می‌شه آینه ضد بخاره. که وجود این آپشن برای آینه نشون از پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته بودن فضای شماست.
شرکت فرکو آینه ضد بخار رو به شما با تضمین :هر گونه سایز،مقاومت در برابر رطوبت هوا،سیستم خودکار ضد بخار ونصب آسون رو به شما ارائه می‌ده شما می‌تونین به شماره تلفن شرکت فرکو تماس بگیرین و آینه طرح شکسته ضد بخار رو تهیه کنین با شماره تلفن:02188068352

آینه طرح شکسته ریموت دار

شرکت شیشه و آینه فرکو آینه‌های خاصی تهیه کرده‌اس که برای راحت‌تر بودن و آراسته بودن شما تلاش می‌کنه،که هم نور زیادی برای آرایش کردن در اختیار دارین و هم می‌تونین با تغییر رنگ چراغ‌ها از طریق ریموت افکت نمایشی خود رو تغییر بدین.
برای مثال شما با فشار دادن یکی از دکمه‌ها می‌تونین رنگ‌های مختلف نور رو تماشا کنین.
شماره تلفن شرکت فرکو:02188068352

کارشناسان تولیدی شیشه و آینه فرکو

و شما عزیزان مطمئن باشین که قیمت‌ها منصفانه و بر اساس تعرفه‌های رسمی ارائه داده می‌شه. و از تجهیزات پیشرفته برای خدمات برش و نصب شما ارائه داده می‌شه.و از گروه‌های متخصص و باتجربه در کمترین مدت زمان برای شما فرستاده می‌شه و رضایت شما عزیزان بعد از اتمام کار به شما تضمین داده می‌شه و توسط تیم پشتیبانی خدمت از ما سنجیده می‌شه.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو