Home
آینه طرح پر

آینه طرح پر

آینه طرح پر یکی از مدرن‌ترین مدل‌ آینه‌های سال است. این آینه نه ‌تنها مدرنی و زیبایی رو به همراه داره، بلکه در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو دارای انواع مختلفی اس.که در ادامه این مطلب با انواع مختلف این آینه آشنا می‌شین.

انواع آینه های طرح پر

  • طرح دار
  • سندبلاست
  • بک لایت
  • ریموتی
  • لمسی
  • قاب دار
  • بدون قاب
  • ضد بخار
  • حکاکی شده

کارگاه فرکو برای داشتن انتخاباتی بیشتر برای شما عزیزان انواع مختلف آینه برای تمامی محیط های دلخواه شما قرار داده.
انواعی که با دیدن و کسب اطلاعاتی بیشتر می‌تونین،انتخابات خود رو با بهترین کیفیت بدست بیارین.
ما در کارگاه فرکو آینه‌های طرح پر مدرن موجود داریم.
که با ادامه این مقاله می‌تونین درباره این آینه اطلاعات بیشتری کسب کنین.

همه ما همیشه به دنبال بهترین و بالاترین کیفیت و با کمترین هزینه هستیم .اگر می‌خواهین محصولات آینه طرح پر با کیفیت بالا داشته باشین به صنایع تولید شیشه و آینه فرکو مراجعه کنین ما یک مجموعه هستیم که گزینه‌های آینه طرح پر بادوام رو متناسب با نیازهای خونه یا محل کار شما ارائه می‌دیم. بهترین و باکیفیت ترین کار از ما و رضایت از شما عزیزان.


برای ثبت سفارش با شماره زیر تماس بگیرین.
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
یکی از صنایع های مهم و پرکاربرد در دنیای امروزی آینه طرح پر هست که در انواع رنگ جنس های متفاوتی به فروش میرسه در کالبدهای متفاوت به کار می‌ره برای مثال در سالن‌ها و در منازل بسیار محبوب هستن . این نوع آینه‌ها به دلیل اینکه در طول روز مورد استفاده زیادی قرار می گیرن جنس اون از نوع ضخیم در سازه‌های مدرنه. انواع مختلف رو با بهترین کیفیت تنها با سفارشی تلفنی یا اینترنتی ،در منزل تحویل بگیرین.


طرح دار

آینه‌های طرح پر به دلیل وجود انواع بسیار بالا در کارگاه فرکو و با ساخت کیفیت بالا دارای طرفداری بسیاری اس.آینه های طرح پر به دلیل سادگی و زیبایی در دنیای امروز فروش و طرفداری بیشتری نسبت به آینه های ساده داره.
زمانی که شما یک آینه رو در ابعاد مختلف سفارش می‌دین ، می‌تونین با داشتن تنوع زیاد در طرح‌های آینه یک طرح زیبا رو نسبت به سلیقه خود انتخاب کنین. و این طرح رو توسط کارکنان فرکو که اونو به طور دقیق و با کیفیت بالا بر روی آینه شما عزیزان قرار می‌دن.و اینگونه شما یک آینه زیبا مدرن در عین سادگی در تمامی محل‌های مورد نظر خود دارین.که شما رو متمایز از سبک‌های قدیمی می‌کنه.

آینه طرح پر سندبلاست

این مدل آینه هنگامی که به ابعاد های دلخواه شما عزیزان برش داده می‌شه و همه طرح‌های مورد پسند شما عزیزان به صورت مات بر روی آینه در ابعاد دلخواه شما زده می‌شه.و این گونه آینه یک محصول زیبا مدرن و زیبا است،که تمامی محیط‌های شما عزیزان رو لاکچری و لوکس می‌کنه.

آینه طرح پر بک لایت

این نوع آینه یکی از بهترین آینه های موجود برای جایگزینی آینه های ساده و معمولیه.این آینه یکی از آینه‌های خلاقانه و مدرنی است. که زیبایی دوچندانیداره. و متمایز بودن رو هم به فضای اطراف خود القا می‌کنه.این آینه از تمامی نظرات (انرژی،راحتی،زیبای،هزینه‌های برق،)به شما عزیزان کمک‌های بسیاری می‌کنه.


چگونه آینه بک لایت طرح پر باعث روشن‌تر شدن فضای ما می‌شه؟

خیلی از افراد نگران پرداخت هزینه‌هایی که از طرف این آینه بک لایت طرح پر داره، هستن.در صورتی که هیچ نگرانی وجود نداره.صنایع تولید شیشه و آینه فرکو دیگر این مشکل رو برای شما عزیزان حل کرده.به طوری که هم نگران هزینه نباشین. و هم کمکی در روشن‌تر شدن فضای شما می‌شه.
این آینه به دلیل داشتن نوری که در پشت اونه فضا رو روشن‌تر می‌کنه و زمانی که نوری که در اطراف در حال تابشه در آینه منعکس میشه و باعث روشنایی بیشتر فضای شما میشه..

این کار باعث می‌شه که شما عزیزان نیازی به استفاده از چندین لامپ در فضای مورد نظر خود و پرداخت هزینه بیش از حد برق نداشته باشین. به طوری که با گذاشتن یک لامپ در روبروی آینه های طرح پر می‌تونین. فضا رو به طوری روشن کنین که دیگر نیازی به استفاده دیگر لامپ‌ها نباشه.پس شما عزیزان با خرید این محصول نه تنها ضرر نکردین.بلکه کمکی‌هم در هزینه‌های اضافی شما می‌شه.برای سفارش این محصول با کارگاه تولیدی فرکو تماس بگیرین.۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲


چگونه آینه بک لایت باعث بزرگ نمایی فضا می‌شه؟

مشکل همیشگی ما کمبود جا برای وسایل های مورد علاقه خود بوده و هست.خیلی از افراد علاقه زیادی به این نوع آینه دارن.ولی به دلیل کمبود فضای مورد نظر و یا کوچک‌تر شدن مکان‌های خود نمی‌تونن این نوع آینه‌ها رو بخرن.ولی فرکو با ساخت این آینه ‌ها نه تنها در مصرف برق صرفه جویی کرده، بلکه باعث بزرگ نمایی هم شده اس.زمانی که شما این آینه رو در مکان مورد نظر خود قرار می‌دین فضای روبه روی آینه بر روی آینه منعکس شده.و زمانی که این اتفاق رخ میده. و شما این انعکاس رو می‌بینین این حس بزرگ نمایی فضا به شما عزیزان القا می‌شه.
پس شما با خرید یک محصول با یک تیر چند نشون می‌زنین. هم مصرف برق شما کم میشه ، هم فضایی دلنشین و منحصربه‌فرد رو تجربه می‌کنین.

یکی از فواید مهم آینه بک لایت طرح پر چیه؟


شما زمانی که با یک آینه عادی و معمولی آرایش و میکاپ خود رو انجام می‌دین که دارای نور کافی نیست باعث انجام ایرادات و خطاهایی می‌شین که زمانی که در نور زیاد باشین این ایرادات رو نمایی میشن.فرکو با ساخت این آینه تمامی مشکلات شما عزیزان رو حل کرده .زمانی این آینه دارای نور استاندارده که، وقتی روبه روی این آینه می‌ایستین تمامی سایه‌های موجود در صورت شما عزیزان رو از بین ببره. به طوری که شما می‌تونی هنگام آرایش کردن میزانی و تقارن در صورت خود رو به وجود بیارین و دیگر ایرادات یکی نبودن خط چشمتون و یا حتی دیگر با تغییر رنگ رژتون مواجه نمی‌شین.

یکی از مهم ترین فواید آینه بک لایت رفع ایرادات آرایش نادرسته

بله زیرا این آینه تمامی ایرادات خود رو با یکسان بودن نور در اطراف ما نمایان می‌کنه.کارگاه فرکو با تهیه خاص این آینه که برای راحت تر بودن آراسته بودن شما تلاش میکنه،که هم نور زیادی برای آرایش کردن در اختیار دارین و هم می‌تونین با تغییر رنگ چراغ ها از طریق ریموت افکت نمایشی خود رو تغییر بدین.
کارگاه فرکو برای کم مصرف بودن لامپ های آینه شما از لامپ های LED استفاده کرده اس.
برای مثال شما می‌تونین با فشار دادن دکمهFADE رنگ های مختلف نور رو در اختیار داشته باشین.
حتی افرادی که از نور زیاد چشم‌شون رو اذیت می‌کنه، می‌تونن با سفارش‌نور ملایم تری این محصول رو در اختیار داشته باشن. که دیگر‌مورد اذیت قرار نگیرن.
برای سفارش این محصول با ما در ارتباط باشین:02188068352

این آینه به دلیل استانداردهای کاری زیبایی و مدرنی طرفداران بسیاری رو به خود جلب کرده.
آینه طرح پر تونسته با نور استاندارد خود هم فضای مورد نظر رو بزرگ‌نماتر کنه و هم زیبایی رو به اون فضا ببخشه. اگر شما عزیزان این محصول رو برای تمامی نقاط مورد نظر خود می‌خواین با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تماس بگیرین 02188068352

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو