Home
آینه گریم قدی

آینه گریم قدی

آینه گریم چیست

آینه گریم قدی یکی از محصولات زیبا و پرطرفدار صنایع تولید شیشه و آینه فرکو هست.این محصول در حال حاضر در تمامی نقاط ایران ارسال می‌شه. آینه قدی گریم به دلیل زیبایی و مدرنی خود طرفداران بسیاری رو جذب خود کرده اس. این محصول نه تنها مورد پسند تمامی افراد برای زیبایی منازل و اتاق‌هاشون هست بلکه خیلی از شغل‌ها بدون وجود این آینه حرفه کاری خود رو نمی‌تونن به نمایش بذارن.

وجود این آینه تمامی سایه‌های موجود در اون محیط رو از بین می بره و باعث روشنایی محیط شما می‌شه. این آینه بدون مصرف بیش از حد برق برای شما فعال می‌شه.و تاثیری بزرگ در بزرگ نمایی فضای شما داره.این آینه به دلیل کارای پیش از حد خود در تولیدی فرکو فروش و تولید بالایی داشته‌اس.

آینه گریم قدی در تمامی ابعاد،سایز و تنوع رنگی در صنایع تولید فرکو تولید و به تمامی نقاط گوناگون کشور ارسال می‌شه. آینه گریم توسط خود کارکنان فرکو نصب می‌شه.شما عزیزان برای سفارش این محصول زیبا و مدرن که با ساخت بهترین کیفیت از بهترین تولیدی‌های ایران با شماره زیر تماس بگیرین.02188068352

آینه گریم قدی

تاثیر آینه گریم قدی در بزرگ نمایی

خیلی از افراد فکر می‌کنن که وجود یک آینه در فضای اونا باعث کوچک شدن محیط می‌شه در صورتی که وجود یک آینه حتی در محیط‌های کوچک نه تنها باعث کوچک شدن فضا نمی‌شه بلکه باعث بزرگ نمایی فضای ما نیز می‌شه.زیرا زمانی که ما این آینه رو در فضایی مورد استفاده قرار می‌دیم.تصویر روبه رویی فضای ما بر روی آینه منعکس می‌شه. و این انعکاس باعث زیبایی و بزرگ‌نمایی فضا در دید ما می‌شه.

تاثیر آینه گریم قدی در روشنایی

آینه گریم قدی نه تنها زیبایی و مدرنی رو به فضای مورد نظر ما میده. شما با خرید این آینه دیگر نیازی به لامپ ندارین و با روشن کردن این لامپ می‌تونین روشنایی محیط خود رو تضمین کنین.زیرا تمامی چراغ‌های کار گذاری شده برای این آینه باعث روشنایی کافی محیط شما می‌شه.

آینه گریم قدی

آیا خرید این آینه می‌تونه در صرفه جویی برق به ما کمک کنه

بله ،وجود آینه گریم قدی کمک‌های فراوانی به ما می‌کنه.نه تنها در روشنایی ،بلکه در مصرف برق کمترین هزینه‌ها رو به وجود میاره.لامپ این آینه ال ای دی هست. که بسیار کم مصرفه.در عین حال بسیار طول عمر بالایی داره و سالیان سال برای شما کار می‌کنه.بعلاوه این موضوع ها قیمت مناسب تری نسبت به لامپ های رشته ای و کم مصرف داره..و همه‌ی این موضوعات باعث شده که صنایع فرکو این لامپ رو برای آینه گریم با کیفیت خود انتخاب کنه.

آینه گریم قدی

مکان‌های مورد استفاده از آینه گریم

شغل‌های آرایشگری.زمانی که ما از این آینه در میک آپ‌های خود استفاده می‌کنیم باعث می‌شه تمامی سایه‌های موجود از بین بره و تمامی مشکلات پوستی فرد مشخص بشه و میک‌آپ آرتیست بتونه به‌راحتی اونو اصلاح کنه.و یک گریم حرفه ایی داشته باشین.

در شغل گریموری این آینه تأثیر مثبتی داشته اس.و خرید این آینه برای محیط این شغل یک امری واجب و ضروری هست.

آینه گریم قدی

حتی زمانی که خیاط‌ها هم از این نوع اینه در محل کار خود استفاده می‌کنن. روشنایی و نور فوق‌العاده این آینه باعث می شه تمامی ایرادات کار خود به راحتی دیده بشه و بتونن اونو اصلاح کنن.

در اتاق خواب دخترانه و حتی زوجین از این آینه به صورت قدی و هم رومیزی دکوری و کاربردی استفاده بسیاری می‌شه .

قاب‌های مورد استفاده این آینه

آینه گریم قدی
آینه گریم قدی
آینه گریم قدی

بهترین گزینه برای سفارش

همیشه ما به دنبال یک آینه بسیار زیبا مدرن و در ساخت بهترین کیفیت هستیم. در تولیدی فرکو نه تنها مدرنی یک آینه بلکه کیفیت و زیبایی اون به درستی به عمل می رسه. بلکه تمامی آینه‌های سفارش شده توسط شما عزیزان در فرکو توسط کارشناسان و مهندسین ساخته و مهندسی می‌شه. این آینه به طوری طراحی شده اس که نور آینه باعث ضعیف شدن و اذیت چشم شما نشه.

تمامی افراد همیشه برای محل کار منازل خود اتاق یا هر مکانی که در اون طول روز خود رو سپری می‌کنن. به دنبال بهترین کیفیت و زیباترین محصول هستن. فرکو با تولید کارشناسی شده محصولات خود و کیفیت بالا در هزینه‌های پایین تونسته اس، طرفداران زیادی رو به خود جذب کنه. یکی از محصولات مهم و پر فروش صنایع شیشه و آینه های گریم قدی اینه که اکنون در بازار مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌اس.

آینه گریم قدی
آینه گریم قدی

چرا خرید خود رو از صنایع فرکو انجام بدیم

شرکت فرکو آینه‌های خاصی تهیه کرده که برای راحت تر بودن شما هنگام خرید تلاش میکنه.با خرید آینه گریم هم نور زیادی برای آرایش کردن در اختیار دارین و هم می‌تونین با تغییر رنگ چراغ‌ها از طریق ریموت افکت نمایشی خود رو تغییر بدین.
شرکت فرکو برای کم مصرف بودن لامپ‌های آینه شما از لامپ های LED استفاده کرده.
برای مثال شما می‌تونین با فشار دادن دکمهFADE رنگ‌های مختلف نور رو تماشا کنین.
شماره تلفن شرکت فرکو:02188068352

در تولیدی فرکو آینه گریم قدی دارای مدل های مختلفی هست.که در متن زیر نام برده می‌شه.

  1. آینه گریم قدی سنتی
  2. آینه گریم قدی هالیوودی
  3. آینه گریم قدی بک لایت
  4. آینه گریم قدی ال ای دی دار
  5. آینه گریم قدی رنگی
  6. آینه گریم قدی دکوراتیو
  7. آینه گریم قدی تزئینی

آینه گریم قدی سنتی چیه

آینه گریم قدی سنتی یکی از مدرن‌ترین و بروز‌ترین آینه‌های قدی تولیدی فرکو به شمار میاد.افرادی که علاقه به سبک‌های سنتی دارند. و دکوراسیون محیط خود رو به سبک سنتی چیدمان کردن.علاقه بسیاری به این آینه‌ها دارن.و آینه‌های سنتی توجه این افراد رو به خود جذب کردن.این آینه سنتی با استفاده از رنگ چوب و شیشه‌های رنگی برای شما عزیزان آماده سازی‌می‌شه.و به زیبایی دکوراسیون شما کمک بسیاری می‌کنه.

در بسیار از منازل دیده شده که گوشه‌ای از منزل خود رو به صورت سنتی چیدمان کردن.شما اگر دارای همچنین دکوراسیون زیبایی هستین.از خرید این آینه ودر کنار لوازم سنتی خود رو محروم نکنین.این آینه می‌تونه زیبایی محیط شمارو چندین برابر کنه.همان‌طور که تعدادی از افراد علاقه‌مند به آینه‌های‌طرح مدرن هستن.در همان تعداد علاقه‌مند به طرح های سنتی وجود داره.

آینه‌های سنتی در عصر جدید

این آینه‌ها شامل آینه‌های بک لایت، هالیوودی و ال ای دی دار هست .این آینه‌ها با ضمانت برای شما تولید می‌شه. برای خرید به تولیدی فرکو اطمینان کامل داشته باشین.این آینه‌ها با کیفیت بالا و کمترین قیمت در مدت زمان کمتر از ۴۸ ساعت برای شما تولید می‌شه.و در منزل ارسال می‌شه.شما می‌تونین با خرید این آینه‌ها در مکان‌های مختلف بهترین بهربرداری رو کنین.شما با خرید این آینه و قرار دادن اون در بهترین مکان اینو ثابت می‌کنین که چه فرد خوش سلیقه و هنرمند و طرفدار سبک مدرن و بروز هستین.

آینه گریم قدی هالیوودی

به دلیل این که آینه یک محصول کاربردی در زندگی همه‌ی ماست.در همه زمینه‌ها حتی در منزل مورد استفاده قرار می‌گیره.شما می‌تونین از این آینه‌های قدی هالیوودی حتی در فضای اتاق خواب و یا راهروی خود و…خریداری کرده و استفاده کنین.این آینه هالیوودی در هر فضایی به درخشندگی محیط شما کمک می‌کنه.و همچنین باعث بزرگ نمایی محیط شما می‌شه.تعداد لامپ‌های آینه هالیوودی طبق نظر شما نصب می‌شه.سعی کنین برای استفاده کارهای حرفه‌ای از تعداد لامپ استاندارد در آینه خود استفاده کنین. زیرا در درستی کار شما بدون ایراد به شما کمک می‌کنه.

از این آینه‌های قدی هالیوودی اصولا در مکان‌هایی استفاده می‌شه ، که نیازمند نور بالا هستن.برای مثال در سالن‌های آرایشی و اتاق‌های گریموری. از این آینه‌های گریم قدی هالیوودی در مکان‌های مختلفی مثل مزون،آرایشگاه ها،گریموری و … استفاده میشه.این آینه قدی به دلیل این که مشکل نوری شما رو حل می‌کنه.و دارای یک نور فوق‌العاده برای محیط شما ست.بسیار مورد تاییده.

این لامپ‌های آینه هالیوودی کم‌مصرف هستن.و از لحاظ پرداخت مصرف برق برای شما مشکلی پیش نمیاره.و بسیار مقرون به صرفه‌اس.آینه گریم قدی هالیوودی یکی از پرفروش ترین و پر بازدیدترین آینه سال دیده شده.این آینه از لحاظ کیفیت بسیار عالی هم از لحاظ قیمت نسبت به تولیدی دیگر بسیار مناسبه.این آینه از مدل های مختلفی مثل گرد،قدی،مستطیل و …برخورداره.و اندازه طول و عرضی آینه شما همچنین طرح آینه در همه اشکال هندسی کاملا سلیقه ای و تحت نظر شما مشتریان عزیز هست.

آینه گریم قدی بک لایت

آینه گریم قدی بک لایت دارای آپشن‌های بسیاری‌اس.که با وجود این کارایی‌هایی که به این آینه اضافه شده اس،طرفداران بسیاری رو به خود جذب کرده اس.از جمله این قابلیت ها:تاچ دار،ریموتی،ضدبخار و…بودن این آینه‌هاست.برای مثال با خرید یک آینه گریم قدی تاچ دار دیگر نیازی به ریموت و یا هرچیز دیگری برای خاموش روشن کرده چراغ های آینه خود ندارین.تنها با لمس دست خود روی آینه چراغ آینه خود رو خاموش یا روشن کنین. و یا حتی میزان رنگ آینه خود رو کمک و یا زیاد کنین. آینه بک لایت در دورنگ آفتابی و مهتابی و همچنین ۷ رنگ پر طرفدار دیگر در تولیدی فرکو به فروش می‌رسه.

این آینه‌ها به این گونه ساخته می‌شه که چراغ‌های بسیاری نازکی در پشت آینه شما وجود داره.این لامپ‌ها در ظاهر آینه قابل مشاهده نیست.ولی در ظاهر یک آینه‌ی شفاف و زیبا در مشاهده می‌کنیم.نور این چراغ‌ها ال ای دی هستن و به هیچ عنوان چشم شما مورد اذیت قرار نمی‌گیره.این آینه یه فضای خالی که بین خود و دیوار ایجاد می‌کنه.با چراغ‌های خود نمای زیبایی رو روی دیوار به تصویر می‌کشه.این آینه روی هر دیوار و هر مکانی قابل نصب هست.
این چراغ‌ها دارای مصرف انرژی کمی هستن.و حدودا ۴۰۰۰۰ساعت برای شما عزیزان عمر‌ می‌کنه. پس در کاهش مصرف انرژی تأثیر به سزایی دارن.می‌توان زمانی که از آینه استفاده نمی‌شه به‌ راحتی اونو با دکمه لمسی خاموش کرد.

آینه گریم قدی ال ای دی دار

چراغ‌های آینه گریم قدی دارای رنگ‌های بسیاری هست.که نسبت به رنگ دکوراسیون خود ،رنگ نور آینه ال ای دی خود رو انتخاب کنین و با محیط خود ست کنین.و فضای خیره کننده‌ای رو ایجاد کنیدن.نور پشت آینه توسط لامپ های ال ای دی تولید می‌شه.این لامپ‌ها در عین ظریف بود دارای نور بالای هستن در کل آینه بک لایت در عین سادگی نوری بسیار منحصر به فرد رو برای شما تولید می‌کنه.

مصرف انرژی لامپ های ال ای دی حدودا ۵۰ درصد لامپ های سنتی و فلوریست (رشته ای) هست.این یکی از مهم ترین دلایل فروش بالای این آینه‌اس.زیرا در عین زیبای پیش از حد و نوری شگفت انگیز بسیار ظریف و طبیعیه.و از ایجاد سایه های خشن جلوگیری می‌کنه.
شما حتی با وصل گوشی همراه خود به پشت اسپیکر آینه خود می‌تونین آهنگ مورد علاقه خود رو پخش کنین.

قاب آینه گریم ال ای دی دار

لامپ های LED می‌تونن به شکل‌های مختلفی نصب بشن تا زیبایی و جذابیت خاص خود رو داشته باشن. این آینه‌ها می‌تونن بدون قاب مورد استفاده قرار بگیرن که در این صورت چراغ ها روی آینه نصب می‌شن. سادگی و در عین حال زیبایی فوق‌العاده‌ای دارن. حالت دیگر استفاده از قاب‌های مختلف هست. که چراغ ها برروی قاب قرار می‌گیرن. قاب های مختلف با رنگ های مختلفی برای این منظور در دسترس هستن.که متناسب با فضا و سلیقه شخصی می‌تونن انتخاب بشن.

آینه گریم قدی رنگی

از انواع آینه‌ها، آینه رنگی هست که می‌تونه به شکل آینه گریم قدی به کار برده بشه. رنگ‌های بسیار متنوع و زیبایی برای آینه وجود داره.که می‌توان بسته به دکوراسیون خود از بین اونا انتخاب نمود. با رنگ و انرژی مثبتی که آینه رنگی در محیط ایجاد می‌کنه، فضا رو از یکنواختی خارج و زیبایی نیز به اون اضافه می‌کنه.

آینه گریم قدی دکوراتیو

آینه دکوراتیو نیز از دیگر آینه‌های جذاب و زیباست که می‌تونه به عنوان آینه گریم قدی نیز به کار برده بشه. جذابیت و زیبایی آینه‌های دکوراتیو فوق‌العاده‌اس. این آینه‌ها می‌تونن به شکل‌های بسیار مختلفی ساخته بشن. همچنین به عنوان نقطه کانونی می‌تونه، در محیط مورد استفاده خود بکار بره.و فضای شما رو زیبا و درخشنده کنه.

آینه گریم قدی تزئینی

آینه تزئینی از انواع دیگر آینه‌هاست که همانند دیگر آینه‌ها می‌تونه،.به شکل آینه گریم قدی نیز به دیوار نصب بشه. تنوع بسیار گسترده و مختلفی در مورد این آینه‌ها وجود داره. که مناسب برای هر دکوراسیون و فضای هست. جذابیت و زیبایی بسیار زیادی نیز برای محیط خود به ارمغان میارن.

پیج اینستاگرامی فرکو

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

2 پاسخ

    1. سلام خیر برای خیلی از کارها برای شما کارایی دارد.برای سالن ها. منازل.استفاده شخصی.مزون ها. هم قابل استفاده می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو