Home

معرفی درهای کشویی آلومینیومی

در طول سال‌ها ، ما شاهد رشد فوق‌العاده‌ای در استفاده از آلومینیوم در تمام جنبه‌های طراحی و توسعه ساختمون بودیم. آلومینیوم نه تنها برای بهبود چارچوب ساختمان استفاده میشه ، بلکه برای بهبود زیبایی و طراحی داخلی نیز استفاده میشه و اون رو به یکی از بهترین مواد برای تولید بهترین درهای کشویی در بازار امروز تبدیل می‌کنه.

معرفی درهای کشویی آلومینیومی
معرفی درهای کشویی آلومینیومی

چرا از آلومینیوم استفاده کنیم

درها یک نقطه کانونی در هر خونه ، اداره ، هتل یا ساختمون هستن زیرا فضا و منظره رو قاب می‌کنن. تطبیق‌پذیری این فلز به گزینه‌های مختلف طراحی درب کمک می‌کنه. چه به دنبال ارتقاء لابی یک هتل یا یک منطقه استخر ، ایجاد یک فضای باز که فضای داخلی رو به بیرون متصل می‌کنه یا یک فضای کاری یا زندگی انعطاف‌پذیر ایجاد کنین ، بهترین درهای کشویی می‌تونن به هر یک از این نیازها پاسخ بدن. 

چه چیزی درهای کشویی آلومینیومی رو در سال‌های اخیر محبوب کرده

معماری پویا و همیشه در حال تغییره. در طول سال‌ها ، شاهد افزایش طراحی مدرن معاصر و مینیمالیسم بودیم ، حرکتی به سمت فضاهای باز و انعطاف‌پذیر که امکان آزادی حرکت رو فراهم می‌کنه و تغییر به سمت ایجاد مناطق با پلان باز که به راحتی فضای داخلی رو به بیرون منتقل می‌کنه. با همه این تغییرات در طراحی ، منطقیه که از سیستم های درب استفاده کنین که می‌تونن با هر زیبایی شناسی مطابقت داشته باشن و بدون توجه به تغییرات ایجاد شده در طراحی داخلی یا خارجی ، ماندگار می‌مونه. 

معرفی درهای کشویی آلومینیومی

مزایای درهای کشویی آلومینیومی

تطبیق پذیری

آلومینیوم یک فلز همه‌کاره‌اس که خود رو برای کاربردهای مختلف طراحی مناسب برای هر طراحی معماری ، اعم از مسکونی و تجاری ، می‌سازه.

دوام

آلومینیوم یک ماده سبک وزن قویه که به دلیل استحکام و دوام خود شناخته شده. برای آب و هوا و شرایط آب و هوایی کاملاً مناسبه. به مرور زمان تاب نمی‌خوره ، ترک نمی‌خوره یا تغییر رنگ نمیده.  

جذابیت زیبایی

قاب‌های درب و شیشه آلومینیومی دارای گزینه‌های رنگی و لعاب متفاوتی هستن که امکان سفارشی سازی رو برای مطابقت با فضای شما فراهم می‌کنه.

معرفی درهای کشویی آلومینیومی
معرفی درهای کشویی آلومینیومی

بهره‌وری انرژی

گزینه‌های تک یا دو جداره برای شیشه‌ها وجود داره. لعاب باعث بهبود عایق کاری و بهره‌وری انرژی میشه و در نتیجه انرژی کمتری برای خنک کردن و گرم کردن خانه مورد نیازه.

حداقل نگهداری

بهترین درهای کشویی در طول زمان به نگهداری کمتری نیاز دارن زیرا فریم آلومینیومی در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاومه. فریم‌های درب آلومینیومی با کیفیت بالا با روکش پودری ساخته شدن که باعث میشه ظاهر براق و طول عمر اونا حفظ بشه.

معرفی درهای کشویی آلومینیومی

ابعاد در کشویی آلومینیومی

چندین گزینه اندازه‌های مختلف وجود داره ، رنگ‌های پودری برای مطابقت با هر رنگی و همچنین گزینه‌های شیشه‌ای تک و دو شیشه بسته به نوع سیستم درب کشویی آلومینیومی انتخاب شده وجود داره. این نه تنها تنوع رو فراهم می‌کنه ، بلکه به شما امکان میده یک سیستم درب کشویی متناسب با نیازها و کاربردهای خود ایجاد کنین. 

درب‌های آلومینیومی جعبه‌های طراحی و عملکرد بسیاری رو هم برای مشتریان و هم برای معماران نشون میدن. اونا از نظر زیبایی شناسی جذاب هستن و در طیف وسیعی از اندازه‌ها ، شکل‌ها و طرح‌های مختلف هستن تا با کاربردهای مختلف مطابقت داشته باشن.

انواع درب‌های کشویی آلومینیومی

گزینه‌های درب آلومینیومی زیادی در بازار وجود داره که به شما این امکان رو میده تا بر اساس نیاز و طراحی ساختمان ، گزینه‌هایی رو در اختیار مشتریان خود قرار بدین. هنگام انتخاب آلومینیوم به عنوان وسیله‌ای که برای درب انتخاب می‌کنین ، می‌تونین از دوام و عملکردش اطمینان داشته باشین. اونا هم به دلیل خواص طولانی مدت و هم از نظر زیبایی شناختی ، در آزمون زمان مقاومت خواهند کرد.

معرفی درهای کشویی آلومینیومی
معرفی درهای کشویی آلومینیومی

درب‌های تاشو کشویی

درهای تاشو کشویی به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های درب کشویی در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کردن. این درب‌ها برای ایجاد فضای باز ، قابل کار ، متحرک مناسب هستن. اونا جریان رو از فضاهای داخلی به فضای باز ، ایده‌آل برای مناطق سرگرمی ، تراس استخر ، مناطق بار و موارد دیگر میدن. می‌تونین مطمئن باشین که این درب‌ها با بالاترین کیفیت آلومینیوم و شیشه ساخته شدن و در آزمون زمان مقاومت خواهند کرد و هر گونه نگرانی در مورد کاربردی بودن نصب این نوع درب در منزل یا محل کار رو برای استراحت قرار میدن. اونا همچنین دارای ویژگی‌های زیر هستن: 

  • اونا برای اطمینان از عدم نشتی در نتیجه شرایط آب و هوایی دو بار آب بندی میشن.
  • برای اطمینان از سهولت و قابلیت استفاده ، عملکردی روان داشته باشین. 
  • از مکانیزم قفل دوگانه برای افزایش ایمنی و امنیت استفاده کنین و خیالتون رو راحت کنه.
  • سیستم نورد پایینی داشته باشین که استفاده رو آسون می‌کنه.
  • در طیف گسترده‌ای از طرح‌ها ، رنگ‌های پودری و شیشه موجوده. اطمینان حاصل کنین که درهای تاشو با زیبایی فضای شما مطابقت دارن.

درب لولای دو و یک نفره

درب‌های ریلی آلومینیومی یک انتخاب عالی برای بازشوهای داخلی و خارجی منازل یا ساختمون‌ها هستن. اونا خود رو به فضاهای تجاری و مسکونی وام میدن و می‌تونن به صورت یک درب یا دو درب تولید بشن. اونا قوی ، ایمن و کاملاً ضد آب هستن و در برابر سایش و پارگی روزانه محافظت می‌کنن. 

  • این درب‌ها در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های پودری قابل انتخاب هستن. چندین گزینه شیشه‌ای مختلف نیز وجود داره.
  • این درها رو با نیازها و زیبایی شناسی خود با دستگیره‌ها ، قفل‌ها و سایر گزینه‌های سخت افزاری مطابقت بدین.
  • لولاهای پارلمان در جایی نصب میشن که نیاز به باز شدن 180 درجه باشه.
  • شیشه‌های خصوصی یا طرح‌دار متفاوتی در دسترس هستن.
  • این یک گزینه فوق‌العاده برای درهای ثابت برای آشپزخانه ، لباسشویی یا حتی یک فضای اداریه. 
  • این درب 5 تا 7 روز زمان تحویل داره.
معرفی درهای کشویی آلومینیومی

درب‌های محوری تک و دو نفره

یک درب محوری به یک فضا عامل شگفت‌انگیزی میده. این نام از حرکت چرخشیه که در هنگام حرکت ایجاد می‌کنه. درب بر خلاف لولاهای ثابت متصل به قاب ، بر روی یک دوک می‌چرخه. اینا بهترین درهای کشویی برای استفاده از قطعات بیانیه هستن و بزرگ‌تر و سنگین‌تر از سایر سیستم‌های درب هستن. 

  • اونا در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های پودری موجود هستن و گزینه‌های مختلف شیشه‌ای در دسترس دارن.
  • درب خود رو با دستگیره‌ها ، قفل‌ها ، سخت‌افزارهای مختلف ، شیشه‌های حریم خصوصی یا روکش‌های طرح‌دار سفارشی کنین. 
  • این درب 5 تا 7 روز زمان تحویل داره.

انتخاب درهای کشویی آلومینیومی

مزایای درب‌های کشویی آلومینیومی بی پایانه ، نه تنها شیک و زیبا هستن ، بلکه بادوام و کم مصرف هستن. به همین دلیله که این سیستم‌های درب در سال‌های اخیر بسیار محبوب شدن. این محبوبیت منجر به طراحی و توسعه چندین گزینه مختلف درب کشویی آلومینیومی شده که نیازها ، کاربردها ، زیبایی شناسی و عملکردهای مختلف رو برآورده می‌کنه.

معرفی درهای کشویی آلومینیومی
معرفی درهای کشویی آلومینیومی

این تنوع فرصتی رو برای معماران باز کرده تا خارج از چارچوب فکر کنن ، فضاها رو بهبود ببخشن و از مناظر زیبا استفاده کنن. انتخاب بهترین سیستم درب برای نیازهای مشتری شما باید در خط مقدم این فرآیند باقی بمونه. یکی از راه‌های اطمینان از انجام این کار ، همکاری با یک تامین‌کننده آگاه است که نیازهای طراحی رو درک می‌کنه و عوامل مختلفی رو که می‌تونه بر سیستم درب مانند آب و هوا ، منطقه و آب‌وهوا تأثیر بزاره ، در نظر می‌گیره. 

چه چیزی درهای کشویی آلومینیومی رو در سال‌های اخیر محبوب کرده؟

معماری پویا و همیشه در حال تغییره. در طول سال‌ها ، شاهد افزایش طراحی مدرن معاصر و مینیمالیسم بودیم ، حرکتی به سمت فضاهای باز و انعطاف‌پذیر…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو