Home
آینه قدی سالن زیبایی فرکو

آینه قدی سالن زیبایی

سالن زیبایی داری ولی هنوز آینه قدی که درخور یه سالن مدرن و حرفه‌ای باشه براش نخریدی؟ کارهای آرایشی مثل کارهای مربوط به خوراک همیشه بورس خودشون رو دارن! اما در قرن بیست و یکم در هر کاری که وارد می‌شین باید با توپ پر شروع کنین. اصلا مدل آینه چه ربطی می‌تونه داشته باشه به برند آرایشگاه؟ آیا می‌دونستین که تعداد آرایشگاه‌های کشور به حدود 46000 رسیده؟ فقط در شهر تهران 18000 آرایشگاه و سالن زیبایی با مجوز داریم. بدون مجوزهارو کنار بذارین. زمان قدیم شیرین بود ولی جامعه رقابتی نبود و سالن‌ها کار سختی نداشتن. اون زمان مد فرق داشت و مردم مثل الان به زیبایی توجه نداشتن. به خاطر این آرایشگاه‌ها هر آینه‌ای که فقط نشون بده می‌خریدن! اما برای اینکه بین 45999 رقیبی که دارین بتونین خوب کار کنین باید به برند سالن زیبایی برسین!

آینه قدی سالن زیبایی فرکو

یکی از موارد مهم در بحث برند هم به دکور برمی‌گرده. دیگه هیچ سالن زیبایی حرفه‌ای رو نمی‌تونین پیدا کنین که از هر وسیله‌ای استفاده کنه. مخصوصا وقتی برچسب سالن زیبایی به کارتون می‌خوره انتظار از دکور بالا می‌ره. چه کسی می‌تونه ادعا کنه که آینه تو دکور سالن زیبایی تاثیر نداره؟ به جرعت ادعا می‌کنیم که اتفاقا بیشتر از هر وسیله‌ای توی دیده. پس یه آینه آرایشگاه بی‌کیفیت که شبیه آینه‌های عصر مسه باعث می‌شه که شما یه بخش مهم رو از دست بدین. فراموش نکنین که تو ذهنیت مشتری این خیلی اهمیت داره.

ولی فکر نکنین که با پول زیاد فقط می‌شه آینه خوب خرید. حتی آینه‌های گرون هم خیلی وقت‌ها کیفیت لازم رو ندارن و فقط پولتون رو هدر می‌دن. هم آینه‌های خوب اقتصادی داریم و هم آینه‌های لاکچری عالی. در ادامه آینه سالن زیبایی رو به صورت کامل بررسی می‌کنیم. نکاتی می‌گیم که هیچ آینه فروشی به شما نمی‌گه!

آینه قدی سالن زیبایی فرکو

انواع آینه قدی برای سالن زیبایی

اولین سوالی که قبل از خرید به ذهن میاد اینه که اصلا چی بخرم؟ با یه مدل آینه قدی سالن زیبایی طرف نیستیم و همونطور که گفتیم اگه چند نکته رو ندونین ممکنه نتیجه‌ای جز هدر رفت عایدتون نشه. خوشبختانه مدل عالی آینه کم نداریم. آینه خوب باید 1- قاب خوب داشته باشه 2- شفاف باشه 3-مدرن باشه 4- بادوام باشه و … که در ادامه بهترین هارو معرفی می‌کنیم.

آینه قدی نور دار برای سالن زیبایی بهترینه

اگه بخوایم محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین آینه‌ای که تا الان برای آرایشگاه و سالن زیبایی تولید شده رو معرفی کنیم ، باید اسم آینه قدی چراغ دار رو بیاریم. با نصب چراغ به گوشه آینه ، هم ظاهر آینه جذابیتی بیشتری به خودش می‌گیره و هم اینکه بهترین دید برای آرایشگر فراهم می‌شه. البته این مورد به کیفیت چراغ ربط داره. چراغ led که باهاش آشنا هستین مدرن‌ترین نوع چراغه و از هر نظر برای آینه عالیه. این چراغ‌ها اصلا چشم آرایشگر رو اذیت نمی‌کنن و مصرف کمی دارن. عمر زیاد و تنوع رنگی led هم انصافا قابل تعریفه!

برای چراغ این مدل از آینه‌ها می‌تونین از هر رنگی که مدنظرتون باشه استفاده کنین و حتی آینه رو می‌تونین با چند رنگ نور سفارش بدین. مشخصه که بهترین نور برای آرایش نوریه که وسط آفتابی و مهتابی باشه. رنگ‌های دیگه بیشتر کاربرد دکوری دارن ولی حین کار بهتره رنگ نور به این صورت باشه. آینه نور دار به اسم آینه بک لایت و آینه هالیوودی هم معروفه و اسامی دیگه مثل آینه لامپی و آینه گریم.

آینه بک لایت مخصوص آرایشگاه

منظور از آینه بک لایت مدل‌هایی از آینه چراغ دار هستن که نورپردازی خطی دارن و در پس زمینه آینه ، نور تشکیل می‌دن. آینه‌های بک لایت از نظر ظاهری بین انواع آینه قدی چراغ دار ، حرف اول رو می‌زنن و مدرن‌ترین مدل هستن. به همین دلیل به یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها در سالن‌های زیبایی تبدیل شدن.

آینه قدی سالن زیبایی فرکو

آینه لامپی

آینه‌های لامپی یا هالیوودی هم مدل دیگه آینه چراغ دار هستن که بین سالن‌های زیبایی محبوبیت دارن. این مدل نسبت به آینه بک لایت قدیمی‌تره و اولین آینه‌ای هست که به صورت حرفه‌ای برای این کار تولید شد. ظاهر خاص آینه هالیوودی مورد توجه خیلی از آرایشگرهاست. نور این آینه‌ها هم واقعا مناسبه و کاملا جوابه.

قاب آینه سالن زیبایی

قاب برای آینه قدی سالن زیبایی ، مثل گوشت برای کباب کوبیده هست! از تمثیل بگذریم! اگه آینه ، قاب درست و حسابی نداشته باشه واقعا به چه دردی می‌خوره؟ اصلا قاب مناسب رو برای آینه چطور انتخاب کنیم؟ مخصوصا که آینه‌ها با کلی قاب به تولید می‌رسن. قابی مناسبه که به جز ظاهر خوب دوام و رنگ باکیفیت داشته باشه تا خیلی زود شمارو مجبور به خرید آینه جدید نکنه! مواردی مثل استیل ، فلز آبکاری شده ، های‌گلاس و چوب می‌تونن گزینه‌های مطمئنی برای آینه قدی قاب دار باشن.

قاب استیل

اگه دوست داری ظاهر آرایشگاه‌ و سالن زیبایی رو به لاکچری‌ترین حالت ممکن تغییر بدی ، هیچ آینه‌ای مثل آینه قاب استیل کمکت نمی‌کنه! آینه آرایشگاه استیل انقدر لاکچری و جذابه که بعد از نصبش همه توجهات رو جلب می‌کنه و تفاوت‌هارو رقم می‌زنه. البته احتمالا متوجه شدین که قیمت این مدل گرون‌تره. ولی خرید آینه استیل خرج الکیه؟ آینه قاب استیل واقعا یکه و مثل نداره. به جز اثر دکوری ، آینه استیل از نظر دوام هم خوبه. پس اگه بودجه یاری کنه گزینه جذابیه.

فقط در مورد رنگ آینه استیل به یه نکته توجه کنین. آینه استیل در هر رنگی تولید می‌شه ولی نباید از هر نوع رنگی استفاده بشه. اگه رنگ خوب نباشه احتمالا خیلی زود کلا می‌پره و آینه رو کچل می‌کنه! پس رنگی که به آینه استیل می‌خوره باید باکیفیت باشه. رنگ کوره‌ای با ماندگاری 5 ساله بهترینه.

قاب فلز آبکاری شده

کلی از مزیت آینه استیل گفتیم ولی تو این بخش شبیه‌ترین قاب به استیل رو معرفی می‌کنیم که برعکس استیل قیمت مناسب‌تری داره. در مورد قاب فلز آبکاری شده صحبت می‌کنیم! قاب فلزی ظاهر خیلی جذابی داره و با استیل مو نمی‌زنه! در عین حال قیمت مناسبی داره و دوامش هم خوبه. آینه فلزی بدون شک از مدرن‌ترین مدل‌هاست که ارزش خرید بالایی داره.

قاب چوبی

کلا هر کسی هر جایی می‌خواد کیفیت کار رو به رخ بکشه ، از کلمه چوب استفاده می‌کنه! واقعیت هم اینجاست که قاب‌های چوبی از هر نظر کیفیت رو معنا می‌کنن. قاب‌های چوبی به جز اینکه ظاهر جذابی دارن و هیچوقت از مد نمی‌افتن ، از نظر دوام هم خوب هستن. با این حال قبل از خرید آینه قاب چوبی حتما به نوع و کیفیت قاب چوبی توجه داشته باشین. چرا که اگه قاب کیفیت لازم رو نداشته باشه ، هزینه‌ای که شده هدر می‌ره. بعضی از چوب‌ها در مقابل خوردگی و شرایط فیزیکی مقاوم نیستن. چوب راش ، گردو ، صنوبر و … گزینه‌های خوبی هستن. همچنین توجه داشته باشین که قیمت انواع چوب می‌تونه خیلی متفاوت باشه. اگه دوست دارین کمتر هزینه کنین قاب ام دی افی طرح چوب می‌تونه مناسب باشه.

های‌گلاس

های‌گلاس از جدیدترین مدل‌های قابه. قاب‌های های‌گلاس امتحان پس دادن و این روزها حسابی ترکوندن! چرا که با وجود ظاهر جذاب و دوام خوبی که دارن اصلا گرون نیستن و جز مدل‌های اقتصادی به شمار می‌رن! پس محبوبیت های‌گلاس به عنوان قاب آینه قدی سالن زیبایی نباید تعجب داشته باشه!

آپشن‌های مدرن برای آینه

برای آینه‌های سالن زیبایی از انواع و اقسام آپشن‌ها هم استفاده می‌شه. البته طبق سفارش مشتری. به جز آپشن‌هایی مثل تایمر و دماسنج ، از آپشن‌هایی مثل سنسور تاچ ، ریموت کنترل و حسگر تشخیص هم استفاده می‌شه. این آپشن‌ها به چه درد می‌خورن؟ با این آپشن‌های مدرن می‌تونین چراغ‌های آینه رو به صورت دلخواه تنظیم کنین.

آینه تاچ : آینه‌های تاچ بدون شک از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای آینه قدی سالن زیبایی هستن. با دکمه تاچ می‌تونین چراغ آینه رو روشن کنین یا رنگش رو هر موقع خواستین عوض کنین. البته اگه آینه رو با چند نوع رنگ سفارش داده باشین.

آینه ریموتی : ریموت کنترل برای فضاهای کاری مثل آرایشگاه خیلی کاربردیه. چرا که از فاصله دور هم می‌شه اون رو تنظیم کرد.

آینه قدی سالن زیبایی فرکو

آینه حسگری: با نصب یه حسگر اپتیکی ، می‌تونین با اشاره دست چراغ آینه رو تنظیم کنین! یعنی فقط کافیه که دست رو مقابل آینه حرکت بدین تا فرامین اجرا بشه! یه آپشن خیلی مدرن و محبوب برای آینه قدی.

در انتها

دیگه گذشته دوره‌ای که از هر آینه‌ای در سالن زیبایی استفاده می‌شد. امروزه در هر سالن زیبایی از بهترین انواع آینه قدی استفاده می‌شه. چرا که دکور ضعیف برند سالن رو زیر سوال می‌بره و با یه آینه بی‌کیفیت و قدیمی نمی‌شه به دکور مدرن فکر کرد. اما بین این همه مدل آینه قدی کدوم یکی برای سالن زیبایی بهتره؟ واقعیت اینجاست که با وجود یه سری مدل بی‌کیفیت مدل خوب هم زیاد داریم. شناخت آینه باکیفیت خیلی راه پیچیده‌ای نداره! فقط به این چند تا نکته توجه داشته باشین و با خیال راحت برای سالن زیبایی آینه قدی بخرین:

1- مدل‌های چراغ دار آینه قطعا برای سالن زیبایی حرفه‌ای تر هستن. از نظر دکور هم بهتر هستن.

آینه قدی با قاب استیل برای سالن زیبایی

2- برای قاب آینه سالن زیبایی بهتره از قاب‌های باکیفیت مثل استیل ، فلز آبکاری شده ، های‌گلاس ، چوب و … استفاده بشه.

3- آینه قدی سالن زیبایی رو می‌تونین در اشکال متنوع سفارش بدین. اصلا هر شکلی که دوست داشته باشین اجرا می‌شه!

4- حتما سفارش بدین لوگوی سالن روی آینه زده شه! اینطوری کلاس کاری سالن زیبایی بالا می‌ره. چه بهتر که لوگو به صورت چراغ دار حکاکی بشه و جلب توجه بیشتری داشته باشه. برای کسب اطلاع بیشتر با شماره 09101767773 تماس بگیرین.

سفارش آینه قدی سالن زیبایی

سالن زیبایی داری و قصد خرید آینه قدی داری اما دوست داری انواع باکیفیت رو مستقیم از تولیدکننده سفارش بدی که الکی پولت برای واسطه هدر نره؟ پس همین حالا گوشی‌ایتو بردار و به فرکو زنگ بزن که تخفیف از دستت نره و با 1 سال گارانتی سفارشت رو ثبت کنی! فرکو تنها تولیدکننده در ایران هست که تمرکزش رو گذاشته روی تولید مدل‌های پیشرفته آینه قدی مثل آینه قدی سالن زیبایی. یعنی حرفه‌ای‌ترین آینه‌ها با بروزترین آپشن‌ها ، در هر شکل دلخواه مشتریان عزیز و به صورت مخصوص برای آرایشگاه و سالن زیبایی توسط فرکو تولید می‌شه.

آینه‌های فرکو همگی از شفاف‌ترین مدل‌های آینه هستن ( سوپرکلییر ) و از نظر دوام هم به مراتب بهتر هستن. از طرفی این آینه‌های قدی در گذر زمان زرد و کدر نمی‌شن. به این دلیل فرکو گارانتی یک ساله در نظر گرفته.

آینه قدی سالن زیبایی فرکو

توجه داشته باشین که گارانتی فرکو ، بی قید و شرطه و هیچ قانون اضافه‌ای وجود نداره. فقط رضایت مشتری قانون این ضمانته. در آخر خرید شما از فرکو واسطه‌ای نداره و فرآیند تولید آینه تو خود فرکو انجام می‌شه و شما می‌تونین هر طرح و شکل دلخواه رو به فرکو سفارش بدین.

لازم به ذکره که همه سفارش‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال می‌شن. امکان سفارش به صورت حضوری و غیرحضوری برای مشتریان عزیز فراهمه. آدرس و اطلاعات تماس فرکو :

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و 09101767773
  • برای دیدن جدیدترین طرح های آینه ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.
برای سالن زیبایی کدوم مدل آینه قدی رو بخریم؟

بین انواع آینه ، مدل آینه قدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو