Home
انواع جدید آینه میکاپ

انواع جدید آینه میکاپ

حرفه‌ای آرایش می‌کنی و می‌خوای مثل کارت یه آینه میکاپ حرفه‌ای بخری ولی با انواع جدید آینه میکاپ آشنا نیستی؟ آرایش از زمانی که آدم‌ها تو غارها زندگی می‌کردن مهم بود. به هر حال زیبایی همیشه برای بشر مهم بوده و خاص امروز نیست. اون زمان خبری از آینه نبود و نهایتا می‌تونستن تو آب تصویر خودشون رو ببینن! البته با معیارهای امروزی خیلی هم چیزی از دست نمی‌دادن! چون آرایش اون زمان احتمالا چیزی جز کشیدن زغال روی صورت نبود. بعدش رسیدیم به دوره‌ای که میکاپ مردم سرمه بود و سرخاب و سفیداب. قطعا با معیارهای امروزی این هم چندان جذاب نبود اما برای اون دوره که سیبیل مد بود ، بد هم نبود! از حق نگذریم که میکاپ‌های امروزی به معنای واقعی کلمه هنری هستن.

انواع جدید آینه میکاپ

اما همونطور که کیفیت آرایش بالاتر رفته ، کیفیت آینه‌ها هم بالاتر رفته و این روزها مدل‌های تخصصی آینه میکاپ تولید می‌شه. خاص آرایش حرفه‌ای و برای آرایشگرهای حرفه‌ای. به هر حال آینه‌ای که تو سال 2022 جلوش می‌شینیم و میکاپ می‌کنیم باید یه فرقی داشته باشه با آینه‌ای که جلوش سرخاب سفیداب می‌کردن! در سال‌های گذشته آینه‌های میکاپ مخصوصا برای کسانی که دنبال آرایش‌های حرفه‌ای و ظریف هستن به یه گزینه محبوب تبدیل شده.

البته آینه‌های میکاپ جدید در کنار کارایی بیشتر ، ظاهر جذاب‌تری هم دارن. اما آینه میکاپ فقط یه مدل خاص نیست. مدل‌های مختلف چه از نظر ظاهر و چه از نظر دوام و کارایی می‌تونن کاملا متفاوت باشن. یه سری مدل‌ها ظاهر به مراتب بهتری دارن و بادوام هستن. جوری که هر کسی با دیدن‌اشون دوست داره یکیش رو بخره! برعکسش هم هست. بهتره قبل از خرید آینه به یه سری نکته توجه داشته باشین. مدل‌هایی وجود داره که از خردیشون هر چی فکر کنیم جز هدر رفتن پول نتیجه‌ای پیدا نمی‌کنیم. در ادامه همراه فرکو باشین.

انواع جدید آینه میکاپ

انواع جدید آینه میکاپ چه فرقی با آینه‌های قدیمی دارن

آینه‌های میکاپ به مدل‌هایی از آینه گفته می‌شه که در کنار اون از چراغ استفاده می‌شه. در اولین مدل‌های آینه میکاپ از لامپ‌های رشته‌ای استفاده می‌شد که کیفیت نوری خوبی نداشت. اما امروز با نصب چراغ Led آینه‌های میکاپ بالاترین کارایی رو دارن. ال ای دی نور کاملا طبیعی داره ، مصرف کمی داره و هم اینکه اذیت کننده نیست. تازه تنوع رنگی کاملی هم داره. یعنی هر چی مشخصات خوب که برای چراغ تو ذهنتون باشه! البته که به جز کارایی بالا ، آینه‌های میکاپ از نظر ظاهری هم شکیل و جذاب هستن. یه نکته مهم اینکه شکل چراغی که به آینه میکاپ نصب می‌شه در چند مدل مختلفه.

آینه‌های هالیوودی و بک لایت از مطرح‌ترین مدل‌های آینه میکاپ هستن که از نظر شکل چراغ با هم فرق دارن.

آینه میکاپ هالیوودی

عجب اسم خفنی! در آینه‌های هالیوودی از چراغ led گرد شکل بهره می‌برن که آینه رو برای میکاپ عالی می‌کنه. آینه هالیوودی اولین آینه‌ای بود که بهش لقب آینه میکاپ داده شد. یعنی قدیمی‌ترین مدل آینه میکاپ. خب با گفتن این جمله که قدیمی هست احتمالا به این فکر می‌کنین که نمی‌تونه گزینه جذابی باشه! ولی واقعیت اینجاست که هنوز هم آینه هالیوودی طرفداران خاص خودش رو داره و استفاده از اون برای آینه میکاپ کاملا رایجه.

انواع جدید آینه میکاپ هالیوودی

آینه بک لایت

اگه آینه هالیوودی قدیمی‌ترین مدل آینه میکاپ بود ، آینه بک لایت جدیدترین مدله! در آینه‌های بک لایت به جای چراغ گرد از چراغ خطی شکل استفاده می‌شه که ظاهر مدرن‌تری به آینه میکاپ می‌بخشه. البته این چراغ خطی مثل مدل هالیوودی از نوع Led هست. آینه بک لایت در سال‌های گذشته به یکی از محبوب‌ترین آینه‌ها برای میکاپ تبدیل شده. مدرن‌ترین مدل آینه میکاپ.

انواع جدید آینه میکاپ بک لایت

قاب انواع جدید آینه میکاپ

قاب چه برای آینه میکاپ و چه برای هر نوع آینه‌ای یکی از مهم‌ترین مشخصاته که خوب بودنش کیفیت آینه رو بالا می‌بره و برعکس بد بودنش کیفیت آینه رو زیر سوال می‌بره. از نظر قیمتی هم جنس قاب مهم‌ترین عامل اثرگذار در آینه میکاپه. یعنی قاب‌های مختلف با توجه به کیفیت متفاوت از نظر قیمتی هم می‌تونن خیلی متفاوت باشن. تنوع قاب برای آینه میکاپ خیلی زیاده ولی قطعا هر قابی نمی‌تونه مناسب باشه. بین این همه قاب ، استیل ، های‌گلاس و چوب بهترین قاب‌ها برای آینه میکاپ هستن. کدومش رو بخریم؟ در ادامه همراه فرکو باشین.

انواع جدید آینه میکاپ

آینه میکاپ با قاب استیل

اگه لاکچری باز هستی و دنبال مدرن‌ترین آینه میکاپ می‌گردی ، بدون شک آینه قاب استیل همونی هست که می‌خوای! آینه‌های فلزی بین انواع جدید آینه میکاپ ظاهر خاص‌تر و متفاوت‌تری دارن. اصولا هر جا از لاکچری بودن حرف میاد وسط یاد قیمت گرون‌ می‌افتیم. واقعا ارزش داره که برای خرید آینه میکاپ اینقدر خرج کنیم؟ وقتی به کیفیت آینه فلزی نگاه می‌کنیم ، می‌بینیم که این قیمت غیرمنطقی نیست. آینه میکاپ فلزی بهتر از هر مدل دیگه‌ای می‌تونه دکور محیط رو عوض کنه. از طرفی این مدل آینه بهترین سطح دوام رو داره و اصلا ضعیف یا شکننده نیست.

مخصوصا وقتی آینه میکاپ فلزی رو به روش کوره‌ای رنگ کرده باشن که می‌شه انتظار داشت تا 5 سال هیچ تغییری تو رنگ قاب رخ نده. پس اگه بودجه‌اش رو دارین در خرید این مدل شک نکنین.

آینه میکاپ با قاب های‌گلاسی

همه انواع جدید و باکیفیت آینه میکاپ که گرون نیستن! اگه بخوایم یه مدل آینه میکاپ رو معرفی کنیم که هم قیمت مناسبی داشته باشه و هم ظاهر و دوام خوب ، اون مدل بدون شک آینه های‌گلاسیه. ظاهر و دوام آینه قاب های‌گلاس در مقایسه با قیمت اون واقعا عالیه. طوری که می‌شه آینه‌های میکاپ کاملا مدرن و امروزی با قاب های‌گلاسی ساخت. پس قطعا با این پول نمی‌تونین آینه بهتری بخرین. واقعا نباید تعجب کنیم که چرا آینه های‌گلاسی یکی از محبوب‌ترین گزینه‌هاست.

آینه میکاپ آرایشگاه و خونه

آینه‌های میکاپ هم توی آرایشگاه به عنوان آینه آرایشگاهی استفاده می‌شن و هم تو خونه‌ها به عنوان آینه آرایشی. اما توجه داشته باشین که آینه‌ای که توی خونه استفاده می‌شه ممکنه برای آرایشگاه مناسب نباشه. در خونه‌ها بیشتر از آینه میکاپ رومیزی استفاده می‌شه. اما در آرایشگاه به جز این ، از مدل‌های آینه قدی هم استفاده می‌شه. نکته دیگه اینکه مدل‌هایی مثل آینه میکاپ دو طرفه که هر دو سمتشون آینه‌ای هست هم برای آرایشگاه بهتر هستن. همچنین بهتره اگه آینه میکاپ رو برای آرایشگاه می‌خرین ، سفارش بدین لوگو هم به شکل چراغ دار حکاکی بشه.

انواع جدید آینه میکاپ مخصوص آرایشگاه

در پایان

همونطور که میکاپ دیگه میکاپ قدیم نیست ، آینه‌ها هم به مراتب پیشرفت کردن و اون آینه‌های بی زوال قدیم نیستن! در سال‌های گذشته مدل‌های تخصصی آینه برای میکاپ و آرایش به تولید رسیده که هم کارایی خیلی بیشتری از آینه معمولی دارن و هم اینکه از نظر ظاهری به مراتب جذابیت بیشتری دارن. اما همونطور که هر گردی ، گردو نیست ، هر آینه میکاپی هم آینه میکاپ نیست! آینه‌های میکاپ می‌تونن اختلاف کیفی زیادی داشته باشن. بهتره قبل از خرید انواع جدید آینه میکاپ به این موارد توجه داشته باشین:

1- اگه دوست دارین آینه میکاپ ظاهر مدرن‌تری داشته باشه پیشنهاد می‌کنیم که از مدل آینه بک لایت استفاده کنین. آینه هالیوودی هم برای اون‌هایی که یه آینه کلاسیک رو دوست دارن پیشنهاد می‌شه.

آینه و کنسول آرایشگاه زنانه

2- بهتره آینه میکاپ ، قاب استیل یا های‌گلاس داشته باشه. آینه‌های میکاپ استیل می‌تونن یه تنه هر محیطی رو چند لول بالا ببرن و یه گزینه لاکچری هستن. مدل های‌گلاسی هم با وجود قیمت مناسب کیفیت بی نظیری داره.

3- آینه میکاپ در هر شکلی که بهش فکر کنین ، تولید می‌شه. یعنی هر شکلی که مشتریان عزیز بخوان اجرا می‌شه. برای کسب اطلاع بیشتر با شماره 09101767773 تماس بگیرین.

خرید انواع جدید آینه میکاپ

قصد خرید آینه میکاپ داری و دوست داری انواع جدید آینه میکاپ رو مستقیم از تولیدکننده آینه سفارش بدی؟ پس همین الان گوشی‌یتو بردار و به فرکو زنگ بزن که تا آخر این هفته فرصت داری خریدت رو با کلی تخفیف انجام بدی و با 1 سال ضمانت آینه میکاپ رو سفارش بدی! فرکو تنها تولیدکننده در کشوره که تمرکزش رو معطوف کرده روی تولید مدل‌های تخصصی آینه میکاپ. یعنی حرفه‌ای‌ترین آینه‌های میکاپ ایران با بروزترین آپشن‌ها ، در هر شکل دلخواه مشتریان عزیز و به صورت حرفه‌ای برای آرایشگاه‌ها ، سالن‌های زیبایی و خونه‌ها توسط فرکو به تولید می‌رسه.

انواع جدید آینه میکاپ

آینه‌های میکاپ فرکو همگی از شفاف‌ترین مدل هستن ( سوپرکلییر ) و از نظر دوام هم به مراتب از آینه‌های ساده سرتر هستن. از طرفی این آینه‌های میکاپ با گذشت زمان زرد و کدر نمی‌شن. به این دلیل فرکو گارانتی یک ساله در نظر گرفته.

توجه داشته باشین که گارانتی فرکو ، بی قید و شرطه و هیچ قانون اضافه‌ای وجود نداره. فقط رضایت مشتری قانون این ضمانته. در آخر خرید شما از فرکو واسطه‌ای نداره و فرآیند تولید آینه تو خود فرکو انجام می‌شه و شما می‌تونین هر طرح و شکل دلخواه رو به فرکو سفارش بدین.

لازم به ذکره که همه سفارش‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال می‌شن. امکان سفارش به صورت حضوری و غیرحضوری برای مشتریان عزیز فراهمه. آدرس و اطلاعات تماس فرکو :

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و 09101767773
  • برای دیدن جدیدترین طرح های آینه آرایشگاهی ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.
بین انواع جدید آینه میکاپ کدوم رو بخریم؟

بین مدل‌های مختلف آینه که به صورت تخصصی برای میکاپ ساخته شدن پینشهاد می‌کنیم که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو