Home
مدل آینه بک لایت

مدل آینه بک لایت

می‌خوای آینه بخری و دنبال جدیدترین و بروزترین مدل آینه بک لایت هستی؟ این مدی آینه که احتمالا اسمش رو هم شنیدی بدون شک بین همه مدل‌های آینه مدرن‌ترینه و تو این چند ساله خیلی روی بورس اومده. چه برای آرایشگاه و مزون و چه به عنوان آینه دکوری یا آینه سرویس بهداشتی ، آینه بک لایت بهترینه. اما آینه بک لایت چه فرقی با آینه معمولی داره؟

آینه بک لایت به مدل‌هایی از آینه‌ گفته می‌شه که در پس زمینه خودشون نور پردازی دارن. در این مدل به گوشه آینه ، چراغ به صورت مخفی نصب می‌شه. یعنی فقط نور این چراغ دیده می‌شه و ظاهر چراغ پنهانه. اما باید توجه داشته باشین که مدل‌های مختلفی از آینه بک لایت تولید می‌شه و تفاوت کیفی زیادی بین انواع آینه بک لایت دیده می‌شه. چه از نظر ظاهر و چه از نظر دوام و کارایی انواع آینه بک لایت کاملا متفاوت هستن. پس بهتره قبل از خرید به چند نکته توجه داشته باشین که بهترین خرید رو داشته باشین. در ادامه همراه فرکو باشین.

آینه دو طرفه آرایشگاهی
آینه بک لایت قاب استیل مدل قدی

چرا آینه بک لایت بخریم

به دو دلیل 1- ظاهر زیبا و مدرن 2- کارایی بیشتر. آینه‌های بک لایت نسبت به آینه‌های معمولی ظاهر مدرن‌تری دارن. یه آینه عالی برای دکوراسیون هر محیطی. چراغ‌های مخفی و نور دور آینه ، ظاهر آینه رو از این رو به اون رو می‌کنن! انگار یه هاله نورانی دور آینه رو گرفته! البته فقط دور آینه نور پردازی نمی‌شه ، در صورت تمایل مشتری لوگو یا هر شکل دلخواه هم می‌تونن به صورت نور مخفی روی آینه اجرا بشن.

آینه بک لایت تاچ مخصوص روشویی

اما آینه‌های بک لایت به جز ظاهر ، نسبت به مدل‌های معمولی ، کارایی بیشتری هم دارن. چراغ led باعث می‌شه که نور لازم برای انجام کارهایی مثل آرایش ، میکاپ و … فراهم بشه و دغدغه نور کلا از بین بره. دقیقا به همین دلیله که از آینه بک لایت به عنوان یه آینه تخصصی در آرایشگاه‌ها و مزون‌ها هم استفاده می‌شه.

مدل آینه بک لایت
آینه بک لایت تاچ قدی

انواع آینه بک لایت

آینه‌های بک لایت تنوع مدلی زیادی دارن. شاید به تعداد موی سر نرسه ولی واقعا زیاده! از طرفی همه این مدل‌ها از نظر ارزش خرید با هم مساوی نیستن. بعضی از مدل‌ها واقعا ارزش خرید ندارن و حتی ممکنه خیلی زود دچار آسیب بشن. نکته مهم اینکه مدل‌های حرفه‌ای و اختصاصی آینه بک لایت برای محیط‌هایی مثل آرایشگاه و مزون هم تولید شده.

مدل آینه بک لایت
آینه بک لایت با نور آفتابی

مدل آینه بک لایت برای خونه

آینه از نظر دکوراسیون یکی از وسایل خیلی مهمه. کلا آینه در هر محیطی نگاه‌هارو خیلی زیاد به سمت خودش جذب می‌کنه. از طرفی اهمیت آینه به قدری زیاده که خیلی راحت می‌شه ادعا کرد محیطی که آینه نداشته باشه چیدمان کاملی هم نداره! چرا که آینه محیط رو از یکنواختی درمیاره و مثل یه پنجره و دریچه به دیوار عمق می‌ده. البته که نه هر آینه‌ای! یه آینه بی‌کیفیت می‌تونه کل دیزاین خونه رو زیر سوال ببره. مدل‌های مختلف آینه بک لایت ( که در ادامه معرفی می‌کنیم) مدرن‌ترین آینه‌ای هستن که می‌تونین در خونه داشته باشین.

مدل آینه بک لایت
آینه بک لایت قدی تاچ برای دکور پذیرایی

قابل توجهه که از آینه بک لایت هم در سالن پذیرایی و اتاق خواب و هم به عنوان آینه سرویس بهداشتی استفاده می‌شه. مدل روشویی آینه بک لایت هم این روزها به پرطرفدارترین مدل تبدیل شده.

آینه روشویی بک لایت
یه طرح خاص از آینه بک لایت برای سرویس بهداشتی

چراغ آینه بک لایت در رنگ‌های مختلف نصب می‌شه. با توجه به سفارش امکان نصب چند رنگ مختلف هم وجود داره. در این صورت در هر لحظه می‌تونین رنگ دلخواه رو فعال کنین. برای تنظیم آینه بک لایت هم آپشن‌هایی مثل سنسور تاچ ، تشخیص حرکت ، دکمه معمولی و ریموت کنترل تعبیه می‌شه.

مدل آینه بک لایت برای آرایشگاه

آرایشگاه‌ها تو این دوره و زمونه تبدیل شدن به یه محل مهم برای همه. جایی برای تغییر! برعکس قدیم سالن‌های امروزی حسابی به سر و شکل و دیزان‌اشون می‌رسن که تو رقابت عقب نمونن. آینه یکی از وسایل مهم در آرایشگاهه. چرا که آینه در آرایشگاه فقط یه وسیله تزیینی نیست و به جز این یک ابزار ضروریه. پس لازمه که در فضای آرایشگاه از یه آینه زیبا و کاربردی استفاده کنین. آینه بک لایت دقیقا همون مدله! ظاهر مدرن آینه بک لایت سر و شکل سالن رو یه لول بالا می‌بره و نور Led که در کنار آینه نصب می‌شه باعث می‌شه آرایشگر بهترین دید رو داشته باشه. دقیقا به همین دلیله که امروز در بیشتر آرایشگاه‌ها از آینه بک لایت استفاده می‌شه.

آینه بک لایت گنبدی با قاب استیل مخصوص آرایشگاه

اما آینه بک لایت معمولی که در خونه از اون استفاده می‌شه برای آرایشگاه بهترین نیست. برای آرایش به نور بیشتری نیازه. فرکو یه مدل حرفه‌ای از آینه بک لایت رو به صورت کاملا تخصصی برای آرایشگاه به تولید رسونده. حرفه‌ای ترین آینه آرایشگاهی در ایران که در بخش بعدی معرفی می‌کنیم.

آینه آرایشگاه پلاس

نور بک لایت ملایمه و در آرایش و میکاپ به نوری بیشتر از این نیازه. برای همین فرکو در مدل آرایشگاه پلاس به جز این دو تا لامپ حبابی متحرک هم به آینه اضافه کرده. این لامپ‌ها در قسمت بالای آینه نصب می‌شن و درون ریل قرار می‌گیرن. به جز حرکت دادن لامپ ، زاویه تابش نور رو هم می‌شه به هر صورت دلخواهی تغییر و نور رو روی سوژه فوکوس کرد.

مدل آینه آرایشگاه پلاس با چراغ متحرک در بالای آینه

مدل آینه بک لایت دو طرفه آرایشگاهی

آینه‌های بک لایت دو طرفه تو این چند سال به یکی از محبوب‌ترین مدل‌های آینه در آرایشگاه‌ها تبدیل شدن. به این دلیل که یکی از مهم‌ترین موارد در چیدمان آرایشگاه بدون شک بهره وری بیشتر از فضاست. باید در سالن از بیشتر فضا استفاده بشه و فضای پرت در کمترین حالت باشه. خصوصا با این شرایط اجاره بها. اما یکی از بهترین راهکارهایی که با کمک اون میشه از بیشتر فضای سالن بهره برد ، استفاده از مدل آینه بک لایت دو طرفه‌ست. در این مدل هر دو سمت حالت آینه‌ای داره و آینه پشت نداره! به این ترتیب می‌شه از هر دوست این آینه‌ها در فضای میانی سالن بهره برد.

مدل آینه بک لایت برای مزون

مزون داری اما هنوز برعکس مزون‌های حرفه‌ای یه آینه بک لایت براش نخریدی؟ بازار مزون‌ها این روزها خیلی بهتر شده. خیلی از مزون‌هارو می‌بینیم که واقعا پول پارو می‌کنن. برای پول پارو کردن در مزون فقط نباید به فروش لباس‌های باکیفیت اکتفا بشه. دکور و دیزان باعث می‌شه که برند مزون بهتر در ذهن مشتری بمونه و قطعا مشتری در یه مزون با دیزاین مدرن بیشتر دستش به سمت جیب می‌ره. مزونی که آینه‌های قدیمی داره ، حتی با عرضه کالای باکیفیت در ذهن مشتری‌ها حرفه‌ای دیده نمی‌شه.چرا که توی محیط مزون هم آینه خیلی موثره. مشتری اول خودش رو در آینه برانداز می‌کنه و بعد لباس رو می‌پسنده یا نمی‌پسنده! وقتی مشتری خودش رو در آینه مدرنی مثل آینه بک لایت نگاه می‌کنه قطعا بیشتر ترغیب می‌شه واسه خرید.

مدل آینه بک لایت
آینه بک لایت بدون فریم مخصوص مزون

قاب آینه بک لایت

آینه‌های بک لایت در انواع بدون قاب و قاب دار تولید می‌شن. در سال‌های گذشته مدل‌های بی قاب هم طرفداران خودشون رو پیدا کردن. مخصوصا کسانی که عاشق طرح‌های مینیمال و ساده هستن مدل‌های بدون قاب رو ترجیح می‌دن. اما برای قاب آینه‌های بک لایت از متریال‌های مختلفی استفاده می‌شه که الزاما هم خوب و باکیفیت نیستن! فراموش نکنین که قابی که برای آینه بک لایت استفاده می‌شه باید هم از نظر ظاهری و هم از نظر دوام جواب گو باشه.

آینه بک لایت با قاب فلزی طلایی

بین چندین مدل قاب ، سه مدل قاب به خوبی امتحان پس دادن! این سه مدل استیل ، های‌گلاس و چوب هستن.

استیل

اگه دوست داری یه آینه مدرن و درجه یک داشته باشی حتما آینه رو با قاب استیل سفارش بده. قاب استیل ظاهر آینه رو به شکل قابل توجهی متفاوت می‌کنه و با اومدنش به محیط عملا محیط رو از این رو به اون می‌کنه. اکثر تصاویری که از آینه‌های لاکچری می‌بینین ، با همین قاب استیل ساخته می‌شن. قاب‌های استیل رو می‌تونین در هر رنگ دلخواهتون سفارش بدین. یه نکته رو هم بگیم خالی از لطف نیست. اینکه قیمت آینه‌های قاب استیل نسبت به بیشتر قاب‌ها گرونه. اما از انصاف نگذریم که کیفیت آینه قاب استیل هم متفاوت و یه سطح بالاتره. پس ارزش داره که بودجه رو افزایش بدین و در عوض یه آینه عالی بخرین. مگه چند بار قراره آینه بخرین؟

آینه بک لایت بیضی مخصوص آرایشگاه

تازه این رو هم در نظر بگیرین که آینه‌های قاب استیل بیشترین دوام رو دارن و تا مدت‌ها به همون شکلی که روز اول دیدین ، این کیفیت رو حفظ می‌کنن.

های‌گلاس

اگه بخوایم بین مدل‌های اقتصادی یکی رو از بقیه جدا کنیم ، اون آینه با قاب های‌گلاسه! مخصوصا اگه این رو هم در نظر بگیریم که آینه‌های های‌گلاسی در کنار این ، هم ظاهر مدرن و بروزی دارن و هم از نظر استحکام خوب هستن. اگه بودجه کمتری دارین آینه رو با این قاب سفارش بدین و شک نکنین که از انتخاب‌اتون پشیمون نمی‌شین.

در آخر

دکور محیط‎‌های امروزی دیگه مثل قدیم نیست و واقعا مناسب نیست که تو یه محیط امروزی یه آینه فرسوده بذاریم. اما بدون شک آینه لایت بین همه مدل‌های مدرن گوی سبقت رو ربوده! آینه‌های بک لایت مدرن‌ترین مدل آینه هستن و برای محیط‌هایی مثل خونه ، آرایشگاه ، مزون ، سرویس بهداشتی و … بهترین انتخاب. اما قبل از خرید آینه بک لایت به این موارد توجه کنین که خرید بهتری داشته باشین:

آینه بک لایت بدون فریم

1- آینه بک لایت هم در مدل قدی (برای آرایشگاه ، مزون و پذیرایی خونه ) هم در مدل رومیزی ( برای آرایشگاه ) و هم در مدل روشویی ( مخصوص سرویس بهداشتی ) تولید می‌شه.

2- اگه می‌خواید از مدل بدون قاب استفاده کنین که هیچ! اما اگه آینه قاب دار رو بیشتر دوست دارین بهتره قاب اون‌رو از بین استیل و های‌گلاس انتخاب کنین که انصافا از هر نظر عالی هستن.

3- شکل آینه بک لایت می‌تونه هر چیزی که مدنظر شما هست باشه! مثل مستطیل ، بیضی ، گنبدی ، گرد و …

4- برای مزون و آرایشگاه ، آینه بک لایت رو به همراه لوگوی سالن و برندتون سفارش بدین. اینطوری لول کارتون بالا می‌ره و اثر بیشتری در ذهن مشتری می‌ذارین. برای کسب اطلاع بیشتر با شماره 09101767773 تماس بگیرین.

سفارش جدیدترین مدل های آینه بک لایت

دوست داری بهترین آینه بک لایت رو اون هم با گارانتی 2 ساله و تخفیف بخری؟ پس همین الان گوشی‌ایتو بردار و به فرکو زنگ بزن که تا آخر این هفته می‌تونی از تخفیف ویژه هم استفاده کنی! فرکو تنها تولیدکننده در ایرانه که بیشتر به تولید تخصصی آینه ویژه فضاهای مختلف تمرکز کرده. آینه‌های فرکو با شیشه سوپرکلییر گرید a تولید می‌شن و به این دلیل بیشترین میزان شفافیت رو دارن و از نظر دوام هم در بالاترین سطح هستن. به این هم توجه کنین که گارانتی فرکو ، بی قید و شرطه و هیچ قانون اضافه‌ای نداره. فقط رضایت مشتری ملاک این گارانتیه. در نهایت خرید شما از فرکو بدون واسطه‌ست.

یه طرح جذاب از آینه بک لایت در پذیرایی

همه سفارش‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط کشور ارسال می‌شن. امکان سفارش به صورت حضوری و غیرحضوری برای مشتریان عزیز فراهمه.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  • می‌تونین با یکی از روش‌های زیر با فرکو در ارتباط باشین.
  • آدرس کارخانه:
  • تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس با شرکت فرکو :  02188068352 و 09101767773
  • برای دیدن جدیدترین طرح های آینه آرایشگاهی ، پیج اینستاگرام فرکو رو دنبال کنین.
کدوم مدل آینه بک لایت رو بخریم؟

مدل‌های مختلفی از آینه بک لایت تولید می‌شه اما قبل از خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو