Home

شرکت شیشه رنگی

شرکت شیشه رنگی

شیشه‌ رنگی این روزها تاثیر چشمگیری در دکوراسیون داخلی داره.شما می‌تونین برای تماس با شرکت شیشه رنگی بامشاورین فرکو در ارتباط باشین ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
این شیشه های زیبا با رنگ بندی متنوع و مختلف و طرح خاص و ویژگی‌های بارز خود برای فضاهای متنوعی کاربرد داره.

شیشه لاکوبل رنگی چیست؟

این روزها بین انواع مختلف شیشه های رنگی ،شیشه لاکوبل به عنوان خاص ترین نوع شیشه در مورد حمایت چشمگیری از مردم قرار گرفته‌اس.البته افراد بسیاری هم هنوز از شیشه های شفاف به جای لاکوبل ها استفاده می‌کنن.از شیشه رنگی می توان استفاده‌های مختلفی کرد. شیشه رنگی ها ولاکوبل این روزها کاربردهای فراوانی دراستفاده برای دیوارپوش خونه، فروشگاه‌ها و ادارات برای پوشوندن دیوارهای سرویس‌های بهداشتی و حموم ، ساخت تخته‌های شیشه ای وایت برد بکار می‌ره.

.همچنین شما می‌تونین برای مشاهده عکس محصولات با شیشه های شفاف و لاکوبل به اینستاگرام فرکو مراجعه کرده و شاهد انواع کاربردها و نمونه کارهای فرکو باشین.شرکت شیشه رنگی آماده‌ی ارایه‌ی بروزترین انواع شیشه با قیمتی مناسب هست.

در زمان‌های قدیم از شیشه های رنگی در تزیین درب ها و پنجره ها استفاده می‌شد. این طراحی دکوراسیون امروزه در صنعت معماری و در طراحی نمای بسیاری از ساختمون‌های بزرگ نیز انجام می‌شه.شیشه های رنگی شفاف رو می‌توان در ساخت پنجره ها استفاده کرد، زیرا باعث انعکاس نور رنگی می‌شن و جلوه‌های بسیار زیبایی رو خلق می‌کنن.

شرکت شیشه رنگی

تنوع شیشه رنگی:

شیشه رنگی در رنگ های بسیارزیاد و متنوعی تولید می‌شه.شیشه های رنگی به طور معمول در 12 الی 15 رنگ تولید می‌شن.
امادر صورتی که سفارش متراژ بالایی داشته باشین و رنگ انتخابی اون در بین رنگ های استاندارد نباشه می‌تونین برای اونا شیشه مد نظرتون رو با متراژی که می‌خواید بسازیم.معمولا رنگ انتخاب لاکوبل و یا انواع شیشه های رنگی بر اساس طراحی دکوراسیون داخلی انجام می‌پذیره.یکی از مزایای استفاده از لاکوبل تنوع رنگ های این شیشه هاست. این شیشه ها رو می‌توان در هر کجا و با هر نوع دکوراسیون هماهنگ کرد و جلوه بسیار زیبایی رو به فضا می‌ده.شرکت شیشه رنگی فرکو تنوع در رنگ رو با شفافیت و وضوح بالای محصول عرضه می‌کنه.

شرکت شیشه رنگی

مقاومت شیشه رنگی:

شيشه های رنگی كيفيت بسيار بالايی دارن.
زمان نصب با سرعت فوق‌العاده بالايی اجرا مي‌شه وهمچنين از تنوع رنگی بسيار بالايی برخوردار هست كه اين موضوع حائز اهميت هست.
شيشه رنگی های شركت فركو قابلیت سکوریت شدن رو داره
و همينطور ضدخش هست و نظافت و پاک كردن اون به راحتی قابل انجام هست.
آنتی باکتریال و آنتی یو وی بودن از صفات بارز اين آيينه هاست
با مقاومت اون در مقابل ضربه و حرارت ، برای مكان‌هايی در نواحی گرم استفاده‌ی مفيد می‌شه
و در نهايت
براقیت و شفافیت بالايی كه برخوردار هست اونو متمایز از سایر جنس‌های مشابه کرده.شرکت شیشه رنگی فرکو به دلیل تولید کننده بودن ، بهترین کیفیت رو با قیمتی مناسب عرضه می‌کنه.

شرکت شیشه رنگی

شیشه های لمینت:

شیشه لمینت این نوع شیشه‌ها نسبت به شیشه‌های ساده دارای مقاومت بالایی هستن.شیشه لمینت با کنار هم قرار گرفتن دو یا تعداد بیشتری از لایه‌های شیشه با ضخامت‌های مختلف و قرار گیری یک لایه میانی به عنوان لمینه طی یک عمل ترکیبی از فشار و دما ساخته می‌شه. تعداد لایه‌های شیشه بر اساس نوع کاربرد اونا تعیین می‌شه. وجود طلق‌های PVB در لایه‌های میانی شیشه‌ها باعث می‌شه که شیشه در هنگام شکستن، ذرات اون به صورت چسبنده باقی بمونه ودر محیط پخش نشه. همچنین در جلوی خودرو از شیشه لمینیت استفاده می‌شه زیرا در هنگام ضربه پخش نمی‌شه.شیشه‌های لمینت دارای مزایای عایق حرارتی، کاهش آلودگی صوتی و امنیت هستن.شرکت شیشه رنگی فرکو شیشه لمینت رو در تنوع بالا و بروزترین طرح‌‌ها روانه‌ی بازار کرده‌اس.

شرکت شیشه رنگی

شیشه سندبلاست:

شیشه‌های سندبلاست شیشه‌های مات و کدری هستن که برای کدر کردن اونا ماسه‌ای خاص رو با استفاده از کمپرسورهای مخصوص با فشار بر روی شیشه‌ها می‌پاشن که به این کار بلاست کردن می‌گن.هر چه فشار و قدرت پاشیدن ماسه‌ها بیشتر باشه درجه ماتی شیشه بیشتر می‌شه . این نوع شیشه‌ها از انعطاف بالایی برخوردار هست.بنابراین از طریق شرکت‌ها و سازمان‌هایی که می‌خوان برند یا لوگوی خود رو بر روی شیشه چاپ کنن استقبال بیشتری میشه.از این نوع شیشه درخونه می‌توان برای جدا کردن سرویس بهداشتی از روشویی، در ویترین کابینت‌ها می‌توان استفاده کرد.شرکت شیشه رنگی فرکو قابلیت تولید شیشه‌های سندبلاست رو با طراحی لوگوی شخصی فراهم کرده‌اس.

شرکت شیشه رنگی

شیشه ساتینا:

این شیشه ها به دلیل مات بودن خودحریم شخصی رو تا حد زیادی فراهم می‌کنن. این دیوار پوش ها نوعی شیشه دکوراتیو به شمار میان..و قدرت اسید روی شیشه، منجر به از بین رفتن براقیت و ایجاد سطحی مات و یکدست می‌شه. شیشه ساتینا، از سختی و مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و ضربه برخوردار هست. و به علاوه المان‌های فضای داخلی رو از اثرات مضر اشعه فرابنفش خورشید محافظت می‌کنه.شیشه های ساتینا دررنگ های پاستیلی متنوعی وجود دارن.شرکت شیشه رنگی فرکو شیشه ساتینا رو برای فضاهایی که نیاز به حریم شخصی دارن پیشنهاد میده.

که در بسیاری از کاربردها نظیر درب دوش شیشه ای و دیوارهای حمام و سرویس بهداشتی، شیشه بالکن.درب شیشه ای تاشو و غیره بکار می‌ره.شیشه ساتینا فضایی نوين و بسیار جذاب ایجاد می‌کنه. و بهترین گزینه برای پارتیشن ها و دیوارپوش های شیشه ای در دفاتر کاری محسوب می‌شه.ثبت آرم شرکت روی این المانها ضمن ایجاد ،فضای تعاملی بسیار عالی با مشتریان ، خلاقیت و زیبایی فوق‌العاده‌ای به محیط می‌بخشه.و مورد استقبال مخاطبان زيادي قرار گرفته اس.شرکت شیشه رنگی فرکو ین شیشه‌ها رو در کمترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش آماده و ارسال می‌کنه.

شرکت شیشه رنگی

تاریخچه شیشه رنگی:

قدیمی‌ترین شیشه‌ی طبیعی، در ایران متعلق به هزاره‌ی دوم پیش از میلاد هست.

در حفاری‌های چغازنبیل مربوط به دوره‌ی پیش از تاریخ، بطری‌هایی شیشه‌ای یافت شده‌اس ، که نشون از وجود شیشه در ایلام کهن داره.

کاربرد شیشه در دوره‌ی اسلامی به اوج خود رسید. در شهرهای بزرگ آن روزگار از‌ جمله دمشق و قاهره کارگاه‌های زیادی به ساخت شیشه اشتغال داشتن. و فنون بسیاری در ساخت شیشه کشف شد که بعدها شیشه‌گران ونیزی و فلورانسی از اون استفاده کردن.

دوره‌ی سلجوقیان اوج صنعت شیشه‌گری در ایران محسوب می‌شه.که تحت تاثیر شیشه‌گری دمشق بود. فراورده‌های شیشه‌ای این دوران بیشتر شامل ظروف کوچک و بزرگ. عطردان‌های بسیار ظریف، جام‌ها و گلدان‌هایی با فرم‌ها و اندازه‌های متنوع و اشیای تزئینی کوچک به ‌شکل حیوانات و… هست. در دوره‌ی مغول در ایران رونق شیشه‌سازی از میان رفت.و در عوض در این عهد سفالگری و کاشی‌کاری رونق یافت.شرکت شیشه رنگی فرکو در تولید این محصول جزو پیشگامان هست.

در دوره‌ی تیموری شیشه‌گرانی از قاهره و دمشق به ایران اومدن. در نتیجه شیشه‌گری در‌ این دوره دوباره رواج پیدا کرد. در این دوره دو شهر سمرقند و شیراز مراکز عمده‌ی شیشه‌سازی در ایران بودن. از این دوره به بعد این هنر تضعیف شد. تا زمان شاه عباس که شیشه‌گرانی را از ونیز به ایران آورد. و این هنر با وجود استادان خارجی دوباره زنده شد.شرکت شیشه رنگی فرکو ازین هنر قدیمی و پرطرفدار حمایت کرده. و اونو گسترش داده و در طرح و رنگ‌های زیبا روانه‌ی بازار کرده‌اس.

شرکت شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی:

قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی داره.روشی که برای ساخت این نوع شیشه به کار رفته می‌تونه به طور چشمگیری در قیمت نهایی اون تاثیرگذار باشه. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت شیشه رنگی سنتی می‌تونین با شماره‌های موجود با کارشناسان فرکو تماس بگیرین. اطلاعات کامل توسط کارشناسان بخش فروش در اختیار شما قرار می‌گیره . با در نظر گرفتن مواد اولیه مرغوب شیشه های رنگی تولید شده و با قیمت مناسب به دست مشتری می‌رسه. امروزه شیشه های قرمز رنگ گرون‌تر از سایر انواع شیشه های رنگی هستن و این تفاوت قیمت شیشه رنگی سنتی به این دلیل هست که اگر مدت طولانی در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار می‌گیره، رنگ خود رو حفظ کنه.

در آخر:

کمپانی فرکو با سابقه درخشان در تولید شیشه و آینه در ایران ، به طراحی انواع شیشه های لمینت رنگی و سکوریت برای فضای میان کابینت‌ها می پردازه .
شما عزیزان می‌تونین برای دریافت مشاوره و یا ثبت سفارش خود با شماره 02188068352 تماس بگیرین . و یا برای مشاهده نمونه کارها به سایت کمپانی فرکو مراجعه فرمایید.

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو