Home

شیشه رنگی دیوارپوش

در گذشته برای حفظ حریم یک مکان دور اون دیوار کشیده میشد . و در جاهایی که خیلی حفظ حریم اون حائز اهمیت نبود از شیشه استفاده میشد و پنجره گذاشته میشد. اگر لازم بود که حریم اون جا حفظ بشه و در عین حال می‌خواستن از پنجره استفاده کنن یا در جایی شیشه نصب می‌شد که داخل مشخص نشه یا از شیشه رنگی های قدیمی استفاده می‌شد که در عین حفظ حریم نور رو از خود عبور می دادن و جلوی تابش شدید خورشید رو می‌گرفتن و نمی‌ذاشتن خونه رو زیاد گرم کنه. استفاده شیشه از دیرباز در ایران رواج داشته اس اما نوع کاربرد اون تغییرات زیادی پیدا کرده اس و دلیل اون تغییرات زیادی بوده اس که با پیشرفت علم در شیشه رخ داده اس. از مدرن ترین کاربرد های شیشه در دکوراسیون استفاده از شیشه رنگی دیوارپوش هست.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شیشه رنگی قدیمی اینجا کلیک کنین

دیوارپوش شیشه ای چیست؟

دیوارپوش شیشه ای یک لایه مواد شیشه اس که روی دیوار میاد و نیازی نیست زیر اون گیچ کاری و رنگ بشه. این محصول از مدرن ترین مواردی اس که امروزه در دکوراسیون ها استفاده میشه. استفاده از لوازم بی کاربرد در مدرنیته هیچ جایگاهی نداره و قواعد اولیه ی مدرن زیستن رو زیر سؤال میبره. حالا که از شیشه رنگی دیوارپوش به عنوان یک محصول مدرن یاد می‌کنیم باید بگیم کاربرد اون چیه. پس پیشنهاد میشه متن زیر رو بخونین.

چرا از دیوارپوش شیشه ای استفاده کنیم؟

شیشه رنگی دیوارپوش در آشپزخانه

از دیوارپوش شیشه ای در هر مکانی که احتمال آسیب دیدن آن وجود داشته باشه استفاده میشه. برای مثال دیوارپوش شیشه ای در آشپزخانه ها و حمام ها بیشترین کاربرد رو در خونه داره. در آشپزخانه ها یا فضای بین کابینت ها رو به طور کامل با دیوارپوش شیشه ای می‌پوشونن یا از اون فقط پشت اجاق گاز و شیر آب استفاده میشه. در سرویس بهداشتی و حمام هم در مناطقی احتمال خیس شدنشان بیشتر اس از اون استفاده میشه. دلیل اون هم اینه که دیوار کپک نزنه ، کثیف نشه و باد نکنه. یعنی از دیوارپوش شیشه ای به عنوان یک محافظ استفاده میشه. حال می‌توان بر اساس رنگ کابینت ها و دکوراسیون شیشه رنگی دیوارپوش رو در هر رنگ و طرحی سفارش بدین.

کاربردهای دیوارپوش شیشه ای

دیوارپوش شیشه ای
  • در شرکت ها
  • در کارخانه ها و تمام محیط های اداری
  • در مغازه ها
  • در فروشگاه ها
  • در تمام ساختمان های تجاری
  • در خانه ها و منازل
  • در هتل ها
  • در مزون ها
  • و در هر مکانی که شما بخواهید.

شیشه رنگی

شیشه های رنگی در گذشته با اسم ارسی یا اورسی وجود داشتن. از اونا بیشتر در مناطق کویری استفاده میشده اس که رنگ زیادی در اون وجود نداره. استفاده از شیشه رنگی ارسی در عین عبور نور از شدت گرمای آفتاب کم میکرد و حشرات رو هم گیج می‌کرد و از آسیب های اونا نیز کم می‌کرد. با گذر زمان انواع مختلفی از شیشه رنگی با تغییراتی که در شیشه داده شد به‌وجود اومدن. برای انتخاب جنس شیشه رنگی دیوار پوش بهتر هست اول انواع شیشه رنگی ها رو بشناسیم

برای اطلاعات بیشتر در مورد شیشه رنگی مدرن اینجا کلیک کنین

انواع شیشه رنگی

انواع شیشه
  • اورسی یا مشبک
  • لاکوبل براق
  • متلوکس
  • متلاک یا متالیک
  • ترنسپرنت
  • سندبلاست
  • ساتینا

شیشه رنگی اورسی یا مشبک

ارسی نام قدیمی همان مشبک هست. در اصل ارسی یک سبک پنجره هست و شیشه های مشبک چون در اون سبک از پنجره استفاده میشدن به این نام معروف شدن. شیشه های رنگی ای که حفظ حریم رو که همیشه جزو مهم ترین مسائل معماری ایرانی-اسلامی بوده اس رو به خوبی حفظ میکنه و در عین حال فوق‌العاده زیبا هستن. این شیشه به دلیل شکننده بودن زیاد مناسب این نیست که از اون به عنوان شیشه رنگی دیوارپوش استفاده بشه.

شیشه لاکوبل براق

شیشه دیوارپوش در آشپزخانه

لاکوبل یک برند شیشه سازی اس که شیشه های رنگی تولید می‌کنه. شیشه های پشت رنگ شده چون اولین بار از این برند وارد ایران شده اس به نام شیشه لاکوبل شناخته می‌شه. نام اصلی این شیشه ها back painted glass یا همان شبشه پشت رنگ شده اس. علت این نام گذاری ریشه در نحوه ی تولید این شیشه ها داره.

و نحوه ی تولید اون به این شکل هست که پشت شیشه های شفاف رو چند میلیمتر با دستگاه مخصوص رنگ می‌زنن. این شیشه ها قابلیت سکوریت و لمینت شدن رو دارن و به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده به عنوان شیشه رنگی دیوارپوش هستن. شما می‌تونین این محصول رو در رنگ مشکی ، سفید و هر رنگ دیگری که بخواید سفارش بدین.

شیشه های متلوکس به عنوان شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه مات برای دیوارپوش

از محصولات برند لاکوبل هست. تفاوت آن با لاکوبل براق اینه که شیشه های متلوکس مات هستن. از پشت آنها چیزی مشخص نمی‌شه و حریم رو دو طرف رو حفظ می‌کنه. با شنیدن نام متلوکس میدونم چه چیزی به ذهن‌تون میاد و دقیقا هم همانطور هست. این محصول فوق‌العاده لوکس و لاکچری اس. شما می‌تونین از شیشه های متلوکس هم به عنوان شیشه رنگی دیوارپوش استفاده کنین و اونو در هر رنگ و ابعادی که می‌خواید از شرکت فرکو سفارش بدین. برای اطلاع از قیمت ها اینجا رو لمس کنین.

شیشه های متلاک یا متالیک

دیوارپوش شیشه ای در حمام

در نگاه اول شاید نتونین شیشه های متلاک یگرا از لاکوبل براق تشخیص بدین. اما با نگاهی عمیق‌تر متوجه تفاوت های اونا می‌شیم برای مثال هنگامی که نور به شیشه ی لاکوبل براق میتابه ما یک شیشه ی کاملا شفاف و رنگی می‌بینیم. اما با تابش نور به شیشه های متلاک حالت تبلور مانندی که در اون وجود داره شروع به برق زدن میکنه و حس فوق‌العاده جذابی رو القا میکنه. این شبشه هم قابلیت لمینت و سکوریت شدن رو داره و یک گزینه ی فوق جذاب به عنوان شیشه رنگی دیوارپوش هست.

شیشه رنگی ترنسپرنت برای شیشه رنگی دیوارپوش

شیشه ترنسپرنت رنگی

شیشه های رنگی ترنسپرنت ، در واقع شیشه های شفاف رنگی هستن یعنی نور از اونا عبور میکنه و پشت‌شون مشخص هست. از آنها زیاد تحت عنوان شیشه رنگی دیوارپوش استفاده نمی‌شه. چون با پر شدن پشت اونا حالت شفاف خود رو از دست میدن و ظاهری شبیه به لاکوبل پیدا میکنه. البته تفاوت های جزئی هم در ظاهرشون وجود داره. و در نهایت حرف، حرف شماست و اگر شما اینطور می‌خواید نشد نداره. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که خواهان استفاده از این شیشه برای دیوارپوش هستین حتما اونو سکوریت یا لمینت کنین. ممکنه کمی در هزینه های اون تغییر ایجاد کنین اما موضوع سلامت شماست چون سکوریت و لمینت کردن امن کردن شیشه اس.

شیشه سند بلاست

در حقیقت فرآیند مات کردن شیشه رو سندبلاست میگن. در این نوع از مات کردن شیشه ، قطعات شن و خاک خاص رو با شدت زیاد بر روی شیشه پرتاب میکنن. می‌تونه این مات شدگی ساده باشه یا با هر طرحی مات بشه. استفاده از این نوع شیشه به عنوان شیشه رنگی دیوارپوش ، در صورت سکوریت یا لیمنت شدن می‌تونه پیشنهاد مناسبی برای خاص پسندان باشه.

از کجا شیشه دیوارپوش سفارش بدیم؟

اگر می‌خواید ارزونی رو در کنار کیفیت داشته باشین ، پیشنهاد ما به شما شرکت فرکو هست. یک شرکت کاملا ایرانی و مستقل که تولید به مصرف هست. یعنی درگیر واسطه ها نمی‌شه و این قیمت کار رو فوق‌العاده ارزون‌تر میکنه. در عین حال از بهترین متریال استفاده میشه.

چطور دیوار پوش شیشه ای سفارش بدیم؟

شما می‌تونین از چهار طریق زیر اقدام کنین. اینو در نظر داشته باشین متخصصین فرکو به سوالات شما پاسخ میدن و شما رو در امر انتخاب مناسب ترین گزینه کمک می‌کنن.

  1. مراجعه ی حضوری به آدرس :  تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  2. تماس با شماره : 02188068352
  3. پیام به واتساپ : 09101767773
  4. دنبال کردن پیج اینستاگرام شرکت فرکو و شرکت در مسابقات هفتگی : https://www.instagram.com/farkoo.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو