Home
پلکسی گلاس قیمت

پلکسی گلاس قیمت

اهمیت استفاده از متریالی که ویژگی‌های بهتری داره، در سال‌های اخیر بسیار بیشتر از گذشته شده اس. جدا از این موارد نیازهای امروزی تنها با ساخت متریال‌های با کیفیت برطرف می‌شن. یکی از مهمترین متریال‌هایی که مورد توجه بودن، همین پلکسی گلاس ها هستن. طلق پلکسی گلاس یکی از انواع طلق هست که به دلیل کارآیی فراوان محبوبیت زیادی دارن. این طلق‌ها در قسمت‌های مختلف ساختمان به خوبی اجرا می‌شن. پلکسی گلاس بهترین نوع طلق برای ساخت پنجره نورگیر هست و همچنین پلکسی گلاس قیمت مناسبی هم در مقایسه با شیشه داره. در این مطلب قصد داریم محصول طلق پلکسی گلاس تولیدشده توسط شرکت فرکو رو معرفی کنیم. اگر قصد خرید یا آشنایی با این محصول رو دارین، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشین.

پلکسی گلاس قیمت

ساخت پلکسی گلاس

طلق پلکسی گلاس از نظر شیمیایی یک نوع پلیمر ترموپلاستیک هست. پلیمر در علم شیمی به این صورت تعریف می‌شه: پلیمرها درشت مولکول‌هایی هستن که از واحدهای متکرر مولکول‌های کوچک‌تر تشکیل شدن. پلیمرهای ترموپلاستیک نیز دسته از پلیمرها هستن که ، آن‌ها در برابر تغییر دما، شکلشان تغییر می‌کنه. ساختار یک پلیمر ترمولاستیک بسیار مشابه با ساختار شیشه اس. فرآیند ساخت طلق‌های پلکسی گلاس نیز شباهت بسیار فراوانی با ساخت شیشه داره. برای ساخت طلق پلکسی گلاس، ابتدا ماده اولیه که در اینجا متیل متاکریلات هست رو داغ می‌کنن.

این داغ‌شدن باید تا مرحله نرم‌شدن این ماده ادامه پیدا کنه. پس از نرم‌شدن ماده در کوره باید مرحله خنک‌سازی انجام بشه. همانطور که پیشتر گفتیم پلیمرهای ترموپلاستیک در برابر تغییر دما دچار تغییر شکل می‌شن. این ماده نرم با سردشدن به صورت سریع حالت سخت پیدا می‌کنه. پس از انجام مراحل فوق، باید طلق‌ها رو برای عرضه در بازار آماده کرد. به طلق‌های پلکسی گلاس، شیشه اکریلیک نیز گفته می‌شه.

خصوصیات پلکسی گلاس

طلق های پلکسی گلاس به دلیل شفافیت بسیار عالی و استحکام نسبتا خوب مشهور هستن. طلق‌های پلکسی گلاس شفافیت بسیار بالایی دارن. میزان عبور نور در این طلق‌ها 92% هست. این میزان نشان‌دهنده توانایی زیاد این طلق‌هاست. که حتی نسبت به شیشه‌های معمولی برتری دارن. پلکسی گلاس رو می‌توان جز شفاف‌ترین متریال‌های موجود در بازار به حساب آورد. از طرفی این طلق‌ها از نظر وزنی نیز بسیار سبک هستن. چگالی پلکسی گلاس در حدود 50% شیشه هست. به این معنی که در متراژ برابر این طلق‌ها وزنشان نصف شیشه هست. بنابراین این طلق از نظر نصب و اجرا و همچنین جابجایی و حمل و نقل بسیار عالی هستن. پلکسی گلاس در انواع شفاف، مات و رنگی تولید می‌شه. با وجود این مزایای طلق‌ها، پلکسی گلاس قیمت کمتری هم از شیشه داره.

پلکسی گلاس قیمت

همچنین مقاومت این طلق‌ها در مقایسه با شیشه معمولی بسیار بهتر هست. مقاومت طلق پلکسی گلاس در برابر ضربه تا 30 برابر در مقایسه با شیشه بهتر هست. البته شایان ذکر است با وجود عالی بودن مقاومت این طلق‌ها، میزان مقاومت در طلق‌های پلی کربنات حتی از این هم بیشتر هست. همانطور که مشاهده کردین، این طلق‌ها از جهات مختلف به شیشه ارجحیت داره.

کاربرد پلکسی گلاس

با وجود این که پلکسی گلاس قیمت خوبی داره، در صنایع مختلف از جمله ساختمان‌سازی، خودروسازی، پزشکی و … استفاده می‌شه. به طور کلی این طلق‌ها جایگزین بسیار عالی برای شیشه هستن. برای نمونه در صنعت خودروسازی از این طلق‌ها برای ساخت چراغ خودرو استفاده می‌کنن. از این طلق‌ها برای ساخت عینک‌های طبی نیز استفاده می‌شه. از این طلق‌ها حتی به‌عنوان ضدگلوله و یا برای پوشش‌های آکوراریوم نیز استفاده می‌شه. از این طلق‌ها برای ساخت زیردریایی‌ها و فیبرنوری استفاده می‌شه. در صنعت ساختمان‌سازی به گستردگی از این طلق‌ها استفاده می‌شه. در قسمت بعدی بیشتر در مورد کاربردهای ساختمانی طلق‌های پلکسی گلاس خواهیم پرداخت.

پلکسی گلاس در ساختمان

در قسمت‌های گذشته به خصوصیات طلق‌های پلکسی گلاس پرداختیم. همانطور که ملاحظه کردین این طلق‌ها در قسمت‌های مختلف ساختمان به‌خوبی به کار می‌رن. این طلق‌ها به‌خوبی به‌عنوان پنجره استفاده می‌شن. همچنین از این طلق‌ها به عنوان پارتشین و یا پوشش‌های حمام و بالکن و استخرها و … استفاده می‌شه. استفاده از طلق برای پنجره به جای شیشه از جهات مختلف ممکنه انتخاب مناسبی باشه. پلکسی گلاس‌ها مقاومت بهتر و شفافیت بهتر دارن.از این نظر می‌تونن انتخاب بسیار عالی برای پنجره باشن.

پلکسی گلاس قیمت

از طرفی پوشیده کردن بالکن با پلکسی گلاس نیز انتخاب مناسبی برای بسیاری از افراد محسوب می‌شه. با این روش بالکن خصوصی‌تر می‌شه. همچنین از گزند عوامل محیطی حفظ می‌شه. همانطور که ملاحظه کردین طلق های پلکسی گلاس در ساختمان مزیت‌های خوبی به ارمغان می‌آورن. توجه کنین که اگر قصد دارین از طلق پلکسی گلاس در فضاهای خارجی استفاده کنین، حتما در برابر اشعه uv مقاوم باشه. اشعه uv اولا می‌تونه سبب انواع آسیب‌های جسمانی خصوصا به پوست باشه. علاوه بر این به خود طلق هم آسیب برسونه. در این صورت پلکسی گلاس قیمت کمی بالاتری خواهد داشت اما ارزش اون بسیار بیشتر میشه.

مقایسه شیشه اکریلیک و پلی کربنات

مهمترین رقیب طلق‌های پلکسی گلاس در بازار دسته‌ای دیگر از طلق‌ها به نام پلی کربنات هست. این دو طلق خصوصیات فوق‌العاده خوبی در زمینه‌های مختلف دارن. در واقع هر دو جنس به‌خوبی در قسمت‌های مختلف به کار گرفته می‌شه. از نظر فنی اما تفاوت‌هایی وجود داره. طلق‌های پلی کربنات از نظر مقاومت در برابر عوامل محیطی نسبت به پلکسی گلاس‌ها برتری دارن. این به معنی ضعیف بودن پلکسی گلاس نیست. پلکسی گلاس نیز طلقی مقاوم محسوب می‌شه. از نظر شفافیت اما پلکسی گلاس‌ها کمی برتری دارن و نیز پلکسی گلاس قیمت مناسبی هم داره. پلکسی گلاس از این نظر سرآمد همه طلق‌هاست.

پلکسی گلاس قیمت

بنابراین اگر کارکرد مورد نظر شما از جنبه ایمنی و مقاومت مورد اهمیت هست، پلی کربنات انتخاب درست‌تری هست. و اگر از نظر شفافیت مهمه پلکسی گلاس انتخاب بهتری هست. از نظر قیمتی نیز می‌توان گفت قیمت پلکسی گلاس نسبت به طلق پلی کربنات در سطح پایین‌تری قرار داره. شما می‌تونین بر حسب نیاز خود هر کدوم از این طلق‌ها رو به کار ببرین.

قیمت طلق پلکسی گلاس

قیمت پلکسی گلاس بسته به کیفیت، ضخامت، رنگ و … متغیر هست. در حالت کلی قیمت طلق‌های پلکسی در مقایسه با طلق رقیب یعنی طلق پلی کربنات کمتر هست. در حالت کلی اما با در نظر گرفتن مشخصات و کاربردهای عالی این طلق‌ها می‌توان نمره خوبی به ارزش خرید این طلق‌ها تخصیص داد.

سفارش طلق پلکسی گلاس

شما می‌تونین برای سفارش طلق پلکسی گلاس قیمت مناسب با فرکو تماس بگیرین. فرکو برای تولید و عرضه طلق‌های پلکسی گلاس توجه خاصی به کیفیت و رضایت مشتری قائل هست. محصولات فرکو تماما بر اساس استانداردهای جهانی تولید می‌شن. ضمنا فرکو یکی از تولیدکنندگان مهمه که بسیاری از محصولات رو برای اولین بار در ایران تولید و عرضه کرده هست. ضمنا شما می‌تونین سفارش خود رو هم به صورت غیر حضوری و هم با حضور در محل انجام بدین.

در صورتی که مایل باشین برای سفارش حضوری در روزهای کاری از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ به محل کارگاه مراجعه کنین. آدرس محل کارگاه در قسمت انتهای مطلب درج شده اس. برای سفارش غیرحضوری نیز می‌تونین از اطلاعات تماس که در قسمت پایین صفحه درج شده اس، برای ثبت سفارش استفاده کنین. کلیه سفارش‌های ظرف مدت ۳ الی ۴ روز کاری برای عرضه به مشتریان عزیز آماده می‌شن.

تماس با فرکو

می‌تونین برای تماس و ارتباط با شرکت فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنین.

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352

می‌تونین با شماره مقابل برای ارتباط با کارشناسان شرکت فرکو در واتساپ استفاده کنین : 09101767773

آدرس سفارش حضوری :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

اینستاگرام
واتساپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو