آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶        تلفن تماس : 02188068352

ساعات پاسخ گویی:

9 الی 14 ، 15 الی 20

ساعات پاسخگویی: 9 الی 21

مطالب پر بازدید

دیوار پوش شیشه ای _ دیوار پوش شیشه ای رنگی _ شیشه رنگی دیوار پوش

دیوار پوش شیشه ای رنگی ، از جذاب‌ترین نوع پوشش‌هایی هست که می‌تونیم در منازل و محل‌های کاری مشاهده کنیم.مخصوصا که رنگ‌های شفاف با طرح‌های دلخواه زیبایی اونو هزار برابر می‌کنه.

این دیوارپوش بی‌نظیر در بین‌کابینت‌ها جلوه‌اش غوغا میکنه .به راحتی قابل تمیز شدن هست ، و تازه هر طرح و سبکی که انتخاب کنی کاملا سکوریت و نشکن هست که در برابر حرارت اجاق گاز هم مقاوم و مستحکمه.

دیوار پوش شیشه ای

برای خرید مستقیم دیوار پوش شیشه ای رنگی از تولیدی فرکو و مشاوره رایگان و قیمت دقیق با شماره 02188068352تماس بگیرید.تمامی محصولات خریداری شده از کارگاه فرکو گارانتی یکساله‌ی بی‌قید و شرط داره.برای دیدن تمامی عکس های این صفحه کافیست روی یکی از عکس ها کلیک کنی تا همه عکس ها به صورت البوم و پشت سرهم برای شما باز بشه.با خیال راحت یک خرید با کیفیت درجه یک داشته باشی.افتخار ما رضایت شماست.

شیشه بین کابینتی جدید

دیوار پوش شیشه‌ای

دیوار پوش شیشه ای رنگی نوع جدید از شیشه رنگی مدرن است.این نوع دیوار پوش شیشه‌ای رنگی کاربرد زیادی دارد.شیشه در معماری کاربردهای زیادی داشته . از دیرباز مورداستفاده ما بوده. شیشه یکی از عناصر تزئینی در معماری است و در نمای داخلی و خارجی مورداستفاده قرار می‌گیرد.  علاوه بر زیبایی کارکرد زیادی نیز داشته و مثلاً اکسید نمی‌شوند ،زنگ نمی‌زند، ضد‌خش بودن آن‌ها است. امروز شیشه رنگی دیوار پوش با کمک تکنولوژی مقاومت بالایی پیدا کردند ولی در زمان‌های دور این طور نبوده.

دیوار پوش شیشه ای رنگی

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

برای سفارش هر رنگ و مدل از دیوار پوش با کارشناسان ما تماس بگیرید02188068352

شیشه رنگی دیوار پوش
شیشه رنگی دیوار پوش

دیوار پوش شیشه‌ای یک نوع شیشه رنگی مات میباشد که بین کابینت‌ها روی دیوارها قرار میگیرد.این طرح آشپزخانه شما را زیبا و مدرن و شیک میکند.مزایا و تنوع این دیوارپوش‌ها بسیار زیاد است که در ادامه مقاله به آن میپردازیم.

دیوار پوش شیشه ای رنگی

برای دیدن نمونه کار‌ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی ما وارد اینستاگرام farkoo.irشوید و یا اینجا کلیک کنید.

دیوار پوش شیشه ای
شیشه رنگی دیوار پوش

دیوار پوش شیشه ای چیست

این مدل شیشه از جنس همان شیشه هایی است که روی شیشه رومیزی و …میبینیم.اما کیفیت های شیشه‌ها با هم فرق دارد.در مجموعه فرکو تمامی شیشه‌های استفاده شده برای تولید هر مدل و طرح از بهترین با کیفیت ترین شیشه‌ها می‌باشد.تمامی شیشه‌ها فوق شفاف می‌باشند وکیفیت بالایی دارند.شیشه‌های دیوار‌پوش هم بسیار متنوع می‌باشد که یکی از آن‌ها شیشه لاکوبل است که تنوع رنگی زیادی دارد.

گلس برد

ادامه مطلب

از این شیشه لاکوبل برای بین کابینت‌ها درها ،دیواره‌های اسانسور‌ها،لابی‌ها و دیوار‌های فروشگاه و و حتی سرویس‌ها استفاده می‌شود.اگر ازاین شیشه‌های دیوار پوش در مکان‌های پر رفت آمد استفاده می‌کنید پیشنهاد ما به شما این است که آن‌ها را به صورت لمینت و سکوریت سفارش دهید.تا آن‌ها در برابر ظربه مقاوم‌تر شوند. وهنگام شکستن خطری جانی نداشته باشند و خسارت وارد نکنند.زیرا این شیشه‌های سکوریت و لمینت شده بعد از شکسته شدن فرونمیریزند و در جای خود باقی می‌مانند . این یک مزیت بزرگ و مهم است.

دیوار پوش شیشه ای رنگی
دیوار پوش شیشه ای

در مناطق کویری ایران چون در طبیعت رنگ بندی زیادی وجود ندارد استفاده کردن از این شیشه‌های رنگی بسیار رواج دارد و به زیبایی محیط کمک میکند. شیشه‌های رنگی جلوی تابش گرم و شدید خورشید را میگیرد و هم یک فضا با رنگ‌بندی نورهای زیبا ایجاد می‌کردند. یکی دیگر از خاصیت های شیشه رنگی این بود که باعث می‌شد حشراتی که پشت شیشه بودن را از بین می‌برد و نوری که  شیشه‌ها از خود انعکاس می‌دادند باعث می‌شد حشرات گیج شوند.

شیشه رنگیدیوار پوش

دیور پوش شیشه ای

در معماری قدیم از شیشه‌ها به دلیل نبودن امکانات و دستگاه‌های پیشرفته ازآن ها  فقط در پنجره‌ها و درها استفاده می‌کردند. امروزه از شیشه به عنوان دیوارپوش ها دیوارها و کابینت ها و …   مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از دیوارپوش‌ها میتوانید مرحله گچ کاری را از مراحل ساخت وساز حذف کنید. این شیشه‌ها با چسب‌های پلی اورتان و چسب سیلیکون روی دیوار نصب می‌شوند. هم قابل جابجایی  هستند و هم محکم و مقاوم در برابر ضربه می‌باشند. نصب کردن آن راحت و با سرعت بالا پیش می‌رود.پس برای کسب اطلاعات بروز ،دقیق و بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیوار پوش شیشه ای رنگی

دیوار پوش شیشه ای آسانسور

شیشه رنگی دیوار پوش

دیوارپوش‌های شیشه به دلیل اینکه شیشه‌هایی مقاوم و محکم هستند و همچنین به دلیل نصب راحت امروزه بسیار مورد استفاده برای نصب در آسانسور‌ها قرار می‌گیرند . همچنین به دلیل تنوع بالای این دیوار پوش‌های شیشه‌ای دست طراح برای استفاده از این شیشه‌ها برای آسانسور باز است . دیوارپوش‌های شیشه ای لاکوبل به دلیل مقاومت بالا گزینه‌ی خوبی برای این آسانسور‌ها هستند .

دیوار پوش شیشه ای

دیوار پوش شیشه‌ای سرویس بهداشتی

در مراحل تولید این دیوارپوش‌های شیشه‌ای آن‌ها را در کوره‌های با دما‌های بسیار بالا قرار می‌دهند.از این رو آن‌ها در مقابل حرارت‌های بالا و همچنین ضربه های سنگین مقاوم می‌شوند .و همچنین شیشه‌های ساتینا می‌توانند حریم‌های خصوصی خوبی را ایجاد کنند .و برای استفاده در سرویس‌های بهداشتی مناسب هستند .

شیشه رنگی دیوار پوش
دیوار پوش شیشه ای رنگی

دیوار پوش شیشه ای بین کابینتی

از پر‌کاربرد ترین متریال‌های استفاده شده در محیط‌های داخلی مانند آشپزخانه می‌توان به شیشه اشاره کرد . دیوار پوش شیشه‌ای بین کابینتی با پوشش فضای‌های خالی آشپزخانه باعث زیبایی بیشتر محیط آشپزخانه می‌شود . نصب ساده و ایمنی بالا و جلوه‌ی زیبای این دیوار پوش شیشه‌ای بین کابینتی باعث محبوبیتشان بین عموم مردم و طراحان شده است .

شیشه بین کابینتی

این شیشه بین کابینتی مزایای بسیار زیادی دارد.به راحتی تمیز میشوند فقط با یک‌دستمال نم دار،و به راحتی نصب می‌شود، و فضا را مدرن میکند.مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارد.و از این شیشه برای گازهای رومیزی استفاده می‌شود.

دیوار پوش شیشه ای
شیشه رنگی دیوار پوش

دیوار پوش شیشه‌ای فروشگاه

شیشه رنگی لاکوبل باعث‌بزرگنمایی فضا می‌شود و برای فروشگاه‌ها بسیار مناسب می‌باشد.وقتی روی این شیشه نور میتابد حالت انعکاس پیدامیکند و باعث نورانی‌تر شدن فضا نیز می‌شود.

دیوار پوش شیشه ای رنگی

دیوار پوش شیشه ای

دیوار پوش شیشه‌ای اشپزخانه

دیوار پوش شیشه‌ای بسیار انتخاب مناسب و درستی برای آشپزخانه می‌باشد.به دلیل اینکه در آشپزخانه اجاق گاز وجود دارد و آشپزی در آنجا انجام می‌شود و این امر باعث می‌شود تا دیوارهای آشپزخانه چرب شود.اگر آشپزخانه شما از هرمتریالی باشد برای از بین بردن این چربی و آلودگی باید زحمت زیادی بکشید تا پاک شوند ولی با استفاده از این دیوار پوش شیشه‌ای لاکوبل به راحتی و با فشار دست کم میتوانید دیوارهای چرب شده و کثیف آشپزخانه را تمیز و مثل روز اول پاک کنید.این دیوار پوش‌ها باعث می‌شود تا به راحتی آشپزخانه شما تمیز شود و هم در زمان شما صرفه جویی می‌شود.

علاوه بر دیوار پوش میتوانید از این شیشه لاکوبل برای صفحه گازهای رومیزی،درهای‌فر و ماکروفر،بین کابینتی و درهای کابینت‌ها استفاده نمایید تا هم فضای شما مدرن و هم زیبا و چشمگیر شود.

شیشه لاکوبل سفید

طریقه ی سفارش دیوار پوش های شیشه ای

شما برای سفارش بهترین کیفیت دیوار پوش به واتساپ تولیدی فرکو پیام دهید و یا این که با شماره تلفن 02188068352 تماس گرفته و با کارشناسان ما برای خرید مشاوره بگیرید و سفارشتان را به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت کنید.تلاش ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد.

شیشه رنگی دیوار پوش

کاربرد دیوار پوش شیشه‌ای

دیوارپوش‌های شیشه به دلیل تنوع در رنگ و طرح کاربرد‌های زیادی دارند . از این شیشه‌ها می توان در محل کار و یا خانه استفاده کرد. که به دلیل زیبایی جلوه‌ی خوبی به محیط می‌دهند . همچنین محیط را از حالت بی روحی به محیطی شاد تبدیل می‌کند . که این موضوع قطعا تاثیر خوبی روی محیط کاری خواهد گذاشت . از این شیشه دیوار پوش برای دیوار‌های اشپزخانه ،لابی‌ها،اسانسور،فروشگاه‌ها و مکان‌های دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.

دیوار پوش یشه ای رنگی
دیوار پوش شیشه ای

دیوار پوش شیشه‌ای برای لابی

قطعا دکوراسیون لابی و درب ورودی از مهم ترین موضوعات برای هر خانه و ساختمان مسکونی است . به طوری که می‌تواند به تنهایی دلیل انتخاب خانه شود . دیوار پوش‌های شیشه با نصب راحت گزینه مناسبی برای این درب های ورودی است . همچنین شیشه به دلیل مزیت های خاص خودش باعث بزرگ به نظر رسیدن محیط می‌شود که همین موضوع ارزش خرید این دیوارپوش‌های شیشه‌ای را برای لابی بالا می‌برد .

شیشه رنگی دیوار پوش
شیشه رنگی لاکوبل

دیوارپوش های شیشه‌ای رنگی

 دیوارپوش‌های رنگی شیشه‌ای  یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین متریال‌ها برای دکوراسیون داخلی و حتی خارجی هستند . به دلیل تنوع رنگی این دیوارپوش‌ها به راحتی می‌توان از این شیشه برای طراحی داخلی با انتخاب مناسب رنگ برای فضای مورد نظر استفاده کنیم . رنگ بندی‌های زیبای این نوع دیوار پوش‌ها به ما این اجازه را می‌دهد که به راحتی یک فضای زیبا و دلنشین و پر از نشاط را ایجاد کنیم . یکی از مزیت‌های این شیشه‌ها انعکاس نور است که باعث می شود فضا دل بازو بزرگ‌تر به نظر برسد.

شیشه لاکوبل
شیشه جدید لاکوبل

شیشه لاکوبل رنگی

شیشه‌های لاکوبل رنگی از شیشه‌های زیبا و محبوب در تولید این شیشه‌های رنگی دیوارپوش است . در اغلب این دیوار پوش‌های شیشه‌ای رنگی از این شیشه‌های لاکوبل رنگی و ساده استفاده می‌شود . دلیل این انتخاب هم زیبایی بسیار زیاد این شیشه‌های رنگی است . همچنین کیفیت بالای رنگ این شیشه‌ها باعث شده که این شیشه‌ها در دراز مدت دوام بالایی دارند .

دیوار پوش شیشه‌ای لاکوبل

دیوار پوش‌های شیشه‌ای جنس‌ها و طرح‌های مختلفی دارند.کاغذ دیواری ،سیمان های تزئینی ،گچبری ،چوبی و متریال‌های مختلف وجود دارد.امروزه دیوارپوش شیشه گ‌ای لاکوبل بسیار مورد استقبال قرار گرفته.این شیشه دارای تنوع رنگی بالایی است.فضای خانه و‌محلی که ای شیشه را نصب میکنید را مدرن و خاص میکند.شیشه دیوارپوش از جنس لاکوبل مزایای زیادی علاوه بر مدرن کردن دارند از جمله در برابر حرارت و رطوبت مقاومند.این شیشه‌ها به صورت نشکن و ضدضربه تولید میشوند.

دیوار پوش شیشه ای

شیشه‌های دیوارپوش لاکوبل را میتوان در هررنگ و طرح‌های دلخواه شما تولید کرد.علاوه بران طرح مورد نظر را روی این شیشه‌ها میتوان چاپ کرد.یکی دیگر از مدل‌هایی که بسیار مورد استقبال قرار گرفته شیشه طرح سنگ می‌باشد که در رنگ‌های سفید و مشکی و طوسی تولید می‌شود.از این شیشه لاکوبل طرح سنگ برای مغازه‌های لوکس ،فروشگاه‌ها،ولابی‌ها و …بسیار استفاده میشود.

شیشه بین کابینتی


این شیشه‌ها در صنایع فرکو در ۱۶ رنگ اصلی تولید می‌شوند. همین تنوع رنگ باعث شده که این دیوارپوش‌های شیشه‌ای رنگی در انواع دکوراسیون‌ها و طرح‌ها مورد استفاده قرار بگیرد .

برای شیشه‌هایی که در معرض نور هستند و در مکان های پر تردد مثل لابی‌ها و راهرو‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند . از ضخامت‌های بالا استفاده می‌کنند .

شیشه بین کابینتی


مزایای دیوارپوش های شیشه‌ای

  •  ضد باکتری
  •  مقاوم در برابرخط و خش
  • وزن کم
  •  تنوع رنگ بندی
  • ضد آب و رطوبت
  • نصب آسان
  •  انعکاس نور
  •  دارای یووی
  •  مقاوم در برابر حرارت
  •  عایق صوتی و حرارتی
  •  مقاوم در برابر رطوبت
  •  امکان ایجاد طرح دار کردن
شیشه های جدید لاکوبل
شیشه بین کابینتی

در اینجا برای شما چند نمونه از مزیت ها را توضیح می دهیم

دیوار پوش های شیشه ای مقاوم در برابر حرارت

شیشه های دیوار پوش در برابر حرارت و اتش مقاوم میباشند.و به هین دلیل میتوان از این نوع شیشه که مقاومتی خوبی در برابر گرما و حرارت دارد میتوان برای درهای فر،گاز رومیزی استفاده نمود.

شیشه رنگی لاکوبل

شیشه رنگی لاکوبل

دیوار پوش های شیشه ای مقاوم در برابر رطوبت

به دلیل اینکه این شیشه عایق ۱۰۰ درصد رطوبت و حتی آب هست از آن می توان در سرویس ها ،سینک های ظرفشویی، دیوارهای حمام استفاده نمود.و به هیچ عنوان این شیشه زنگ نمیزند و آب و رطوبت را از خود عبور نمیدهد.چون ساخت شیشه بسیار فشرده است و عایق کامل در برابر اب و رطوبت است.

شیشه بین کابینت
شیشه رنگی لاکوبل

تنوع رنگ بندی دیوارپوش های شیشه ای

باعث می شود بتوانیم به راحتی رنگ‌های مناسب با فضا را انتخاب و نصب کنیم.این دیوارپوش ها تنوع رنگی بسیار زیادی دارند که شما به راحتی میتوانید بهترین و مناسب ترین رنگ را برای.دیوار های آشپزخانه یا هر جایی که شما بخواهید انتخاب کنید.حتی میتوانید روی این دیوارپوش ها طرح های دلخواه شما را چاپ کنیم.این مدل بسیار جذاب و زیبا میباشد.

شیشه رنگی لاکوبل

انعکاس نور

این مزیت مهم باعث می شود که در هزینه برق صرفه جویی کرد و این امر بسیار مهم و اخلاقی است.زیرا سطح شیشه بسیار براق است و باعث بزرگنمایی و روشنایی محیط میشود.

شیشه لاکوبل سفید

شیک و جدید بودن دیوارپوش های شیشه ای

یکی از دلیل های مهم این دیوار پوش ها جدید بودن و مدرن بودن آنهاست . این نوع  سبک و متریال بسیار جدید و مدرن است و کسانی که به دنبال یک تنوع و سبک متفاوت هستند انتخاب دیوارپوش شیشه ای بهترین گزینه می باشد.

شیشه های جدید لاکوبل
شیشه لاکوبل

در کجا از شیشه دیوارپوش استفاده میشود؟

  • دندانپزشکی
  •  غذاخوری ها
  •  فروشگاه ها
  • خانه ها
  • اشپزخانه ها
  • سرویس ها
  • حمام ها
  • دوش
  • اداره ها
  • فروشگاه ها
  •  آسانسورها
  •  پارتیشن
  •  لابی ها
  •  کابینت ها
  • دفترها
شیشه لاکوبل طرح دار
شیشه لاکوبل

دیوارپوش شیشه ای یک متریال جذاب

چیدمان و رنگ و دکور در فروشگاه ها بسیار مهم است و باعث جذب مشتری می شود . انتخاب رنگ و نور کافی باعث افزایش فروش در فروشگاه ها و بازار ها می باشد . جذابیت این شیشه دیوارپوش ها باعث می شود هم فضای شما زیبا و بزرگ به نظر برسد و هم محصولات فروشگاه شما جلوه زیبایی از خود نشان دهد . دیوارپوش ها به دلیل براقیت و انعکاس نور مشتری را به خود جذب می‌کند و این امر مهمی در فروش می باشد .و زیبایی و دکور خوب باعث درخشیدن فروشگاه شما در چشم مشتری میشود.

شیشه رنگی لاکوبل

دیوارپوش شیشه ای به راحتی تمیز میشود

استفاده از این شیشه بسیار کاربردی است . به دلیل اینکه به راحتی تمیز میشود هم فضا را مدرن نشان می‌دهد .کافی است شما با یک دستمال نم دار روی این شیشه را بکشید.بدون هیچ فشار و اذیتی میتوانید این شیشه ها را مثل روز اول زیبا و تمیز کنید.و از تمیز کردن آن اذیت نشوید.و همیشه یک شیشه براق و زیبا داشته باشید.

شیشه جدید لاکوبل
دیوار پوش بین کابینتی

دیوار پوش شیشه ای برای سرویس ها

انتخاب شیشه دیوار پوش برای حمام و سرویس ها بسیار مناسب است . به دلیل اینکه این مکان ها رطوبت دارد  و دیوارها با آب برخورد دارند این شیشه ها در برابر رطوبت و آب بسیار مقاوم هستند.شما با خیال اسوده میتوانید از شیشه لاکوبل برای این مکان هایی که رطوبت زیاد است با خیال راحت استفاده کنید.که استفاده از این نوع شیشه باعث زیباتر شدن و مدرن تر شدن مکان مورد نظر شما میشود.

شیشه رنگی لاکوبل
شیشه بین کابینتی

دیوار پوش شیشه ای باعث زیبایی فضا میشود

اگر شما صاحب یک دفتر یا شرکت از دید این مسئله برای شما مهم است که مشتری و ارباب رجوع را جذب کنید .اولین برخورد و اولین نگاه مسئله مهمی است .پس با داشتن یک دکوراسیون زیبا شما می توانید فضای خود را زیباتر کنید.و این کار احترام به مشتری میباشد.شما میتوانید با کمک این شیشه های زیبا فضایی مدرن را برای خانه ،اتاق،محل کار خود ایجاد کنید.

شیشه بین کابینتی
شیشه لاکوبل

دیوار پوش شیشه ای رنگی یک دیوار چشمگیر است

صنایع فرکو برای شما عزیزان ایده های بسیار‌گوناگون و مختلفی را دارد.که یکی‌از آن اینگونه می باشد که شما با کمک لامپ های ال ای دی که کم مصرف‌هستند،توانایی انجام اینکه یکی‌از جذاب ترین و زیباترین نورپردازی را با همراه شیشه لاکوبل رنگی بوجود بیاورید. حتی شما عزیزان محدودیت در انتخاب ابعاد محصول خود نخواهید داشت. یعنی شما می توانید.یک دیوار بسیار بزرگ خود را به طور یکدست و زیبا برای خود داشته باشید. حتی می‌توان گفت شما می توانید شست و شوی دیوار لاکوبلی خود را در کمتر از چندین دقیقه داشته باشید.

شیشه بین کابینتی
گلس برد

حتی صنایع فرکو این امکان را بوجود. اورده است که شیشه های شمارا سکوریت کند.این مزیت سکوریت شدن این امکان را بوجود می‌اورد. که شیشه شما در برابر هرگونه حرارت و اتش سوزی‌ مقاومت کند. ینی‌ این نمونه محصول توانایی. آنتی یونیی بسیار قوی در برابر اشعه های مضر نیز دارد که این امر امنیت را برای شما بوجود می اورد

شیشه جدید لاکوبل

شیشه دیوارپوش

شیشه دیوار پوش که از اسمش مشخص است که برای دیوارها استفاده میشود.‌ این شیشه دیوارپوش کاربرد های زیادی دارد.برای نصب این شیشه اگر رنگی بود باید بعد از اندازه گیری و برش دقیق شیشه ها را با رنگ‌ مخصوص رنگ میکنند.شیشه های دیوار پوش ها را میتوان سکوریت و لمینت کرد تا مقاومت ان ها در برابر ضربه و شکستن بالا رود و دیگر برای شما خطر افرین نباشد.با روش های مختلف میتوان شیشه دیوار پوش های رنگی مختلفی تولید که در ادامه مقاله بیشتر توضیح میدهیم.

دیوار پوش شیشه ای

 انواع شیشه رنگی دیوار پوش

دیوار پوش شیشه ای رنگی چاپی و طرح دار

شما می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و ما روی شیشه برای شما چاپ کنیم و یا حتی طرح مدنظر خود را به طراحان ما سفارش دهید و آن‌ها برای شما طراحی کنند بر روی شیشه چاپ کنیم .

دیوار پوش شیشهای

دیوار پوش شیشه ای گلس برد چیست

دیوار پوش شیشه ای رنگی گلس برد صنایع تولید شیشه و اینه فرکو به دلیل برخورداری از سطح صاف و صیقلی برای تخته های وایت برد هم استفاده می شود. ینی شما عزیزان می توانید با ماژیک بر روی شیشه و با کمک یک تخته وایت برد تمامی نوشته را از بین ببرید.

میز شیشه چاپی
شیشه رنگی بین کابینتی

دیوارپوش شیشه ای رنگی سکوریت

اگر اندازه شیشه دیوار پوش ها بزرگ باشد و از حد استاندارد بیشتر باشد حتماً باید سکوریت شوند که مقاومت این شیشه بالا برود و به راحتی نشکند.چون وزن این شیشه ها زیاد میشود و هنگام شکستن خطر بسیاری دارد.به مین دلیل حتما شیشه های سایز بزرگ را سکوریت و لمین کنید.این کار را به ما بسپارید تا ما بهترین و باکیفیت ترین را برایتان تولید کنیم.

شیشه لاکوبل

دیوارپوش شیشه ای رنگی لمینت

لمینت کردن هم مثل سکوریت کردن مقاومت شیشه را بالا میبرد اگر این دو کار را با هم انجام بدهیم مقاومت شیشه دیوار پوش ما ار بالا می‌رود و دو چندان می‌شود .

دیوار پوش شیشه ای

نصب دیوارپوش شیشه ای

  •  از تراز لیزری برای درست اجرا کردن استفاده می کنیم
  •  زیرسازی درست و صاف
  •  سکوریت و گاهی لمینت کردن
  •  برای چسباندن از چسب سیلیکون و پلی  یورتان استفاده میشود
دیوار پوش شیشه ای

 قیمت دیوارپوش شیشه ای به موارد زیر بستگی دارد

  • اندازه  شیشه
  •  لمینت کردن
  • سکوریت کردن
  •  ضخامت شیشه
  • طرح دار بودن شیشه
  •  طراحی لوگو روی شیشه
  •  مات یا براق بودن
شیشه گلس برد لاکوبل
شیشه طوسی لاکوبل
شیشه مشکی لاکوبل
شیشه رنگی مدرن لاکوبل
شیشه رنگی لاکوبل مدرن
شیشه رنگی مدرن لاکوبل
شیشه رنگی مدرن لاکوبل
دیوار پوش شیشه ای رنگی سکوریت چیست؟

اگر اندازه شیشه دیوار پوش ها بزرگ باشد و از حد استاندارد بیشتر باشد حتماً باید سکوریت شوند که مقاومت…

قیمت دیوار پوش شیشه ای به چه عواملی بستگی دارد

اندازه  شیشه.لمینت کردن.سکوریت کردن.ضخامت شیشه.طرح دار بودن شیشه.طراحی لوگو روی شیشه…..شیشه بین کابینتی جدید

دیوارپوش شیشه ای چگونه تمیز میشود؟

استفاده از این شیشه بسیار کاربردی است . به دلیل اینکه به راحتی تمیز میشود هم فضا را مدرن نشان می‌دهد .کافی است شما با یکشیشه بین کابینتی جدید

دیوارپوش شیشه ای رنگی لمینت


لمینت کردن هم مثل سکوریت کردن مقاومت شیشه را بالا میبرد اگر این دو کار را با هم انجام بدهیم مقاومت…شیشه بین کابینتی جدید

شیشه لاکوبل
دیوارپوش شیشه ای
شیشه لاکوبل
شیشه رنگی
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل

26 پاسخ

    1. سلام خدمت شما آدرس دفتر شرکت فرکو –> تهران .ونک .ده ونک.خیابان شهید بهایی .کوچه کولیوند .خیابان شهید مجید پور.نبش بن بست آرمین .پلاک ۱۰۶ همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام خدمت شما بله ما این دیوار پوش هارو به راحتی روی انواع سطوح نصب و قابل استفاده می کنیم . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام وقتتون بخیر اقا علیرضا.بله ما نه تنها به تمامی نقاط ایران ارسال داریم.ببکه صنایعمون ارسال به سایر کشور هارو نیز انجام میده.خیالتون راحت باشه.بازهم برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.راه ارتباطی با ما ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

  1. سلام من میخواستم برای اتاقم به صورت افقی دیوار پوش توی رنگ های مختلف استفاده کنم امکانش هست این طرح تولید بشه؟

    1. سلام خدمت شما بله ما می توانیم انواع دیوارپوش هارا برای اتاق شما تولید کنیم . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام بله دیوارپوش های طرح دار هم موجود هست . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. با سلام نصب دیوارپوش شیشه به این صورت هست که با چسب های مخصوص روی سطح های هموار نصب می شوند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام وقتتون بخیر خانوم هلیا.برای اطلاعات بیشتر در رابطخ با قیمتای محصولاتمون با کارشناسانمون تماس بگیرید02188068352

    1. سلام برا اطلاعات در رابطه با نوع نصب محصول یا قیمت با کارشناسانمون تماس بگیرین.۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

    1. با سلام بله تمامی شیشه ها درجه بندی کیفیت دارند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو