Home
شیشه رنگی جدید

شیشه رنگی جدید

شیشه رنگی جدید ، امروزه استحکام و زیبایی قابل توجهی نسبت به چند دهه پیش پیدا کرده که ، اصلا قابل مقایسه با نوع قدیمی‌تر خودش نیست . موارد استفاده‌ی اون نیز خیلی گسترده‌تر از قبل شده . بین‌کابینتی‌های خوشگلی که الان تو آشپزخونه‌ها هست ، نماهای جذاب ساختمونای مدرن و صدها استفاده‌ی دیگه ازین محصول باارزش میشه.

شیشه رنگی جدید
شیشه رنکی جدید

شیشه های رنگی همیشه از پرطرفدار ترین مدل‌های شیشه ها بودن . این شیشه های رنگی جذاب همیشه توانستن که ، با توجه به دارا بودن قدمت بالا جذابیت خود رو حفظ کنن. با توجه به استقبال بالای عموم مردم از این مدل شیشه ها طراحان دنیا همیشه به فکر و به دنبال شیشه رنگی جدید بودن . تا بتونن مدل های جدیدی رو به بازار عرضه کنن . شیشه رنگی ها قدمت بسیار بالایی دارن. که این موضوع رو می توان در عکس‌های قدیمی و یا آثار بسیار قدیمی مشاهده کرد .

شیشه رمگی

شیشه رنگی در قدیم

در قدیم استفاده از شیشه رنگی به صورت امروزه رواج و گسترش نداشته اس . و چون یه مدل های خاص و طرح های خاصی وجود داشت ما اونا رو به اسم شیشه رنگی قدیمی یا سنتی می‌شناسیم.بیشتر این شیشه ها در مکان‌های مهم استفاده و نصب می‌شدن. اما امروزه تنوع رنکی ومدل های تولید شده و طرح های اون بسبار متنوع و زیاد هست. شرکت فرکو با تجربه بالا سعی می‌کنه که بهترین شیشه های رنگی رو با بهترین قیمت ها به شما هدیه بده . شماره تماس : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

شیشه لاکوبل
شیشه های رنگی

ادامه مطلب

مکان‌های مورد استفاده این شیشه های رنگی در گذشته درساختمون‌های مذهبی و مشهور بوده اس. مانند : مساجد بزرگ و مشهور که جز مکان‌های مهم در تاریخ ایران بوده اس. و یا مکان‌های مهم که بزرگان کشور در اونجا زندگی یا رفت و آمد داشتن. مانند قصرها و کاخ های مهم شهر و کشور که مکان های پر رفت و آمدی محسوب می شدن.این محصول رو در شیشه های رنگی پنجره بکار می‌بردن . اما امروزه استفاده از شیشه رنگی بسیار بیشتر رواج پیدا کرده اس . در این مطلب با انواع و محبوب ترین مدل های شیشه رنگی و عوامل مؤثر بر قیمت شیشه رنگی و همچنین طرز ساخت این شیشه ها آشنا می‌شین .

شیشه لاکوبل

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی فرکو وارد اینستاگرام farkoo.ir بشین و یا اینجا کلیک کنین.

شیشه رنگی جدید

تنوع شیشه

شیشه رنگی جدید دارای انواعی از مدل‌ها و طرح‌ها و همچنین رنگ هاست . به‌صورتی که دیگر می توان تمامی رنگ ها رو در این شیشه رنگی های جدید پیدا و استفاده کرد . با گذشت زمان همچنین طرح های نو و زیبا برای این شیشه های رنگی طراحی میشه . که مورد استقبال مردم و طراحان دکوراسیون داخلی و خارجی قرار گرفته اس. .شیشه لاکوبل رنگی -شیشه های بین کابینتی – دیوارپوش های شیشه ای شیشه های رنگی مات از محبوب ترین شیشه های رنگی جدید هستن.

در ادامه مطلب به انواع شیشه رنگی جدید و همچنین مزیت‌های استفاده از اونا و قیمت شیشه رنگی جدید می‌پردازیم .

شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید

انواع شیشه رنگی

شیشه های رنگی جدید در کل، جزو پر تنوع ترین شیشه ها هستن . و این موضوع به دلیل علاقه زیاد مردم برای استفاده از اونا و نیز کارایی و مزیت‌های بالای این شیشه های رنگی اس . اگر یک نگاه به دور اطراف خود بیاندازیم به وضوح می‌تونیم ببینیم که شیشه های رنگی در هر مدل و طرحی وجود دارن و جایگزین شیشه های ساده و معمولی می‌شن . با اینکه شیشه های رنگی جدید مدل های بسیار زیادی دارن . ولی دلیل نمی‌شه که بتونن جای شیشه های رنگی ساده رو بگیرن و شیشه های ساده رنگی همیشه پرکاربردن .

شیشه رنگی مات
شیشه رنگی

ادامه مطلب

با توجه به انواع محیط ها و دکوراسیون ها و همچنین انواع بافت ها و معماری های شهر انواع ای از شیشه های رنگی جدید تولید و نصب شده اس .از محبوب ترین و پر استفاده ترین شیشه های رنگی جدید می توان به شیشه های رنگی زیر اشاره کرد .

شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید

شیشه لاکوبل

این نوع شیشه ها جذاب و مدرن هستن و نسبت به نوع های دیگر شیشه های رنگی جدید هستن. این شیشه ها از یک طرف با رنگ بسیار باکیفیت پوشیده شدن. طرح خاص این شیشه لاکوبل رنگی باعث شده که استفاده از اونا هر روزه بیشتر بشه. این نوع شیشه های رنگی با رنگ بسیار جذاب خود تنوانستن نقش زیادی رو در دکوراسیون ها ایفا کنن . با دارا بودن جلوه‌ی بسیار زیبا می توان از اونا در جاهای مختلف منزل و اتاق ها استفاده کرد . شیشه لاکوبل رنگی می توان محیط بی روح اتاق شما رو به فضایی زیبا و رنگین تبدیل کنه.

به راحتی می‌توان روی این شیشه های زیبا طرح های خاصی کشید و یا چاپ کرد.ازاین مدل بیشتر برای شیشه های کابینتی و سنگ های اپن استفاده میشه.

شیشه رنگی لاکوبل

البته از شیشه لاکوبل رنگی فقط در محیط منزل استفاده نمی‌شه . از این شیشه ها می توان با مجهز کردن به لایه ای ضد باکتری به عنوان شیشه هایی با کیفیت در محیط های حساس مانند بیمارستان ها و دندان پزشکی ها استفاده کرد . علاوه بر اون می توان از اونا به عنوان شیشه رنگی تزئینی هم استفاده کرد . مانند تزیین انواع میز های شیشه ای و دیوار های اتاق ها و همچنین برای استفاده در مغازه ها و فروشگاه ها و در دفتر های اداری و کاری استفاده کرد .

شیشه رنگی جدید

ادامه مطلب

شیشه های لاکوبل در روند تولیدشان در کوره هایی با دما های بالای 600 درجه قرار می‌گیرن . از این رو شیشه های رنگی در برابر حرارت های بالا و ضربه های سنگین مقاوم می‌شن. همچنین این شیشه رنگی جدید در صورت شکسته شدن به پودر های بی ضرر تبدیل می‌شن . به همین دلیل از این شیشه های رنگی جدید در جا های شلوغ و پر تردد استفاده می‌شه . همچنین می‌شه از این شیشه های رنگی جدید با ضخامت های بالا در نماهای بیرونی ساختمون‌ها استفاده کرد . برای مقاومت بیشتر باید شیشه ها رو سکوریت و لمینت کرد.

شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید

شیشه رنگی مدرن

این نوع شیشه ها با توجه به طراحی خاص‌شون در تمامی محیط ها و دکوراسیون ها استفاده نمی‌شن . تولید این شیشه ها امروزه بسیار زیاد تر شده اس . و علاوه بر کاربرد شیشه ،کارایی به عنوان شیشه تزئینی دارن . این شیشه ها بیشتر به عنوان دکور روی دیوار ها به کار برده می‌شن .یا به عنوان دیوار پوش ها و یاپارتیشن ها از اونا استفاده می‌شن.همچنین این شیشه ها دارای مقاومت بالایی هستن. و در برابر حرارت و خوردگی دوام بالایی دارن.

رنگ استفاده شده در این شیشه ها مانند شیشه های رنگی دیگر نیست . رنگ استفاده شده در شیشه رنگی مدرن از نوع شیمیایی نیست و به همین دلیل آسیب کمتری به محیط زیست اطراف خود می‌زنن .

شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید

شیشه رنگی پنجره

شیشه های رنگی پنجره جز شیشه های قدیمی هستن که ، می‌تونین مدل‌های قدیمی و ساده اونو در خونه‌های قدیمی و همچنین اثار قدیمی مشاهده کنین . البته امروزه با توجه به استقبال بالا از این شیشه های رنگی و همچنین علاقه طراحان به اونا شاهد مدل‌های جدیدی از این شیشه های رنگی هستیم . شیشه هایی که با نصب و استفاده اونا در پنجره های منزل می‌تونن که پرتو های رنگی زیبایی رو به شما هدیه بدن. این باعث می‌شه که فضای اتاق یا هر جای دیگر از حالت بی روحی به فضای دلنشین و شاد تبدیل بشه که ، قطعا در روحیه افراد تاثیر بسیار مثبتی داره .

شیشه رنگی

رنگ و نور دو ابزار ضد افسرگی هستن که ، با استفاده از این شیشه های رنگی پنجره می توان اونا رو به دست‌آورد .از این شیشه رنگی ها می‌توان به عنوان تزیین استفاده بشه.

شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید

شیشه رنگی مات

امروزه استفاده از شیشه های مات نسبت به گذشته بیشتر شده . به طوری که از اونا در مکان‌ها و دکوراسیون های بیشتری نسبت به قبل استفاده می‌شه . این شیشه ها با طرح و مدل خاص خود باعث می‌شن که نور به خوبی شیشه های شفاف از اونا عبور کنه . و علاوه بر اون حریم شخصی و نداشتن دید کافی از مزیت های استفاده از این شیشه های مات هست . علاوه بر اون در صورت رنگی بودن ,شیشه مات می‌تونه زیبایی رو به فضای شما اضافه کنه . از این رو استفاده از این شیشه ها بسیار رواج داشته اس .

شیشه رنگی مات رو به عنوان پارتیشن استفاده می‌کنن .اگر ورودی خونه شما دارای راهرو نیست و دید از بیرون به خونه زیاد هست می‌تونین از شیشه های رنگی پارتیشن استفاده کنین تا دید رو به داخل حریم خصوصی کم کنین.

شیشه رنگی تزیینی

شیشه رنگی قدیمی

شیشه رنگی قدیمی در گذشته و ابتدای استفاده شدنشون توسط انسان ها به گستردگی امروزه طرح ها و مدل های مختلفی نداشتن . همچنین مانند امروزه طیف زیادی از رنگ ها رو پوشش نمی دادن . و فقط دارای چند رنگ محدود و اصلی بودن . اما امروزه اتفاقی که در شیشه های رنگی جدید می‌بینیم . بر خلاف اونه و هر روزه شاهد طرح های جدیدی از طراحان و تولید کنندگان شیشه رنگی بودیم .

شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی مات

دیوار پوش شیشه ای رنگی

از شیشه های نسبتا جدید که طرفداران زیادی بین عموم مردم و همچنین طراحان دکوراسیون‌های داخلی و خارجی پیدا کرده اس دیوار پوش‌های شیشه ای هست . در تولید این دیوار پوش های شیشه ای از شیشه های رنگی مختلفی با انواع طرح ها و مدل ها استفاده می‌شه . مانند شیشه رنگی های لاکوبل، شیشه سکوریت ، شیشه های لمینت که بسیار مقاوم به شکستگی هستن. و در صورت شکستگی به پودرهای کوچک بی ضرر تبدیل می‌شن .

شیشه رنگی

از این دیوار پوش‌ها برای تزئین دیوار های محیط داخلی مانند دیوار های خونه‌ها و یا ساختمون‌های مسکونی یا مکان های مثل درب ها و آسانسورها استفاده می‌شه .

شیشه رنگی جدید
شیشه مات رنگی

تاثیر شیشه رنگی در دکوراسیون

 اگر شما از شیشه های رنگی در محیط خود استفاده کنین تاثیر زیادی در زیبایی فضا رو مشاهده می‌کنین. یکی‌ از مهم‌ترین تاثیرهای این محصول جلوگیری اون از ورود نورهای مضر خورشید به داخل هست . و یا حتی از انرژی که در محدوده مرئی هست جلوگیری می‌کنه . علاوه بر این تاثیر نور رنگی برای روحیه دهی به افراد بسیار مفید هست. رنگ شاد و گرم باعث میشه تا افراد از افسردگی دور باشن.

شیشه رنگی جدید
شیشه های تیره ومات

کاربرد شیشه رنگی

شیشه رنگی در دنیای امروزی مزیت و کاربردهای فراوانی داره . شما می‌تونین با استفاده از این محصول محیطی باشکوه و شیکی رو به‌وجود بیارین . به طور کلی می توان گفت از این محصول می‌توان در محیط های گوناگونی استفاده کرد و محیط رو نیز زیباتر ساخت . پس اگر شما جزو افرادی هستین که در محیط خود علاقه بسیاری به استفاده از محصولات هنری در طرح های گوناگون دارین ، این محصول تولید شده در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو بهترین گزینه برای شماست .

شیشه رنگی در بعضی مواقع برای پوشاندن عیب‌های یک محیط استفاده می‌شه .شما می‌تونین برا زیباتر کردن منزل و یا دفتر خود از این شیشه های رنگی و متنوع استفاده کنین.

شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید

روش ساخت شیشه رنگی

در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو روش‌های مختلفی برای ساخت شیشه رنگی وجود داره اما مهمترین روش ساخت این محصول اینگونه هست که ..

  • اکسید فلز قلیایی و  اینکه فلز واسطه به درون شیشه های ساده قرار داده می‌شه . هنگام انجام این عملکرد یون‌های فلزی قدرت جذب نور در طول موج های گوناگونی‌ رو دارن . اما ناگفته نمونه که جنس فلز در ایجاد رنگ های مختلف نقش بسیاری داره .
  • یکی‌دیگر از روش‌های تولید بورس شیشه رنگی در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو اینگونه هست که ، ذرات کلوئیدی به درون شیشه های ساده نفوذ داده می‌شن . اما زمانی که تغییر دما در این محصولات صورت بگیره، توانایی اینو دارن که نورهای تابیده شده بر شیشه در فرکانس‌های مختلف پخش بشه .
شیشه رنگی
  • در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو برای ساخت شیشه رنگی روش های بسیار و گوناگونی وجود داره که این دو روش جزو مهم ترین و اصلی ترین روش های ساخت این محصول بودن .
  • همچنین شیشه های لمینت شیشه رنگی در صورت شکستگی بدلیل اینکه پودر میشن از خطر بریدگی جلوگیری میکنه.
  • همچنین با اضافه کردن موادی هنگام ساخت ، این شیشه های رنگی رو رنگین می‌کنن .

برای آشنایی بیشتر با شیشه لاکوبل اینجا کلیک کنین

شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید

ضخامت شیشه رنگی

این شیشه های رنگی با توجه به کارایی‌ها و مزیت‌هاشون علاوه بر داشتن انواعی از طرح ها و رنگ ها دارای انواعی از ضخامت ها هم هستن . این ضخامت ها با توجه به کارایی شیشه رنگی انتخاب می‌شن. ضخامت های شیشه رنگی جدید رو می توان به ضخامت های 2میل-4میل-6میل-8میل تا 20میل هم تقسیم کرد .

محبوب‌ترین و پر استفاده ترین این ضخامت ها معمولا ضخامت های 8میل – 10 میل – 12میل هستن .برای انتخاب ضخامت مناسب محصولی که انتخاب می‌کنین باید از متخصص این کار کمک بگیرین . استفاده از هر کدوم از این ضخامت ها کاملا به محیط و مکان نصب شیشه رنگی بستگی داره . به طوری که هر چه محیط و مکان نصب شیشه بزرگ‌تر و دارای ابعاد بیشتری باشه، معمولا با بیشتر کردن ضخامت شیشه همراه هست . برای مثال ضخامت یک شیشه رنگی در یک محیط بزرگ از ضخامت شیشه ای که در یک محیط کوچک استفاده می‌شه، بیشتر و قطورتر هست .

شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید

عوامل موثر بر قیمت شیشه رنگی

عوامل مختلفی با توجه به دارا بودن انواعی از مدل ها و طرح ها شیشه های رنگی و همچنین پوشش طیف وسیعی از رنگ ها بر قیمت شیشه های رنگی تاثیر می‌ذارن که ، معمولا این عوامل در تمامی این شیشه ها یکسان هستن . این عوامل رو می توان به عامل های زیر تقسیم بندی کرد .

  • جنس و کیفیت شیشه : مهم‌ترین و اصلی‌ترین عامل مؤثر بر قیمت شیشه رنگی ها جنس و مرغوبیت شیشه اس. هر چه جنس و کیفیت شیشه کیفیت بالاتر و بهتری داشته باشه . شیشه هم قیمت بالا تری خواهد داشت . تاثیر این عامل بالاتر از عوامل دیگر هست . به طوری که قیمت یک شیشه رنگی با کیفیت بالا ولی با ابعاد کوچک معمولا قیمت بالاتر از یک شیشه رنگی بدون کیفیت ولی نسبتا بزرگ هست .
  • ابعاد شیشه : از عوامل مهم دیگر مؤثر بر قیمت این نوع شیشه ها ابعاد و اندازه شیشه اس. به طوری که با افزایش ابعاد و بزرگ‌تر کردن شیشه قیمت شیشه هم افزایش پیدا می‌کنه .
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
 شیشه رنگی جدید

طرح شیشه

  • طرح شیشه : طرح دار بودن شیشه هم به تنهایی می‌تونه بر قیمت شیشه اضافه کنه . به طوری که دو نوع شیشه با ابعاد و کیفیت یکسان ولی یکی با داشتن طرح و دیگر فاقد طرح روی شیشه با هم اختلاف قیمت دارن . موضوع دیگر نوع طرح هست . مشخص هست که هر چه نوع طرح خاص تر و با ظرافت بیشتری طراحی شده باشه . قیمت بالاتری نسبت به یک طرح ساده و معمولی داره.
  • ضد باکتری : از عامل های دیگر مؤثر بر قیمت شیشه رنگی ضد باکتری بودن شیشه اس . این موضوع اهمیت بیشتری داره . زمانی که شیشه در مکان های حساس نصب و استفاده می‌شه. مانند شیشه لاکوبل رنگی که می توان با ضد باکتری کردن یک طرف اون در مکان‌های مانند بیمارستان و آشپزخانه نصب و استفاده بشن.
  • جنس رنگ : از مهمترین عوامل دیگر خصوصا در این مدل شیشه ها یعنی شیشه های رنگی جنس رنگ و طریقه پوشوندن رنگ بر شیشه اس . قطعا داشتن یک رنگ با کیفیت و مداوم برای یک شیشه رنگی یک مزیت و ویژگی مهمه . قطعا هر چه رنگ به کار رفته شده با کیفیت تر و مقاومت بیشتری به زدگی توسط نور و هوا داشته باشه ، قیمت بالاتری و همچنین ارزش خرید بیشتری داره. و همچنین طرز و روش رنگ آمیزی شیشه هم حرفه ای تر باشه . بر قیمت نهایی شیشه رنگی جدید تاثیر مستقیم می‌ذاره .
شیشه رنگی جدید
 شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید

حمل و نقل

موضوع دیگر در مورد قیمت شیشه رنگی ها بحث حمل و نقل شیشه رنگی های جدید هست . به طوری که هر چه حمل و نقل این شیشه ها سخت‌تر و نیاز به امکانات و وسایل بیشتری داشته باشه . هزینه حمل و نقل بالاتر خواهد رفت . به طوری که در قیمت نهایی این شیشه های رنگی تاثیر بیشتری می‌ذاره.

شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی

سفارش شیشه

شما می‌تونیهن با توجه به نیازتون و البته متناسب به دکوراسیون محل مورد نظرتون انواع شیشه های رنگی رو از صنایع فرکو سفارش بدین . در مقالات سایت می‌تونین با انواع شیشه ها و آینه ها آشنا بشین. همچنین می‌تونین با شماره زیر با فرکو در تماس باشین.

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352

همچنین می‌تونین برای ارتباط با مشاورین فرکو با شماره ی 9101767773 در واتساپ در تماسی باشین . و کارشناسان فرکو با حوصله به سوالات شما جواب خواهند داد .

برای دیدن محصولات بیشتر فرکو و آشنایی بیشتر می‌تونین پیج اینستاگرام فرکو رو فالو و دنبال کنین .

شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
 شیشه رنگی جدید
انواع شیشه رنگی جدید

شیشه های رنگی جدید در کل جز پر تنوع ترین شیشه ها هستن که….

آیا از شیشه های رنگی جدید فقط به عنوان شیشه تزئینی استفاده می‌شه ؟

خیر امروزه با توجه به وجود آمدن انواع طرح ها و مدل های شیشه رنگی جدید از آنها در مکان های ….

آیا از شیشه های لاکوبل فقط برای تزئین و زیبایی استفاده می‌شه ؟

خیر امروزه با به کار آومدن طرح های جدیدی از این شیشه شاهد استفاده از اونا در انواع دکوراسیون و …

آیا شیشه رنگی گزینه مناسبی برای صادرات هست ؟

قطعا بله با توجه به حجم بزرگ این بازار و استقبال مردم تمامی سراسر جهان می توان با صادرات درست درآمد…

شیشه رنگی جدید
 شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید
شیشه رنگی جدید

برای خرید مستقیم شیشه رنگی جدید از تولیدی فرکو و مشاوره رایگان با شماره 02188068352تماس بگیرین.تمامی محصولات خریداری شده از کارگاه فرکو گارانتی یکساله بی‌قید و شرط داره.با خیال راحت یک خرید با کیفیت درجه یک داشته باشین.افتخار ما رضایت شماست.

24 پاسخ

        1. سلام محمد جان ما تمومی رنگ های اصلی را از جمله رنگ های قرمز آبی زرد و غیره را داریم .

    1. سلام خدمت شما ممنون از انتخاب شما برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. بله شرکت فرکو محصولات خود را به تمامی نقاط ایران ارسال می کند . .برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام بله این شیشه های رنگی ما درجه بندی کیفیت دارند . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام بله ما انواع شیشه هارا با انواع ضخامت هارا موجود داریم . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام بله ما دیوارپوش هایی با شیشه های مات هم موجود داریم . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام خدمت شما بله تمامی شیشه های ما ضمانت و خدمات پس از قروش داره . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام خدمت شما بله ما به تمامی نقاط ایران ارسال داریم . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو