Home
آینه سرویس بهداشتی ارزان

آینه سرویس بهداشتی ارزان

یکی از ابزارهایی که در سرویس‌ بهداشتی مورد نیاز هست آینه سرویس بهداشتی مدرن و بروز هست که قیمت متعادلی هم داشته باشه. آینه در سرویس علاوه بر کاربرد معمول اون ، بر زیبایی فضا و دکوراسیون سرویس و حمام تاثیر مثبتی خواهد داشت. در واقع به فضای سرویس و حمام زیبایی و نظم خاصی میده. تولیدی فرکو آینه های سرویس بهداشتی ارزان تر، نسبت به بازار تولید می‌کنه.به دلیل اینکه هیچ واسطه‌ای بین خریدار و تولید کننده وجود نداره. 

آینه‌هایی که امروزه برای سرویس انتخاب میشه اکثرا در حالت ضدبخار و تاچ هستن. این آپشن آینه باعث میشه تا سطح آینه بخار نگیره و به راحتی بتونین آرایش یا پیرایشی بی‌دردسر داشته باشین. علاوه بر اون این آینه دارای نوری به صورت بک‌لایت هست. که تو می‌تونی مقدار نورپردازی اونو خودت تنظیم کنی.

از زیبایی این آینه هم هر چی بگیم کم گفتیم. چون باعث میشه فضای سرویس مدرن و دلباز و شیک دیده بشه.

آینه سرویس بهداشتی ارزان

 انواع آینه سرویس بهداشتی ارزان 

سرویس بهداشتی و حموم یکی از نقاط مهم  در خونه هاست و تمام وسایلی که در آن استفاده می‌شه باید هم کاربردی و هم با کیفیت باشن.

آینه سرویس بهداشتی ارزان کمد دار 

آینه سرویس دستشویی

این نوع آینه بسیار پرکاربرد می باشد و می توان روی درب کمد سرویس آینه رو تعبیه کرد. در این صورت با اشغال فضای کمی از دیوار می توان هم قسمتی برای قرار دادن وسایل مورد نظر و هم آینه در نظر گرفت. این حالت به خصوص برای فضاهای کوچک بسیار کاربردی می باشد و از زیبایی خاصی برخوردار هست.

آینه سرویس بهداشتی بدون قاب

آینه های بدون قاب امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که از نظر مقاومت و کیفیت آینه های امروزی پیشرفت قابل توجهی داشته اند. آینه سرویس بهداشتی ارزان و ساده ای را در این صورت می توان ایجاد کرد. ظرافت و سادگی آینه بدون قاب به گونه ای خواهد بود که در عین حال که ساده می باشد، فضای خود را می تواند متحول نماید.

آینه سرویس بهداشتی چند تکه 

آینه به طور عمومی فضایی که در آن قرار می گیرد را بزرگ بزرگ‌ترتر و روشن‌تر نشان می دهد. با استفاده از آینه چندتایی در سرویس بهداشتی نیز می توان در این مهم تاثیر بیشتری داشت. این آینه ها می توانند به تعداد دلخواه و شکل و ابعاد متنوع مورد استفاده قرار بگیرند. علاوه بر این ها در این صورت دید بهتری نیز از چند زاویه و فاصله می توان داشت.

آینه گرد ساده سه تایی
آینه گرد بک لایت
آینه گرد بک لایت

 آینه سرویس بهداشتی شلف دار 

آینه  شلف دار هم از آینه هایی می باشد که قسمتی برای قرار دادن وسیله ای در نظر گرفته شده است.این نوع از آینه می توان به عنوان آینه سرویس بهداشتی ارزان در نظر گرفته شود. چرا که با صرف هزینه کمتری می توان آینه و بخشی برای قرار گرفتن ابزار مورد نظر روی آن را ایجاد کرد. وسیله های ضروری مثل مسواک و.. و یا ابزار تزیینی و زیبایی مثل گلدان در آن قرار بگیرد.

آینه سرویس بهداشتی ارزان

 آینه سرویس بهداشتی با قاب 

آینه سرویس بهداشتی ارزان

قاب ها نیز در نوع خود زیبایی خاصی را به آینه ها می بخشند. و با تنوع بسیار بالایی که دارند می توانند انواع آینه سرویس بهداشتی ارزان ایجاد نمایند. تا متناسب با فضا بتواند انتخاب گردد و جلوه زیبایی داشته باشد. قاب ها با تنوعی که دارند موجب شده اند تا تنوع در مورد آینه های قاب دار نیز بسیار زیاد باشد.

آینه سرویس بهداشتی ارزان

شما می‌توانید با کمک این آینه فضای سرویس و حمام خود را خیلی بزرگ‌تر نشان دهید  دو دیوار را که در کنار هم هستند، می‌توانید با هم آینه کاری کنید. این کار به علاوه برای بزرگنمایی فضا، فضای داخل سرویس را پرنورتر نیز می کند.

آینه سرویس بهداشتی ارزان آنتیک 

این نوع آینه نیز در نوع خود از زیبایی خاصی برخوردار می باشد. در کل آینه های آنتیک زیبایی خاص و جلوه خاصی به محیط خود می دهند. و موجب می شوند تا فضاها رسمی‌تر و لوکس تر نشان داده شوند. تنوع در این نوع از آینه ها نیز بسیار بالا می باشد تا بتوان از میان آن ها آینه مورد دلخواه خود را انتخاب نمود.

آینه سرویس بهداشتی ارزان

آینه سرویس ارزان بک لایت

آینه سرویس بهداشتی ارزان

یکی از پر طرفدار ترین و پراستفاده ترین آینه ها برای سرویس، آینه بک لایت می باشد. در پشت آینه لامپ های ال ای دی نصب می شود. این نور پشت آینه ، فضای سرویس را روشن می کند و جلوه زیبایی به فضا و خود آینه می بخشد. این نوع آینه نسبت به زیبایی که دارد نیز از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد.و در مقایسه با قابلیت ها و کاربردهایی که دارد می تواند به عنوان آینه سرویس بهداشتی ارزان آن را تلقی نمود.

نوری که توسط آینه بک لایت ایجاد می شود چهره را با وضوح بیشتری در خود نمایش می دهد. و برای اموری مثل اصلاح ایده آل خواهد بود.

آینه سرویس بهداشتی ارزان ضد بخار

آینه سرویس بهداشتی ارزان

 یکی از مشکلات در سرویس بهداشتی و حمام، وجود بخار می باشد. این بخار باعث تاری دید در آینه می شود. بخار ایجاد شده کارایی آینه را کاهش می دهد و موجب می شود تا نتوان از آینه به درستی استفاده کرد. اما با انتخاب آینه سرویس بهداشتی ارزان تحت عنوان آینه ضد بخار می توان این مشکل را به راحتی حل نمود.

برای داشتن این عملکرد المنتی پشت آینه قرار داده می شود که هنگام وجود بخار آب در فضا، سطح آینه گرم می شود. در این صورت مانع از ایجاد بخار روی آینه می شود تا همیشه آینه صفحه ای شفاف داشته باشد.

آینه سرویس بهداشتی ارزان

 در خرید آینه سرویس بهداشتی ارزان باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  •  اندازه 
  •  جنس 
  •  شکل
  •  رنگ 
  •   ضد بخار بودن
  • مقاوم در برابر رطوبت

اندازه

برای انتخاب اندازه آینه به فضای موجود و وسیله های داخل آن می توان توجه کرد. انتخاب اندازه ای متناسب با فضای سرویس می تواند زیبایی آینه و محیط آن را زیباتر نماید.

 جنس 

 آینه ها جنس های متفاوتی می توانند داشته باشند. مانند فلوت ،کلیر، سوپر کلیر یا کریستال. این آینه ها تفاوت کمی از نظر شفافیت و وضوح تصویر دارند که با توجه به انتخاب خود برای داشتن شفافیت از میان آن ها آینه موردنظر خود را برگزید.

 شکل 

 انتخاب شکل و مدل آینه نیز بسیار موضوع مهمی است. تنوع مدل های آینه سرویس بهداشتی ارزان بسیار زیاد است. برای انتخاب شکل نسبت به فضای موجود و سلیقه خود می توان مدل آینده مناسب را انتخاب نمود. هر مدل و در هر طرحی که در ذهن خود داشته باشید را می‌توانید با طراحان کارگاه تولیدی فرکو در میان بگذارید تا به اجرا برسد.

رنگ

آینه ها می توانند رنگ هی مختلفی را دارا باشند. اما رایج ترین آینه ها که تصویر واضحی را نیز ایجاد می نمایند، آینه های ساده و بی رنگ می باشد. که می توانند به عنوان آینه سرویس بهداشتی ارزان دسته بندی شوند. اما آینه های دیگری تحت عنوان آینه رنگی موجود هستند که از نظر زیبایی جلوه بسیار خاصی به فضای خود می بخشند.

طبیعتا آینه های رنگی کیفیت تصویر آینه های ساده را به آن وضوح ندارند. اما برای داشتن بالاترین وضوح می توان از آینه هایی که رنگ ملایم تری دارند استفاده نمود. اما برای جایی که نیاز به دید به رنگ واقعی وجود ندارد از آینه هایی که رنگ پررنگ تری دارند می توان استفاده نمود. آینه رنگی به جهت زیبایی و تغییری که ایجاد می کند می تواند به عنوان آینه دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

ضد بخار

همانطور که در قسمت های بالاتر نیز ذکر شد، آینه ضد بخار با عملکرد خود از ایجاد بخار روی آینه جلوگیری می نماید. از این رو در فضایی مثل سرویس بهداشتی و حمام که محیط های مرطوبی هستند، آینه ضد بخار بسیار کاربردی می باشد. با استفاده از این آینه دیگر دغدغه ای بابت تشکیل بخار و تمیز کردن سطح آینه وجود نخواهد داشت.

 مقاوم در برابر رطوبت 

کیفیت آینه ها به گونه ای می باشد که با گذشت زمان و در طول استفاده تغییری در ظاهر آن ایجاد نمی شود. و با گذشت زمان بسیار طولانی همانند آنچه در ابتدا بوده باقی می ماند. کیفیت آینه های تولیدی در فرکو به گونه ای می باشد که با قرار گرفتن در محیط های مرطوب نیز تغییری در آن ها ظاهر نمی شود.

آینه سرویس بهداشتی ارزان

چرا باید در سرویس بهداشتی خود آینه داشته باشیم و فایده آن چیست؟

یکی از رازهای بزرگتر نشان دادن فضا استفاده از آینه می باشد. مخصوصاً برای سرویس هایی که کوچک هستند و فضای روشنی ندارند، آینه اهمیت خاصی پیدا می کند. زیرا اهمیت این فضا نیز در طراحی و دکوراسیون با بخش های دیگر بابر خواهد بود. علاوه بر این وجود آینه در این فضا حس می شود. چرا که افراد برای انجام اموری مثل اصلاح اغلب از آینه سرویس استفاده می کنند.

برای کسب اطلاع بیشتر در مورد آینه های سرویس بهداشتی ارزان می توانید به سایت خارجی لینک شده مراجعه کنید.

آینه سرویس بهداشتی

ثبت سفارش

انواع آینه سرویس بهداشتی ارزان و بسیار با کیفیت در صنایع شیشه و آینه فرو تولید می گردد. پس از ثبت سفارش نیز در کوتاه ترین زمان محصول سفارشی آماده ارسال می گردد. برای سفارش و کسب اطلاعات لازم می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس بگیرید.

آدرس مجموعه نیز تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن می باشد. که برای مراجعه حضوری می توانید تشریف بیاورید.

آینه گرد بک لایت
آینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
اینه سرویس بهداشتی
آینه سرویس بهداشتی
آینه روشویی
چرا باید در سرویس بهداشتی خود آینه داشته باشیم و فایده آن چیست؟

یکی از رازهای بزرگتر نشان دادن فضا استفاده از آینه می باشد. مخصوصاً برای سرویس هایی که کوچک هستند و یا می‌خواهید بسیار لوکس باشد.استفاده از آینه در سرویس های بهداشتی که پنجره ندارند….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو