Home
فروشگاه شیشه رنگی

فروشگاه شیشه رنگی

فروشگاه شیشه رنگی

کاربرد شیشه رنگی:

امروزه بین گونه های مختلف فروشگاه شیشه رنگی، شیشه لاکوبل به عنوان خاص‌ترین نوع شیشه در مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته اس.البته افراد زیادی هم هنوز از شیشه های شفاف به جای انواع لاکوبل ها استفاده می‌کنن.از شیشه های رنگی می توان استفاده‌های مختلفی در ساختمون‌های لوکس و لاکچری کرد.

برای ارتباط واطلاع ازقیمت بامشاورین فرکوتماس بگیرید:02188068352

شیشه های رنگی ولاکوبل امروزه کاربرد های فراوانی دراستفاده .به عنوان دیوارپوش خانه، فروشگاه ها و ادارات برای پوشاندن دیوار های سرویس های بهداشتی و حمام.ساخت تخته های شیشه ای وایت برد دارد.همچنین شما می توانید برای مشاهده عکس.محصولات با شیشه های شفاف و لاکوبل به اینستاگرام فرکو مراجعه کرده.و شاهد انواع کاربردها و نمونه کارهای فرکو باشید.

شیشه رنگی

در زمانهای قدیم از شیشه های رنگی در تزیین درب ها و پنجره ها استفاده می شد. این طراحی دکوراسیون امروزه در صنعت معماری و در طراحی نمای بسیاری از ساختمان های بزرگ نیز انجام می شود.شیشه های رنگی شفاف را می توان در ساخت پنجره ها استفاده کرد.زیرا باعث انعکاس نور رنگی می شوند و جلوه های بسیار زیبایی را خلق می کنند.فروشگاه شیشه رنگی

فروشگاه شیشه رنگی

رنگبندی شیشه های رنگی:

شیشه های رنگی در رنگ های بسیارزیادی تولید می شود.شیشه های رنگی به طور معمول در 12 الی 15 رنگ تولید می گردند.
امادر صورتی که خواستار سفارش با متراژ بالا باشید.ورنگ انتخابی آن در بین رنگ های استاندارد نباشد.می توانید برای آن ها شیشه مد نظرتان را با متراژی که می خواهید بسازیم.معمولا رنگ انتخاب لاکوبل و یا انواع شیشه های رنگی بر اساس طراحی دکوراسیون داخلی انجام میپذیرد.یکی از مزایای استفاده از لاکوبل تنوع رنگ های این شیشه ها است.این شیشه ها را می توان .در هرکجاوبا هر نوع دکوراسیون هماهنگ کرد.و جلوه بسیار زیبایی را به فضا می دهد.فروشگاه شیشه رنگی

فروشگاه شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی:

قیمت شیشه های رنگی را بر اساس نوع مدل، ضخامت، رنگ، متراژ و ابعاد آن ها بررسی می کنند. شیشه های رنگی بسیار گوناگون و در مدل های مختلفی ساخته می شوند. قیمت شیشه های شفاف، مات و لاکوبل بسیار متفاوت است. همچنین قیمت آن ها به نوع استفاده بستگی دارد.چون برخی از این شیشه ها در قواره های بزرگ و به صورت دیوارپوش شیشه ای و بعضی دیگر را در.اندازه های کوچکتری استفاده می کنند. نصب انواع شیشه نیز متفاوت است و با توجه به مکان نصب شیشه ها تعیین می‌شود.فروشگاه شیشه رنگی

شیشه رنگی

انواع شیشه رنگی از نظر مدل

شیشه های رنگی از همان اول محبوبیت زیادی بین انسان ها پیدا کرده اند . همین عامل باعث شد که مدل ها و طرح های این شیشه های رنگی هر روزه بیشتر شود . و شاهد افزایش حجم بازار این شیشه های رنگی پنجره باشیم . در ادامه می خواهیم به محبوب ترین و پر استفاده ترین نوع های این شیشه رنگی بپردازیم .

  • شیشه لاکوبل رنگی
  • شیشه رنگی تزئینی
  • شیشه رنگی جدید
  • شیشه بین کابینتی طوسی
  • شیشه بین کابینتی طرح دار
  • شیشه رنگی مات
  • شیشه بین کابینتی
  • شیشه بین کابینتی طرح سنگ
  • شیشه رنگی سنتی
  • شیشه رنگی رومیزی
  • شیشه رنگی مدرن

شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل

شیشه های لاکوبل از جمله شیشه های لاکچری و به نسبت جدید حساب می آیند . این شیشه های لاکوبل رنگی با توجه به ویژگی هایشان و طرح خاص و زیبایشان بسیار بین طراحان و عموم مردم طرفدار پیدا کرده اند . طرح این شیشه لاکوبل های رنگی به این صورت است که در یک طرف خود کاملا رنگی می باشد . که این رنگ از کیفیت بالایی برخوردار است . و زیبایی بسیار زیادی دارد .و از طرف دیگر هم شیشه ای شفاف و کریستالی است .

شیشه طرح دار لاکوبل

از این شیشه های لاکوبل در ساختمان های مسکونی و محیط داخلی و در شیشه رنگی پنجره و غیره … استفاده می شود . برای بالا بردن مقاومت این شیشه های رنگی لاکوبل آنها را در کوره هایی با دما های بالای چند صد درجه قرار می دهند . سپس به آنها بادی خنک می وزند . به این صورت مقاومت این شیشه های رنگی به حرارت و ضربه و شکستگی چندین برابر قبل می شود .

شیشه رنگی پنجره

شیشه رنگی مات

شیشه های رنگی مات از جمله شیشه رنگی هایی هستند که بین ایرانی ها طراحان محبوبیت بالایی دارند . به طوری که می توان این شیشه های رنگی مات را در مساجد و مکان های مهم قدیمی مشاهده کرد . همچنین این شیشه ها نقش مهمی در تولید شیشه رنگی پنجره دارند . این شیشه های رنگی زا مب توان در خانه های قدیمی ما ایرانیان به طور واضح مشاهده کرد .

برای مات کردن شیشه های رنگی روش های مختلفی وجود دارد . یکی از آنها انداختن طرح های مخصوص روی شیشه رنگی پنجره است. به طوری که طرح های منظم و یا غیر منظم روی شیشه رنگی سنتی می اندازند .

شیشه رنگی

شیشه رنگی مدرن

شیشه های رنگی مدرن جز شیشه های گران‌قیمت بازار به حساب می آیند .به طور معمول قیمت این شیشه های رنگی مدرن از شیشه های رنگی عادی و ساده قیمت دو برابری دارد . این شیشه های رنگی مدرن با الکتریسیته کار می کنند . و می توانند بین دو حالت شیشه ساده و مات سوییچ شوند . همین ویژگی خاص آنها است . که باعث افزایش قیمت آنها شده است .

شیشه رنگی مدرن لاکوبل

استین گلاس چیست؟

حتما اسم این نوع شیشه رنگی را تابحال شنیده باشید استین گلاس راهم میتوانیم .یکی از انواع شیشه رنگی بدانیم طرح ها و رنگ های بسیار زیبایی می توان روی شیشه اجرا کرد. که در نهایت شیشه استین گلاس جذابی داشته باشیم.اجرای طرح مورد نظر به صورت دستی روی شیشه انجام می گیرد. هر طرح و رنگی بدون محدودیت، قابلیت اجرا بر روی شیشه را دارد.فروشگاه شیشه رنگی

شیشه رنگی

شیشه های استین گلاس به این دلیل که نیاز به اجرای کار دقیق و به صورت دستی دارد از قیمت بالاتری برخوردار است . اما برای کاهش هزینه ها و همینطورزمان اجرای این دکور می توان از شیشه طرح استین گلاس استفاده نمود. طرح استین گلاس هم ظاهری مثل استین گلاس دارد و از نظر ظاهر تفاوتی مشخص نمی شود.برای مشاوره میتوانید تماس بگیرید:tell:02188068352

شیشه رنگی

استین گلاس از شیشه‌ های بسیار خاص و زیباست که به دو صورت ارائه می‌شود.اولین حالت به این صورت است که طرح و رنگ‌های موردنظر شما بر روی شیشه به‌صورت دستی اجرا می‌گردد.
حالت دوم به صورتي است که طرح انتخابی بر روی شیشه قرار می‌گیرد. که به آن طرح استین گلاس گفته می‌شود. در ظاهر تفاوت زيادی با هم ندارند اما تفاوت در محاسبه قیمت آن‌ها تاثير گذار است.در درب‌ها و پنجره‌ ها در قسمت‌های مختلف می‌توانند استفاده شوند.فروشگاه شیشه رنگی

فروشگاه شیشه رنگی

شیشه رنگی ساده:

شیشه های رنگی دو رو نما یا ساده خود شامل رنگهای متفاوتی ميباشد.از جمله دودی ، برنز ، مسی ، آبی ، قرمز ، زرد ، بنفش و سبز صورت می گیرد.البته اين رنگ ها برای شيشه هايی در ضخامت ۲ میل و ۳ میل می باشد. برای اندازه های بیش از ۶ میل فقط رنگ های دودی ، برنز ، مسی و آبی وجود دارد.فروشگاه شیشه رنگی

شيشه های رنگی از كيفيت بسيار بالايی برخوردار هستند

شیشه رنگی


زمان نصب با سرعت فوق‌العاده بالايی اجرا ميشود.وهمچنين از تنوع رنگی بسيار بالايی برخوردار است.كه اين موضوع حائز اهميت می باشد. شيشه رنگی های شركت فركو قابلیت سکوریت شدن را به همراه دارد
و همينطور ضدخش است و نظافت و پاک كردن آن به راحتی قابل انجام است
آنتی باکتریال و آنتی یو وی بودن از صفات بارز اين آيينه هاست
مقاومت آن در مقابل ضربه و حرارت كه برای مكان هايی در نواحی گرمسيری استفاده مفيد می شود.

فروشگاه شیشه رنگی

انواع شیشه رنگی:

1.براق(لاکوبل)
2.مات(متلوکس)
3.متالیک(متلاک)
قیمت شیشه لاکوبل

لاکوبل

شیشه لاکوبل همان شیشه های پشت رنگی هستند که یک مفهوم تجاری محسوب می‌شوند.این نوع شیشه از یک لایه رنگی و زیر آن با ورقpvc لمینت شده است .که کار مقاوم‌سازی شیشه با آن انجام می‌شود.ویژگی لمینت سازی برای این شیشه ها درواقع بخاطر ایمن‌سازی و مقاوم بودن آن هنگام ریزش هست.شیشه های لاکوبل از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و به دو صورت شفاف و مات ارائه می‌شود.شیشه های لاکوبل در اکثر نقاط دنیا به صورت خام مورد استفاده قرار می‌گیرد و قابلیت سکوریت شدن ندارند.اما به تازگی در تعداد محدودی از کارخانجات موفق به ساخت شیشه های لعابی شده اند .که این شیشه ها برخلاف تولید قبل قابلیت سکوریت شدن.مقاوم بودن درمقابل حرارت بسیار بالا را نیز دارا می‌باشند.

شیشه رنگی

مات یا متلوکس

شیشه های متولکس مات هستند.این شیشه ها هیچ تفاوتی از نظر کیفیت با شیشه های براق ندارند.تفاوت بارز براق و مات هادر شکل ظاهری آنهاست.از این دسته شیشه کمتر در فضای بین کابینت یا صفحه کابینت استفاده می‌گردد .زیرا بدلیل دارا بودن سطح زودتر چربی و گردوغبار را به خود جذب ميكند. استفاده چشمگير از این دست شیشه در مراکز تجاری، اداری بعنوان دیوارپوش دکوراتیو می باشد.

فروشگاه شیشه رنگی

شیشه متلاک یا متالیک

شيشه متلاک یا متالیک رامیتوانیم .به نوعی زیر مجموعه شیشه‌ های رنگی لاکوبل بگوییم.چون تمامی خصوصیات شیشه‌ لاکوبل از جمله سطح صیقلی و قابلیت سکوریت، لمینت،را دارند. تنها رنگ این شیشه ها به‌صورت متالیک است. در واقع نقاط اکلیلی ریز داخل رنگ شیشه متالیک وجود دارد. که وقتی در معرض نور لامپ که قرار می گیرد صورت خاصی پیدا می‌کند. و ظاهر زیبا و خاصی به خود می‌گیرد.

برای ارتباط واطلاع ازقیمت بامشاورین فرکوتماس بگیرید:02188068352

فروشگاه شیشه رنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو