Home
شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی

شیشه لاکوبل

شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی به عواملی چند بستگی داره.که جنس ، کیفیت ، رنگ ، وجود واسطه‌ها و نوسانات بازار در اون تاثیرگذاره.

شیشه رنگی از نوع شیشه‌های بسیار پرطرفدار و محبوب در بین عموم مردمه . این شیشه‌های رنگی در انواع طرح و ‌مدل‌های مدرن و مختلفی تولید می‌شه. و برای ضدضربه بودن و دوامش ، در برابر حرارت‌های بسیار بالا قرار می‌گیره .و حتی به صورت لمینت و سکوریت تولید می‌شه که مقاومتش بالا بره و در صورت شکستن خطر جانی وارد نشه.

امروزه ازین شیشه‌های زیبا و رنگی برای آراستن بین‌کابینت‌ها و نماهای ساختمون و در و پنجره‌های رنگی خیلی استفاده میشه. الحق هم که جلوه‌ی خاص و ویژه‌ای به فضای مورد استفاده میده که میشه اونو نادیده گرفت.

شیشه رنگی

علاوه بر اون با لمینت کردن شیشه ها ،حتی بعد از شکستن شیشه ،در صورت ضربه دیدن قطعات شیشه روی زمین نمی‌ریزه و به لایه لمینتی که زیر شیشه هست می‌چسبه.این یک مزیت مهم و بزرگه.

قیمت شیشه رنگی

برای رنگی کردن این شیشه‌ها روش های زیادی وجود داره . مثلا امروزه با اضافه کردن مقداری ناخالصی‌ها می توان انواع رنگ‌ها رو در اونا ایجاد کرد.قیمت شیشه رنگی‌ متناسب با کیفیت ساخت اون بسیار مناسب نیز بوده هست.و کارایی زیادی داره.شما با استفاده از این شیشه‌ها می‌تونین فضایی شاد و جذابی رو ایجاد کنین.

شیشه رنگی رومیزی

برای سفارش می‌تونی به صورت حضوری و غیرحضوری با فرکو در ارتباط باشین.شماره تماس02188068352

شیشه رنگی برای پنجره

شیشه رنگی‌ها دارای تنوع رنگی .ضخامت و طرح‌های مدرن و بروز هستن.در ادامه مقاله درباره قیمت و عوامل تاثیر گذار برروی قیمت شیشه رنگی به صورت کامل توضیح می‌دیم.

شیشه رنگی
شیشه رنگی برای پنجره

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه لاکوبل اینجا کلیک کنید.

چه عواملی بر قیمت شیشه لاکوبل (رنگی) تاثیر داره ؟

  • متراژ شیشه
  • رنگ شیشه
  • جنس شیشه
  • مدل شیشه
  • طرح شیشه
  • سکوریت بودن شیشه
  • لمینت بودن شیشه
  • حمل و نقل

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت شیشه رنگی متراژ استفاده شده از شیشه رنگی هست.هرچقدر شیشه رنگی بیشتری استفاده بشه قیمت نیز بیشتر می‌شه. با شیشه رنگی می‌تونین یک فضای جذاب و خاص رو بوجود بیارین.ازشیشه رنگی‌ها می‌تونین برای دکوراسیون داخلی و خارجی استفاده کنین.

این رو هم بگیم که شیشه رنگی‌های دوجداره که برای پنجره استفاده می‌شه نسبت به بقیه شیشه‌ها گرون‌تر هست . ولی به دلیل کاربرد‌های اون بسیار مورد توجه و استقبال افراد و مهندسین قرار گرفته .

شیشه رنگی
شیشه پنجره

شیشه رنگی‌ها چون در طرح‌ها و مدل و رنگ‌های مختلفی وجود دارن و تنوع بالایی نیز دارن قیمت‌های بسیار متفاوتی نیز دارن. اما چند عامل اصلی وجود دارن که به صورت کلی بیشترین تاثیر رو بر روی قیمت شیشه‌های رنگی دارن . این عوامل رو می توان به صورت زیر تقسیم کرد .

شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی اینجا کلیک کنید.

شیشه رنگی برای پنجره
  • کیفیت شیشه:کیفیت شیشه شما تاثیر مستقیم روی قیمت شیشه رنگی شما داره.شیشه‌ها با کیفیت بالا قیمت بیشتری نسبت به شیشه رنگی‌ها با کیفیت معمولی و پایین هستن. تمامی شیشه‌های تولیدی فرکو جز شیشه‌های صادراتی و درجه یک هستن که فوق شفافه.وهمه شیشه‌های صنایع فرکو نشکن بوده و مقاومت بالایی نسبت به ضربه و‌شکستن دارن.
  • ابعاد شیشه:یکی دیگه از دلایل افزایش قیمت شیشه رنگی ابعاد پروژه و شیشه رنگی استفاده شده در اون پروژه هست.این کاملا واضح و مشخص هست که هرچقدر متراژ استفاده شده از شیشه بالا رود قیمت نیز افزایش پیدا می‌کنه.
شیشه رنگی
  • لمینت و سکوریت :سکوریت کردن و‌لمینت کردن شیشه برروی قیمت اون تاثیر می‌ذاره.می‌تونین شیشه خود رو به صورت ساده از شیشه‌های معمولی سفارش بدید یا اونا رو با بهترین کیفیت شیشه و به صورت لمینت و سکوریت سفارش بدین.با لمینت و سکوریت کردن مقابل ضربه مقاومت بیشتری پیدا می‌کنه و موقع شکستن روی زمین نمی‌ریزه.
شیشه رنگی
  • طرح شیشه: روی شیشه شما می‌توان طرح‌های مختلفی اجرا کرد.تا شیشه رو از حالت ساده و یکنواختی درآورد و زیباتر کرد.هم میتوان شیشه رو با دستگاه سندبلاست طرح زد و همینطور میتوان روی شیشه لاکوبل خود طرح مورد نظر رو چاپ کنین . می‌تونین طرح رو نسبت به محیط مورد نظر انتخاب کنین. البته کارشناسان فرکو در این امر شما رو یاری‌ می‌کنن.برای اطلاعات و مشاوره با شماره ٠٢١٨٨٠۶٨٣۵٢تماس بگیرین.
شیشه رنگی
  • ضخامت شیشه:شیشه ضخامت‌های مختلفی داره که برای هر کاری باید از شیشه مناسب با ضخامت مناسب استفاده نمود.مثلا برای میز شیشه‌ای باید از شیشه با ضخامت زیاد استفاده نمود زیرا میز وظیفه تحمل وزن اشیا رو داره.
شیشه لاکوبل

شروع تولید شیشه در تاریخ

اولین کسانی که با شیشه کار می‌کردن هیچ گونه کنترلی روی رنگ اون نداشتن. سپس ، از طریق تصادف و آزمایش ، سازندگان شیشه آموختن که افزودن برخی مواد موقع ذوب شیشه باعث ایجاد رنگ‌های چشمگیری در محصول نهایی می‌شه. مواد دیگری کشف شد که وقتی به مذاب اضافه بشن ، رنگ پروژه رو تغییر می‌ده.

شیشه های جدید رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی مدرن اینجا کلیک کن.

شیشه رنگی

هنگامی که روش‌های تولید شیشه‌های رنگی کشف شد ، انفجار آزمایش آغاز شد. هدف یافتن موادی بود که باعث تولید رنگ‌های خاص در شیشه شود. برخی از اشیا اولیه ساخته شده از شیشه ، فنجان‌های کوچک ، بطری ها و زیورآلات بودن.

شیشه رنگی
شیشه جدید رنگی

شیشه‌های رنگی پنجره

شیشه ها همیشه از متریال های بسیار جذاب و پر استفاده ما انسان ها بودن . استفاده از شیشه‌ها به صدها سال قبل بر می‌گرده . ویژگی‌ها و خصوصیات این متریال باعث شده که ، هنوز هم از پر استفاده ترین متریال‌ها برای انسان در انواع صنایع به حساب بیاد .شیشه‌های رنگی هم از محبوب ترین شیشه‌ها به حساب میاید . که طرح‌ها و مدل‌های زیادی مانند شیشه رنگی پنجره داره.

شیشه رنگی

جذابیت این شیشه‌های رنگی باعث شده که نقش اونا در انواع محیط‌ها و دکوراسیون‌ها بیشتر شده . و هر روزه شاهد طرح‌ها و مدل‌های بیشتری از این شیشه‌های رنگی هستیم . استفاده از شیشه‌های رنگی هم به سال‌های گذشته بر می‌گرده . زمانی که از این شیشه‌های رنگی در شیشه رنگی پنجره‌ها و شیشه های رنگی سنتی استفاده می‌شد .

شیشه رنگی

شیشه رنگی پنجره نقش زیادی رو در محیط‌های داخلی ما ایرانی‌ها داشته. به طوری که راحت می‌شه در خونه‌های قدیمی و یا سازه‌های قدیمی این شیشه رنگی پنجره رو مشاهده کرد .

این شیشه رنگی‌های زیبا فضای خونه رو بسیار گرم و صمیمی جلوه می‌داد و زیبایی رو دوچندان می‌کرد.شیشه رنگی‌ها انرژی خاصی به فضا می‌بخشن.و فضا رو پر انرژی می‌کنه.علاوه بر این مزایا ،شیشه رنگی از درجه نور شدید خورشید در تابستون کم میکنه و باعث می‌شه تا داخل خونه خنک بمونه.وقتی نور خورشید به این شیشه‌های برخورد میکنه یک بازتاب زیبا و رنگی در داخل خونه ایجاد می‌شه که حس بسیار دلنشینی به فضا میده.

شیشه رنگی پنجره مزیت‌های زیادی دارهه که به صورت کامل در ادامه مقاله به اون می‌پردازیم.

شیشه پنجره

چگونه رنگ شیشه تولید میشه

منابع اکسیدها ، سولفیدها و سایر ترکیبات فلزی مورد استفاده برای رنگ آمیزی شیشه ،مواد معدنی هست. این مواد معدنی معمولاً استخراج می‌شه ، برای از بین بردن ناخالصی‌ها فرآوری می‌شه و برای تولید مواد رنگ آمیزی شیشه مورد استفاده قرار می‌گیرن.

شیشه پنجره
شیشه رنگی لاکوبل

نحوه سفارش و قیمت شیشه ایرانی

می‌تونین هر مدل و طرحی که می‌خواید و در ذهن دارین رو به از فرکو ثبت سفارش کنین.

برای تولید و طراحی ، از مجرب ترین افراد در کارگاه فرکو و از جدیدترین دستگاه‌ها استفاده می‌کنیم . برای سفارش و مشاوره با شماره 02188068352 تماس بگیر و سفارش خودت رو ثبت کن.

شیشه های جدید رنگی
شیشه رنگی لاکوبل

به دلیل وجود نداشتن هیچ واسطه‌ای می تونی، با قیمت کمتر محصول خودت رو خریداری کنی.مستقیم با خرید راحت از تولیدی محصول خودت رو تهیه کنی. و کمتر از 48 ساعت آینه خود رو تحویل بگیری. از طریق سایت نیز می‌تونی سفارش خودت رو ثبت کنی.این یک شیوه راحت برای خرید و صرفه‌جویی در زمان هست.

پیج اینستاگرم فرکو :

http://instagram.com/farkoo.ir

شیشه لاکوبل رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی پنجره اینجا کلیک کن.

شیشه رنگی

قیمت شیشه

شیشه رنگی‌ها تنوع بسیار زیادی دارن.تنوع در رنگ بندی اونا تنوع در طرح و مدل آن‌ها .هرطرح شیشه رنگی‌ها برای درست شدن مدت زمان خاص خود را برای درست شدن دارند.هرچه زمان و کار بیشتری صرف شود هزینه بیشتری نیز دارد.روی قیمت رنگی‌ها عوامل زیادی تاثیر گذار می‌باشد که در ادامه مقاله به تک تک آن‌ها میپردازیم:

شیشه رنگی مات


  • کیفیت و مدل شیشه رنگی
  • ابعاد شیشه رنگی
  • طرح شیشه رنگی
  • ضد باکتری بودن
  • ضخامت شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی

کیفیت و جنس شیشه

مهمترین و اولین عامل تاثیر گذار بر قیمت شیشه‌های رنگی همین کیفیت و جنس شیشه است . این دو تا با هم رابطه‌ای مستقیم دارند . به طوری که هر چه کیفیت و مرغوبیت شیشه بالاتر برود . بر قیمت شیشه رنگی هم بیشتر تاثیر می‌گذارد . تاثیر این عامل از بقیه عوامل بیشتر است . به طوری که قیمت یک شیشه رنگی با کیفیت ولی با ابعاد متوسط از قیمت یک شیشه رنگی بی کیفیت ولی در ابعاد بزرگ بیشتر است. البته قیمت شیشه رنگی به عوامل بیشتری هم بستگی دارد که در هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کرد.

شیشه رنگی
شیشه رنگی

ابعاد شیشه

از عوامل مهم دیگر می توان به ابعاد شیشه‌های رنگی اشاره کرد . هر چه ابعاد شیشه را بزرگ‌تر کنیم . قیمت شیشه رنگی هم بیشتر می‌شود پس مهم است . در هنگام خرید شیشه‌ای متناسب با محیط مورد نظر خود را انتخاب کنیم . چون اگر ابعاد شیشه با محیط ما متناسب نباشد به کلی شیشه را بی‌مصرف می کند. و اگر شما سطح زیادی را بخواهید شیشه کنید و هرچقدر سطح شما بیشتر باشد قیمت به مراتب بیشتر می‌شود.

شیشه رنگی
شیشه رنگی

شیشه لاکوبل طرح دار

طرح‌دار بودن شیشه‌های رنگی به خودی خود بر قیمت شیشه رنگی‌ها می‌افزاید . اما هر چه طرح روی شیشه با ظرافت‌تر و طراحی آن بیشتر زمان‌بر و هزینه‌بر تر باشد گران‌تر خواهد بود . به طوری که شیشه‌ای با طرح خوب و زیبا از شیشه‌ای با طرح معمولی قیمت بالاتری هم خواهد داشت . شما میتوانید علاوه بر طرح‌های اماده‌ای که وجود دارد از طرح‌های خاص خود استفاده کنید و یا با کمک طراحان ما طرح مورد نظر خود را طراحی و به مرحله چاپ برسانید.

شیشه رنگی
شیشه رنگی

ضخامت شیشه

از عوامل دیگر موثر بر قیمت شیشه‌های رنگی همین ضخامت آن‌ها است . به طور معمول هر چه ضخامت شیشه رنگی بیشتر شود بر قیمت آن می‌افزاید . چون مانند این است که ما داریم ابعاد شیشه را بیشتر می‌کند . البته این به مدل شیشه رنگی هم بستگی دارد . در کل در مکان‌های شلوغ یا نما‌های بیرونی ساختمان‌ها از شیشه‌هایی با ضخامت‌های بالا استفاده می‌شود .

شیشه رنگی

دسته بندی شیشه بر حسب ضخامت

۱- ضخامت ۴ میل: از این نوع شیشه رنگی برای نمای درهای کابینت ،،نمای درهای کمد دیواری رومیزی های کوچک و …استفاده میشود.
ضخامت ۵ و ۶ میل: از این نوع شیشه‌ها به عنوان پوشش فضای دیواره بین‌کابینت، دیوارپوش دکوراتیو ،رومیزی و تخته وایت‌برد شیشه‌ای استفاده می‌شود .ازاین نوع شیشه‌ها بیشتر به عنوان دکوراسیون داخلی نیز میتوان استفاده کرد.
۳-ضخامت ۱۰ میل: این سایز و شیشه‌های رنگی با ضخامت ۸ و ۱۰ میل بیشتر برای کابینت، نمای ساختمان، رومیزی و ….مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیشه رنگی


۴- ضخامت ۱۶ و ۲۰ میل: چون این شیشه‌ها ضخامت بالایی دارند پس حتما هزینه‌های بالاتری نیز دارند. استفاده از این سایز شیشه‌های رنگی کمتر است. از آن‌ها به عنوان رومیزی‌های بزرگ مانند میز کنفرانس، میزهای دکوری، اوپن آشپزخانه، صفحه‌کابینت، صفحه ی بار شیشه‌ای استفاده می‌شود.

انواع قیمت شیشه رنگی و کاربردها

شیشه پنجره رنگی

شیشه لاکوبل

یکی‌ از محصولات بسیار‌مدرن که در حال حاضر در بازار در‌حال فروش بسیار بالایی می‌باشد شیشه‌های لاکوبل‌ است.این نمونه محصولات تولید شده در صنایع فرکو می‌توان به جرات گفت که طی‌چندین سال است که برای طراحی دکوراسیون داخلی نیز از آن استفاده می‌شود.صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخورداری از تنوع رنگی‌بالا این محصول توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند.این محصول ۲۵ عدد تنوع رنگی را در خود جای داده است که این صنایع‌با بهترین کیفیت این محصول را تولید و در‌تمامی‌نقاط ایران برای شما عزیزان تولید خواهد کرد.شیشه لاکوبل را بیشتر برای آشپزخانه ،بین کابینت‌ها،در اجاق گاز،پارتیشن‌ها استفاده می‌کنند.

این نوع شیشه فضای اتاق و خانه شما را بسیار شیک و مدرن میکند.

شیشه لاکوبل

شیشه رنگی‌مات یا متلوکس

این نمونه از محصولات بسیار جدید و بروز هستند.شما عزیزان با استفاده از این محصول می‌توانید محیطی زیبا و لاکچری‌ را برای خود فراهم سازید.می‌توان گفت این محصول مانند سایر شیشه های رنگی ‌براق خاصیت سکوریت شدن،لمینت شدن‌ را دارد.
این محصول در هنگام تولید به دلیل عمل اسید کاری نرم بر روی این شیشه باعث ایجاد چاله های بسیار ریز یا همان میکروسکوپی‌ می‌‌باشد.یعنی شما با احساس سطح مخملی این شیشه متوجه وجود چاله‌هایی بر روی شیشه نیز می‌شوید.

شیشه لاکوبل

شیشه رنگی پتلاک یا متالیک

متناسب‌ با نوع ساخت این شیشه می‌توان گفت‌این نمونه از محصول جزو زیر شاخه‌های شیش‌های‌رنگی‌لاکوبل‌نیز‌ می‌باشد.به دلیل داشتن تمامی ‌مزیت‌های شیشه لاکوبل بهترین راه زیر شاخه بودن این شیشه نیز‌ می‌باشد.برای مثال شیشه لاکوبل‌ را می‌توان سوراخ کرد،داشتن سطح سیقلی و یا حتی سکوریت شدن.اما این نمونه محصول دارای برخورداری از یک‌رنگ نیز‌ می‌باشد آن هم متالیک می باشد.

شیشه رنگی

شیشه رنگی شفاف

این شیشه‌ها همچنان همانند شیشه‌های ساده شفافیت خود را حفظ می‌کنند. تنها تفاوت در رنگ می‌باشد که باعث می‌شود تا انرژی بیشتری نیز ایجاد شود. این نوع از شیشه رنگی در هر جایی با هر کاربردی قابلیت استفاده را دارد. تنوع رنگی بسیار بسیار بالایی دارد و تقریبا شامل تمامی رنگ‌ها می باشد. در این صورت به راحتی می‌توان رنگ موردنظر خود را یافت.

شیشه رنگی پنجره

کاربردها

این شیشه‌ها در هر جایی که شیشه کاربرد داشته باشد، می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از این موارد در زیر مطرح می‌گردد :

پنجره و درب‌هایی که از شیشه در آن‌ها استفاده می‌گردد، گزینه مناسبی برای استفاده از این نوع از شیشه‌رنگی می‌توانند باشند.

شیشه جدید لاکوبل

برای استفاده در ساخت میز شیشه‌ای و شیشه رومیزی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. با توجه به تعدد رنگی که دارد نیز به راحتی می‌توان رنگ موردنظر و علاقه خود را پیدا کرد. میزهای بسیار مختلفی وجود دارند که امکان ساخت به صورت شیشه‌ای برای تمامی آن‌ها فراهم می‌باشد. از جمله میز ناهار خوری، میز اداری، میز تحریر، میز آرایشی، میز جلو مبلی، میز عسلی و….

شیشه رنگی
دیگر کاربردها

. در نمای ساختمان‌ها نیز اگر شیشه مورد استفاده قرار می‌گیرد، در صورت تمایل شیشه رنگی نیز قابلیت کاربرد دارد.

. برای استفاده در حمام و سرویس‌های بهداشتی نیز استفاده از شیشه رنگی بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

. قفسه شیشه‌ای و کابینت شیشه‌ای نیز از دیگر موارد استفاده از این نوع شیشه‌ها می باشد.

. برای برخی پله‌ها از نرده‌های شیشه‌ای استفاده می‌گردد. برای جلوه و زیبایی بیشتر نیز می‌توان از شیشه‌های رنگی در رنگ‌های دلخواه خود استفاده نمود.

شیشه رنگی برای پنجره

قیمت شیشه رنگی عتیقه کامل دهان زده

در مورد شیشه‌های هنری تولید شده با استفاده از روش استوانه‌ای دمیده دهان استفاده می‌شود و به ساخت یک دمنده شیشه‌ای اصلی متکی است. شیشه به شکل استوانه‌ای دمیده می‌شود که آنیل شده و خنک می‌شود. سپس سیلندر از نظر طول متصل می‌شود ، جدا می‌شود ، دوباره گرم می‌شود و در یک ورق صاف جمع می‌شود. ویژگی ها شامل خطوط خطی جذاب و حباب های کوچک یا دانه ای بیضی شکل است.

شیشه های جدید رنگی

این حباب‌های کوچک (معروف به بذر) یکی از مهمترین ویژگی‌ها هستند. در هر قطعه‌ای که تهیه کنید می‌توانید از شیشه آنتیک استفاده کنید. این باعث ایجاد گل‌های زیبا ، پس زمینه‌های زیبا ، پانل‌های کامل می‌شود. تنها عیب قیمت این محصول است. که به دلیل تولید دشوار آن کمی بالا می‌باشد.

شیشه های جدید رنگی

برای اطلاعات بیشتر راجع به موضوع شیشه شیشه لاکوبل سفیدلاکوبل سفید اینجا کلیک کنید.

قیمت شیشه رنگی لاکوبل

شیشه لاکوبل یک نوع شیشه جدید و شیک می‌باشد که زیبایی زیادی دارد که مورد توجه افراد قرار گرفته است.از این سبک شیشه در جاهای زیادی استفاده می‌شود.برای مثال:شیشه رومیزی رنگی:دیوار‌پوش ها،شیشه بین کابینتی،و جاهای مختلف دیگر.این نوع شیشه مقاومت خوبی در برابر حرارت و رطوبت دارد.و میتوان از این شیشه برای سرویس ها و در های فر و گاز‌های رومیزی استفاده کرد.

شیشه لاکوبل
شیشه های جدید رنگی

از این شیشه‌ها به دلیل تنوع رنگی، کاربرد زیادی در طراحی خارجی و داخلی ساختمان دارند و همانطور که در بالا به آنها اشاره شد می‌توانند در شیشه‌های حمام ، شیشه رومیزی، به عنوان پارتیشن در اداره‌ها و منازل به کار برد. مزیت شیشه لاکوبل این است که در برابر حرارت و رطوبت مقاوم بوده و باعث جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوار و لایه‌های زیرین می‌شود.

کارخانه شیشه رنگی

قیمت شیشه رنگی ایرانی دکوراتیو

 امروزه تنوع زیادی در شیشه دکوراتیو به کار بردند رنگ‌های زیاد و جذاب و با طرح‌های گوناگون به کار میرود . به طور معمول هر شیشه‌ای که در دکوراسیون داخلی به کار رود جزو این دسته محسوب می‌شود. کاربرد شیشه دکوراتیو در طراحی و دکوراسیون داخلی و بیرونی ساختمان‌‌ها مانند خانه‌ها، ساختمان‌های اداری و کافه ها رستوران ها … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیشه های جدید رنگی


به عبارت دیگر شیشه‌های دکوراتیو در پنجره‌ها، قفسه‌بندی، چیدمان اتاق خواب، میزهای شیشه‌ای، کابینت آشپزخانه و حتی می‌توانند به عنوان جداکننده فضا به کار روند.همچنین شیشه‌های دکوراتیو در برابر سرما و گرما مقاومت بسیار زیادی دارد .

شیشه پنجره

این نوع شیشه ها تنوع بسیار زیادی در رنگ طرح دارند؛ می‌توان بر روی شیشه‌ دکوراتیوهایی با ضخامت 6 تا 20 میلیمتر رنگ‌آمیزی کرد و می‌توان طرح‌های دلخواه و مورد نظر خود را بر روی شیشه با چند رنگ مختلف اجرا کرد. 

شیشه های جدید رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه لاکوبل رنگی اینجا کلیک کنید.

شیشه رنگی


قیمت شیشه رنگی سکوریت

شیشه های معمولی از شیشه‌های سکوریت قیمت کمتری دارند.اگر شما میخواهید شیشه مقاومت بیشتری نسبت ضربه و شکستن داشته باشند آن‌ها را به صورت سکوریت سفارش بدهید.این شیشه ها را با خیال راحت میتوان در مکان های پررفت و‌ امد استفاده نمود و هیچ نگرانی نخواهید داشت.از این شیشه ها در مراکز خرید،لابی ها،اسانسور ها،دیوار پوش ها،بین کابینت‌ها استفاده میکنند.

شیشه لاکوبل

قیمت شیشه رنگی لمینت

شیشه‌های لمینت شده نسبت به شیشه‌های معمولی و حتی سکوریت شده از امنیت بسیار بالایی برخوردار است .زیرا شیشه به یک لایه چسبیده است که هنگام شکستن روی زمین فرو نمیریزد و‌در جای خود باقی میماند.دقیقا مثل شیشه های ماشین‌ها که به صورت تکه‌هایی ریز به لایه ی زیرین خود میچسبند.

شیشه لاکوبل

قیمت شیشه رنگی چاپی

برروی شیشه رنگی‌ها میتوان طرح مورد نظر شما را چاپ نمود.شیشه‌های رنگی چاپی تنوع زیادی از لحاظ طرح دارند.اگر شما در اشپزخانه خود پنجره‌ای ندارید و دوسدارید پنجره شما یک منظره به سمت طبیعت داشته باشد میتوانید با این شیشه‌های چاپی این پنجره را ایجاد کنید.البته نه به صورت واقعی بلکه به صورت چاپی.با انتخاب رنگ مناسب و طرح مناسب فضا را بزرگتر و نورانی تر کنید.

شیشه لاکوبل

شیشه شفاف

– نور را منتقل می کند. اگر دست خود را پشت شیشه شفاف قرار دهید ، می توانید سایه آن را ببینید و از یک طرف طرف دیگر مشخص میشود. در پانل ها و پنجره‌ها استفاده می‌شود. تقریباً همیشه از شیشه‌های رنگی شفاف برای تولید لامپ‌های رنگی استفاده میکنند.و کاربرد‌های زیادی در صنعت ساختمان سازی و دکوراسیون دارد.

شیشه در رنگی

قیمت شیشه رنگی ایرانی بافتی

بافتها – بافت سطح نوعی شیشه. بیشتر شیشه‌ها به طور کلی صاف هستند. در حالی که بافت های سطحی را می توان روی شیشه‌های کلیسای جامع یا شیشه‌های سنگ فرش اعمال کرد ، بافت ها معمولاً بیشتر روی شیشه‌های کلیسای جامع استفاده می‌شوند.

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن شیشه-رنگی.jpg است

شیشه رنگی برای دیوارپوش

از شیشه‌های رنگی برای ساخت دیوارپوش‌ها هم می‌توان استفاده کرد . که می‌توانند روی دیوار‌ها نصب و استفاده شوند . برای نصب این شیشه‌های رنگی بزرگ روی دیوار‌ها از انواع چسب‌ها می‌توان استفاده کرد . مانند چسب پلی ارتان . دلیل استفاده از این شیشه و زیبایی این شیشه ، تنوع رنگ آن‌ها و همچنین نصب نسبتا راحت و ایمن و همچنین کاربرد زیاد آن‌ها در انواع محیط‌ها و دکوراسیون می‌باشد.

شیشه لاکوبل

شیشه رنگی تزئینی

از شیشه رنگی تزئینی بیشتر برای ساخت شیشه رنگی رومیزی در دکوراسیون های داخلی مانند فضای اتاق‌های و آشپزخانه استفاده می‌شود . این شیشه‌ها به دلیلی زیبایی شان جلوه ی میز را بسیار زیبا تر می‌کند . و همین باعث شده از شیشه‌های پر استفاده و محبوب باشند . البته انتخاب شیشه مناسب هم برای میز بسیار مهم است . زیرا ممکن است که با دکوراسیون محیط اطراف متناسب نباشد و کلا فضا را زشت و نامناسب کند .

شیشه پنجره

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه بین کابینتی اینجا کلیک کنید.

شیشه پنجره
شیشه پنجره




قیمت شیشه رنگی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت شیشه رنگی به عوامل زیادی مرتبط است.مثلا اندازه و سایز این شیشه هرچه بیشتر میشود….شیشه رنگی لاکوبل قیمت

انواع شیشه رنگی را نام ببرید؟


شیشه رنگی لاکوبل.شیشه رنگی مات.شیشه رنگی…..سوالی اضافه کنید

به عبارت دیگر شیشه‌های دکوراتیو در پنجره‌ها، قفسه‌بندی، چیدمان اتاق خواب، میزهای شیشه‌ای، کابینت آشپزخانه و حتی می‌توانند به عنوان جداکننده فضا به کار روند.همچنین شیشه های دکوراتیو در برابر سرما و گرما مقاومت بسیار زیادی دارد .

شیشه پنجره

این نوع شیشه ها تنوع بسیار زیادی در رنگ طرح دارند؛ می‌توان بر روی شیشه‌ دکوراتیوهایی با ضخامت 6 تا 20 میلیمتر رنگ‌آمیزی کرد و می‌توان طرح‌های دلخواه و مورد نظر خود را بر روی شیشه با چند رنگ مختلف اجرا کرد. 

شیشه های جدید رنگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه بین کابینتی طرح دار اینجا کلیک کنید.

شیشه رنگی
شیشه پنجره

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع دیوار پوش شیشه ای اینجا کلیک کنید.

شیشه پنجره
شیشه لاکوبل


قیمت شیشه رنگی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت شیشه رنگی به عوامل زیادی مرتبط است.مثلا اندازه و سایز این شیشه هرچه بیشتر میشود….شیشه رنگی جدید

انواع شیشه رنگی را نام ببرید؟

شیشه رنگی لاکوبل.شیشه رنگی مات.شیشه رنگی…..شیشه لاکوبل

قیمت شیشه رنگی
قیمت شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رنگی

آدرس :  تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

19 پاسخ

    1. سلام بله امکان زدن لوگو های سفارشی روی محصولات شرکت فرکو وجود دارد . همچنین شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام خدمت شما ممنون از انتخابتون برای اطلاعات در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. با سلام و عرض ادب.بله زینب‌جان ما به تمامی نقاط ایران ارسال داریم.برای اطلاعات بیشتر با کارشناسامون در ارتباط باشید۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

  1. ببخشید من روی امنیت منزلم خیلی حساسم اگه بخوام شیشه های رنگیمو توی ضخامت بالا بگیرم تاثیری روی زیبایی محیط نداره؟چون میترسم ضخامتش بالا باشه اونقدر قشنگ نشه

    1. با سلام قیمت شیشه ها بیشتر به ابعاد و مدل شیشه ها بستگی دارد . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. با سلام بیشترین تاثیر گداری روی شیشه های رنگی را ابعاد و کیفیت شیشه دارند . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

    1. سلام عزیز شیشه های ما در‌تمامی ضخامت های دلخواه شما تولید میشه.مقدار ضخامت شیشه در متن گفته شده و شما هرکدوم که بخواین ما براتون تو کمترین زمان تولید می‌کنیم.

    1. با سلام در حال حاضر بله . برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو