Home

کابینت شیشه‌ای

شیشه با توجه به این‌که یک ابزار ساده و شیک برای طراحی و دکوراسیون از گذشته بوده و در کاربردهای مختلف مورداستفاده قرار می‌گرفته ، اکنون نیز با توجه به تغییراتی که در کیفیت و زیبایی فوق‌العاده اون صورت گرفته ، تا کاربردهای متنوع‌تر و زیباتری بتوان از شیشه داشت. انواع شیشه بسیار موردتوجه طراحان و معماران هست که از اون‌جمله کابینت شیشه ای رو می‌توان عنوان کرد.

شیشه هیچ‌گاه محبوبیت خود رو از دست نمی‌ده و به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردش در بسیاری از کاربردها از اون استفاده می‌شه. ازجمله موارد استفاده از شیشه تحت عنوان کابینت شیشه‌ای هست که به دلیل شفافیت و این‌که وسایل رو به زیبایی قاب می‌کنه ، استفاده می‌شه. همچنین می‌تونه به‌عنوان نقطه کانونی نیز باشه.

کابینت شیشه ای
کابینت شیشه ای1

شفافیت شیشه از ویژگی‌های برجسته و منحصربه‌فرد شیشه هست. البته شما اگر خواهان شفافیت در دکوراسیون خود نیستین، شیشه‌های دیگری برای انتخاب شما عزیزان وجود دارن تا بتونین بهترین انتخاب رو برای فضای خود مطابق سلیقه و دکوراسیون و چیدمانتان داشته باشین. اما همان‌طور که می‌دونین شیشه با شفافیتی که داره باعث بزرگ‌تر و دل‌بازتر به نظر رسیدن محیط خود می‌شه و روشنایی فضا رو کاهش نمی‌ده. پس یک انتخاب عالی به‌ویژه برای فضا و آشپزخانه‌های کوچک هست.

صنایع شیشه و آینه فرکو انواع کابینت شیشه‌ای رو به‌دلخواه شما با بهترین کیفیت و قیمت تولید می‌کنه. می‌تونی برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه سفارش با شماره 021-88068352 تماس بگیری.

برای دیدن مدل‌های بیشتر نیز می‌تونی به این سایت مراجعه کنی.

ویژگی

کابینت شیشه‌ای و همچنین قفسه  شیشه‌ای می‌تونه وسیله‌های موردعلاقه شما رو در معرض نمایش بذاره. همچنین به‌دوراز گردوغبار و چربی از اونا محافظت بشه و درواقع در ویترینی به نمایش دربیاد.

این نوع از کابینت موردپسند هر آشپزخونه‌ای با چیدمان و رنگ اون فضا می‌تونه باشه. زیرا که به‌راحتی خود رو با اون فضا تطابق میده. کابینت شیشه‌ای نه‌تنها یکنواختی صورت‌های کابینتی تکراری و جامد رو از بین می‌بره، که هم فرم و هم جذابیت عملکردی رو به وجود می‌اره.

 در صورت تمایل می‌توان چراغ‌هایی در داخل کابینت نصب بشه که علاوه بر این‌که به روشنایی آشپزخونه کمک می‌کنه، آنچه رو که در داخل اون نمایش داده‌شده هست رو برجسته‌تر می‌کنه و زیبایی افزون‌تری می‌بخشه.

کابینت شیشه ای چراغ دار
کابینت شیشه ای2

 این سبک از کابینت علاوه بر زیبایی بسیاری که داره، در مقایسه با چوب قیمت مناسب‌تری داره. شیشه‌های کابینت شیشه‌ای تولیدشده در صنایع شیشه و آینه فرکو بسیار بادوام هست و به‌راحتی تمیز می‌شه. ایمنی بالایی نیز داره پس یک انتخاب عالی برای فضای شما می‌تونه باشه.

کاربردهای کابینت شیشه ای

ازکابینت شیشه‌ای برای نمایش ظروف زیبا و قابل‌ جمع‌آوری می‌تونی استفاده کنی ، به‌عنوان روشی برای نمایش دکوراسیون. همچنین به‌راحتی با تغییر و تعویض  رنگ یا مدل ابزار و ظروف داخل کابینت می‌توان برای تغییر در فضای آشپزخونه و ایجاد تحول در اون فضا  استفاده کرد. علاوه بر این ، کابینت شیشه‌ای توهم عمق و افزایش مترمربع بصری (به‌عنوان یک امتیاز ویژه در آشپزخونه‌های کوچک‌تر) ایجاد می‌کنه همچنین می‌تونه از قدرت نور طبیعی استفاده کنه.

کابینت شیشه ای
کابینت شیشه ای3

قسمت وسط آشپزخونه یا اپن اگر به‌صورت کابینت هست می‌تونه به‌صورت شیشه‌ای استفاده بشه. دراین صورت زیبایی بسیاری در فضا ایجاد می‌شه . همچنین استفاده از شیشه باعث می‌شه تا این‌طور در نظر گرفته بشه که کابینت مورداستفاده فضای کمتری رو اشغال کرده. و فضا روشن‌تر و آزادتر ازآنچه که هست به نظر برسه.

کابینت شیشه ای
کابینت شیشه ای4

همچنین از کابینت شیشه‌ای یا قفسه شیشه‌ای می‌توان در قسمت‌های دیگر علاوه بر آشپزخونه استفاده کرد. مثلاً در قسمت پذیرایی برای نمایش ظروف و مجسمه و یا کتاب‌های نفیس. همچنین محافظت از اونا در برابر گردوغبار و چربی صورت می‌گیره. تا علاوه بر اینا ظاهر مرتب و تمیزی برای شما ایجاد کنه.

کابینت شیشه ای
کابینت شیشه ای5

یا برای محیط‌های دیگر غیر از خونه نیز می‌تونه کاربردی باشه. مثلاً برای محیط اداری یا حتی مهدکودک برای نمایش کارهای افراد و کودکان ونیز نمایش مدارک لازم مورداستفاده قرار بگیره. و نیز از اونا حفاظت بشه و به‌صورت ویترین باشه. زیبایی بصری ایجاد بشه که می‌تونه با چارچوب فلزی یا چوبی همراه باشه.

می‌تونه به‌صورت قفسه‌های تمام شیشه‌ای با طبقه‌بندی و سایز دلخواه شما آماده بشه که برای تغییر در دکوراسیون خود بسیار عالیه. یک راه‌حل ساده ارائه می‌ده که نقطه کانونی نمایشگر شما باشه. همچنین اجازه می‌ده نور طبیعی جریان پیدا کنه و زیبایی کلی فضا رو بهبود ببخشه.

انواع کابینت شیشه ای

شیشه، می‌تونه در بخشی از کابینت‌ها به‌کاربرده بشه و در تمام قسمت‌های کابینت آشپزخونه می‌تونه به‌کاربرده نشه. مثلاً کابینت‌های فوقانی می‌تونن به‌صورت شیشه‌ای باشن تا این امکان رو برای نمایش وسایل ایجاد کنن. یا در بالای طبقه فوقانی کابینت می‌تونه به‌عنوان ویترین شیشه‌ای باشه که تا سقف اومده و می‌تونه زیبایی بسیاری به فضا ببخشه یا فقط می‌تونه شیشه در قسمت درب کابینت به‌کاربرده بشه. تمام این موارد به انتخاب شما بستگی خواهد داشت.

کابینت شیشه ای
کابینت شیشه ای6

 درصورتی‌که ترجیح شما اینه که محتویات داخل کابینت‌ها مشخص نباشه و مخفی بمونه، می‌تونی شیشه مات یا طرح  دار انتخاب کنی. که ازنظر بصری و لمسی جالبه. و یا انواع دیگر شیشه مثل شیشه رنگی ، شیشه چاپی، گلس برد، شیشه لاکوبل انتخاب کنی تا بتونه دید داخل کابینت رو به حداقل برسونه. و نیز فضای منحصربه‌فرد و زیبایی ایجاد بشه و کمی خاص‌تر به نظر برسه.

کابینت شیشه ای مات
کابینت شیشه ای7

 برای طبقات نیز امکان استفاده از شیشه وجود داره. ضخامت شیشه‌ها بر اساس کاربرد و وزنی که قرار هست روی اونا قرار بگیره، انتخاب می‌شه. طیف وسیعی از ضخامت رو دارا هستن. ایمنی بالا و مقاومت خوبی نیز در برابر درجه حرارت دارن. بر این اساس می‌تونن در هر جای خانه یا محیط موردنظر قرار بگیرن. برای فضاهای کوچک شیشه‌ها می‌تونن به‌صورت شلف نیز به دیوار نصب بشن. تا دیگر مشکلی بابت فضای اشغال‌شده وجود نداشته باشه و برای فضاهای مختلف نیز به راحتی قابل‌استفاده هستن.

قفسه شیشه ای
قفسه شیشه ای

ثبت سفارش

هیچ‌گونه محدودیتی برای انتخاب شیشه و ابعاد و شکل و چیدمان قفسه‌بندی‌ها وجود نداره. ما تلاش می‌کنیم تا هر آنچه که در نظر داری و یا تصویری از اون داری رو مطابق خواسته و سلیقه شما عزیزان تولید و آماده کنیم. تا زیبایی فضا و دکوراسیون شما ارتقا پیدا کنه و نیز رضایت شما جلب بشه.

برای سفارش و راهنمایی هر آنچه که مدنظر داری می‌تونی از طریق واتساپ اقدام کنی. یا با شماره 021-88068352 تماس بگیری.تا مشاوران فرکو بتونن اطلاعات لازم رو در اختیار شما قرار بدن.

همچنین این اطمینان رو به شما می‌دیم که شیشه‌های تولیدشده در صنایع شیشه و آینه فرکو بسیار مقاوم و باکیفیت هستن و ایمنی بسیار بالایی دارن. قیمت بسیار مناسبی رو نیز دارن. همچنین در صورت نارضایتی سفارش مرجوع خواهد شد. پس با اطمینان کامل می‌تونی سفارش خود رو به ما بسپارین تا در کمترین زمان ممکن سفارش شما رو به‌درستی و با دقت تحویل دهیم.

آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو