Home
انواع میز شیشه ای -

انواع میز شیشه ای

همه ما در زندگی روزمره با انواع میز سروکار داریم ، که‌می تونن از جنس‌های مختلف تولید شده باشن. اما به‌روزترین میز‌های موجود ، از انواع میز شیشه ای هستن. تنوع بالا و طرح‌های بسیار شیک و مدرن اون ، دلیل اصلی استقبال بی‌نظیر از این محصوله. می‌خوام در این مقاله در رابطه با انواع تولیدات این محصول عالی برات صحبت کنم.

برای آشنایی با این محصول خیره کننده آماده‌ای؟

برای یک خرید فوق‌العاده چطور؟

یک خرید 7 امتیاز 😮

مگه‌داریم؟

وقتی ما تولید کننده هستیم ، بله داریم 🙂

یک.طراحی فوق‌العاده! دو.زیبایی بی‌نظیر! سه.کیفیت عالی! چهار.رنگ‌های متنوع! پنج.تحویل سریع 48 ساعته!شش.ارسال به‌تمام نقاط ایران!هفت.ضمانت‌ یک‌ساله!

7‌ امتیاز ویژه برای شما که‌می‌خوای ، دکوراسیونی ویژه داشته‌باشی

میز شیشه‌ای خم
انواع میز شیشه ای
میز با شیشه تخت شفاف و پایه چوبی

استفاده از شیشه در ساخت میز

شیشه یکی از متریال‌هایی هست که‌در ساخت انواع میز ، به‌صورت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیره. در سازه‌های مدرن لوازم خونگی می‌تونی ، انواع بسیار زیبای میز شیشه ای رو در طرح‌های بسیار متنوع ببینی.

میزهای فانتزی با شیشه رنگی و سطح فلزی

انواع میز شیشه ای بر اساس نوع طراحی

  • میز‌های تمام شیشه چند تکه
  • میزهای تمام شیشه یک تکه
  • میز ششه ای و متریال‌های دیگر
  • شیشه رومیزی در انواع میز

میزهای شیشه ای بر اساس میزان استفاده از شیشه در تولید اون‌ها و هم‌چنین کاربرد شیشه در قسمت‌های مختلفشون ، دارای طراحی‌های مختلفی هستن که‌در ادامه به‌توضیح اون‌ها خواهم پرداخت.

انواع میز شیشه ای
میز شیشه ای قوس دار برنزی و کشوی متحرک چوبی

میزهای تمام شیشه چند تکه

  • از انواع میز شیشه ای می‎‌شه به میز تمام شیشه اشاره کرد. که‌از زیباترین انواع این محصول هستن و مدرن‌ترین طرح‌های این دسته‌رو شامل می‌شن.
  • میز تمام شیشه چند تکه با شیشه تخت
  • میز تمام شیشه چند تکه با شیشه منحنی
میز تمام شیشه چند تکه
انواع میز شیشه ای
میزهای عسلی شیشه ای چند تکه

میز تمام شیشه چند تکه با شیشه تخت

در میزهای تمام شیشه چند تکه ، معمولا از شیشه‌های تخت استفاده می‌شه. زیرا شیشه تخت قابلیت انعطاف پذیری نداره و برای ایجاد شکل و طرح مورد نظر ، لزوما به‌چند تکه شیشه نیاز داریم.

میز تمام شیشه تخت چند تکه

میز تمام شیشه چند تکه با شیشه منحنی

میز چندتکه تمام شیشه بسته به‌طرح میز ممکنه با شیشه خم هم ساخته بشه. مثل میزهای منحنی‌ای که‌طبقه‌های اون از اتصال یک یا چند شیشه مجزا ساخته شده.

انواع میز شیشه ای
میز تمام شیشه منحنی به‌صورت چند تکه

میزهای تمام شیشه یک تکه

همونطور که‌توضیح دادم ، میز های تمام شیشه به‌عنوان زیباترین طرح‌های این محصول ، دارای تنوع بالایی هستن و در طراحی‌های بسیار جذابی تولید می‌شن. از شیک‌ترین انواع اون ، تولیدات این محصول با شیشه منحنی هستن. از امتیازات استفاده از این شیشه‌های خم ، تولید انواع میز به‌صورت یک تکه‌است که‌طرح‌های خارق‌العاده و منحصر به‌فردی از این محصول رو می‌شه در انواع میز شیشه ای مشاهده کرد.

میز یک تکه تمام شیشه ای منحنی

میز شیشه‌ای و ترکیب اون با متریال‌های دیگر

میز شیشه‌ای می تونه بگونه‌ای ساخته بشه‌که در طراحی اون ، علاوه بر شیشه از یک و یا چند متریال مختلف استفاده بشه. این محصول از طرح‌های بسیار زیبا و متنوعی برخورداره. و انواع بسیار جالب و متمایزی از این محصول رو می‌تونی در ترکیب با جنس‌های بسیار خاص مشاهده کنی.

میزهای پذیرایی با شیشه رنگی و طراحی جذاب

انواع میز شیشه ای و متریال‌های متفاوت

  • میز با ترکیب شیشه و چوب
  • میز از ترکیب شیشه و استیل یا فلز
  • میز با متریال سنگ و شیشه
  • میز با پایه های شیشه ای
انواع میز شیشه ای
میز با طراحی چوب و شیشه
میز با ترکیب شیشه و چوب

یکی از متریال‌های مورد استفاده که‌در ساخت میز شیشه‌ای بسیار استفاده می‌شه، چوبه. این متریال بقدری در ساخت انواع میز مورد توجه هست‌که بیش‌ترین تنوع در طراحی و ساخت میز رو به‌خود اختصاص داده. چوب‌های مورد استفاده در تولید میز می‌تونن از با کیفیت‌ترین چوب‌ها ، یعنی چوب درخت گردو ، بلوط و … باشن. یا از چوب‌های ساده و معمولی و یا ارزون قیمت چون نئوپان و …

میز ترکیبی شیشه و چوب
میز با شیشه و استیل یا فلز

انواع میز شیشه ای پایه فلزی هم از شناخته شده‌ترین میزهای شیشه‌ای هستن ، که‌در دکوراسیون داخلی بسیار مورد استقبال قرار گرفتن. از استیل در ساخت انواع میز استفاده می‌شه و با رنگ‌های متنوعی چون طلایی ، نقره‌ای و مسی ارائه می‌شه.

انواع میز شیشه ای
میز پایه فلزی طلایی و شیشه دودی
میز با متریال سنگ و شیشه

از خاص‌ترین مدل‌های میز ، طرح‌های ترکیبی شیشه و سنگ هستن. انواع میز شیشه ای با متریال سنگ جزو جذاب‌ترین طراحی‌ها به‌حساب میان. از دو متریال شیشه و سنگ بدلیل تناقض دیرینه‌ای که‌دارن ، ترکیب خاصی به‌وجود میاد که‌از زیبایی‌های منحصر به‌فرد این نوع میز به‌شمار میان.

میز با ترکیب شیشه و سنگ
میز با پایه های شیشه ای

میزهای پایه شیشه ای از مدل‌های ویژه و لاکچری در گروه میزهای مدرن هستن. طرح‌های این مجموعه بسیار زیبا و خیره کننده‌ان و تاثیر بسزایی در نمای دکوراسیون داخلی دارن.

انواع میز شیشه ای
میز پایه شیشه ای زیبا

شیشه رومیزی در انواع میز

از قدیمی‌ترین انواع میزهای شیشه‌ ای ، همون میزهای پایه چوبی هستن که‌بر روی اون‌ها از شیشه رومیزی استفاده می‌شه. شیشه رومیزی می‌تونه بر روی میز متصل باشه و یا به‌صورت کاملا مجزا ارائه بشه. این محصول هم بسیار متنوع هست و علاوه بر اشکال گوناگون ، از طرح‌ها و رنگ‌های مختلف هم برخورداره.

شیشه گرد رومیزی بر روی پایه فلزی

انواع شیشه رومیزی بر حسب طراحی

  • سطح میز از جنس شیشه
  • شیشه روی سطح اصلی
  • شیشه رو میزی تخت
  • شیشه رومیزی خم یا منحنی
  • شیشه رومیزی با لبه خم

انواع میز شیشه ای
میز تمام شیشه ناهارخوری با پایه منحنی
سطح میز از جنس شیشه

میزهای قدیمی که‌در اکثر خونه‌ها و محیط‌های مختلف مسکونی و اداری شاهد انواعشون هستیم از شیشه رومیزی دراون‌ها استفاده می‌شه. برخی از این میزها به‌صورت میز کامل و برخی به‌صورت پایه با سطح شیشه‌ای هستن. در میز‌هایی با سطح شیشه‌ای در اصل ، شیشه رومیزی تشکیل دهنده سطح اصلی میزه و پایه‌های میز از هر جنسی که‌باشه ، سطح میز از جنس شیشه ساخته می‌شه.

میز با سطح شیشه ای
شیشه روی سطح اصلی

در انواع میز‌های قدیمی که‌به‌اون‌ها اشاره شد ، مرسوم‌ترین طرح شیشه رومیزی مربوط به‌میزهای کامل هست ، که‌علاوه بر پایه ، دارای سطح اصلی هم هستن. و شیشه رومیزی نه‌تنها سطح میز رو تشکیل نمی‌ده ، بلکه کاملا بر روی سطح اصلی میز قرار می‌گیره. و در واقع شیشه نوعی محافظ برای سطح اصلی میز محسوب می‌شه.

انواع میز شیشه ای
شیشه رومیزی بر روی سطح اصلی میز
شیشه رومیزی تخت

در ساخت انواع میز شیشه ای و شیشه رومیزی همیشه از شیشه‌های تخت استفاده شده. و بیش‌ترین مدل‌های این محصول همیشه دارای ظاهری تخت و یکنواخت بوده. در واقع شیشه رومیزی تخت یک همراه همیشگی برای انواع میز محسوب می‌شه ، که‌از گذشته‌های دور بوده و هم‌چنان هم جزو پر کاربردترین انواع این محصول به‌شمار میاد.

شیشه رومیزی تخت شفاف با طراحی دوجداره
شیشه رومیزی منحنی

شیشه رومیزی به‌صورت منحنی با کاربردها و طرح‌های شیشه تخت ارائه می‌شه ، با این تفاوت که‌سطح شیشه تخت نیست و دارای موج‌ها و قوس‌های زیبایی هست‌که بر اساس طرح بر روی شیشه ایجاد شده. در ساخت این محصول از شیشه خمیده استفاده می‌شه. و می‌تونه دارای انواع شکل برش و تنوع رنگ شیشه و طرح مختلف باشه.

انواع میز شیشه ای
شیشه رومیزی با شیشه منحنی با طراحی مواج
شیشه رومیزی با لبه خم

این نوع شیشه رومیزی نیز با شیشه منحنی ساخته می‌شه. طراحی این شیشه رومیزی به‌این صورته‌که سطح شیشه مثل شیشه رومیزی تخت ، صاف و یکنواخته. اما در قسمت لبه‌های شیشه رومیزی ، انحنا و خمیدگی ایجاد می‌شه ، که‌زیبایی بیش‌تری به‌این محصول می‌ده و به‌شکل یکنواخت و مرسوم شیشه رومیزی‌های همیشگی ، جذابیتی متفاوت و خاص می‌بخشه.

سطح شیشه ای میز ناهار خوری با لبه خم

انواع میز شیشه ای برحسب شکل ظاهری

  • میزان شفافیت شیشه
  • انواع (شیشه مات)
  • شیشه در انواع برش
  • شیشه در انواع تناژ رنگی
  • طراحی بر روی شیشه
  • شیشه های خاص
انواع میز شیشه ای
سطح شیشه ای میز با شیشه تخت شفاف

با فرکو چگونه در ارتباط باشیم

برای ارتباط با فرکو می‌تونی از طریق پیج اینستاگرام با انواع محصولات این مجموعه آشنا بشی.

برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات هم‌چنین جهت ثبت سفارش می‌تونی با شماره تلفن :02188068352 _ 09101767773 تماس بگیری.

آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شیشه رومیزی به‌صورت طرح دار هم تولید می‌شه ؟

بله انواع شیشه رومیزی در طرح‌های مختلف تولید می‌شه. برای شناخت انواع طرح قابل اجرا روی شیشه‌رومیزی مقاله‌رو بخون.

در تولید میز شیشه‌ای از شیشه رنگی هم استفاده می‌شه؟

بله میز شیشه‌ای رو می‌شه در انواع رنگ دل‌خواه مشتری تولید کرد. با مطالعه مقاله از انواع رنگ شیشه مطلع شو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو