Home

میز شیشه ای پایه فلزی

یه سری از ترکیب‌ها به دل می‌شینن! مثل ترکیب خامه و عسل یا میز شیشه ای با پایه فلزی! همونطور که میدونین در سال‌های گذشته میز شیشه ای و ترکیب‌هاش تبدیل شدن به مدرن‌ترین گزینه. دلیلش هم کاملا روشنه! اولا که اصلا خود شیشه نسبت به تیر و تخته ظاهر مدرن‌تری داره! دوما که شیشه برعکس چوب می‌تونه حسابی حتی کل محیط دلباز نشون بده. سومین دلیل هم اینکه میزهای شیشه‌ای دستمون رو برای ساختن طرح‌های خلاقانه بازتر می‌کنن و جون می‌دن برای ساخت طرح‌های خاص. در حالی که کلیت طرح‌های چوبی تکراری هستن. خلاصه که میزهای شیشه‌ای حسابی محیط رو مدرن و لوکس می‌کنه. حالا اگه یه پایه فلزی جذاب بهش اضافه بشه که دیگه رقیب نداره!

ست کامل پذیرایی از میز شیشه ای پایه فلزی

اما وقتی می‌گیم میز شیشه ای با کلی مدل طرف هستیم! مثلا میز شیشه ای داریم مخصوص ناهارخوری یا مخصوص فضای اداری یا به عنوان میز عسلی و … ! از طرفی خود شیشه استفاده شده یا حتی طرحش هم حسابی متنوعه و خلاصه از جون آدمیزاد تا شیر مرغ داریم! در ادامه این مقاله جدیدترین و بروزترین انواع میز شیشه ای با پایه فلزی رو معرفی می‌کنیم. کدوم طرحش رو بخریم؟

میز شیشه ای پایه فلزی چه‌خصوصیاتی داره

مهم‌ترین خصوصیتی که میز شیشه‌ای به دکوراسیون می‌بخشه مدرن کردن دکوراسیون هست. خصوصا اگه تو میز از شیشه بیشتر استفاده بشه! از طرفی پایه فلزی هم خودش مدرنه و ترکیبش با شیشه عالی. یه نکته مهم دیگه اینکه میز شیشه‌ای محیط رو بسته نشون نمی‌ده. فقط دقت کنین منظور از پایه فلزی هم می‌تونه استیل باشه و هم فلز آبکاری شده.

میز شیشه ای پایه فلزی
ست میز پذیرایی با شیشه شفاف

در صورتی که از پایه استیل استفاده بشه قیمت میز شیشه‌ای هم بالاتر می‌ره. اما فلز آبکاری شده هم می‌تونه گزینه مقرون به صرفه‌ای باشه در حالی که همچنان ظاهر جذابی داره و البته مشابه با استیل.

میز شیشه ای پایه فلزی 1
میز پذیرایی با پایه فلزی مدرن

اول به جنس میز شیشه ای دقت کن

یکی از اولین مواردی که قبل سفارش میز شیشه ای باید بهش خیلی دقت کنین جنس میز هست. حتی شاید مهم‌ترین! یعنی اینکه شیشه استفاده شده از چه مدلی هست! طبیعتا شیشه‌ای که باهاش میز می‌سازن باید مقاوم و زیبا باشه. وگرنه به ضربه‌ای بند می‌شه! سه نوع میز از نظر ساخت در بازار موجوده. شیشه معمولی ، شیشه سکوریت و شیشه لمینت. شیشه معمولی که اصلا برای میز مناسب نیست چون شکننده هست. شیشه لمینت هم خیلی گرونه و البته برای میز نیازی به انقدر ایمنی زیاد نداریم. شیشه سکوریت بهترین گزینه برای ساخت میز هست و بهتره میز شیشه ای که می‌خرین سکوریت باشه.

میز شیشه ای سکوریت

همونطور که اشاره کردیم شیشه سکوریت بهترین مدل برای میز شیشه ای هست! شیشه سکوریت چی هست؟ یه نوع شیشه که با یا عملیت خاص حرارتی درست می‌شه تا حسابی مقاوم و ایمن باشه. به این صورت که به شیشه تا 700 درجه حرارت می‌دن و بعد از هر دو سمت هوای خیلی سرد دمیده می‌شه. این باعث می‌شه که مقاومت شیشه 5 برابر بیشتر می‌شه! مهم‌ترین از این شیشه سکوریت در صورت شکستن برخلاف شیشه ساده خطر چندانی ایجاد نمی‌کنه. چون شکستنش اینطوریه که کامل پودر می‌شه! در حالی که شیشه‌های ساده به تکه‌های تیز تبدیل می‌شن.

نکته : گاها برای میزهایی که به مقاومت خیلی زیاد نیاز ندارن از شیشه نیمه سکوریت هم استفاده می‌کنن که مقاومتش حدودا نصف شیشه سکوریت هست.

خرید انواع میز شیشه ای پایه فلزی از کارگاه تولیدی فرکو

صنایع شیشه و آینه فرکو به‌عنوان اولین نمایندگی میزهای شیشه‌ای در ایران فعالیتش رو از سال ۱۳۸۹ آغاز کرده. و به‌یاری خدا تا امروز بیش از ۱۰۰ طرح مختلف از میزهای شیشه‌ای رو تولید کرده.و با کیفیت فوق‌العاده و قیمت بسیار مناسب عرضه می‌کنه. تمامی مراحل ساخت در کارخانه تولیدی فرکو صورت می‌گیره.

میز شیشه‌ای با پایه استیل طلایی

مقایسه کیفیت و قیمت در فرکو

کیفیت و قیمت تمامی محصولات به‌صورت تضمینی ارایه میشه. همچنین در زمان آماده‌کردن محصولات سفارشی هم سعی میشه در کمترین زمان ممکن آماده و ارسال بشه.تمام متریالی که‌برای تولید محصولات استفاده میشه درجه یک و صادراتیه.تمام تلاش مجموعه ما اینه‌که بهترین خدمات رو در کنار کیفیت عالی و در قالب محصولات بی‌نقص به‌دستت برسونیم.

میز شیشه ای پایه فلزی 3
میز جلومبلی با شیشه لاکوبل سیاه و پایه طلایی

مجموعه‌فرکو با پیشرفته‌ترین و به‌روزترین دستگاه‌ها و با بهره گرفتن از متخصصین این حوزه، آماده قبول سفارش انواع محصولات از جمله میز شیشه ای پایه فلزیه. می‌تونی با شماره 02188068352 تماس بگیری و یا از طریق پیج اینستاگرام و حتی خرید حضوری در آدرس گفته‌شده انتهای مقاله ، سفارشت رو ثبت کنی.

میز شیشه ای پایه فلزی
میز جلومبلی با طراحی بسیار شیک
میز شیشه ای پایه فلزی
میز ناهارخوری
میز شیشه ای پایه فلزی 4
میز با شیشه شفاف و پایه استیل نقره‌ای

انواع میز شیشه ای با پایه فلزی رنگی

رنگ‌ها تاثیر بسیار زیاد و چشم‌گیری در دکوراسیون داخلی دارن. بهتره از رنگ‌هایی استفاده کنی که‌با رنگ‌های فضای داخلی مطابقت داشته باشه. برای نمونه :ساختمانی که‌فضای داخلی اون با رنگ کرم تزیین شده بهتره از شیشه دودی برای دکورش استفاده کنه.

میز شیشه ای پایه فلزی 02
میز پذیرایی

کریستال

شیشه‌های شفاف به سه‌دسته فلوت ،سوپر کلیر، کریستال تقسیم میشن. در بین این سه‌دسته اکسترا کلیر(کریستال) از شفافیت بیش‌تری نسبت به‌فلوت و سوپر کلیر برخورداره. این شیشه‌ها از ضخامت‌های مختلفی تولید میشن که‌اغلب تولیدکننده‌ها از ضخامت 16 میل و 20 میل در ساخت شیشه کریستال استفاده میکنن.

شیشه کریستال دارای سربه و همین سرب باعث میشه که‌ضریب شکست نور بالا بره و در واقع باعث افزایش درخشش این شیشه میشه. شیشه کریستال نسبت به‌ شیشه‌های دیگه سختی کمتری داره و به‌آسونی تراش می‌خوره. یکی از علت‌های اصلی استفاده از شیشه کریستال برای ساخت میز شیشه ای پایه فلزی ، همچنین ظروف و اشیا تزئینی هم همین موضوعه. این شیشه‌ها هنگام وارد شدن ضربه‌ صدایی زنگ‌دار از خودشون تولید می‌کنن.

میز شیشه ای پایه فلزی
میز شیشه‌ای با ترکیب فلز

جلومبلی

میز شیشه ای پایه فلزی جلومبلی میزیه‌که کنار بقیه لوازم خونه و محیط کار می‌تونه کلاس و جذابیت زیادی ایجاد کنه.
برای اینکه یه‌دکوراسیون خاص داشته باشی پیشنهاد می‌کنم تو دکوراسیونت از تولیدات فرکو استفاده کنی.در تولید این نوع میزها معمولا از شیشه کریستال 12میل و 16 میل استفاده می‌کنن. شفافیت شیشه کریستال نمایی فوق‌العاده داره که ظاهری شیک به‌فضای مورد نظر میده.

میز کامپیوتر

طرح‌دار

شیشه‌های طرح‌دار انواع و اقسامی دارن که‌خیلی زیبا و کاربردین. مثل شیشه سندبلاست ، حکاکی شده ،اسیدکاری شده ، چاپی و… این شیشه‌ها در صنایع فرکو هرکدوم با دستگاه‌های مجزا و خاصی تولید میشن. دستگاه اینگریوینگ که‌برای کارهای حکاکی روی میز شیشه ای پایه فلزی کاربرد داره ،یکی از دستگاه‌های مورد استفادست که‌انواع و اقسام طرح‌ها بوسیله اون روی شیشه ایجاد میشه.

میز شیشه ای پایه فلزی
میز با شیشه طراحی شده

میز شیشه‌ای ناهارخوری با پایه فلزی

این محصول دارای ابعاد بزرگیه و باید از ضخامت بالایی برخوردار باشه. بنابراین در صنایع فرکو از شیشه‌های با ضخامت 16 میل و 20 میل در تولید این میزها استفاده میشه.

میز شیشه ای پایه فلزی
میز شیشه‌ای با پایه فلزی

اداری

میز شیشه ای پایه فلزی در قسمت‌های مختلف اداره‌ها و شرکت‌ها …..کاربرد داره. ازجمله به‌عنوان میز مدیریت ،جلسات و کنفرانس‌ها …استفاده زیادی داره.

میز اداری با پایه فلزی

آشپزخانه

در تولید میز شیشه ای پایه فلزی آشپزخونه ، معمولا تعدادی پایه با فاصله‌های مختلف قرار می‌گیره و شیشه‌ای با ضخامت بالا روی اون به‌صورت UV چسبیده میشه ، برای تولید این میزها بهتره که‌از شیشه‌های کریستال استفاده بشه.

میز شیشه ای پایه فلزی
میز شیشه‌ای با پایه فلزی

هوشمند 

با پیشرفت تکنولوژی نوع مدرنی از میز‌ شیشه ای پایه فلزی تولید شده که‌دارای ریموته. با استفاده از ریموت کنترل ، شیشه میز از حالت شفاف به‌مات تبدیل میشه. این نوع شیشه که‌هوشمند نامیده میشه به‌وسیله جریان الکتریسیته کار میکنه و با قطع جریان برق از کار می‌افته.

میز شیشه ای پایه فلزی
میز ناهارخوری با پایه فلزی

میز عسلی شیشه ای پایه فلزی

امروزه استفاده از میز عسلی در کنار مبلمان به‌صورت یک اصل در اومده. و کاربرد اون جزء لاینفک دکوراسیون داخلی محیط تلقی می‌شه. در ادامه این مطلب قصد دارم شما‌رو با میز عسلی و به‌طور خاص میز عسلی شیشه‌ای پایه استیل و کاربرد و انواع اون آشنا کنم :

انواع میز عسلی

میز عسلی ، میز و یا مجموعه‌ای از میزهاست که‌در کنار مبلمان سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن قرار می‌گیره. در واقع اون‌رو کامل می‌کنه. در گذشته میز‌های عسلی در ارتفاع بلندتر از اونچه‌که امروز می‌بینی ساخته می‌شد. اما امروزه شاهد تعدیل ارتفاع میز عسلی در فضاهای مختلف هستیم.

میز عسلی تمام شیشه‌ای

در میز عسلی تمام شیشه‌ای ، شیشه به‌عنوان اصلی‌ترین المان به‌کار رفته در اون حرف اول و آخر رو می‌زنه. این میز خود دارای دو دسته‌بندیه.

میز عسلی تمام شیشه یک تکه

در میز عسلی تمام شیشه یک‌تکه از اتصال بین تکه‌های شیشه خبری نیست. و در واقع یک شیشه منحنی در ابعادی مشخص رو حین ساخت به‌فرم دل‌خواه میز عسلی مورد نظر خود در میارن. خاصیت فرم‌پذیری شیشه خم اجازه تغییر شکل در پروسه حرارت دیدن رو به‌اون می‌ده. وجود انحنای موجود در میز تمام شیشه‌ای یک‌تکه باعث تلطیف فضا و انتشار موجی از انرژی مثبت در اون می‌شه. همچنین این میز از سادگی خاصی پیروی می‌کنه که‌مورد سلیقه طرفداران سبک‌های مدرن و مینیماله.

میز عسلی تمام شیشه چند تکه

میز عسلی تمام شیشه چندتکه از اتصال و ترکیب چند شیشه تخت و یا ترکیبی از شیشه تخت و منحنی ساخته می‌شه. این میز عسلی با وجود ابعاد نه‌چندان بزرگ ، به‌تنهایی می‌تونه عملیات نورپردازی طبیعی در یک محیط‌رو مدیریت کنه. و با داشتن اون در منزلت می‌تونی از حضور در فضایی روشن و دلباز لذت ببری.

میز شیشه ای پایه فلزی

میز عسلی شیشه‌ای مرکب با متریال دیگر :

در این مدل سطح میز شیشه و قسمت پایه رو متریال‌های دیگه‌تشکیل می‌دن. همانند میز چوبی با سطح شیشه‌ای ، میز شیشه‌ای پایه فلزی و در نهایت میز شیشه ای با پایه سنگی که‌در زمینه دیزاین داخلی نوعی اعجاز تلقی می‌شه.

میز شیشه ای پایه فلزی

در میز شیشه‌ای ترکیبی احتمال وقوع دو حالت وجود دارد :

پایه‌میز از جنس شیشه باشه و سطح میز رو عناصری نظیر چوب ، ام دی اف ، سنگ و … تشکیل می‌ده. که‌در این‌صورت میز با ظاهری متفاوت و جذاب رو مشاهده خواهی کرد. در صورتی که شیشه به‌عنوان پایه میز مسئولیت تحمل فشار و وزن ناشی از سطح رویی خود و همینطور لوازم احتمالی ای که‌روی اون قرار می‌گیره رو بر عهده داشته باشه ، باید از مقاومت لازم برای این مهم برخوردار باشه. برای دست‌یابی به‌این هدف شما می‌تونی شیشه لمینت شده رو به‌عنوان پایه میز در نظر بگیری.

میز شیشه ای پایه فلزی

انواع شیشه میز عسلی پایه‌استیل

در ساخت انواع میز شیشه ای با پایه‌فلزی ، از شیشه‌های مختلفی استفاده می‌شه. که‌در زیر انواع این شیشه‌هارو برات به‌همراه کاربرد اون‌ها توضیح می‌دم.

میز عسلی با شیشه ساده

شیشه ساده همون شیشه ساخته شده ابتداییه. که‌پس از ساخته شدن ، عملیات حرارت دادن و مقاوم‌سازی روی اون صورت نمی‌گیره. و معمولا برای میز عسلی شیشه ای پایه فلزی در ابعاد کوچک که‌نیازی به‌مقاومت بالای شیشه نیست مورد استفاده قرار می‌گیره.

میز شیشه ای پایه فلزی
میز شیشه ای پایه فلزی

شیشه لمینت میز عسلی با پایه‌فلزی

قرارگیری چند لایه شیشه ساده و یا سکوریت روی هم به‌همراه لایه چسب مانند پی وی بی ، تحت فشار و حرارت تشکیل شیشه لمینت رو می‌ده. که‌از بالاترین استحکام در بین تمامی انواع شیشه برخورداره. معمولا از این شیشه برای زمان‌هایی که‌نیاز به‌شیشه‌های مقاوم و نشکن داریم استفاده می‌شه. به‌همین دلیل این شیشه‌ها به‌شیشه نشکن هم معروف هستن.

میز عسلی شیشه مات

هم‌چنین ممکنه بخوای از قسمت زیرین سطح میز عسلی برای گذاشتن کتاب ، دفاتر سررسید و یا روزنامه‌استفاده کنی. و تمایلی به‌دیده شدن اون‌ها نداشته باشی. در این صورت می‌تونی از شیشه مات به‌عنوان سطح میز استفاده کنی. در مورد تمام انواع میز‌های عسلی ذکر شده می‌تونی فرم دلخواه و همینطور رنگ مورد نظر خودت از قبیل طلایی ، نقره‌ای ، مسی ، برنزی و … را برای میز شیشه ای پایه فلزی انتخاب کنی.

میز عسلی شیشه شفاف

درصورتی که‌تمایل داشته باشی قسمت زیرین سطح میز عسلی شیشه ای پایه استیل دیده بشه، در این صورت شیشه شفاف انتخابی مناسبه. البته داشتن شیشه شفاف این بدی رو داره که‌دائما اثر انگشت‌ روی اون باقی می‌مونه اما براحتی تمیز می‌شه و بسیار این تمیزی رو نشون می‌دهه. که‌این موضوع خودش یک مزیت بزرگه.

میز شیشه ای به همراه پایه فلزی

این محصول چه‌در ایران و چه‌در کشورهای پیشرفته یکی از پرطرفدارترین میزهاست.به‌طور مثال این میز‌ها جزو میز‌های پرکاربرد شرکت‌های بزرگی مثل اپل و مایکروسافت هستن.
از خاصیت‌های این میز می‌شه به‌این اشاره کرد ، که به‌دلیل شفافیت بالایی که‌شیشه داره فضا رو بازتر و روشن‌تر نشون می‌ده. و با حالت رسمی‌ای که‌داره مناسب مکان‌های رسمی و اداری هم هست. اما هنگامی که‌در کنار دیگر وسایل منزل قرار می‌گیره حالتی کاملاً شیک و گرم و خودمونی به‌فضا می‌ده.

میز شیشه ای پایه فلزی
میز گرد غذاخوری

قیمت میز شیشه ‌ای پایه‌فلزی

خریداران همواره از خریدی رضایت دارن که‌کیفیت بیش‌تری رو نسبت به‌اونچه می‌پردازن ، دریافت کنن.این میز از اون دسته محصولاتیه که‌این مزیت رو به‌طور کامل و حتی بیش‌تر از اون داره. انواع میز چوبی و میز ام دی اف با اینکه در مدل‌های متنوع و با کیفیت‌های بسیار بالایی تولید و عرضه می‌شن و در نوع خودشون زیبا و کارا هستن. اما در مقایسه با جنس‌های فلزی عمر کمتری دارن.

چرا میز شیشه ای پایه فلزی بخریم؟

جذابیت خونه و شرکتت رو با میز شیشه‌ای پایه فلزی چند برابر کن ! زیبایی اتفاقی نیست ! نتیجه هنر و تجربست ! تولیدات فرکو مجموعه‌ای از زیبایی ، کیفیت و ماندگاریه.

حتما خرید آنلاین رو تجربه‌کردی! یا با تاخیر میاد! گاهی ظاهر و کیفیتش اون چیزی که‌سفارش دادی نیست! یا تو مسیر ارسال دچار آسیب میشه 😮

می‌خوای یه‌خرید مطمئن رو تجربه‌کنی ؟ سفارش آنلاین و راحت و سریع !؟

با فرکو می‌تونی مطمئن خرید کنی 🙂

چطور؟!

ضمانتیکساله بی‌قید و شرط یکساله محصولات فرکو یک دلیل مهم برای خرید مطمئنه که‌نشون دهنده کیفیت بالای محصولاتشه ! دلیل دوم تعویض بی‌قیدو شرط و توجه این مجموعه به‌کسب رضایت مشتریه ! و دلیل سوم تولید سریع و تحویل فوری درب منزل و اهمیت و احترامیه که‌فرکو برای زمان وحقوق مشتریاش قائله !

میز شیشه‌ای با پایه فلزی در انواع دکوری ، اداری و… تولید میشه که‌تو این مقاله با انواع اون آشنا میشی 😉

نیاز به‌مراقبت بیش از حد در بعضی از متریال‌های تولید میز

خاصیت چوب و ام دی اف به‌شکلیه که‌نیازمند مراقبت زیادیه تا بشه از اون‌ها در مدت طولانی استفاده کرد. اما این میز این بخش رو تا حدود زیادی از بین برده‌.

هر چند که‌هر کالایی در زمان استفاده نیاز به‌نگهداری داره. اما میز‌های شیشه ای پایه فلزی به‌دلیل خاصیت متریال‌های اون نیازمند مراقبت کم‌تری هستن.این میزها قیمت بالایی دارن اما کیفیت بسیار بالایی هم دارن.

میز زیبا با پایه فلزی

ابعاد و ضخامت‌ کاملا یک موضوع‌ سلیقه‌ای‌ در انتخاب میز هستش. شما‌ با هر ابعاد ،شکل ،ضخامت می‌تونی شیشه رومیزی خودت‌رو به‌تولیدی فرکو سفارش بدی.بر اساس‌سایز و ضخامت قیمت شیشه شما محاسبه می‌شه.

شرکت فرکو بهترین تولیدکننده انواع آینه ، طلق و پلکسی ، آلومینیوم و انواع سازه‌های شیشه‌ای و میز شیشه ای پایه فلزی در ایران هستش. جهت معرفی قسمتی از محصولاتش در ادامه لینک‌هائی گذاشته‌شده. می‌تونی جهت مشاهده و دریافت اطلاع در هر زمینه لینک اون محصول رو لمس کنی.

چگونه با مجموعه فرکو در ارتباط باشیم

بهتره برای جلوگیری از اتلاف وقت اگه مایل باشی با تماس با شماره تلفن زیر به‌صورت مستقیم با همکاران ما برای ثبت سفارشت صحبت کنی. 09101767773

شرکت فرکو به‌صورت روزانه محصولاتش رو در پیج اینستاگرام معرفی می‌کنه. اگه آشنایی با محصولاتش برات جذابه پیج اینستاگرام رو دنبال کن.
همچنین می‌تونی در قسمت دایرکت از قیمت انواع محصولات هم‌چنین میز شیشه ای پایه فلزی با خبر بشی.https://www.instagram.com/farkoo.ir

حضور در آدرس : آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

10 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز برای دریافت قیمت دقیق محصول مورد نظر خود لطفا با این شماره تلفن تماس بگیرید 02188068352

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز پایه چوبی از لحاظ زیبایی بدلیل حس خوبی که از طبیعت به همراه دارد بسیار زیبا تر و جذاب تر است اما از لحاظ دوام و ماندگاری بیشتر ، پایه فلزی مناسب تر است .

  1. سلام میز پایه فلزی دارم شیشه اش شکسته ، میخوام شیشه سکوریت براش سفارش بدم ، هم رنگ هاشو میخواستم بدونم و هم قیمتشو ؟

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز انواع شیشه در تولیدی فرکو با تناژ رنگی متنوع تولید می‌شود. رنگ‌های قابل استفاده علاوه بر تناژ رنگی از جنس و ظاهر متنوعی نیز برخوردار هستند. شما دوست عزیز می توانید با تماس با شماره تلفن :02188068352 علاوه بر دریافت پاسخ دقیق در رابطه با انواع رنگ و قیمت محصولات از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید.

  2. سلام خسته نباشید
    برای میز فلزی اداری شیشه می خوام سفارش بدم ، شیشه مات با حکاکی لوگو ، هم قیمت تک و هم قیمت تعداد بالا رومیخوام

    1. سلام ممنونم وقتتون بخیر
      دوست عزیز هر شیشه به نسبت کیفیت، ابعاد ، ضخامت و رنگ و طرح انتخابی شما قیمت متفاوتی داره که در قیمت محصول موثره به همین دلیل با شماره تلفن :02188068352 تماس بگیر و علاوه بر دریافت قیمت از مشاوره رایگان فرکو هم استفاده کن.

    1. سلام وقت بخیر
      بله دوست عزیز هم میز شیشه‌ای عسلی در انواع یک تکه و چند تکه و هم شیشه رومیزی برای میز عسلی در این مجموعه تولید می‌شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو