Home

انواع پروفیل آلومینیوم پنجره

در این مطلب با شما مروری می‌کنیم بر انواع پروفیل آلومینیوم پنجره و در که در انواع ساختمان ها از قبیل درب های سرویس بهداشتی ،پنجره‌های ساختمان‌ها، ویلاها و…استفاده میشه. پروفیل‌ها مقاطعی هستن، که کاربردهای زیادی تو ساختمان‌سازی دارن. پروفیل‌های درب و پنجره دسته‌ای از پروفیل‌ها هستن که همونطور که از نامشون پیداست، در ساخت درب و پنجره کاربرد دارن. به‌عنوان مثال برای نگه داشتن شیشه پنجره، نیاز به استفاده از پروفیل درب و پنجره داریم.همچنین برای خوندن مطالب مفید که چگونه نمایندگی در و پنجره یو پی وی سی رو بگیریم میتونین روی این لینک کلیک کنین. متخصصین فرکو به‌طور کاملاً رایگان به شما برای خرید یک در و پنجره‌ی با کیفیت و مقرون به صرفه راهنمایی میکنن.

انواع پروفیل آلومینیوم پنجره

پروفیل درب و پنجره چیست

انواع پروفیل آلومینیوم پنجره باید عایق‌های خوبی در برابر صدا و حرارت باشن. میزان عایق بودن این پروفیل‌ها با تعداد حفرات (chamber) موجود در اون‌ها مشخص میشه. که رابطه مستقیمی با یکدیگر دارن. به‌همین ترتیب پروفیل‌های درب و پنجره باید در برابر باد و باران مقاومت خوبی داشته باشن. از طرفی، این پروفیل‌ها قابلیت جوشکاری و سوراخکاری نیز دارن.در ابتدا در مورد مسائلی که باید در انتخاب پنجره‌ی آلومینیومی رعایت شه صحبت می‌کنیم.

انواع پروفیل آلومینیوم پنجره2

نکاتی که هنگام خرید پنجره های آلومینیومی باید رعایت بشه

با افزایش محبوبیت طرح‌های مدرن و شیک، پنجره‌های آلومینیومی به یکی از محصولات مورد علاقه مصرف کنندگان از مواد مختلف پنجره تبدیل شدن. پنجره‌های آلومینیومی میتونن ظاهر و احساس خانه شما رو به‌طور کامل تغییر بدن. از این رو، علی‌رغم انتخاب پنجره‌های آلومینیومی با کیفیت بالا برای خونه خود، باید رنگ‌بندی کامل قاب پنجره آلومینیومی رو نیز در نظر بگیرین. تا با طراحی، سبک و ترجیحات شخصی شما مطابقت داشته باشه. در میان انتخاب گسترده پنجره‌های آلومینیومی، چگونه می‌خواهیم انتخاب کنیم؟ در انتخاب پنجره‌های آلومینیومی برای خونه خود چه نکاتی رو باید رعایت کنیم؟

انواع پروفیل آلومینیوم پنجره3

کیفیت پنجره‌های آلومینیومی در انواع پروفیل آلومینیوم پنجره

عملکرد انواع پروفیل آلومینیوم پنجره با توجه به محدوده استفاده اونها متفاوته، اما معمولاً هنگام انتخاب پنجره‌های آلومینیومی برای خونه باید به نکات زیر توجه کرد. اولاً استحکام پنجره‌ها که عمدتاً توسط مصالح پنجره‌ها منعکس میشه. این نکته تعیین میکنه که آیا میتونه فشار فوق‌العاده بالا رو برای جلوگیری از نفوذ به منظور ایمن نگه داشتن خانه شما تحمل کنه یا خیر. دوم، هوابندی پنجره‌ها. این عمدتاً توسط ساختار پنجره‌ها منعکس میشه. قاب‌های داخلی و خارجی پنجره‌ها باید محکم آب‌بندی بشن تا قابلیت کاهش صدا و قابلیت ضد‌آب داشته باشن.

انواع پروفیل آلومینیوم پنجره4

صنعتگری

از اونجایی که محتوای فنی و درجه مکانیزه بودن انواع پروفیل آلومینیوم پنجره بالا نیست. اکثر اونها بیشتر به عملکرد دستی کارگران نصب متکی هستن. که این امر مستلزم داشتن حس خوبی از کیفیت محصول توسط اپراتورهاست. تقویت مهارت اپراتورها و آگاهی از محصول اونها در طول فرآیند تولید بسیار مهمه. پنجره‌های آلومینیومی با کیفیت بالا باید دارای ویژگی‌های زیر باشن: پردازش خوب، زاویه ثابت (قاب اصلی معمولاً 45 یا 90 درجه)، عدم وجود شکاف آشکار در طول فرآیند اتصال، عملکرد آب‌بندی خوب و عملکرد صاف. ساخت ضعیف پنجره‌ها منجر به عملکرد ضعیف آب‌بندی و نشت آب میشه. همچنین ممکنه شیشه در اثر باد شدید و نیروهای خارجی زیاد بشکنه. و بیفته که باعث آسیب دیدگی میشه.

مذذذل پنجره
در و پنجره دوجداره
انواع پروفیل آلومینیوم پنجره5
پنجره دوجداره رنگی

لوازم جانبی سخت افزاری

هنگام انتخاب پنجره‌های آلومینیومی اغلب به ضخامت پروفیل‌های آلومینیومی و شیشه‌ها توجه بیشتری می‌کنیم. ما اغلب اهمیت لوازم جانبی سخت افزاری مانند لولا، قفل، دستگیره، اهرم و غیره را نادیده می‌گیریم. بدون اونها، پنجره‌ها نمیتونن مونتاژ بشن و عملکرد خوبی داشته باشن. و ممکنه منجر به نقص بشن. در واقع کشور ما استانداردهای خاصی رو برای پنجره های آلومینیومی مشخص کرده. بنابراین، هنگام انتخاب یکی، باید مطمئن شین که ضخامت، استحکام و فیلم اکسید آلومینیوم مورد استفاده برای پنجره های آلومینیومی با کیفیت بالا با استانداردهای ملی ما مطابقت داره.

انواع پروفیل آلومینیوم پنجره6
پنجره دوجداره ویلایی

نکات مهم دیگه در مورد خرید پنجره های آلومینیومی(انواع پروفیل آلومینیوم پنجره)

برای انتخاب پنجره آلومینیومی باکیفیت چندین نکته برای شما وجود داره. اول از همه، ضخامت پروفیل‌های آلومینیومی پنجره‌های آلومینیومی نباید کمتر از 1.2 میلی‌متر باشه. شیشه سکوریت یا شیشه لمینت نیز بهتر از شیشه فلوته. اگه ایمنی و دوام پنجره‌ها رو در نظر میگیرین.لوازم جانبی سخت افزاری از جنس استنلس استیل (مانند پیچ، لولا، دستگیره و غیره) رو انتخاب کنین. این محصولات دارای استحکام و مقاومت سایشی بالاتری هستن. اونها در حین کار صاف هستن و به‌راحتی آسیب نمی‌بینن.

انواع پنجره

روش های تولید سپری

همون‌طور که در مقاله آشنایی با انواع پروفیل آلومینیوم پنجره اشاره شد، سپری آهنی نیز مانند سایر پروفیل‌های آهنی به دو روش نورد گرم و نورد سرد تولید میشه.

  • نورد گرم: در این روش که به روش فابریک هم معروفه، ابتدا شمش فولادی حرارت داده شده و بعد از رسیدن به دمای مورد نظر نورد میشه. طی عملیات نورد، ضخامت اون کاهش و طولش افزایش پیدا میکنه. در نهایت با عبور از میان غلتک‌های میانی و پایانی به شکل سپری در میاد. و سپس با دستگاه‌های برش، در ابعاد مد نظر بریده میشه. به قطعات خرد شده و کوچک سپری، لقمه گفته میشه. کیفیت ابعادی سپری تولید شده به روش نورد گرم بهتر از روش نورد سرد هست. زیرا تکنولوژی و دستگاه‌هایی که در روش نورد گرم استفاده میشه، پیشرفته‌تر هستن.
  • نورد سرد: در روش نورد سرد یا پرسی مقطع تیرآهن از وسط به دو قسمت تقسیم شده و به این ترتیب سپری تولید میشه. این روش تولید سپری چندان متداول نیست. و در مواردی که امکان استفاده از روش نورد گرم وجود نداشته باشه، از این روش استفاده میشه.

قیمت در پنجره های آلومینیومی

قیمت انواع پروفیل آلومینیوم پنجره، رابطه مستقیمی با قیمت شمش آلومینیوم داره. به‌طور کلی، قیمت پنجره‌های آلومینیومی نسبتا ثابت است. قیمت پنجره‌های آلومینیومی مرغوب معمولا 30 درصد بیشتر از پنجره‌های آلومینیومی بی‌کیفیت است. پنجره‌های آلومینیومی بی‌کیفیت معمولاً حاوی مقدار زیادی مواد نامرغوب و ناسازگار هستند وضخامت آنها فقط 0.6-0.8 میلی‌متر است.

انواع پروفیل آلومینیوم پنجره7

از این رو هنگام انتخاب پنجره‌های آلومینیومی باید به قیمت و مشخصات اونها توجه کرد .تا اطمینان حاصل شه که ضخامت و استحکام اونها با استانداردهای ملی مربوط مطابقت داره. در نتیجه، پنجره‌ها و درب آلومینیومی به‌طور مداوم در حال توسعه هستن. شما باید نصب اونها رو در نظر بگیرین. تا به خونه شما سبکی متفاوت ببخشین. و بدون توجه به ساخت و سازهای جدید، بازسازی یا فقط املاک معاصر احساس کنین. اونها نه تنها قوی، بادوام و کم‌نگهداری هستن، بلکه گزینه‌های رنگی زیادی نیز دارن تا با اموال شما مطابقت داشته باشن. با توضیحات بالا در مورد پنجره‌های آلومینیومی امیدوارم همه بتونن محصول ایده‌آل خونه خود رو تهیه کنن.انواع پروفیل آلومینیوم پنجره رو می‌تونین در سایت فرکو یا با تماس گرفتن به مجموعه ببینین.

نحوه ارتباط با ما در رابطه با انواع پروفیل آلومینیوم پنجره

کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت‌ترین انواع پروفیل آلومینیوم پنجره و خدمات پس از فروشه. تلفن تماس : 09391247191کولیوند   

شما عزیزان می‌تونین برای مشاهده نمونه کار‌ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایین. و در مسابقات جذاب ما شرکت کنین. علاوه بر خرید اینترنتی می‌تونین به‌صورت حضوری از نمونه کارها دیدن کنین و سفارش خود رو ثبت کنین.

آدرس کارخانه تولیدی:

تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو