Home

نمایندگی درب و پنجره یو پی وی سی

امروزه برای خرید درب و پنجره احتیاجی به رفتن به بازار نیست زیرا نمایندگی درب و پنجره یو پی وی سی‌ها به صورت آنلاین نیز می‌توانند به شما مشتریان عزیز مشاوره وخدمات ارائه دهند.و می‌توانید قیمت پنجره یو پی وی سی را آنلاین بگیرید.

صنایع فرکو یکی از بهترین مشاوره‌ها در این زمینه است که می‌تواند بهترین کیفیت را به شما تحویل دهد . مشاوران فرکو می‌توانند به محل شما اعزام شوند و درب وپنجره‌های شما را اندازه گیری کنند. و بعد از مدت چند روز درب و پنجره شمارا به بهترین قیمت و کیفیت تحویل می‌دهند.در این مقاله می‌خواهیم چند علت برای استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی که استفاده می‌کنید را به شما بازگو کنیم.

در یو پی وی سی طرح چوب ویلایی

درب یو پی وی سی چیست؟ نمایندگی درب و پنجره یو پی وی سی در کجا قرار دارد

uPVC مخفف پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده است. این یک مصالح ساختمانی پلاستیکی قوی و کم تعمیر و نگهداری است. اما سبک وزن. به دلیل مزایای فراوانی که از جمله مقاومت قوی در برابر مواد شیمیایی، نور خورشید و اکسید شدن ناشی از آب دارد.به عنوان جایگزینی برای الوارهای رنگ شده، به طور فزاینده‌ای در صنعت بهسازی خانه محبوب شد. مخصوصاً برای درب‌‌ها و پنجره‌های دوجداره ایده‌آل است .زیرا کم هزینه است . از UPVC هم‌چنین می‌توان برای محصولات سقفی مانند لوله‌های پایین، آبچکان استفاده کرد. uPVC همچنین به عنوان PVC و PVCU شناخته می‌شود، با این حال، همه آنها به یک مصالح ساختمانی پلاستیکی اشاره می‌کنند.در نمایندگی درب و پنجره یو پی وی سی می‌توان بسیاری از درب‌هارا مستقیم دید.

علم یو پی وی سی

UPVC اولین بار در سال 1935 تولید شد و 50 سال است که برای مصارف صنعتی رایج بوده است. این ماده با کلرید سدیم تولید می‌شود که گاز کلر از طریق الکترولیز از آن به دست می‌آید. سپس از نفت یا گاز طبیعی برای ساخت اتیلن استفاده می‌شود. این کلر، اتیلن و وینیل کلر مایع را با هم ترکیب می‌‌کند. پی وی سی مخفف پلی وینیل کلرید – یک ترکیب شیمیایی از کلر، کربن و هیدروژن است. U مخفف unplasticised است – به این معنی که با افزودن مواد شیمیایی معروف به نرم‌کننده نرم نشده است. افزودنی‌های تثبیت‌کننده گرما و اشعه ماوراء بنفش برای مناسب ساختن آن‌ها برای پنجره‌ها گنجانده شده‌اند. و به آنها اجازه می‌دهد قدرت و رنگ را در سراسر عناصر حفظ کنند.

پنجره‌های یو پی وی سی چیست

پنجره‌های یو پی وی سی فرمی از پنجره هستند که از مواد یو پی وی سی ساخته شده‌اند. اعتبار مدرن و کارآمد حرارتی آنها منجر به تبدیل شدن آنها به یک ماده محبوب برای پنجره‌ها شده است. برای صاحبان خانه جذاب است. زیرا مقرون به صرفه است، تعمیر و نگهداری پایینی دارد. و یک عایق فوق‌العاده است.

پنجره آلومینیومی

پیشرفت‌ها در طراحی هم‌چنین به این معنی است که پنجره‌های یو پی وی سی می‌توانند مانند چوب گرم به نظر برسند و در طیف وسیعی از رنگ‌ها و روکش‌ها باشند تا کاملاً با بسیاری از انواع خانه‌ها – قدیمی یا جدید – مطابقت داشته باشند. تعمیر و نگهداری کم آنها تضمین می‌کند که در سال‌های آینده بهترین ظاهر را خواهند داشت و به خوبی روز نصب آنها خواهند بود. تمام پنجره‌های یو پی وی سی که همیشه به آن نیاز دارند این است که هر از گاهی با یک پارچه مرطوب پاک کنید تا هرگونه آلودگی ایجاد شده را از بین ببرید.

پنجره آلومینیومی آبی

در نمایندگی درب و پنجره یو پی وی سی چه سبک‌های را می‌توانید دریافت کنید

این ماده به خودی خود بسیار سازگار است و در طول سال ها به طور مداوم توسعه یافته است تا سبک ها و رنگ های بیشتری را ارائه دهد. در حال حاضر، تقریباً تمام سبک‌های پنجره را می‌توانید در یو پی وی سی دریافت کنید، در اینجا سبک‌های پنجره‌ای که ما در این ماده محبوب ارائه می‌دهیم آورده شده است: پنجره یو پی وی سی پنجره های ارسی کشویی یو پی وی سی شیب و چرخش یو پی وی سی پنجره یو پی وی سی

پنجره پی وی سی کشویی-

در نمایندگی درب و پنجره یو پی وی سی تفاوت بین پنجره‌های یو پی وی سی و پی وی سی چیست

ممکن است با اصطلاح PVC برخورد کرده باشید و تعجب کنید که چرا “u” حذف شده است. پی وی سی اغلب توسط افراد در تجارت استفاده می‌شود و اگرچه آنها به یو پی وی سی اشاره می‌کنند، اما یک تفاوت فنی وجود دارد. نرم کننده‌های مورد استفاده در PVC (مثلا پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی) مواد را سفت‌تر می‌کنند، اما باز هم، اغلب مردم در همه مشاغل از اصطلاحات “uPVC” و “PVC” برای توصیف یک چیز استفاده می‌‌کنند.

نمایندگی درب و پنجره

قیمت پنجره‌ها، درب‌‌ها و باغ‌های UPVC را با ما دریافت کنید

اگر به دنبال بهبود خانه خود در داخل و اطراف هستید، با تیم ما تماس بگیرید. تا در مورد همه گزینه‌هایی که چگونه می‌توانیم به شما در ارتقا و گسترش فضای خانه خود کمک کنیم، صحبت کنید.

مزیت درب و پنجره یو پی وی سی

نگهداری کم

یک شستشوی ساده با آب صابون، قاب‌های uPVC را برای چندین دهه جدید نگه می‌دارد. بدون نیاز به سنباده زدن، رنگ آمیزی مجدد و لاک زدن. در صورت لزوم، این ماده سخت را می توان برای از بین بردن سرسخت‌ترین لکه ها تمیز کرد،. زیرا پنجره‌ها و درهای UPVC به سختی آسیب می‌بینند.

نمایندگی درب و پنجره

ماندگاری طولانی

یو پی وی سی به طور طبیعی در برابر رطوبت، آلودگی‌های جوی، کپک مقاوم است. پوسیدگی، زنگ زدگی، تاول یا پوسته پوسته شدن ندارد و خوردگی نمک بر آن تأثیر نمی‌گذارد. این امر باعث می‌شود که پنجره‌ها و درب‌های یو پی وی سی جایگزینی طولانی مدت برای قاب‌های چوبی و آلومینیومی باشند.

بادوام

قاب‌های uPVC هرگز پوسیده یا خورده نمی‌شوند و تحت تأثیر خوردگی نمک قرار نمی‌گیرند، که آنها را برای ساکنان ساحلی عالی می‌کند. آنها بسیار بادوام هستند. و در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند. به این معنی که در آفتاب نابخشودنی محو نمی‌شوند.

نمایندگی درب و پنجره

تهویه خوب

در نمایندگی درب و پنجره یو پی وی سی در و پنجره‌ها به شکلی هستند که به آن «شیب و چرخش» می‌گویند. این بدان معنی است که پنجره‌ها و درها در دو جهت باز می‌شوند. و امکان تهویه بهینه بدون پیش نویس را فراهم می‌کنند. پنجره‌ها می‌توانند به سمت داخل کج شوند، و اجازه می‌دهند هوای بیرون از کناره‌های پنجره عبور کند. و هوای گرم از بالا خارج شود. پنجره‌ها همچنین می‌توانند به طور کامل باز شوند. که امکان تمیز کردن آسان از داخل خانه را فراهم می‌کند.

بازدارنده شعله

درب‌ها و پنجره‌های UPVC در برابر شرایط آب و هوایی سنگین ساخته شده‌اند. و می‌توانند با حداکثر درجه‌بندی مقاومت در برابر باد N5 C4 (غیر سیکلونی و طوفانی) و مقاومت در برابر آتش در منطقه Flame Zone BAL (سطح حمله آتش‌سوزی در بوته) تنظیم شوند.

نمایندگی درب و پنجره

دوستدار در محیط زیست (نمایندگی درب و پنجره یو پی وی سی)

uPVC یک ماده قابل بازیافت است که به منابع کمتری نسبت به جایگزین‌های فلزی نیاز دارد. طول عمر آن 40 تا 80 سال است. و می‌توان آن را در کاشی‌های کف تجاری، لوله‌ها و اتصالات، لوله‌های لوله‌کشی، پست‌های راهنمای کنار جاده و سایر کاربردها بازیافت کرد. شرکت هایی در تاسمانی، مواد uPVC را در برنامه های جدید بازیافت می کنند.

نحوه ارتباط با نمایندگی درب و پنجره یو پی وی سی

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه درب‌های آلومینیومی و یا سفارش با مشاوران ما ، تماس بگیرید . برای سهولت در تماس می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید .

نمایندگی درب و پنجره یو پی وی سی

 کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین درب‌های آلومینیومی و خدمات پس از فروش می باشد . تلفن تماس : 02188068352 شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده نمونه کارها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایید و در مسابقات جذاب ما شرکت کنید .

پنجره ررریلی

برای اطلاعات بیشتر لطفا پیج ما را دنبال کنید.علاوه بر خرید اینترنتی می‌توانید به صورت حضوری از نمونه کارها دیدن کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

آدرس کارگاه تولیدی:

 تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

پرسش و پاسخ

در نمایندگی درب و پنجره یو پی وی سی تفاوت بین پنجره‌های یو پی وی سی و پی وی سی چیست

ممکن است با اصطلاح PVC برخورد کرده باشید و تعجب کنید که چرا “u” حذف شده است. پی وی سی اغلب …

درب یو پی وی سی چیست

uPVC مخفف پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده است. این یک مصالح ساختمانی پلاستیکی ….

آیا در و پنجره یو پی وی سی دوستدار محیط زیست است؟

uPVC یک ماده قابل بازیافت است که به….

4 پاسخ

    1. با سلام به شما دوست عزیز بعله امکان آن وجود دارد لطفا با شماره های 02188068352تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو